Hotel Myrastersterster

340 reviews over Hotel Myra

• 2019
    6Bianca28-08-2019

Nooit meer

Klein schoon hotel maar personeel onvriendelijk, spreken haast niet, er kan geen gedag van af.. het eten is ook niet alles .. sommige dingen waren wel lekker maar zeer weinig variatie.. we zijn maar uit eten gegaan.. Je hebt wel alles op loopafstand.. de winkeltjes zijn allemaal hetzelfde en je wordt nog net niet naar binnen gesleurd.. volgend jaar maar vakantie in eigen land.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2j lazarom07-07-2019

nooit meer

nooit meer hotel Myra verouderd en vuil de foto s kloppen niet slechte kamers en vieze douche met smerig douche gordijn eten verschrikkelijk en alleen maar russen

Gereisd met partner in juni 2019

• 7S van der30-05-2019

Redelijk.

Ligging : van het hotel was prima, alles te voet en met de dolmus bereikbaar. Service : zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs/kwaliteit : voor hetgeen geboden wordt goed. Eten : dit laat wel wat te wensen over. Wel smakelijk maar erg eentonig. Totaal geen variatie, kortom elke dag hetzelfde wat na 10 dagen wel erg gaat vervelen. Kamers : zeer basic en weinig tot geen kastruimte. Je leeft dus eigenlijk uit je koffer. Ook de douche was zeer gedateerd en douchegordijntjes in een hotel zijn toch echt niet maar van deze tijd. Zwembad : schoon niet erg groot maar om lekker af te koelen prima. Jammer dat er geen parasols waren om af en toe even uit de zon te kunnen gaan liggen. Hygiëne : alles was netjes en schoon. De handdoeken werden elke dag gewisseld en het beddegoed ook regelmatig.

Veel gasten uit het voormalig Oostblok die je vakantie behoorlijk kunnen verzieken, luidruchtig en onbeschoft voor en tijdens de maaltijden.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Tilly Uijlenbroek04-04-2019

Gezellig, knus, prima hotel

Prima hotel en eten voor weinig geld. Beter niet op de eerste etage slapen vanwege geluiden uit de lobby

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 2018
    8N pijl04-11-2018

Zeer tevreden

Heel aardig personeel, netjes en schoon hotel, Bedden heerlijk kleine kamer maar je leeft buiten dus geen probleem ... eten erg lekker niet veel variatie maar voldoende diversiteit , er zijn wel veel russen bij het eten moet je er op tijd bij zijn anders is t op verder weinig last van...

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8janba16-10-2018

komen zeker terug!

gezellig kleinschalig hotel, alles even netjes en schoon, vriendelijk personeel. eten is lekker maar niet al te veel keus. (maar kan ook niet anders voor een klein hotel). we hebben genoten.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Ruby11-09-2017

Prima hotel

Prima hotel voor de prijs, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is niet mega gevarieerd maar lekker. Zwembad is wat aan de kleine kant en erg diep.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Casper29-07-2017

ieder jaar weer een feestje om er te zijn

Prima kleinschalig hotel (69 kamers) de kamers zijn niet groot maar wel schoon het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en het eten is er goed. de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. we gaan dit jaar weer, nu voor 3 weken all inclusief voor nog geen €1000,- met z'n tweeën. dit wordt voor ons samen de 6de keer in dit hotel, mijn partner komt hier al 10 jaar, iedere keer dat we aankomen krijgen we het gevoel weer thuis te komen, dit komt door het gezellige personeel en de andere gasten waarvan er ook veel ieder jaar terug komen. Voor gezinnen met kleine kinderen is dit hotel minder geschikt omdat er bvb geen kidsclub aanwezig is

Gereisd met partner in september 2016

• 8Flip27-06-2016

Goed en dichtbij Alles

Goed en leuk Hotel als je niet van al teveel luxe houdt.

250 meter tot het strand, waarvan je binnen 45 minuten naar de Haven loopt.

