Hotel Elegance

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°17°
Hotel Elegance

Wat vakantiegangers zeggen

Elegance Hotel is een vijf sterren hotel in Marmaris. De meesten van jullie vierden hier met zijn of haar partner of met vrienden vakantie. Al is er voor kleine kinderen wel animatie. Dit hotel blinkt uit in gezelligheid en locatie. Houd je van levendigheid en lange zomeravonden? Dan zit je goed in Elegance Hotel Marmaris.

Faciliteiten Gezellig? Dat is het in ieder geval op elk moment van de dag bij de twee zwembaden. Hier geniet je niet alleen van de zon en een duik, maar ook van muziek. Zelfs tot middernacht relax je hier nog met een drankje in je hand. Het kan soms wel lastig zijn om een ligbedje te bemachtigen.

Een deel van de kamers in Elegance Hotel is gerenoveerd. Een ander deel nog niet, waardoor je de kans hebt dat je verblijft in een wat verouderde kamer. Volgens jullie is het vervelend dat je in deze kamers in bad moet douchen. Romy raadt aan dit te melden bij het personeel. Zij deed dit tijdens haar vakantie en kreeg met haar vriend een andere kamer. Ze schrijft: ‘Een dag later konden we naar de 5de verdieping waar je hele mooie gerenoveerde kamers hebt met een inloopdouche.’ Wel zijn alle kamers in Elegance Hotel ruim en netjes.

Jullie zijn minder te spreken over het eten in Elegance Hotel. De kwaliteit is over het algemeen prima, maar er mag wel wat meer variatie zijn. Ook schrijven jullie dat het eten niet altijd warm genoeg is. Wanneer je op tijd aanschuift bij de buffetten valt dit mee.

Ga je thuis altijd naar de sportschool? Tijdens een vakantie in Elegance Hotel kun je dit gewoon blijven doen, want hier heb je een fitness. Na je workout kun je gratis stomen in de sauna.

De ligging

Als er iets is waar jullie erg enthousiast over zijn, dan is het wel de ligging van Elegance Hotel. Je kunt hier genieten van zon, zee en strand. Helga van den Dungen: ‘Wat hebben wij daar genoten van een schitterend hotel pal aan de zee, met een heerlijke steiger waar je heerlijk van de zon kon genieten.’Die steiger wordt door veel van jullie dan ook gezien als een groot pluspunt. Houd je van watersport? Er zijn hier genoeg watersportmogelijkheden.

Na een dag luieren op het strand hoef je je ook ‘s avonds niet te vervelen. Elegance Hotel ligt direct aan de gezellige boulevard van Marmaris. Drink een drankje in een bar en struin langs de leukste souvenir shops. Sla vooral de haven niet over, want dit is een van de bekendste plekjes van Marmaris. En dat op een steenworp afstand van het hotel. Je spot hier de meest luxe jachten. Ben je nog niet uitgewinkeld? Op loopafstand vind je een bazaar.

Naar het centrum van Marmaris? Ook dat bereik je gewoon te voet. Volgens jullie is dit goed te doen. Heb je toch even geen zin om te lopen? Dan kun je ook met de dolmus gaan. Reviewer Daphne zegt dat dit maar 2,75 Turkse lira kost.

266 reviews over Hotel Elegance in het Nederlands

nooit meer naar dit resort

ria
4-1-2019

Wij zijn al meer dan 15 keer in turkije geweest.Maar nog nooit zo'n slecht resort gehad .het eten was slecht weinig keus elke dag hetzelfde ,bier tappen hebben ze nooit geleerd ,en wilde je een malibu of ander drankje moest je ervoor betalen dat hadden we nog nooit meegemaakt.maar de pier was helemaal super lekkere bedden .Marmaris is wel een mooie plaats het resort ligt aan een boulevard wat dan ook wel gezellig was om er s'avonds op uit te gaan.helaas wij komen niet meer terug liever naar Side,Belek of Lara

Gereisd Met partner in oktober 2018

Geweldig

Helga Van den Dungen
1-12-2018

Hallo, Wat hebben wij daar genoten van een schitterend hotel pal aan de zee, met een heerlijke steiger waar je heerlijk van de zon kont genieten, de kamer van ons was een sprookje, het eten kon wat meer variatie hebben en sfeervoller maar was te klein terwijl ze op de eerste verdieping ook nog een restaurant hebben die ze gesloten hadden voor omdat gasten het te druk/herrie vonden! Maar super fijne boulevard waar je savonds heerlijk kont wandelen, zeker toch wel aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2018

Leuk hotel

Melissa H
18-11-2018

Prachtig hotel, mooie en netjes bijgehouden hotel kamers. Vriendelijk personeel. Leuke locatie aan de boulevard. Binnen no-time bij de bazar en de haven. Vamos, leuk tentje iets verderop waar je ook heerlijk kan eten en drinken.

