Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°8°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Yazici Marmaris Palace voor je op een rij gezet:

584 reviews over Hotel Grand Yazici Marmaris Palace in het Nederlands

Prima vakantie

Gezin met 3 kids, 4, 11,13jr,
14-11-2018

Kwamen aan bij het hotel na een hele lange rit. Was druk bij receptie en duurde heel lang voordat we aan de beurt waren. Bleek een conventie in de omgeving te zijn. Nette familiekamer met genoeg ruimte. Bedden werden iedere dag opgemaakt en indien gewenst iedere dag schone handdoeken.

Handdoeken service was goed al zaten er wel soms kapotte handdoeken tussen. Glijbanen gingen pas 2e week open en water super koud, jammer! We hadden een kamer aan de zwembad zijde maar erg veel geluid van buiten, van de muziek. Eten was prima maar niet heel bijzonder.

Aan de bar werden door sommige medewerkers de Turkse gasten eerst geholpen maar nadat we er wat van zeiden was dat ook over. Hotel lag een paar km van Marmaris af. Een aardige wandeling maar wel heel goed te lopen. Je kon ook voor €5,- met de taxi. Al bij al een prima vakantie gehad met ons gezin! Afstand tot Marmaris was prima en een leuke plaats! Icmeler was nog dicht.spookstadje,jammer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Linda,
4-11-2018

Fantastisch hotel. Wij hadden zicht op zee. Heerlijk eten, de hele dag door. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2018

Komen hier vast nog wel eens terug.

Jajo,
2-10-2018

Prima hotel. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2018

Stip Reizen

Het is echt een geweldige accommodatie super aardige mensen die je overal mee willen helpen en nooit vervelend zijn. heel lekker eten. een geweldige gratis sauna, en heerlijke kamers met goede bedden. niet het allerluxe maar de bedden zijn erg groot en goed.

het eten is ook heerlijk dat is ook belangrijk.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geachte Marja,

Prachtig

Koehoorn,
13-1-2018

Het eten was voor een all inclusive hotel uitstekend. Het uitzicht was mooi en de stad Marmaris is een leuk stadje om te winkelen. Vooral omdat er geen opdringerige verkopers zijn. In Marmaris is de “no hassle” regel van toepassing. Zo kan je dus lekker Hollands kijken, kijken en niet kopen.😂😂😂 Schaatsen mee, wat het hotel heeft een ijsbaan.

Gereisd met partner in juni 2016

Geachte Koeh,

Hotel Management

Laatste keer geweest voorlopig!

Van popering,
2-12-2017

Zo zonde van dit hotel dat ieder jaar verder achteruit gaat. De ligging is prachtig het eten prima. Personeel niets op aan te merken. Maar dit hotel moet echt een keer gerenoveerd worden het interieur is sterk verouderd. Veel beschadigd en doorzakkende stoelen en banken. Het schoon houden van het complex laat te wensen over. Wij waren er 14 dagen en in die 14 dagen is de glasplaat op een tafel in de hal niet 1 keer schoongemaakt je handen bleven eraan plakken. Dit jaar zat het hotel vol met Russen nog nooit zoveel rond deze tijd gezien. Ergenis alom. Het voordringen de arogantie en opstapelen van eten is nog steeds niet verleerd. Wij gaan elk jaar de laatste week van september en eeerste week van oktober naar Turkije. Wij vinden het heerlijk om buiten de kindervakantie weg te kunnen. Het was afgeladen met kinderen echt niet normaal. Op het strand moesten we om acht uur gaan zitten anders was elke stoel met een handoek bezet.

Uit de grond van mijn hart doodzonde van het hotel maar niet meer voor ons!

Gereisd met partner in september 2017

Geachte Van Popering,

Wij willen u danken voor het kiezen van Grand Yazici Club Marmaris Palace en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen met ons alhoewel wij helaas niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldaan.

We hebben uw beoordeling gelezen en notities gemaakt zodat we de kwaliteit van onze diensten en faciliteiten kunnen verbeteren. Uw mening is zeer belangrijk voor ons, want ons doel is om al onze gasten tevreden te stellen en we zullen uw opmerking in serieuze overweging nemen.

We hopen dat wij jullie nog een keer kunnen verwelkomen in ons hotel en we zullen er dan ook alles aan doen om aan uw verwachtingen te voldoen zodat uw verblijf naar wens is.

Hotel Management

Deze accommodatie moet je zeker gaan bezoeken.

Super aardige mensen, altijd vrolijk en gezellig, en regelen alles heel snel voor je.

Heel belangrijk, super lekker en goed eten. voor iedereen wel wat te vinden.

Ook kan je super genieten op het strand en je ben zo in het centrum waar je van alles kan kopen, zien en feesten.

wij willen iedereen bedanken van het hotel, voor de goede service, en de gezellige sfeer. Hoop echt dat we nog een keer kunnen komen.

