Hotel Sealight Resort *****

8,6

WebsiteLink naar website

819 reviews over Hotel Sealight Resort in het Nederlands

Sergio, 29-9-2017

Eten zeer goed bediening goed

Mooi hotel,maar minder dan voorgaande jaren..

Karin, 27-9-2017

Prachtige ligging heeft dit hotel, mooie ruime kamers. Mooi groot zwembad, maar voor de 5e x hier en toch minder schoon en gezellig dan voorgaande jaren... Hele irritante luide muziek bij het zwembad.. Helaas minder schoon dan de andere jaren. Niet echt het woord "Resort" waardig.Wellicht gewoon niet geschikt als je voor een rustigere najaarsvakantie komt, wat andere jaren zeker zo was! Mooie ligweides bij het strand. Het avondeten is prima, maar niet altijd even warm. Guest-relations doet hun best, je klacht of opmerking in behandeling te nemen.Zeer vriendelijke dames. Veel Russische, Iraanse en Irakese zeer luidruchtige gasten. Voor een "Resortbeleving" is dit in September voor ons geen optie meer. Tot 23.00u 's avonds laat zeer luidruchtig.

Kortom een mooi hotel voor een levendige vakantie met de gehele dag! animatie...

Geweldig

Toetie, 26-9-2017

Mooie kamers-Schoon-goede entertainment-

Lekker gevarieerd eten- vriendelijke personeel

Iedere jaar komen wij terug 2x perjaar- Veel

Terugkerende gasten.

Geweldig en heerlijk resort

Fam Dijkstra, 23-9-2017

Het management en personeel is geweldig. Vriendelijk en behulpzaam. Eten is heerlijk. Kamers zijn ruim en worden goed schoongemaakt. Komen er al jaren dus dat zegt ook genoeg. En... we blijven komen. Minimasl 1x per jaar.

Mooi hotel, maar helaas veel veranderd

Megan, 21-9-2017

Ligging zwembad eten binnen top. Muziek zooo hard!!! Niet alles bij de buitenbar op de kaart was te krijgen, buiten minder schoon dan voorgaande jaren. Minder vriendelijk en gemotiveerd personeel.

3 de keer maar geen 4de keer

Vergauwen Lien, 7-8-2017

Ik ben over 3 jaar hier voor 2 de maak geweest en wou dat het nog steeds was zoals toen dit jaar viel het echt tegen ... heel veel russen en iranezen. Tafels werden traag afgeruimd en soms helemaal niet meer opnieuw opgedekt . Vaak hetzelde eten ... de vorige keer was er meer variatie en was het mooier gebracht het buffet . de obers spreken nauwelijks Engels ... zelf niet de basis kennis zoals peper en zout. zwembad lag er vuil bij . Het was ook zeer druk en soms lang aanschuiven aan het buffet en aan de bar aan het zwembad. Badkamer was niet zo proper is aan verandering toe. Animatie was maar flauw na 1 week kamen de shows s avonds al terug dit was zo niet de vorige jaren . Ik vind het zeker geen 5 sterren meer waard ! Drank aan het zwembad in kartonnen bekers vorige keer was het nog in plastieken bekers dit smaakt toch nog altijd iets beter dan kartonnen . Kuisploeg liet eens een ganse dag ons schuifraam openstaan waardoor het snikheet was op onze kamer

Om nog terug te komen

Dominique marchand, 3-8-2017

Gezellig familiehotel.....maar liefst zonder russen,die maken alles vuil zijn luidruchtig en steken overal voor

goed hotel maar eerder 4sterren

michael, 27-7-2017

proper en goede kamer, smaak van het eten zit goed echter niet altijd warm, personeel bars en balie ok maar bediening in het restaurant is een echte ramp op 3 jongens na die hun uiterste best doen, elke keer nog vuile borden bij het buffet. mocht hieraan gewerkt worden toch 5 sterren waard.

drie dagen geen drank tijdens maaltijden.

staat hierdoor jammer genoeg niet op ons terugkeerlijstje

Weer thuiskomen bij onze familie!

Pieter en Ria, 25-6-2017

Het was weer heerlijk om in Sealight te zijn. Na 10 jaar nog steeds thuiskomen bij familie! Alle medewerkers van hoog tot laag verdienen een dikke pluim! Zij werken heel hard, zijn altijd correct, behulpzaam en zorgen voor een onvergetelijke vakantie. Familie en vrienden zijn ze allemaal geworden van ons. En in augustus komen we nog voor een weekje terug, en zal afscheid nemen tot het volgende jaar, niet makkelijk zijn. Lieve allemaal daar in Sealight, tot augustus.

het strand is goed je heb overal zitjes het eten is ook heel goed en vriendelijke bediening

We hebben een aantal aanbieders voor Sealight Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sealight Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sealight Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sealight Resort scoort een 8.64 uit 10 op basis van 863 reviews.