Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Elegance Hotel is een vijf sterren hotel in Marmaris. De meesten van jullie vierden hier met zijn of haar partner of met vrienden vakantie. Al is er voor kleine kinderen wel animatie. Dit hotel blinkt uit in gezelligheid en locatie. Houd je van levendigheid en lange zomeravonden? Dan zit je goed in Elegance Hotel Marmaris.FaciliteitenGezellig? Dat is het in ieder geval op elk moment van de dag bij de twee zwembaden. Hier geniet je niet alleen van de zon en een duik, maar ook van muziek. Zelfs tot middernacht relax je hier nog met een drankje in je hand. Het kan soms wel lastig zijn om een ligbedje te bemachtigen.Een deel van de kamers in Elegance Hotel is gerenoveerd. Een ander deel nog niet, waardoor je de kans hebt dat je verblijft in een wat verouderde kamer. Volgens jullie is het vervelend dat je in deze kamers in bad moet douchen. Romy raadt aan dit te melden bij het personeel. Zij deed dit tijdens haar vakantie en kreeg met haar vriend een andere kamer. Ze schrijft: *‘Een dag later konden we naar de 5de verdieping waar je hele mooie gerenoveerde kamers hebt met een inloopdouche.’* Wel zijn alle kamers in Elegance Hotel ruim en netjes.Jullie zijn minder te spreken over het eten in Elegance Hotel. De kwaliteit is over het algemeen prima, maar er mag wel wat meer variatie zijn. Ook schrijven jullie dat het eten niet altijd warm genoeg is. Wanneer je op tijd aanschuift bij de buffetten valt dit mee.Ga je thuis altijd naar de sportschool? Tijdens een vakantie in Elegance Hotel kun je dit gewoon blijven doen, want hier heb je een fitness. Na je workout kun je gratis stomen in de sauna.## De liggingAls er iets is waar jullie erg enthousiast over zijn, dan is het wel de ligging van Elegance Hotel. Je kunt hier genieten van zon, zee en strand. Helga van den Dungen: *‘Wat hebben wij daar genoten van een schitterend hotel pal aan de zee, met een heerlijke steiger waar je heerlijk van de zon kon genieten.’*Die steiger wordt door veel van jullie dan ook gezien als een groot pluspunt. Houd je van watersport? Er zijn hier genoeg watersportmogelijkheden.Na een dag luieren op het strand hoef je je ook ‘s avonds niet te vervelen. Elegance Hotel ligt direct aan de gezellige boulevard van Marmaris. Drink een drankje in een bar en struin langs de leukste souvenir shops. Sla vooral de haven niet over, want dit is een van de bekendste plekjes van Marmaris. En dat op een steenworp afstand van het hotel. Je spot hier de meest luxe jachten. Ben je nog niet uitgewinkeld? Op loopafstand vind je een bazaar.Naar het centrum van Marmaris? Ook dat bereik je gewoon te voet. Volgens jullie is dit goed te doen. Heb je toch even geen zin om te lopen? Dan kun je ook met de dolmus gaan. Reviewer Daphne zegt dat dit maar 2,75 Turkse lira kost.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

289 Reviews over Elegance

• 8Veertje18-09-2022

Prima verblijf voor een all-in. Eten was lekker en voldoende keuze. Kamers in orde. Als je een kamer met zeezicht boekt, heb je last van het lawaai van de irish pub. Gelukkig hadden wij er geen last van ((zaten aan de achterkant). Het centrum is toch wel even wandelen, +~ half uurtje. Veel winkeltjes met nep merken. Het hotel zal rekening moeten houden met boekingen van Arabieren. Wat een onbeschoft en lawaaierig volk. Ze zullen moeten optreden want anders gaat dit het hotel duur komen te staan. Europeanen zullen niet meer komen als ze er niets aan doen. Het animatieteam heeft enkel aandacht voor Russische en Turkse vrouwen. Wij zijn geen enkele keer aangesproken geweest door het animatieteam.. Voor de rest een prima verblijf.

• 10Asli16-08-2022

I would go again! The people are really friendly

Im from the Netherlands.. The location of the hotel is perfect. There is a boulevard path in front of the hotel. This path goes all the way to marina of marmaris. Hotel has a very nice pier at walking distance. Hotel is clean and you will be helped well. People are friendly. I had a very nice time thanks to barman Sefa and entertainment team Nida, Okan and Önder.

• 9Marjolein en Punka23-06-2022

Alweer een top vakantie gehad hier!

In oktober 2021 waren we al hier en nu in juni opnieuw. Het waren 2 heerlijke weken in een fantastisch hotel! Buiten de mooie kamers, de geweldige ligging en het heerlijke eten ook onze complimenten voor het personeel. Turgut in het restaurant, sefa achter de bar, Helena bij de handdoeken, Sacha de DJ en niet te vergeten melek en okan van het animatieteam.

Okan met zijn eeuwige lach en enthousiasme en zijn leergierigheid om Nederlands te leren, we hebben weer van hem genoten! We zien jullie volgend jaar 100% terug!

• 9Marjolein en Punka23-06-2022

Top vakantie!

• 9Renate03-06-2022

Goed hotel

Goed verblijf gehad van 2 weken. Het eten was goed, ligging prachtig met een pier. Top animatieteam, melek en okan hebben ons veel plezier gebracht.

• 9Yasemin Canki03-06-2022

Animatie team

Super mooi hotel, top locatie. De stagiaires waren onvriendelijk en moeten nog veel leren. Dankzij Melek en Okan, het animatieteam hebben we leuke activiteiten gedaan. De avondshows waren top!

• 9Marjolein24-10-2021

Super!

Top hotel, top kamer, top eten en drinken en top personeel!

We waren hier met 7 vriendinnen en hebben een fantastische vakantie gehad.

Ocan van het animatieteam krijgt een extra compliment. Hij entertainde iedereen elke dag met zijn humor en gezellige gesprekjes. We hebben zelfs aqua-aerobic gedaan. Ook heeft ons een avond meegenomen naar club areena. Ik hou normaal niet van georganiseerde uitjes maar hij heeft ons de avond van ons leven gegeven. Volgende keer gaan we zeker weer met hem mee.

• 4Bienne20-10-2019

In één woord; vreselijk!

Verblijf met gezin in Hotel Elegance Marmaris periode Oktober 2019. Kamer was prima; schoon, fijn ingericht, mooi (zee-zij) uitzicht. Het eten was verschrikkelijk. Niet internationaal of Europees maar enkel gericht op Russische en Arabische gasten. Beste beschrijving van het buffet: oorlogszone met een grimmige sfeer. Het eten koud, simpel en weinig variatie. Zwembad vol Arabieren ( mannen) die met huiskleding aan zwemmen. Kinderen in hun ondergoed. Vrouwen zwemmen niet waardoor je als vrouw in bikini snel geïntimideerd werd. Personeel weet niet goed dit aan te pakken. Dit hotel is 5 sterren niet waard. Eerder 3. Jammer dit was vroeger één van de betere hotels in Marmaris.

• 9Ans van Aarle09-10-2019

Super fantastisch

Het personeel is super geweldig. Staan altijd meteen klaar. We waren 40 jaar getrouwd en zijn geweldig in de watten gelegd.

• 8Willem28-09-2019

Zeer goed

Zeer goed hotel personeel super. kamers schoon badkamer schoon elke dag schone handboeken eigen strand en pier. Nadeel het eten zeer eentonig geen variatie koud of louw .

Hotel Elegance info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)