Hotel Grand Pasa

454 reviews over Hotel Grand Pasa in het Nederlands

Super

Angelique
20-9-2018

Alles was prima! Vooral het animatie team.

Gereisd Met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Ali Aoufi
14-9-2018

Eten was lekker mensen zeer behulpzaam alleen geen eigen strand maar ok ge kunt altijd klagen goed voor de prijs

Gereisd Met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer gaan wij hierheen

Bert Willenborg
6-8-2018

Het zwembad is kleiner als dat je in een vacantieboek tegenkomt de foto is vergroot. Het eten was iedere dag hetzelfde, het Animatie team was 7 dagen aanwezig maar elke week het zelfde dus wat je maandag ziet is het volgende week weer hetzelfde De Hygiëne in de toiletten werdt s'morgensvroeg gedaan en in de loop van de dag werd het een bende. De kamers werden wel goed bijgehouden op verschillende afdelingen wij hadden niets te klagen maar van andere gasten hadden wel problemen. De Wifi was een verhaal apart,je kom gratis WiFi ontvangen in de Lobby van het Hotel maar wilde je op de kamer of rondom het hotel of bij het Zwembad dan kon je voor 2 EURO per dag WiFi ontvangen , Maar er was dan ook nog veel storing Dus al met al zullen wij daar niet meer heengaan

Gereisd Met partner in juli 2018

Super goed

Rene van riet
28-7-2018

Zeer net hotel met heel vriendelijk personeel. Het eten was goed te doen. Het ala carte restaurant viel erg tegen helaas. We hadden er meer van verwacht. Animatie maakt met iedereen een praatje en doen wel vaak dezelfde activiteiten. Jammer dat de glijbanen maar bepaalde tijden open waren. De kamers waren heel netjes ingericht en de bedden lagen heerlijk. Ik zou dit hotel echt aanraden.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastich

fam rijnhart
6-10-2017

zeer vriendelijke personeel altijd in voor een geintje eten is super ze hebben van alles van vlees tot vis kamers zijn super schoon zwembad wordt goed bij gehouden door onze ali de zwem meester allimatie team is ook goed ze hebben heel de dag wat te doen voor jong tot oud voor kleine kinderen is er ook altijd wat te doen savonds organiseren ze ook altijd wat jammer genoeg geen shows maar ook voor jongere kroegentocht doen ze ook dusga gezellie mee

Gereisd Met partner in oktober 2015

Schandalig voor 5*

Eveline
2-10-2017

Katastrofe geen 3 sterren waard, spijtig dat ik geen foto's kan plaatsen want het is verschrikkelijk, nooit eerder meegemaakt om zoiets te krijgen, Het enige die wat goed was is dat het animatieteam vriendelijk was en het zwembad proper, de rest verschrikkelijk 😠😠😠

Gereisd Met partner in september 2017

Mix tussen goed en slecht.

Dhr. Van Boven
4-9-2017

Dit hotel heeft zeker en vast een pak sterke punten, maar helaas ook een pak slechte. Wij sliepen in een kamer aan de straatkant en veel slapen zat er niet in. De pub/discotheek aan de overkant van de straat zorgde tot 2-3u 's nachts voor de luide muziek, terwijl om 5u30 's ochtends de imam uit de nabijgelegen moskee mij wakker zong. Wij besloten dan ook om na één dag al oordopjes te gaan kopen. Gelukkig hielp dit toch iet of wat bij onze nachtrust. Betere isolatie van de kamers zou dus echt wel nodig zijn. Het enkel glas in de kamer is dus veel te weinig... Het eten was gewoonweg koud, niet lauw, maar koud. Zoiets kan voor mij echt niet. Qua variatie en kwaliteit van het eten waren wij ook niet echt tevreden. Dit kan echt veel beter. Ook over het drankaanbod kan er wel wat gezegd worden... Je kan amper kiezen tussen vier cocktails, toch wel wat weinig voor een 5-sterren all-inclusive hotel. De netheid in onze kamer en in het hoofdgebouw was wel uitstekend. Alles proper en op tijd gekuist. De hygiëne van de toiletten aan het zwembad vond ik wel heel slecht. De service en vriendelijkheid van het personeel vonden wij ook heel goed. Op één punt na: de vriendelijkheid aan de receptie. Deze vond ik vreselijk!! Bij aankomst kregen wij gewoon een papiertje waar alle informatie ivm het hotel opstond, zei de receptioniste dat we naar het vijfde verdiep mochten gaan en dat was het. Niemand die onze bagage naar boven bracht, geen uitleg over het hotel, zelf moeten gaan vragen naar kaartjes van de handdoekenservice, zelf 2x moeten gaan vragen om de safe aan te komen zetten, bij het uitchecken zelfs niet eens een goede reis gewenst, kortom: echt een negatief punt dit. De animatie vond ik wel uitstekend, de animators zelf waren supervriendelijk, al was door de kleine accomodatie er niet veel animatie mogelijk. Nog één minpuntje: de wifi. Op vele websites staat te lezen dat er gratis wifi is aan het zwembad en in de lobby. Dit klopt NIET. Enkel in de 10 meter rondom de receptie heb je inderdaad gratis wifi, aan het zwembad heb je helemaal niks. Ik heb dan uiteindelijk geopteerd om te gaan betalen voor overal wifi te hebben, en ook dit bleek niet veel nut te hebben. Aan het zwembad was de connectie zodanig slecht dat je er bijna niet kon van genieten. Enkel in de kamer was er wifi... Of dit hotel zijn vijfsterren waard is laat ik in het midden, maar ik heb persoonlijk al enkele 5-sterrenhotels in Turkije gedaan. En dit is toch wel veruit de slechtste ervaring die ik heb gehad. Maar het moet gezegd: ook dit hotel heeft de nodige charmes en de nodige positieve punten. Maar er is nog veel werk aan de winkel.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Redelijk goed Hotel, Koud eten!

sonny van den Heuvel
29-8-2017

Je verblijft hier in een redelijk goed hotel. Het is zeker de 5 sterren niet waard, eten is namelijk lauw/koud en slecht gevarieerd, wel veel. Als je er wat van zegt word er niks mee gedaan. De service vind ik daarom ook slecht. We hebben ook meerdere keren wat anders aangegeven wat niet goed was, maar de servive bleef uit

Gereisd Met partner in augustus 2017

Uitstekend hotel

Fam. Hermens
30-7-2017

Vriendelijk personeel en zeer goed eten en drinken

Gereisd Met partner in mei 2017

Super Hotel

Trudie van Roekel
17-6-2017

Vriendelijke mensen, schoon ook het zwembad wordt iedere avond schoon gemaakt. Alleen dit n jaar was het jammer dat er veel Russen waren, waren er vorig jaar niet, maar afval het wel omdat er nu niet veel mensen durven(wat wij onzin vinden). Verder is het Super,5 minuten lopen naar het strand.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand600 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Pasa in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Pasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.