Hotel Sealight Resort

896 reviews over Hotel Sealight Resort

• 2019
    8Bowie Swinkels22-10-2019

Leuke vakantie!

Sealight Hotel is een mooi hotel, met schone kamers die iedere dag verzorgd worden! De ligging van het hotel is erg mooi omdat je een fantastisch uitzicht hebt op een heldere mooie zee. Het animatie team toont interesse in de gasten en doen leuke activiteiten. Het eten is niet altijd even warm maar als je dan daar iets van zegt krijg je direct nieuw eten! De shows waren prima en leuk. De lobby vonden wij ook erg gezellig met 24 uur drank per dag. - De capaciteit kan het personeel niet aan bij een vol hotel, hierdoor komen er lange rijen te staan bij het avond eten - Helft van het personeel mag wel wat vriendelijker overkomen (chagrijnring)

Front office Manager, entertainment&guest relation coordinator, 05-12-2019

Beste Swinkels,

Hartelijk bedankt voor deze superbeoordeling hier bij Zoover.

We vinden het heel fijn te horen dat u een geweldige vakantie had bij ons en we hopen u snel weer terug te zien.

Zonnige groetjes vanuit Turkije,

Sealight Resort Hotel

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Lisette10-10-2019

Goed hotel!

Mooi en groot hotel! De kamers zijn modern en worden elke dag goed schoongemaakt. Het zwembad is groot en er zijn voldoende bedjes voor iedereen. Er is voldoende keuze en variatie in het eten en drinken. Het eten was vaak wel lauw, doordat de bakken waar het in zit niet dicht worden gedaan door gasten. Het à la carte restaurant is geen aanrader. Vanaf het hotel kan je voor €5,- een taxi nemen naar het centrum, waar je binnen 5 à 10 minuten bent.

• 3Fam bisschop08-10-2019

Nooit meer

Mooie omgeving en globaal gezien een mooi hotel, alleen als je goed gaat kijken verdient dit hotel geen 5 sterren. Slecht afgewerkte hotelkamers op sommige plekken heel vies maar dit komt omdat de schoonmaaksters hun werk niet goed doen. Zwembad zit vol met vieze plekken en dode insecten. Je zou denken dat ze elke avond het zwembad wel schoonmaken maar wij hebben het in die 8 dagen dat we er waren nooit zien gebeuren. Animatie team spreekt slecht engels en is alleen maar gefocust op de russiche gasten heel jammer! Wij hebben na 3x het restaurant eten opgegeven : altijd is het warme eten gewoon koud! En dan kunnen ze het allemaal nog zo mooi opdienen maar lekker smaakt het niet! De rest van de vakantie in de stad gegeten! Nog een tip sluit je hotelkamer goed af. Schoonmakers komen gewoon binnen als ze vinden dat de kamer schoon moet ongeacht wat jij dan aan het doen bent heel slecht!!! Ik zou dit hotel aan niemand aanraden!

• 9Jet06-10-2019

Fantastisch!!

Super hotel en voldeed aan al onze wensen! Met elke maaltijd is de keuze zeer ruim en iedere dag verschillend! Zwembad heel schoon, er komt elk uur iemand langs om de rommel op te ruimen. Veel animatie, voor ieder wat wils. Personeel vriendelijk, soms was het Engels wat moeilijk, maar met handen en voeten hebben we het altijd gered. Wij waren met 1 persoon in een rolstoel en hiervoor is het hotel erg toegankelijk. Rolstoelvriendelijke kamer is van alle gemakken voorzien en het personeel kwam ons overal bij helpen. Minpunt is dat het theater waar de shows 's avonds zijn en het strand niet te bereiken zijn met rolstoel. Maar omdat het zwembad zo mooi was en er 's avonds ook livemuziek bij de poolbar was, hebben wij ons prima gered!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Jacqueline Vd Hout22-09-2019

Geweldige locatie, supervriendijk personeel

Er zijn trappen die leiden naar diverse a-la-carte-restaurants en het strand

• 3Merve21-09-2019

Nooit meer

Hotel was de prijs niet waard. Slecht smaakloos en ongevarieerd eten. Animatie was erg slecht. Je moest letterlijk zoeken naar ze. Animatieplek was ook zo afgelegen. Alles was zo ver verstopt, omdat het hotel hoog lag. Met een kinderwagen naar het strand is ook een ramp. Shuttle stopt halverwege en moet je alsnog verder met de trap je kinderwagen sjouwen. Ook stond er ineens een vrouw in onze kamer toen we op het balkon zaten en onze kleine aan het slapen was. Toen we vroegen wrm ze zomaar binnenkwam zei ze om te vragen of we wat nodig hadden. Erg raar want het was geen schoonmaakster. Ook kijken ze niet naar de labels aan je deurklink voor het schoonmaken. Ze komen gewoon binnen. Centrum van Kusadasi was wel leuk. Voor 5 euro brengt de taxi je naar het centrum. Snap niet dat er zoveel goede reviews zijn voor dit hotel. Ik ga ieder jaar naar een (ultra) all incl. Resort in turkije, maar zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8S.I16-09-2019

Heerlijk genoten!

