Hotel Ideal Pearl

• Onvoldoende: 1 - 5

Goed gehad hier!

Stefke
28-6-2018

Service en personeel heel professioneel. Eten drinken goed verzorgd. Entertainment wat amateuristisch. Prima vakantie gehad.

Goed hotel goed gevarieerd eten. Nette kamers.

Ans Brouwer
7-6-2018

Goed eten op patat na. Goed bed goede kamer. Erg schoon. Niet goed achterzijde erg veel lawaai . O.a blaffende honden.

Muziek bar soms storend hard. Zodast je elkaar niet kunt verstaan. Snackuur 14 dagen zelfde en slecht.

Weer fantastisch!.,

Maria
25-10-2017

Voor de 4de keer in dit hotel hebben weer genoten..schone kamers ..goed eten iedere dag wat anders,en voor ieder wat wils!.personeel vriendelijk

Een minpuntje is dat het personeel niet zo goed engels spreekt..

Tania Meaghan-Guest Relation Manager, MANAGER, 2-11-2017

Good morning,

Thank you for your review posted on Zoover.

As returning guests, your feedback is important to us and I am very happy to read that you have once again enjoyed your holiday here with us I do hope that you will return once again for your 5th visit. On behalf of my Team here at Ideal Pearl, thank you for choosing our Hotel for your holiday.

Fantastisch!

Eva
15-10-2017

Wij vonden het hotel zijn sterren zeker waard en t was er erg schoon. Overal hangen er desinfectants voor de handen schoon te houden. Het hotel heeft een hygiëne-certificaat ontvangen én terecht. De kamer werd door t personeel zeer goed onderhouden en waren erg vriendelijk en niets was hun teveel . Ook de obers waren erg vriendelijk en zorgden goed voor hun gasten. Het Turks eten zag er aantrekkelijk en vooral verzorgd uit. Er was altijd wel iets bij wat je wel lustte. Kortom wij hebben hier een super fijne vakantie gehad en raadt het zeker aan!! Nogmaals bedankt lieve personeelsleden van hotel Pearl Ideal!!
Tania Meaghan-Guest Relation manager, MANAGER, 2-11-2017

Good morning,

Thank you for you Zoover review.

It is a pleasure to read the comments that you have made regarding your holiday with us. I do hope that you will join us again in the future and on behalf of my Team here at Ideal Pearl, thank you for choosing our Hotel for your holiday.

Aanrader

Veerle
12-8-2017

Gezellig, lekker eten, vriendelijk, netjes

Heel mooi hotel

Ton verstijlen
6-5-2017

Idealpearl is een mooi en gastvrij hotel lekker kleinschalig en lekker eten en erg vriendelijk personeel.

Toppie

Alles perfect!

Els Geurts
22-3-2017

Alles in dit Hotel is héél goed. En heel betaalbaar. We zijn hier al twee keer geweest. Wij willen niet ieder jaar naar dezelfde stad. Maar anders gingen we ieder jaar naar dit Hotel.

Hotel Ideal Pearl krijgt van ons een 10.

Heerlijk verblijf gehad.

Natascha
14-3-2017

Doordat het een wat kleiner hotel is, was het eten niet super uitgebreid. Dit zijn wij van voorgaande vakanties wel meer "gewend". Het was daarentegen welke elke keer goed! Voor ieder wat wils. Schone kamers, vriendelijke mensen en maken graag een praatje met je. Jammer is het toerisme wat in Turkije afneemt. Het was vrij rustig en verschillende hotels waren zelfs gesloten. De sfeer was verder rustig, goed en niks te merken van de onrust verderop in het land. Heerlijk om 's avonds rond te lopen richting het centrum. Het centrum loop je in ongeveer 20 minuten. Niet veel aan het strand geweest, want er was genoeg plek bij het zwembad! Het strand in Marmaris is niet breed en veel kiezels. Wij hebben er weer heerlijk genoten en een uitstapje naar de waterval is zeker een aanrader! Tot snel Marmaris

we gaan voor de 4 keer geweldig.

hermina van zanten-speld
11-3-2017

niets het is echt geweldig. Wij zijn 3 dames op leeftijd en hebben heel veel lol personeel is geweldig .
Tania Meaghan-Guest Relations Manager, MANAGER, 2-11-2017

Good morning,

Thank you for your wonderful comments posted in your Zoover review.

Niet helemaal tevreden

LN
30-11-2016

Wij zijn eigenlijk diep teleurgesteld in dit hotel. Als eerst kwamen wij daar aan en werden we totaal niet vriendelijk ontvangen. Er kon geen glimlach vanaf en ze konden amper engels. Toen kregen wij een kamer, niet heel groot maar wel oké, wij waren toch maar met z'n 2e. Enigste nadeel was de douche die niet goed kon hangen waardoor het water recht in je gezicht kwam. Hebben eigenlijk nooit bij het zwembad kunnen zitten omdat het daar zo klein was dus gingen maar altijd naar het strand toe. Wat ons al helemaal tegenviel was het eten, elke avond stond er koude smaakloze pasta, slappe patat en vieze rijst met weinig smaak. Het eten was niet te eten en in de ochtend was er ook maar heel weinig keuze. De mensen die er werken zijn opzich wel prima maar je moet natuurlijk wel een beetje oppassen als meisje zijnde. Ook was de spa wel heel lekker met hele lieve mensen. Al met al, volgende keer als ik naar Marmaris ga ga ik zeker weten NIET terug naar dit hotel...
Tania Meaghan-Guest Relations Manager, MANAGER, 2-11-2017

Good morning,

Thank you for your review posted on Zoover.

I am disappointed to read that your holiday expectations have not been fully met on this occasion. Our Hotel hosts guests from many countries and therefore our menu has an International flavour as well as a strong Turkish influence I do hope that you will visit us again in the future at another of our Hotels in the IPHOTELS group that may better suit your holiday requirements. On behalf of my Team here at Ideal Pearl, thank you for choosing our Hotel for your holiday.

We hebben een aantal aanbieders voor Ideal Pearl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ideal Pearl in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ideal Pearl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ideal Pearl scoort een 8.46 uit 10 op basis van 285 reviews.