Hotel Ideal Pearl

KinderhotelWeer vandaag33°21°
Hotel Ideal Pearl
8,5

284 reviews over Hotel Ideal Pearl in het Nederlands

Elk jaar weer thuis komen in ons hotel

A.J. van Orden
23-9-2018

Een supergezellig, super hygiënisch familie hotel met de juiste sfeer voor je vakantie. De medewerkers van het hotel zijn superbeleefd: incheckbalie, schoonmaak(st)ers, koks, bedienend personeel, barmannen....eigenlijk iedereen. Het eten was voortreffelijk en voldoende gevarieerd. Elke dag een ander thema: Turkse avond, Spaanse avond, Aziatische avond etc. met veel live muziek. Ontbijtbuffet was weer uitgebreid met life cooking van de eitjes, pancakes, wafels etc. De animatie kwam wat stroef op gang, maar verbeterde in de loop van de week wel. Het avond programma was gevarieerd en we hebben van de diverse optredens genoten. De hygiëne staat bij dit hotel zeer hoog in het vaandel; ieder jaar weer de winnaar van de competitie tussen de lokale hotels. Wij komen hier al jaren met een grote Nederlandse/Engelse vrienden groep en het bevalt ons prima. Top hotel, top gastvrij en top personeel.

Super

Hoeve
24-7-2018

Erg gezellig fijn personeel goede kamer

Dit jaar gaan we in sept met de kinderen hier heen

Lotte Monninkhoff
23-7-2018

Wij hebben 11 dagen verbleven in hotel Ideal Pearl. Wij vonden het hotel super en vinden het zeker niet terecht dat anderen een negatief oordeel geven. De kamers waren prima en deze werden iedere dag goed schoongemaakt. Het eten was gevarieerd en erg lekker. Vooral de sfeer binnen het hotel vonden wij top! Iedere dag waren de jongens van de animatie aanwezig en er werden in de avond leuke optredens en spellen georganiseerd. Het personeel en de jongens achter de bar (Cemre, Garip, Anil, Ulas) waren erg enthousiast en stonden altijd voor je klaar.

Het hotel is erg goed gelegen; je loopt zo naar het strand en het gezellige stadje Marmaris.

Wij willen wel als tip meegeven dat er bij het strand geen bar aanwezig is.

Goed gehad hier!

Stefke
28-6-2018

Service en personeel heel professioneel. Eten drinken goed verzorgd. Entertainment wat amateuristisch. Prima vakantie gehad.

Goed hotel goed gevarieerd eten. Nette kamers.

Ans Brouwer
7-6-2018

Goed eten op patat na. Goed bed goede kamer. Erg schoon. Niet goed achterzijde erg veel lawaai . O.a blaffende honden.

Muziek bar soms storend hard. Zodast je elkaar niet kunt verstaan. Snackuur 14 dagen zelfde en slecht.

Weer fantastisch!.,

Maria
25-10-2017

Voor de 4de keer in dit hotel hebben weer genoten..schone kamers ..goed eten iedere dag wat anders,en voor ieder wat wils!.personeel vriendelijk

Een minpuntje is dat het personeel niet zo goed engels spreekt..

Tania Meaghan-Guest Relation Manager, MANAGER, 2-11-2017

Good morning,

Thank you for your review posted on Zoover.

As returning guests, your feedback is important to us and I am very happy to read that you have once again enjoyed your holiday here with us I do hope that you will return once again for your 5th visit. On behalf of my Team here at Ideal Pearl, thank you for choosing our Hotel for your holiday.

Fantastisch!

Eva
15-10-2017

Wij vonden het hotel zijn sterren zeker waard en t was er erg schoon. Overal hangen er desinfectants voor de handen schoon te houden. Het hotel heeft een hygiëne-certificaat ontvangen én terecht. De kamer werd door t personeel zeer goed onderhouden en waren erg vriendelijk en niets was hun teveel . Ook de obers waren erg vriendelijk en zorgden goed voor hun gasten. Het Turks eten zag er aantrekkelijk en vooral verzorgd uit. Er was altijd wel iets bij wat je wel lustte. Kortom wij hebben hier een super fijne vakantie gehad en raadt het zeker aan!! Nogmaals bedankt lieve personeelsleden van hotel Pearl Ideal!!

Tania Meaghan-Guest Relation manager, MANAGER, 2-11-2017

Good morning,

Thank you for you Zoover review.

It is a pleasure to read the comments that you have made regarding your holiday with us. I do hope that you will join us again in the future and on behalf of my Team here at Ideal Pearl, thank you for choosing our Hotel for your holiday.

Aanrader

Veerle
12-8-2017

Gezellig, lekker eten, vriendelijk, netjes

Heel mooi hotel

Ton verstijlen
6-5-2017

Idealpearl is een mooi en gastvrij hotel lekker kleinschalig en lekker eten en erg vriendelijk personeel.

Toppie

Alles perfect!

Els Geurts
22-3-2017

Alles in dit Hotel is héél goed. En heel betaalbaar. We zijn hier al twee keer geweest. Wij willen niet ieder jaar naar dezelfde stad. Maar anders gingen we ieder jaar naar dit Hotel.

Hotel Ideal Pearl krijgt van ons een 10.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ideal Pearl in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ideal Pearl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.