Enige min punt was dat wij tijdens de ramadan er waren. En daardoor meerdere keren smiddags tussen 2 en 7 geen eten konden krijgen terwijl wij wel o.b.v. all inclusive geboekt hadden.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goedkoop in het najaar

Ben Thijssen
30-10-2018

5 sterren accomodatie aan zee. Prima verzorgt. Het ontbreekt aan niets. Prima animatie programma. Alle watersporten mogelijk. 2 zwembaden, sauna gratis. Fitness enzovoort.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet boeken! Super slecht

Pip
      14-10-2018

Verblijf van 26 september tot en met 3 oktober 2018. Hotel kamer was super slecht vies, bedden zijn slecht. Douchen in bad. De douche hangt zo laag, een volwassen persoon kan daar niet normaal onder kan staan. Badkamer stonk, de kitranden vol met schimmel. Klacht ingediend. Na 2 dagen andere kamer. Zelfde probleem.

Op de zonnenbedjes gaan sochtends vroeg gaan om 6 uur al de handdoeken op. Vaak op de pier bij het zwembad en het strand. Met het gevolg dat jij nergens plek kan vinden, de meeste bedjes blijven gewoon de hele dag onberoerd.

Het eten is warm op het moment dat de kantine open gaat. Ga je om 19.00 eten dan is het al het eten lauw. Wat overigens wel lekker is. Is het brood. Mag je zelf snijden en de watermeloen.

Ik heb echt geen idee hoe dit hotel aan de goede waardering komt. Wij hebben 2x een klacht ingediend bij het personeel van touroperator.... nooit wat van gehoord.

Super slecht. Niet boeken!

Gereisd Met partner in september 2018

nooit meer!! geen 5 sterren waard

romy
      9-10-2018

5 en 6 jaar geleden bij Elegance geweest toen was het echt een Top hotel. Nu 5 jaar later weer bij Elegance geweest. De service van het personeel was heel erg goed zaten in een kamer met een bad waar mijn vriend niet eens kon douchen omdat hij dan z'n hoofd stootte tegen de douchekop aan wat vast zat aan de muur en geen kant op kon. Gebeld en een dag later konden we naar de 5de verdieping waar je hele mooie gerenoveerde kamers heb met een inloop douche. Het eten was echt HEEL slecht daar door komen wij niet meer naar Elegance!! Weinig variatie veel vis en koud eten zelfs de warm houd bakken waren koud en de patat slap en vet. Zelfs het ontbijt was niet goed. De meeste Nederlanders die we daar spraken en er ook al jaren met plezier kwamen zeiden dat het voor hun ook de laatste keer was!
      Normaal zal ik nooit iets zeggen of delen want ben niet de moeilijkste wat eten betreft maar dit moest ik echt delen hier.

Gereisd Met partner in september 2018

Goed te doen

Rinie
      3-10-2018

Met apple toestellen nauwelijks wifi, geen koffie/thee faciliteiten op de kamer, heel weinig bergruimte op de kamer, alleen een stortdouche in het bad. Handdouche ontbreekt. De maaltijden zijn niet zoals je gewend bent in Lara, Side , Belek enz. . Er staan weinig ligbedden op het strandje en er wordt niet bediend. Alleen selfservice. Gelukkig ligt het hotel met zijn achterzijde aan de boulevard, zodat het altijd leeft. Het personeel is wel vriendelijk en behulpzaam. In het gedeelte waar wij lagen zijn de kamers echt aan renovatie toe. Ondanks de minpuntjes en dankzij de aanwezige Nederlanders hebben wij een leuke vakantie gehad. Marmaris is echt geweldig

Gereisd Met vrienden in september 2018
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooi hotel op een prachtige plek.

Anita
      20-7-2018

We waren hier in juni.. Wat we goed vonden: de kamers waren ruim en netjes.. Mooi uitzicht als je voor in het hotel zit.. Eten was prima.. Genoeg keus.. Entertainment was van een hoog niveau en mooi om naar te kijken. Ik wat vinden we minder goed: de muziek aan het zwembad stond vaak erg hard.. En s'avonds was het helemaal niet om te harden.. Gelukkig maar tot 24.00 uur. De doucheruimte had een ligbad waarin je moest douchen.. Dat is best glibberig met uitstappen.. Een inloopdouche zou handiger zijn.

Gereisd Met partner in juni 2018

Nooit meer

Hanneke
      30-6-2018

Het hotel was goed ook de kamers de ligging direcht aan de boulevard het eten was minimaal of vis en kebab volgende dag kip en gehaktbal het eten was niet warm.Personeel onvriendelijk rond 16.30 werden de ligbedjes opgeruimd rond het zwembad. S avonds niks te doen

.wat

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Fantastisch zoals altijd.

Ben Thijssen
      30-9-2017

September is een ideale maand om hier naar toe te gaan. Niet te heet en de prijs is lager dan in het hoogseizoen.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand< 25 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door boulevard
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenFietsen
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elegance in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elegance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.