Hotel Pasa Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

All-inclusive genieten kan in Hotel Pasa Beach. Met twee zwembaden, kinderbaden, een kidsclub en wellness is er voor iedereen wat te doen. Ga de trap af en sta direct op de boulevard, loop 25 meter en kom terecht op het privéstrand. Met het openbaar vervoer kun je gemakkelijk het bruisende centrum van Marmaris bereiken, 3 kilometer verderop.

629 reviews over Hotel Pasa Beach

• 9Pieters18-09-2019

Gewoon goed !

Gewoon een goed hotel, wij zaten in het bijgebouw wat heerlijk rustig was. Hoofdgebouw erg druk en savonds geluidsoverlast van muziek en animatie. Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt maar wel het strand met gratis Lig bedden. Het eten is gewoon goed , voor elk wat wils. Dagelijks terugkerende producten maar ook elke dag verschillende soorten vlees en vis. Je komt hier niets te kort.Als het eten koud was lag dat aan de mensen die de bakken niet sluiten. Wij hebben een fantastische week gehad.Marmaris is een leuke stad en met een busje dat stopt voor het hotel ben in 5 minuten in Marmaris. Voor 1 euro p/p spot goedkoop.Onze kamer was gedateerd maar was voor ons niet storend. Kamer was schoon en dat is het belangrijkste.

• 6I17-09-2019

Prijs kwaliteit is in orde maar verwacht geen luxe

De prijs kwaliteit verhouding van dit hotel is in orde. De ligging is perfect aan een leuke boulevard, met de dolmus voor de deur ben je zo in hartje centrum. Het is een viersterren hotel op zijn Turks. De service is matig, personeel heeft haast geen aandacht voor je, ze zijn drukker met hun telefoon, eten op de werkvloer en met elkaar. Daarnaast worden tafels niet afgeruimd en opnieuw ingedekt wanneer je wat later komt eten ondanks dat het buffet nog meer dan een uur moet duren. De kwaliteit van het eten is wisselend. De snackbar was slecht, vaak koud en niet aangevuld. Wanneer het hotel vol zit is er te weinig ruimte en ligt iedereen op elkaar. Het avondprogramma van de animatie stelt weinig voor, was nu ook nog maar een klein team. Qua hygiëne was het wel dik in orde betreft algemene ruimtes en hotelkamer. Wij zijn veel de deur uit geweest, dit was ook onze insteek. Het hotel zou beter scoren als het management zich op service richt.

• 10Monique De Jonge10-09-2019

Prachtig hotel,goede service,vriendelijk personeel.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Ruud03-09-2019

Aanrader.

Prima hotel voor mn gezinnen. Erg aardig personeel. Keurige kamers. Alleen harde matrassen en hoofdkussens. Eten was erg goed en gevarieerd. Goede ligging t.o. het centrum van marmaris en iclemer. Lekker wandelen over de boulevard. Voor ieder wat wils. Lekker zonnen bij het zwembad of op het eigen strand achter het hotel. Ga er ook eens op uit met een jeep of boek een boottrip. Mooie plekken in de buurt. Marmaris erg leuk maar wel druk. Jongeren kunnen lekker stappen in de barstreet. Kortom een aanrader.

• 8Wilma01-09-2019

Prima te doen!

Prima hotel voor de prijs die je betaalt, verwacht niet te veel , qua eten vooral veel kip, medewerkers maken lange dagen voor weinig loon, doen wel hun best. Wifi slecht , ook betaalde wifi 2 euro per dag pp, ook slecht, kamers goed, standaard kamer prima!

• 4SAN25-08-2019

Nooit meer

Eten goed, hygiëne slecht : kamers worden niet schoongemaakt , alleen bedden worden opgemaakt . Tafels worden niet afgeruimd , te weinig personeel. ( die zitten alleen maar op hun telefoon)Hygiëne bij zwembad slecht , er ligt van alles van meerdere dagen.wifi drama.( ook betaalde WiFi ). Snachts geen rust , met deuren gooien en schreeuwen op de gangen .( niemand die er wat van zegt .handdoek je leggen vanaf 6 uur ( niemand zegt er iets van , terwijl er aangeven word vanaf 8 uur anders worden de handdoeken verwijderd.

• 8Marja18-08-2019

Goed hotel met heerlijk eten.

Prima hotel. Eten was heel erg goed en uitgebreid. Zwembad is mooi, maar te klein voor het aantal mensen wat in het hotel verbleef. Ook vreselijk irritant het handoekje leggen. Het zwembad ging om 8u open, maar dan lag alles al vol! Om 6u zag je al mensen hun handdoeken neerleggen. Personeel heel vriendelijk, al spreekt niet iedereen Engels, dus een praatje maken zat er niet bij iedereen in. Ze werken wel allemaal erg hard. Kamer was ruim, netjes en schoon. Animatie deed erg zijn best, wij houden er niet van mee te doen, maar als ze dat door hebben laten ze je met rust. Strand is erg smal en hutje mudje met ligbedden, zeewater heel helder. Mooie boulevard.

• 7Ger Rovers14-08-2019

kom zeker terug

invalide plaatsen bij zwembad , alles goed verzorgd , kamer slecht gepoest , bv de douche ruimte ( ramen ) waren vies . wifi is slecht , suiker vrij drinken voor diabeten is enkel cola light , bij Migros hebben ze wel twee soorten een soort seven up en sinas limonade suikervrij . het kastje van de koelkast moet je een beetje naar voor trekken ( betere koeling ) min punt is dat de airco zonder pasje niet werkt . Bloed heet op de kamer . Eten is goed . vriendelijk zwembad personeel , als je wat te eten mee brengt zijn ze super blij , en wat drinken . verder hebben we genoten , animatie is zoals overal hetzelfde . ze doen hun best . maar .......... wel op het vliegveld veel controle . te veel , maar ja zal zo moeten . de trap naar het strand is voor een invalide moeilijk om er af en op te gaan . bij de strand bar is geen frisdrank te krijgen zoals cola , sinas ed , wel koffie en aanmaak limonade .

• 7Ruud Fransen12-08-2019

Prima ligging, prima buffet, niet erg gastvrij.

Prima ligging, nette kamers, goed en uitgebreid buffet. Personeel niet erg vriendelijk, lijkt wel of ze niet hun best hoeven te doen omdat het all inclusive is.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9dany busschots30-07-2019

nul komma nul op aan te merken (superb)

voor ons de 10 de keer Turkije en 6 de keer Marmaris en dit is veruit het beste hotel dat we gehad hebben. heel proper ,een overaanbod van lekker eten , vis-vlees-tagines-etc ,ook s'morgends niet normaal dit aanbod .ligging perfect , goede handdoeken service. echte aanrader mensen

47 tips over Hotel Pasa Beach

• T. van Eesteren , 08-04-2019

Wie een leuke niet te dure trip wil maken ! Moet naar de lokale markt in MUGLA gaan! Mooie tocht door de bergen en een markt zonder toerisme ! Wel in Turkse lira betalen daar over algemeen ! We hadden geboekt tegenover het hotel ! We komen dit jaar weer naar Pasa-beach en zullen zeker de markt opnieuw bezoeken !

• elsenetejo, 03-05-2012

Je moet wel effe handelen met de prijs bij alle aanbieders

• eeckhautte danny, 15-10-2013

Prachtige omgeving 9/10, prachtige promenade naar icmiler

100 vragen over Hotel Pasa Beach

• MH, 11-08-2019

Pier van kunststof blokken

In 2015 lag er een soort van pier van kunststof blokken in het water. In 2016 hadden ze deze er niet ingelegd. Nu in 2019?

Helen, 19-08-2019

Dat jaar was hij kapot en die jaren erna lag die er weer gewoon afgelopen juni lag die er ook weer.

• MH, 11-08-2019

Pier van kunststof in het water

In 2015 lag er een soort pier van kunststof blokken In 2016 hadden ze deze er niet ingelegd. Nu in 2019 ?

• MH, 03-08-2019

Strandbar

Is er al een strandbar of moet je nog steeds de twee trappen op om binnen drinken te halen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats