Hotel Marbella

9,8

43 reviews over Hotel Marbella in het Nederlands

Fam van boxtel
1-8-2019

We zijn van 17 tot 28 juli in hotel marabela geweest in een woord een super hotel je zit overal dicht bij , mensen zijn erg vriendelijk mooie kamers super schoon eten goed en goedkoop het is zeker 5 sterren waard er ontbreekt je aan niets top 👌👌👌👌👌

Gereisd Met partner in juli 2019

Heerlijk hotel met fantastische service!

Marga
2-12-2017

Goed: ligging perfect aan het strand (met ligbedjes en parasols gratis voor gasten) in een wat rustiger deel van Marmaris. Ligbedjes op het strand met aardig wat ruimte geplaatst, dus je ligt niet zij aan zij. Service op het strand en in het hotel geweldig, vriendelijk en totaal niet opdringerig personeel, goed eten (uitgebreid buffet), rustige en nette (over het algemeen wat oudere) gasten, niet geschikt voor kinderen (vind ik een pluspunt), moderne kamers, fijne hamam en fitness in zusterhotel Sunrise op maar 200m. Enige minpuntje voor mij: geen Nederlandse tv zenders behalve de Wereldomroep. Een absolute aanrader voor een rustige strandvakantie!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Super hotel

Jl Gielen
29-9-2017

Het is een mooi hotel overal dicht bij eten is goed personeel is vriendelijk en het is goed onderhouden

Gereisd Met partner in september 2017

mooi hotel

roger
17-6-2013

zeer vriendelijk en gedienstig personeel was drie jaar geleden in zusterhotel sunrise waar ik het warme buffet s'avonds beter vond iets meer variatie voor de rest alles perfekt ook aan het strand je moest je hand maar opsteken waarbij ze direct kwamen vragen wat je moest drinken

Gereisd Met partner in mei 2013

Perfecte vakantie gehad

Frans en Jolanda
13-9-2012

Zojuist terug van een 9 daags verblijf in dit hotel.Het was in een woord geweldig.De ligging is meteen aan het strand, kamers zijn perfect evenals het eten.De vriendelijkheid en behulpzaamheid van al het personeel is uniek te noemen. Men doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Gaan zeker weer terug.

Gereisd Met partner in Tue Sep 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

één in woord: GEWELDIG

René de Man
9-9-2012

Wat was dit heerlijk vakantie vieren, het eten is voor ieder wat wils en elke dag anders en elke dag ook weer heerlijk bereid. het hele pand is fris en schoon. service is perfect. kortom... het was zeer aangenaam om in Marbella onze vakantie te vieren.

Gereisd Met partner in Wed Aug 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend hotel...

Katharina
19-8-2012

Het vriendelijke personeel, het lekkere eten (uitgebreid buffet), de netheid in het gebouw en de uitstekende ligging maken van Marbella een tophotel. Voor mij is dit het beste hotel in Marmaris.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Manon
16-8-2012

Dit hotel is echt een aanrader. Het personeel is erg klantvriendelijk! Het hotel is schoon en netjes en heeft een geweldige ligging aan het strand. Het buffet is, zowel 's ochtends als 's avonds, uitgebreid. Wij hebben hier een topvakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2012

super hotel

s a
15-1-2012

ik ben in seprember hier geweest voor de eerste keer.

en ga 100% zeker terug dit jaar

alle verhalen die hier staan over dit hotel die kloppen. helemaal top dit

aanrader

mvg

Gereisd Alleenreizend in september 2011

tweestrijd

mark
19-11-2011

hotel is mooi en kamers modern wel weinig kastruimte, mooi terras met zwembad en goed verzorgt strand directie zeer onverschillig t.o. gasten, en het bedienend personeel onbekwaam voor functie die ze hebben ze zijn vooral bang van de baas. wij waren daar in een rustige periode helaas wij hadden half pension geboekt 4dagen was er inderdaad eten ontbijt ging wel, diner was verschikkelijk alles bleef op het buffet ook als het al bedorven was. na 4dagen zijn we buiten de deur gaan eten toen we s''morgens wilden gaan ontbijten hing er 'n briefje op de deur van het restaurant dat voortaan moesten gaan eten bij hotel sunrise we kregen geen enkele verklaring ook niet van het personeel. in de stromende regen moesten wij naar sunrise lopen maar ''a la cart ''bleven ze wel verkopen, maar voor de gasten was er geen eten. dus hotel geschikt maar alleen met ontbijt (als je het krijgt)en voor de rest buiten de deur eten.dus kamers ja eten nee, en niet voor kinderen.

Gereisd Met partner in oktober 2011

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marbella in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marbella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.