Hotel Grand Yazici Marmaris Palace

Hotel Grand Yazici Marmaris Palace

7.4Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Yazici Marmaris Palace voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

614 reviews over Hotel Grand Yazici Marmaris Palace

• 2019
    5Johan Kuppers21-09-2019

Zijn sterren niet waard

Beperkte kennis Engels van het personeel enkel aan de receptie. Het afruimen van de borden verliep traag of niet personeel had meer oog voor tafels waar vrouwen alleen zaten, bestek was niet altijd proper. WIFI beperkt zelfs in de lobby. Aan renovatie toe grote spleten tussen de buitendeuren

Gereisd met partner in september 2019

• 9Nico castelein13-09-2019

Marmaris super maar in minder druk(kinderen)hotel

Super hotel.... Maar enorm druk hotel vol van kinderen..maar echt vol....drie zwembaden vol met kinderen....om 5 u00 al handdoek leggen om plaatsje te hebben. Hebben we dus niet gedaan. Aan de zwembaden totaal geen structuur... Personnel groette enkel wanneer wij eerst groetten..isschien einde van seizoen maar niettemin voor ons belangrijk. Drankjes werden enkel aan tafel gebracht voir de kinderen. Superhotel voor kinderen maar voor ons TE druk. Zeer net hotel niks op aan te Merken. De reisgids van touroperator hebben we nooit gezien...ofwel was ze eg een uur te vroeg vlgens de afspraak. We hebben ze dan via hotel opgebeld en kregen als antwoord: Ja meneer ik heb wel tientallen hotels te doen per dag...was een zekere Mandy.Als je afspreekt 12u45 moet je niet om 11u50 daar zijn... Dus met touroperator nooit meer! We hebben dan alle uitleg gevraagd aan receptie.. uitstapjes gepland met lokale operators...niettemin een goeie vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7linnie08-08-2019

Leuk hotel met veel potentie

De ligging van dit hotel is prachtig in een mooie baai, gelegen aan de boulevard die loopt van Icmeler naar Marmaris. Wij zaten in een bungalow met uitzicht op zee, dat is ietwat relatief want door de pijnbomen zie je weinig tot geen zee vanaf de begane grond. Het hotel en de kamers worden goed schoon gehouden. Bedden zijn wat aan de harde kant. Het hotel ligt op een heuvel, waardoor je veel trappen moet lopen of hellingen. Voor mensen die goed ter been zijn is dit geen probleem. Het strand, de strandbedden en de pier vond ik erg vies en rommelig. Maar het is rustiger dan bij de zwembaden, dit vond ik erg druk (geen plekje te krijgen) en lawaaierig. Het animatieteam heb ik overdags nauwelijks gezien, dus ook niet goed meegekregen wat zij aanboden. De avond shows vond ik leuk, maar niet heel bijzonder. Wij maar konden maar moeilijk contact krijgen met het personeel, zij waren ietwat noors en spraken slecht Engels.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Evers31-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Het park waar hotel ligt is mooi maar de bedden lijkt wel of je op ijzer ligt het eten is niet echt om naar huis te schrijven kip kip en nog eens kip pfff en ligt bedden waren niet schoon o l de pier handdoeken te kort zodat je je voeten verbrand aan het kussen bloedheet schoonmaken van de kamer was toppie respect voor de schoonmaakster ik zal er in iedergeval niet meer terug gaan zijn meer gewend dan dit turkan was beter

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Fam Oss31-07-2019

nooit meer ,absoluut geen 5 sterren ,eten matig

We hadden een 3 persoons kamer met zeezicht geboekt met verzoek hoog mogelijk maar werden op de BG geplaatst met uitzicht op de bomen..Kamer was klein met 3 personen ,koffers op balkon moeten zetten waardoor niet op het kleine balkon kunnen zitten. bedden, Matras is egt niet normaal meer zo hard de veren sprongen er bijna uit,gevraagd aan de hostess van de touroperator of er iets aan gedaan kan worden ,belooft werd een topmatras maar 12 dagen op het * matras moeten liggen,ons hele lichaam pijn pijn en nog eens pijn,ik snap ook niet dat daar niet in de reviews over word geschreven. bedienend personeel aardig, weinig Nederlanders heel veel Engelse en wat Oostblokkers. Handdoeken voor de ligbedden pier en strand veelste klein waardoor je je benen verbrand aan het ligbedkussen (erg vies). zwembad bomvol ,Wedstrijd handdoek leggen. Grote glijbaan is jaren terug afgebroken zoals ijsbaan.dit is misleidend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9marc lardaux29-07-2019

echt een hotel om naar terug te keren

prachtig groot en overzichtelijk hotel,gelegen in een baai. zeer vriendelijk personeel. In de eetzaal was ''onze garcon'' Serhan een toffe vriend geworden, ook Ali de barkeeper aan het zwembad was altijd in de weer om iedereen zijn drankjes te serveren. het ''kuispersoneel'' was echt top eenmaal we mekaar gesproken hadden,onze kamer ( familiekamer in de aparte huisjes verdeeld over de tuin) werd elke dag schoon gemaakt. wij kunnen geen negatieve commentaar geven over onze vakantie die spijtig genoeg maar 8 dagen was.

• 9marja13-07-2019

fantastische, aardig personeel mooie bos omgeving

marmaris palace Turkije echt een top vakantie was het. ben met me moeder geweest en het is echt een super leuke plek midden in het bos. het is een beetje ouderwets maar dat hebben ze expres gedaan. het zijn hele aardige mensen die er werken en het eten is ook echt heel goed. de slaap plekken zijn goed. de bedden zijn heel goed en verder kan je overal op uit kijken. je kan wel snel anderen mensen horen. maar echt geen problemen daar. ook dicht bij 2 centrums waar je heel makkelijk naar toe kan gaan. op de plek daar hebben ze ook hele mooie shows waar je in Nederland heel veel voor moet betalen. echt super knap daar. ben er vaak geweest met me moeder en helaas ben ik nu ziek maar hoop weer er een keer heen te kunnen gaan.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Joey borgers13-07-2019

Perfect

Mooie rustige plek mooi natuur en heel veel te doen!

• 9Harry28-06-2019

Geweldig resort in prachtige omgeving.

We hebben een geweldige vakantie in Turban gehad. Het resort met zijn huisjes onder de vele dennebomen ligt pal aan de boulevard en aan zee. De medewerkers zijn super vriendelijk overal. Erg leuk is de Coffee Corner waar je heerlijk buiten kunt genieten van diverse soorten goede koffie. Verder kun je vanuit de omgeving van Turban leuke taxi boot tochtjes maken naar İçmeler, Turunc of Marmaris. Wij komen hier graag terug!

• 9Carla Nolles11-05-2019

Al jaren favoriet

Dit hotel is al jaren m'n favoriet vanwege de ligging tussen de bomen en geweldige pier, maar ook de leuke boulevard tussen Marmaris en Içemeler in. Ook hebben ze fijne kamers, intussen heb ik alle soorten zo'n beetje wel gehad, maar heb ik zelf de bungalowkamers het liefst. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vorig jaar door omstandigheden er 5 weken moeten verblijven en stond de manager en de man van public relations altijd voor ons klaar. Maar ook de obers doen hun best en zijn leuk in omgang, al is Engels met ze praten helaas soms wel wat lastig. Het eten is prima en zwembaden zijn heerlijk om aan te liggen. Kortom, ik kijk er elke keer weer naar uit om er heen te gaan!

Alleen gereisd in april 2019

Hotel Grand Yazici Marmaris Palace info