Gereisd met vrienden in september 2016
Metin Dinçer Bozbaş, Sosyal Medya Yöneticisi, 23-5-2017

Geachte Verelst,

Teleurstelling

Durmy
30-8-2016

Slechte service, onvriendelijke personeel, bediening matig, eten beperkt en onhygienisch, drinken is cheap. Wifi waar je niks aan hebt, oude kamers en bouwkundig slecht onderhouden. Alles valt zowat uitelkaar. Er heerst een wespenplaag en dat wordt niet bestreden. Sterker nog de wespen eten gezellig met je mee uit je bord. Ligging is wel goed en ook het mooie uitzicht maar daar blijft het ook bij. Voor de rest absoluut geen 5 sterren waard vooral niet voor de prijs. Vakantie is om zorgeloos van te genieten. Ik ben in veel hotels in TR geweest en ik zou zeggen, zoek lekker een andere hotel dat wel 5 sterren waardig is voor de prijs die je betaalt. P.s. Voorrang van service ging uit naar het hotel management ipv hotelgasten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Metin Dinçer Bozbaş, Sosyal Medya Yöneticisi, 23-5-2017

Geachte Durmy,

Hotel Management

Mooi gelegen in een groen dennenbos

EllenB
3-8-2016

11 dagen geweest en heerlijk genoten, maar betere 5 sterren locaties gehad.

Wij hadden een goed geluidsdicht huisje ter hoogte van de beachclub, het hotelgedeelte met zwembaden en kinder en avond-animatie was een beetje te lawaaiig en te veel herhaling in het repertoire voor ons, maar we hebben heerlijk iedere dag aan het goed verzorgde strand met douches met aflopend zwemwater of op de pier gelegen.

Het personeel is vriendelijk, all inclusive is prima, het restaurant veel variatie maar na een tijdje eentonig en niet echt feestelijk aangekleed of een thema-avond.

Als je een bijenallergie hebt moet je hier in de zomer beslist niet heengaan, op het buitenterras zit je bord meteen vol met bijen .

Van ellende naar het binnenrestaurant gevlucht maar dat is een lawaaiige vreetschuur. Daarna maar gaan eten als het donker werd en de bijen verdwenen waren.De keuken is tot 21.30 open , maar helaas waren soms gerechten om 20.30 al op.

Galakleding meenemen is beslist overbodig, het is een beetje doorsnee kortenbroekenpubliek, het hotel is een beetje zijn charme kwijtgeraakt in de loop der tijd vermoed ik. De ongemanierde Russen zijn hier ook debet aan.

Pluspunt was de service, als diabeet kreeg ik pepsi max op de kamer gebracht, want alle overige drankjes daar zijn suikerbommen. De bedden lagen wat hard, maar ze hebben meteen heerlijk zachte toppings gebracht en goed geslapen hierdoor.

Het huisje is vrij eenvoudig, alleen een 2 pers zitje op balkon en niet binnen en we moesten zelf een waslijn kopen want anders waaien je handdoeken van het balkon, geen rekje dus. De wasservice is erg duur. De airco is uitstekend en er wordt zeer goed iedere dag schoongemaakt.

Een 2-4 persoons bungalow betekend gewoon meer bedden op dezelfde kamer. Dat wordt met 4 personen wat krap , maar voor ons tweetjes was het prima. En wij hadden een prachtig uitzicht aan zeezijde.

Boottripjes zijn zeer goedkoop bij Daniel aan het hotelstrand te boeken.

Met de dolmus bij het hotel zit je voor 3 TL=1 euro binnen 10 minuten in Marmaris waar van alles te beleven valt.

Het hotel is prima geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, en de zwembaden en kinderanimatie waren hier uitstekend voor. Als adult only of rustzoeker voel je je in dit hotel mischien wat minder op je gemak.

twee minpunten:

Er was handoekservice maar soms kregen we echt oude aftandse handdoeken met vieze vlekken er in helaas.

Er was ook een gigantisch piratenschip dat dagelijks voorbij kwam en soms 's avonds een uur voor het hotel stil bleef liggen met hardcore housemuziek, dit was niet van het hotel, maar zijn wel van het balkon naar binnen gevlucht daardoor.

Het personeel is verder superaardig. Nog bedankt customer service !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Front Office Manager, Sosyal Medya Yöneticisi, 10-8-2016

Geachte Verelst,

Heerlijk weekje vakantie!

Maaike
17-6-2016

Heerlijke vakantie gehad! Mooi ligging, vriendelijk personeel en goed eten!

Gereisd anders in mei 2016
Front Office Manager, Sosyal Medya Yöneticisi, 2-7-2016

Geachte Maaike,

Hartelijk dank voor uw leuke reacties over uw verblijf in ons hotel.

Wij zijn blij dat u heeft genoten en hopen jullie graag weer te zien.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Yazici Marmaris Palace in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Yazici Marmaris Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.