Hotel Tusan Beach Resort

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Tusan Beach Resort voor je op een rij gezet:

579 reviews over Hotel Tusan Beach Resort in het Nederlands

• 8Jani15-09-2019

Aangenaam verblijf in Tusan

Samen met mijn beste vriendin hebben we een leuke reis gehad in het Tusan Beach Resort. Over de accomodatie hebben we geen kritiek: het eten was lekker en hygiënisch (enige "minpunt" is misschien dat er weinig variatie is maar dat was voor ons geen probleem), de kamer was altijd proper en alles was aanwezig, genoeg faciliteiten in de accomodatie te vinden (poolen, ping pong, entertainment van het animatieteam, jetski, bananenboot). Het hotel ligt erg rustig en in een gebergte wat zorgt voor een prachtig uitzicht.

Enkel de service vonden we wat minder in het hotel. We vonden het jammer dat niet elke receptionist over dezelfde kwaliteiten/service beschikte. Ook als 2 jonge vrouwen werden we aangesproken door medewerkers voor een wandeling op het strand na de shift. Bij weigering veranderde hun service en negeerden ze ons. Hopelijk doet het hotel hier iets aan! Voor de rest een aangename reis gehad bij Tusan.

6Service
    8Prijs/kwaliteit
    7Eten
    8Kindvriendelijk

Met vrienden

• 8Nazmiye31-07-2019

Voor mij geen tweede keer

Opzich wel een mooi hotel maar veelste masaal het hotel is super groot dat je echt veel moet lopen voor je bij je het zwembad bent duurt het wel bijna 10min het hotel is alleen maar gericht op kinderen raad mensen zonder kinderen het dan ook niet aan om hier heen tegaan je komt hier niet tot rust het lijkt net of je de hele dag jn ballorig zit!!in het hoogseizoen is er gewoon geen plek om normaal bij het zwembad of zee te liggen.De bediening is super !!,erg lieve mensen de receptie daarintegen is erg slecht we hadden een bepist matras en moesten een dag wachten op een schoon matras en tot wel 3x vragen kwam er eindelijk een schoon matras. Het strand is super klein ik raad eerlijk gezegd mensen een ander hotel aan voor de prijs dir je betaald. Het eten was verder wel goed👍🏻😊

10Service
    6Prijs/kwaliteit
    10Kindvriendelijk

Met vrienden

• 8J. Kuiper20-06-2019

Prijs kwaliteit is prima.

Als bovenbeen prothese gebruiker is alles bereikbaar, her en der mn. naar het strand is de helling steil maar wel beloopbaar. overal zijn glooiende hellingen of liften. Animatie team is geweldig, eten variabel voor elk wat wils. Buiten het centrum gelegen maar voor 30 lira per taxi bereikbaar.

6Ligging

• 8Olga27-05-2019

goed hotel en schoon rustig gelegen

De transfertijd van Izmir naar Tustan is een uur. Daar moet je wel bij optellen de tijd dat de bus mensen afzet bij mogelijke hotels voordat jij op plek van bestemming bent. Het complex is ruim voor elk wat wils maar vind het zelf meer hotel voor mensen die rust zoeken. Niet voor stappers. Ben je slecht ter been dan is dit hotel geen aanrader.

8Service
    7Prijs/kwaliteit
    6Kindvriendelijk

• 5Inge01-05-2019

Mooi hotel als het klaar is voor opening seizoen

April dus de eerste week van de meivakantie moet je hier echt niet zijn. Schandalig dat ze hier betalende gasten al laten komen in deze week. Ok, animatie is pas vanaf 1 mei, maar dat alles nog met linten is afgezet door schilderwerk, kinderzwembad nog zonder water staat, dakreparaties, lampen nog moeten worden aangesloten, watersport nog verlaten, een half restaurant geopend i.p.v. de vijf restaurants, één buitenbad met flessen drinken, geen ijs of zoetigheid verkrijgbaar alleen maar op een gezette tijd hamburger, patat of pizza. minimaal aan all Inclusive. In de avond koekjes of een broodje chocoladepasta te krijgen . Het ergste is nog de complete negering van het personeel.Zelfs bij receptie zeiden ze alleen wat wanneer je zelf begroette. Een personeelslid zei toen wij hier wat over zeiden dat het ook nog niet klaar was en dat ze het nog heel druk hadden deze week voor alles voor volgende week af te krijgen! Jammer voor ons!

3Service
    5Zwembad

• 2018
    8E22-10-2018

Prijs kwaliteit top!

Een heerlijk verblijf gehad in Tusan beach resort. Als eerst prijs kwaliteit super! Het Hotel is schoon, maar toont somber door de veel al donkere kleuren. Vloerbedekking op de gangen, niet meer helemaal fris, en ook is het erg donker op de gangen. Wij hadden een drie persoonskamer op de tweede verdieping. De kamer is ruim maar gedateerd, douche is oke vieze kit randen met schimmel. Het eten is prima. Het was heerlijk vertoeven in Tusan Beach.