Het hotel is een 3*, dus verwacht geen aqua park met glijbanen en een Fitness centrum, gewoon een erg leuk hotel te noemen, vriendelijk personeel, schone kamers en goed eten.

Ik heb daar aardige Nederlandse mensen ontmoet die daar al voor de 11de cq 12de keer terug komen, dus dat zegt genoeg mijn inzien.

Marmaris is een leuke stad voor ons als toerist, genoeg te doen en te zien.

Ik was er voor een weekje rust, en daar heb ik ook van genoten.

De organisatie van de touroperator was ook erg goed te noemen, echter 1 tip, probeer op Dalaman te vliegen i.p.v. Bodrum, zit namelijk 1,5 verschil in kwa transfer Luchthaven - Hotel, na een vlucht van 3,75 uur zit je namelijk niet te wachten op een transfer van 3 uur.

Eindconclusie: Goed hotel en goede prijs kwaliteit verhouding, ga in September misschien nog eens terug.

FS023

Alleen gereisd in mei 2016

• 8Sukran, mustafa28-05-2016

Centraal ligging

Prima vakantie gehad. Vlakbij de zee en centrum, al niet te groot hotel wel huiselijk. Voor dat geld is prima hotel. Er waren hier mensen die al jaren lang 2x per jaar komen en een maand verblijven. Vriendelijke personeel Vanuit de vliegveld Dalaman netjes opgehaald en weer teruggebracht.

Gereisd met partner in mei 2016

18 tips over Hotel Myra

• Monica, 07-10-2013

de markt in Icmeler op de woensdagen

• Rob, 17-06-2012

Boottocht in de haven boeken bij ' Scheveningen' boot. 13 euro pp met lunch., en goede verzorging. Turunch en icmeler leuke plaatsen om te bezoeken.

• Dennis van der Post, 04-10-2011

Excursie naar Dalayan.

Lopend naar Icemeler en vervolgens taxiboot van Icemeler naar haven Marmaris.

Fiets huren en over de boulevard en zo lekker touren.

11 vragen over Hotel Myra

• marco, 31-05-2013

strand

hallo wij gaan sep/okt 2013 naar Myra. hebben zij op het strand hun eigen strand bedjes of hebben ze dat niet. moet je daar voor betalen??? bvd marco

Cindy, 10-06-2013

Myra heeft geen eigen bedjes. Alle bedjes aan het strand zijn gratis, alleen de consumpties moet je betalen. Maar over het algemeen vallen die prijzen hard mee en dringen ze ook niet aan dus dat is heel goed te doen.

• Sanne, 23-02-2013

Uitgaan... Jongeren..?

Hallo vakantiegangers, een vraagje.. Ik ben van plan hierheen te gaan met een vriendin allebij 18 is het beetje leuk..? Om te vergelijken met een vakantie als chersonisos.. Eind juni begin juli alvast hartelijk bedankt Gr.

Iris, 17-03-2013

Haay! Het is super leuk om naar marmaris te gaan, je hotel ken ik verder niet maar marmaris zelf is super leuk! ik ga dit jaar zelf ook weer voor de 4e x! van 29 juni tot en met 13 juli. Probeer vooral V.I.P Beach club langs de boulevard en beach club in barstreet is ook heel leuk! En bij areena moet je echt opletten met je drankjes want daar ben je super veel geld kwijt voor een cocktail! Restaurant Ibiza is ook super gezellig, moet je wel met de taxi naartoe als je niet weet hoe je moet lopen! Veel plezier alvast!

• anna, 30-09-2012

jeepsafari

Hallo,

Ik ben benieuwd of de jeepsafari een aanrader is en wat de kosten ervan ongeveer zijn. Groetjes

Gertjan, 14-10-2012

Jeepsafari is een goede aanrader kosten vallen mee denk dat het 20€ koste. En het kost je een natpak haha

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Gratis parasols, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën