Hotel Tusan Beach Resort

Hotel Tusan Beach Resort

6.9Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Tusan Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

598 reviews over Hotel Tusan Beach Resort

• 8Danielle29-01-2020

Ruim boven verwachting, super!

Wij zijn in de herfstvakantie gegaan met onze 2 jongens van 7 jr en dochtertje van 6 mnd. Er was nog steeds kinderanimatie (en volwassenen), ondanks dat je kon merken dat het qua activiteiten in het programma minder werd. 1 week nadat wij zouden vertrekken zou het winterseizoen voor hen in gaan. Er hing een goede sfeer onder de toeristen. De kamer was klein voor ons 5-en maar daar hadden we zelf voor gekozen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Eten was er ruim voldoende, voor ieder wat wils maar je moest wel weten waar en binnen welke tijdstippen. Voor de kinderen was er voldoende te doen, te ontdekken en te spelen. Direct buiten het resort heb je een soort van (sport)park waar je een wandeling door heen kunt maken en waar meerdere speel- en sporttoestellen staan. Ook de bus naar Kusadasi was prima te doen. Zwembadwater was niet verwarmd, zee warmer Minpunt: landen op Bodrum, ruim 2 uur in de bus zitten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2019
    2Esther09-10-2019

Een en al ellende!

Wij gingen met hoge verwachtingen naar dit hotel toe, omdat er onwijs goeie recensies op internet stonden en omdat het natuurlijk een 5 sterren hotel is. Wat een verschrikkelijk hotel zeg, onze hele badkamer zat vol met schimmel, jammer dat ik geen fotos kan bijvoegen. Bed in de slaapkamer werd niet verschoond, handdoeken die jij op de grond had gegooid na het douchen werden weer opgevouwen voor de volgende dag. Het eten was slecht, weinig keuze en het was koud. Ook rouwe kip gehad! Ook hier had ik een foto van willen bijvoegen. Afvalwater van toiletten, frisdranken, dwijlwater werd naast jou in het gras gegooid waar jij met je bedje in de zon lag. Hierdoor veel vliegen en wespen. Service? Welke service? Ik heb mijn hele verblijf geen service gehad. Erg chagrijnig personeel ook. Als je Rob Geus naar dit hotel stuurt schrikt hij zich te pletter, zo vies allemaal. Dit hotel is nog geen 3 sterren waard.

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

• 9Amber07-10-2019

Aanvullend, Super! Voor herhaling vatbaar

Aanvullend :

In de ochtend middag en avond staat er sltijd een fles water voor je klaar bij het eten. Deze mag je ook meenemen en kan je gemakkelijk bijvullen. De disco is niet op het resort de animatie vraagt of je mee wilt naar een disco dus absoluut geen geluidsoverlast.

Altijd schone tafels in het restaurant en is de tafel toevallig nog niet gedekt, zodra ze je zien vliegen ze om bestek.

• 9Amber07-10-2019

Super!, voor herhaling vatbaar

Super vakantie gehad in een schoon en mooi hotel. Op het wat jongere personeel na allemaal erg vriendelijk. Eten zeer goed en elke dag wat anders te kiezen. Verder kamer schoon en ruim. Mag wat gerenoveerd of gerepareerd worden maar niet hinderlijk (stukje uit de muur). Veel ruimte en super animatie en personeel dat aandacht aan je geeft. Mensen rennen en werken heel erg hard voor hun gasten en dat verdient zeker een pluim. Zie veel mensen klagen/kritisch zijn maar herken dit zelf weinig tot niet!

Super hotel! Super eten ! Veel wel vriendelijk personeel en kamers die een een opkikker kunnen gebruiken maar verder prima en modern eruit zien !

• 5Mootje06-10-2019

Nooit meer

Chagrijnig personeel (behalve van het animatie team) slechte service! Eten was niet echt superslecht maar zeker ook niet goed.... het personeel kende wat nederlands...lekker kontje, mag ik een kusje en nőke nőke.... s nachts loeiharde herrie voor 2 mensen in de disco

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Pieter15426-09-2019

Prima vakantie, verwacht geen 5 sterren!

Kort samengevat, Hotel is hooguit 3,5 ster waard. redelijk nette kamer, hotel in verval ondanks een op het gezicht niet lang geleden gedane renovatie, wel een goede kwaliteit eten! De overige Hygiene verder was ver te zoeken. Een doekje over een tafel kende men niet. Je zit dus in de kruimels en etensresten van je voorganger. Dit gold helaas voor alle bars/restaurants. Snel opdekken en de volgende toerist is aan de beurt. Het hotel zat vol geboekt half september, de helft van de faciliteiten zijn gesloten ivm naseizoen. Al erg vroeg zeker bij volle bezetting! De kinderbaden zijn ijskoud, geadverteerde verwarming was volgens de receptie niet aanwezig. Simpele dingen als fles water op de kamer was teveel gevraagd (reactie: kopen bij roomservice en dat in een 5 sterren hotel!). Versta me niet verkeerd het was een prima vakantie, leuk strandje etc maar als je 5 sterren hotels in turkije en egypte kent dan scoort dit zwaar onder de maat.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Jani15-09-2019

Aangenaam verblijf in Tusan

Samen met mijn beste vriendin hebben we een leuke reis gehad in het Tusan Beach Resort. Over de accomodatie hebben we geen kritiek: het eten was lekker en hygiënisch (enige "minpunt" is misschien dat er weinig variatie is maar dat was voor ons geen probleem), de kamer was altijd proper en alles was aanwezig, genoeg faciliteiten in de accomodatie te vinden (poolen, ping pong, entertainment van het animatieteam, jetski, bananenboot). Het hotel ligt erg rustig en in een gebergte wat zorgt voor een prachtig uitzicht.

Enkel de service vonden we wat minder in het hotel. We vonden het jammer dat niet elke receptionist over dezelfde kwaliteiten/service beschikte. Ook als 2 jonge vrouwen werden we aangesproken door medewerkers voor een wandeling op het strand na de shift. Bij weigering veranderde hun service en negeerden ze ons. Hopelijk doet het hotel hier iets aan! Voor de rest een aangename reis gehad bij Tusan.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Nazmiye31-07-2019

Voor mij geen tweede keer

Opzich wel een mooi hotel maar veelste masaal het hotel is super groot dat je echt veel moet lopen voor je bij je het zwembad bent duurt het wel bijna 10min het hotel is alleen maar gericht op kinderen raad mensen zonder kinderen het dan ook niet aan om hier heen tegaan je komt hier niet tot rust het lijkt net of je de hele dag jn ballorig zit!!in het hoogseizoen is er gewoon geen plek om normaal bij het zwembad of zee te liggen.De bediening is super !!,erg lieve mensen de receptie daarintegen is erg slecht we hadden een bepist matras en moesten een dag wachten op een schoon matras en tot wel 3x vragen kwam er eindelijk een schoon matras. Het strand is super klein ik raad eerlijk gezegd mensen een ander hotel aan voor de prijs dir je betaald. Het eten was verder wel goed👍🏻😊

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8J. Kuiper20-06-2019

Prijs kwaliteit is prima.

Als bovenbeen prothese gebruiker is alles bereikbaar, her en der mn. naar het strand is de helling steil maar wel beloopbaar. overal zijn glooiende hellingen of liften. Animatie team is geweldig, eten variabel voor elk wat wils. Buiten het centrum gelegen maar voor 30 lira per taxi bereikbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Olga27-05-2019

goed hotel en schoon rustig gelegen

De transfertijd van Izmir naar Tustan is een uur. Daar moet je wel bij optellen de tijd dat de bus mensen afzet bij mogelijke hotels voordat jij op plek van bestemming bent. Het complex is ruim voor elk wat wils maar vind het zelf meer hotel voor mensen die rust zoeken. Niet voor stappers. Ben je slecht ter been dan is dit hotel geen aanrader.

Gereisd met partner in mei 2019

Hotel Tusan Beach Resort info