7Ligging
    8Service
    10Prijs/kwaliteit
    8Kindvriendelijk
    7Zwembad

Met jonge kinderen

10Zerrin sigircikoglu16-08-2018

fantastisch

heb er geen woorden voor het was gewoon erg geweldig. het eten was goed, de uitzicht was top. de kamers. de schoonmaak, het personeel was zeer vriendelijk. animatie team was tip. met name een dame genaamd Ayse was zo vriendelijk en behulpzaam. ze hielp ons met alles. met name hoe je van de ene naar de andere bezienswaardigheden op een zo goed mogelijk manier. ze is erg vriendelijk en dat ik zeer fijn.dank je wel lieve Ayse.

10Kindvriendelijk
    10Service
    10Ligging

Met jonge kinderen

9Erick12-08-2018

Super hotel met geweldig Animatie team !!

Voor de tweede keer dit hotel bezocht (ook al in 2014). Het hotel zelf was t.o.v. 2014 niets veranderd. Wel was er nu ijs in het all inclusive pakket, wat een pluspunt is. Erg goed hotel met alle voorzieningen zoals strand, watersport, 3 zwembaden, goed eten en een fantastisch animatie team. Met dit animatie team bij het hotel, maakt het helemaal dat je hier een perfecte vakantie hebt. Dit team, bestaande uit Mike, Mustafa, Ubee, Alex en Hiko is echt super. Een pluim voor dit team welk de vakantieganger het tijdens zijn of haar vakantie helemaal naar hun zin maakt. De hele dag zijn zij bezig om de gasten te vermaken. Diverse leuke spullen zoals darts, schieten, jeu de boule en nog veel meer, maar dan in een andere vorm gegoten waardoor het spel nog leuker wordt. Zonder dit team is het denk een stuk saaier. Echt heel veel complimenten van ons aan de super vriendelijke Mike, Mustafa, Ubee, Alex en Hiko !!

7Pascalle12-08-2018

Het Hotel kan zo mooi zijn

Ik vind de ligging erg mooi en rustig, het strand is kort maar dat zag ik als een voordeel ook leuk dat je zee in je kamer hoort. Wat wel jammer is dat er naast de bedjes geen prullenbak staat, veel mensen nemen niet de moeite om daar heen te lopen en het viel mij op dat de rommel dan in de zee verdwijnt zo jammer :( en dat werd ook niet schoon gemaakt Het eten was erg weinig gevarieerd en niet echt warm. Jammer dat het bedienend personeel geen contact met je maakt terwijl het zo gezellig kan zijn.
    De disco na 00.00uur is erg mooi maar jammer dat wij als gezin de enige waren waarschijnlijk omdat daar de drankjes betaald moesten worden. Jammer vond ik ook dat er op het terras bij de bar geen muziek was er is 2x live muziek geweest tot 23.00 uur om 00.00 uur sluit de bar en gaan de lampen op terras ook uit. Je kunt dan ook nergens meer gezellig zitten tenzij je naar de disco gaat Het is niet te vergelijken met een 5* hotel aan Lara Beach

7Kindvriendelijk
    5Eten
    6Prijs/kwaliteit
    5Service
    8Ligging

8Melanie07-08-2018

Nice place to be

Mooie kamer en prachtig uitzicht op de zee. Dicht gelegen bij de stad en een erg leuk,gezellig animatie team die de hele dag klaar staat. Variatie van het eten kan wel beter.

7Eten
    8Ligging

44 tips over Hotel Tusan Beach Resort

• dian-ronald, 04-06-2014

de kamers met zee zicht is echt aan te raden je betaald ietsje meer maar de moeite waard. (je ziet cruisse schepen aan komen) mooi uitzicht.

• Edith en Ron, 14-05-2014

WIFI is gratis maar dat wisten wij te laat......Code aanvragen bij receptie.

• agnes, 28-09-2013

excursie naar Pamukkele, heel mooi.

41 vragen over Hotel Tusan Beach Resort

• S, 20-07-2019

Transfer tijd

Wij vliegen op Izmir airport. Heeft iemand enig idee hoe lang de transfer tijd naar het hotel is?

• Eline, 23-03-2019

Sauna

Wat zijn de bijkomende kosten voor de Sauna en de Hammam?

• diana, 05-01-2015

kinderbad

Hallo,

is er voor de kinderen ook iets te doen op de foto zie ik een klein kinderbad langs het zwembad is dat alles?

op een andere site zie ik namelijk een kinderbad met kinderdingen erin

Alvast bedankt

Ben, 08-01-2015

Er is zeker een zwembad voor kinderen, speciaal aangelegd. Ook voor de ouders een perfecte plek, met bedden goed overzichtelijk. Een perfect hotel, met de dolmus na Kusadasi. Veel plezier.

Annetta, 07-01-2015

Er is op een veilige plek een heel mooi kinderbad. Compleet met kleine glijbanen en speeltoestellen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats