Hotel Myra

332 reviews over Hotel Myra in het Nederlands

Prima hotel

Ruby
11-9-2017

Prima hotel voor de prijs, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is niet mega gevarieerd maar lekker. Zwembad is wat aan de kleine kant en erg diep.

ieder jaar weer een feestje om er te zijn

Casper
29-7-2017

Prima kleinschalig hotel (69 kamers) de kamers zijn niet groot maar wel schoon het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en het eten is er goed. de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. we gaan dit jaar weer, nu voor 3 weken all inclusief voor nog geen €1000,- met z'n tweeën. dit wordt voor ons samen de 6de keer in dit hotel, mijn partner komt hier al 10 jaar, iedere keer dat we aankomen krijgen we het gevoel weer thuis te komen, dit komt door het gezellige personeel en de andere gasten waarvan er ook veel ieder jaar terug komen. Voor gezinnen met kleine kinderen is dit hotel minder geschikt omdat er bvb geen kidsclub aanwezig is

Goed en dichtbij Alles

Flip
27-6-2016

Goed en leuk Hotel als je niet van al teveel luxe houdt.

250 meter tot het strand, waarvan je binnen 45 minuten naar de Haven loopt.

Het hotel is een 3*, dus verwacht geen aqua park met glijbanen en een Fitness centrum, gewoon een erg leuk hotel te noemen, vriendelijk personeel, schone kamers en goed eten.

Ik heb daar aardige Nederlandse mensen ontmoet die daar al voor de 11de cq 12de keer terug komen, dus dat zegt genoeg mijn inzien.

Marmaris is een leuke stad voor ons als toerist, genoeg te doen en te zien.

Ik was er voor een weekje rust, en daar heb ik ook van genoten.

De organisatie van de touroperator was ook erg goed te noemen, echter 1 tip, probeer op Dalaman te vliegen i.p.v. Bodrum, zit namelijk 1,5 verschil in kwa transfer Luchthaven - Hotel, na een vlucht van 3,75 uur zit je namelijk niet te wachten op een transfer van 3 uur.

Eindconclusie: Goed hotel en goede prijs kwaliteit verhouding, ga in September misschien nog eens terug.

FS023

Centraal ligging

Sukran, mustafa
28-5-2016

Prima vakantie gehad. Vlakbij de zee en centrum, al niet te groot hotel wel huiselijk. Voor dat geld is prima hotel. Er waren hier mensen die al jaren lang 2x per jaar komen en een maand verblijven. Vriendelijke personeel

Vanuit de vliegveld Dalaman netjes opgehaald en weer teruggebracht.

Overtroffen verwachtingen.

L. Bakker
2-5-2016

Dit hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Het heeft een zeer gezellige uitstraling en die gezelligheid wordt versterkt door het personeel dat voorbeeldig bedient. Het eten was elke dag anders, elke dag ook weer gezond en heeft heerlijk gesmaakt. De kamer was schoon, gezellig en straalde veel rust uit. Het zwembad bood heerlijke verkoeling. De ligging is prettig dichtbij het strand. Ik beveel dit hotel van harte aan!

Tja, voor de prijs prima.

Ramona
6-10-2015

We hebben dit hotel geboekt met een hele familie (opa en oma, zus met kids en wij zelf), en waren 3100 kwijt voor 5 volwassenen en 4 kinderen... Dat vind ik niet veel.

Dus prijs kwaliteit, redelijk ok:

- kamers (202, 318 en 214) waren prima (alleen een douchegordijn in de badkamer? Alles is idd nat, wat ook al eerder geschreven werd.

- eten: tja, er was idd zeer weinig variatie in het eten. Elke dat dezelfde salades. Dat kan ook gevarieerder, voor dezelfde inkoopprijs.

En bijna al het warme eten is geel/bruin: gefrituurd en gepaneerd, na 3 dagen buiten de deur gaan eten 's avonds.

- drankjes: ok, maar het enige (tap)bier dat ze schenken is light bier. Mixdrankjes waren prima!

Door ca 90% van de gasten werd gerookt. Je zat altijd wel in iemand anders zijn rooklucht, ook tijdens het eten. Vond ik jammer.

TIP: Boottocht met de Poyraz Kaptan (te vinden/boeken in de haven): TOP! Voor 30 lira (€9,- pp) een hele dag weg met max 50p., met super lunch en geen opdringerig personeel!

Nooit meer

Yvonne Miltenburg
7-8-2015

Badkamer zeer slecht. Na douchen is badkamer een zwembad. Eten slecht.Eentonig. Personeel erg vriendelijk.

Nooit meer in dit slechte hotel.

Yvonne
4-8-2015

Ligging is prima. Goede loop afstand naar strand en centrum. Alleen eten was slecht. Vrij koud. Wat over was van het diner vond je de dag later bij de lunch als koud eten. De meeste Hollanders gingen buiten de deur eten. Dat is eigenlijk niet de bedoeling van all inclusive volgens mij. Badkamer erg slecht. te klein.

Prima hotel voor een redelijke prijs

J.L.Eilander
5-6-2015

Myra hotel is een aanrader. Het uitzicht is alleen aan de voorzijde goed. Je zit dicht bij het uitgaans centrum, tussen de woningen van de gewone turkse mensen. Het personeel is zeer gast vrij en zeer behulpzaam. De prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Het eten is uitstekend, een groot voordeel is dat het vlees of vis door de kok zelf word opgeschept. De kamers zien er heel netjes uit, de kamers worden zeer goed schoongemaakt, elke dag schone handoeken. Ik zou er niet met kleine kinderen naar toe gaan, daar zijn geen activiteiten voor beschikbaar, alleen een afgebakend zwemgedeelte. Een nadeel is de muziek in de bar, die aanblijft tot de laatste gast naar bed wil.

Fantastische plek

R. van der Weijden
5-6-2015

Hotel Myra in Marmaris is een zeer goed hotel.

Fijne ligging dicht bij het centrum, goed van eten en drinken, en als er iets is wordt er ook direct wat mee gedaan.

Het is een gemoedelijk hotel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De kamers waren schoon en zeer netjes ( waren gerenoveerd op de badkamers na "deze worden nog onder handen genomen" maar er was niets kapot of beschimmeld ) .kortom zeer netjes allemaal.

We hebben er een hele fijne vakantie gehad .

Ook fijne contacten met de gasten gehad.

Kortom het was een zeer geslaagde vakantie waar we zeker nog eens naar terug zullen gaan.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Myra in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Myra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.