Hotel Kalemci

Hotel Kalemci
7,8

51 reviews over Hotel Kalemci in het Nederlands

Heerlijk hotel, geen "all-in fabriek"

Eljoh
30-4-2016

Ik ontwijk meestal all-in hotels omdat het vaak van die enorme "fabrieken" zijn vol met gezinnen. Dit hotel kende ik echter al toen het nog geen all-in was en wou het nu toch weer proberen. Het is me prima bevallen. Inderdaad is er weinig entertainment, maar dat vind ik geen probleem. Ik ga op vakantie voor mijn rust en dat is hier goed gelukt. Genoeg ligbedjes bij het zwembad, eten is eenvoudig maar lekker. Kamers zijn schoon. Het personeel is vriendelijk, helaas spreekt niet iedereen engels, maar het management wel, dus als je een vraag/opmerking hebt dan kan je bij hen terecht. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in september 2015

Een absolute afrader

Fam de Graaf
30-8-2014

Door een Bingo formule geboekt bij touroperator terecht gekomen in dit Hotel. Staat te boek als een 4 All Inclusief Hotel maar mijn inziens nog geen 2 waard Echter op heel veel dingen doet dit hotel ver onder de maat. Zo is het aanbod van ontbijt, lunch en diner zeer beperkt weinig aanbod en veel van het zelfde. Op het gebied van service verlening kan het personeel nog wel een training gebruiken. Ongeïnteresseerd en absoluut niet klantvriendelijk. Ook zit het hotel vol met Russen die zich vol gooien met drank voordat ze het nachtleven in gaan. Qua animatie is dit hotel ook zeer beperkt. Af en toe een water gym en een potje waterpolo. Voor kinderen is er helemaal niets te doen in dit Hotel. In de avond ben je genoodzaakt om buiten dit Hotel enig vertier te zoeken. Op zich zijn wij echt niet van die klagers maar dit Hotel deed ver onder de maat dan wat we normaal zijn gewend in Turkije Maar dit Hotel was ongezellig en sfeerloos. Nee dit was geen Hotel waar we nog een keer terug komen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Mooi hotel opnieuw geopend in maart 2014

P.Blazer
17-8-2014

Hotel Kalemci ziet er keurig netjes uit mooie kamers , goede bedden, LCD tv , airco en kluis ( tegenbetaling ) op de kamer. Grote doche met fohn. Kamer wordt dagenlijks schoongemaakt.Vriendelijke mensen goed eten , maar zou iets meer variatie in een stukje vlees kunnen, Geen geren om een bedjes bij zwembad en je hoeft niet te wachten voor een tafel bij het eten..Om 16.00uur hamburgers, patat en pizza bij de poolbar (erg lekker ) Voorkant uitzicht op winkelstraat, achterkant op zwembad en andere hotels. Strand ca 150 m lopen. Bedjes gratis ( bij Kalemci ) maar dan wel een drankje bestellen. Geen drankje dan kost het bedje 10 lira. Met de dolmus naar Marmaris 2 lira pp en naar Icmiler 2,50pp. Kan ook lopen naar Marmaris ca 2 km over de boulevard of winkelstraat. Animatie valt tegen zijn dit opnieuw aan het opzetten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Maassluis010
29-7-2012

Tas werd gecontroleerd en wat je bij je had moest je weer inleveren. Eten was vaak de restjes van de dag ervoor vooral bij het ontbijt, er was ook heel weinig variatie. Het hotel ligt aan de hoofdweg op ongeveer 10 minuten wandelen naar het strand.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekkere vakantie bij kalemci

wim en willie
18-9-2011

Eenvoudig doch schoon en het eten is prima, mooi zwembad en tussen de middag lekker eten bij Mehmet, super kokje bij het zwembad ( aardige mensen )

wij komen hier al 7 jaar en lekjker rustig s,nachts

Gereisd Met partner in september 2011

prima en schoon hotel

Gerard Vos
11-10-2010

Hotel Kalemci is een goed en betaalbaar hotel. Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. De kamer en badkamer zijn schoon en ruim. Lekker zwembad en genoeg ligstoelen.

Gereisd Alleenreizend in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zoals je het mag verwachten.

Onbekend
19-8-2009

Ligging: 1 a 2 minuten van de boulevard+strand. 20 a 25 min van het oude centrum, maar goed te bereiken via dolmusbusjes (0,75Euro pp)

Hotel: Profesionele uitstraling met klantgerichte ondersteuning. Ruim zwembad en gezellige ruimte erom heen. 2 bars bij het zwembad. Kamer is basis incl. airco, van normale grote, schoon en netjes. Elke dag nieuwe handdoeken/schoonmaak. TV + fohn op de kamer. Verwacht niks van de fitnessruimte, deze is minimaal (alleen cardio).

Een enig nadeel is dat je geen eigen eten+drinken mee mag op de kamer. Indien je betrapt wordt (fles water voor het tandenpoetsen), wordt de badkamer/wc op slot gedraaid en sta je bij terugkomst van het stappen raar te kijken (03:00).

Het eten is normaal/goed.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Super vakantie - Prima hotel

Yvonne
12-8-2009

Ben net terug uit Turkije - Hotel Kalemci. Prima hotel. Netjes schoon. Leuke bediening. Lekker groot zwembad, ligbedden en parsols genoeg. Ook 's-middags kun je heerlijk eten. Een hamburger - omelet - friet, noem maar op. Het kost bijna nix. Het eten 's-morgens en 's-avonds is prima. Niet super bijzonder, wel lekker.

Het hotel is niet luidrugtig/druk. Omliggende hotels wel maar dat vond ik persoonlijk niet storend.

Het hotel ligt op 5 min lopen van het strand (met parsols en ligbedden. Ideaal). Het strand is direct gelegen aan een gezellige boulevard met leuke bars en eetgelegenheden. Met de dolmus bus ben je vanuit het Hotel in circa 7 min in het oude centrum van Marmaris

Met name het oude Centrum van Marmaris is een aanrader. Super discotheken/bars.

Daarnaast is er ook een enorme Shopping mall.

Groetjes Y

Gereisd Anders in augustus 2009

hotel is schoon, eten zeer slecht

maarten
6-8-2009

we hadden geboekt met half pension. het eten smorgens bestond uit bonen, en nog wat eten voor de engelsen, brood was hier niet te vinden, alleen 5 stukjes stokbrood van de vorige avond zo taai

het avondeten was gewoon triest, er stonden 4 bakken eten en daar werd dan wat van opgeschept, dit bestond bijv uit slecht gekookte rijst, en wat saus enz.

de kamer was in ieder geval schoon toen we eraan kwamen, alleen geen afstandbediening van de airco, tv, te korte gordijnen, kastdeur lag er half uit (deze zou de volgende dag gemaakt worden, is tot de laatste dag niet gemaakt)

receptie is wel allemaal goed en zijn ze vriendelijk rosa (de poetsvrouw) deed haar werk ook goed, (bed opmaken / handdoeken geven en vuilnisemmer legen)

er mag niet meer gerookt worden in het hotel, maar overal staan asbakken en staat niks van verboden aangegeven. maar als ze iemand zien roken, zeggen ze meteen dat je een boete hebt, (gewoon eronder uit praten dan maar)

verder wel een goede ligging!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Prima Hotel

Koos Grandioos
3-8-2009

Prima hotel. Goede service. Ligging rustig, maar overal dichtbij.

Gereisd Met partner in juli 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalemci in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalemci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.