Samen met mijn vriendin heerlijk genoten in het Sealight Hotel. Het personeel is niet allemaal even vriendelijk. Voordeel was dat mijn vriendin de taal spreekt en er dan een stuk vriendelijker op je gereageerd wordt. Personeel aan de receptie was wel erg vriendelijk, met een aantal klachten/vragen daar geweest en ze waren erg behulpzaam. Het eten is heel erg prima, voor ieder wat wils en de hele dag door je kan wat eten. Het is dat ik niet graag twee keer naar hetzelfde hotel wil, maar anders was dit zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Diny van Dijk13-09-2019

GRANDIOOS!!!!

Wat een heerlijk hotel!!! Het eten top!!!!! Personeel zeer gastvrij!!!! Kamers prima. Schoonmaak oke. Genoeg plaatsen bij het zwembad. Minpuntje bij het zwembad is dat de muziek de gehele dag erg hard staat. In veel hotels geweest in Kusadasi, maar dit hotel staat wel in de top 3!!!! Een dank aan al het personeel voor de geweldige vakantie!!!! Wij komen zeker terug!!!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Cynthia11-09-2019

Goed hotel

Wij hebben zeer hard genoten van dit hotel. Het hotel was prima, we hadden een zeer mooie en ruime kamer ook zeer netjes. Het eten was lekker elke dag was er in het restaurant iets anders om te eten, het was aan de lauwe kant maar dat kan je niet als slechte beoordeling geven aan het hotel, dit ligt aan de gasten die alle bakken laten openstaan! Wij hebben over dit hotel niets slecht te zeggen.

• 1Annie valenijn09-09-2019

Zeeeer slecht

Dit hotel is echt heel slecht ik ga morgen naar huis gelukkig we hébben dan 11 dagen op een vuilnis beld geleeft verschrikkelijk een keuken was er niet eten werd geleverd met vieze auto.s ook het afval van beneden werd op de zelfde auto af geleverd beneden waar ook het eten stond en een klap op de vuurpijl kwam er tegen 11 uur s.vonds een vuilinis wagen daar binnen gereden om het vuil dat er al enkele dagen lag om op te ruimen ze zijn een uur bezig geweest om alles weg te krijgen in een vuilnis auto schandalig hygiëne is hier ver te zoeken fotos volgen

40 tips over Hotel Sealight Resort

• Lenaers Marina, 09-05-2014 Rapporteren

Je heb er veel te doen in het Hotel zelf,maar een dolmusje aan het Hotel naar Kusadasie 1euro per persoon. Zeker veel met het Dolmusjes ergeens naar toe gaan, kost niet veel ,in Kusadasie vertrekken de busjes overal naar toe.ze staan elke dag op de zelfde plaats.De bestuurders helpen je wel(in het Engels?) Wij hebben een uitstap gedaan naar het natuurpark Milli ,liefst u van drank en een kleine piknick voorzien,de herbergen waar je iets zou kunnen benutten waren nog gesloten.

• bianca, 04-05-2014 Rapporteren

spa centum is zeer goed,a la carte zeker proberen, zeer lekker,zeker de markt bezoeken op woensdag,

• Barry, 20-04-2012 Rapporteren

15 min met dolmus naar centrum.

48 vragen over Hotel Sealight Resort

• Karin, 24-01-2019 Rapporteren

Grote glijbanen

Wij hebben voor de komende zomer een week geboekt naar Sealight Family club. Kun je met dit hotel ook gebruik maken van de grote glijbanen die bij het Sealight resort horen? Zo ja, hoe? en hoe kom je daar?

priscilla, 07-02-2019

ik ben hier ook heel erg benieuwd naar. er zijn gewoon geen reviews te lezen over de family club. maar zoals ik op de fotos zie moet je het strand wel delen. het is maar 1 prive strand.

Nina, 04-05-2019

Wij hebben ook geboekt voor de zomer en ik heb begrepen dat je daar gewoon gebruik van kan maken omdat het dezelfde eigenaar heeft.

• Jabadabadoo, 02-01-2016 Rapporteren

Drankjes

Welk merk bier tappen ze hier n worden drankjes aan tafel bezorgd of is het zelfservice?

• Imcadehaas, 02-01-2016 Rapporteren

Drankjes

Welk merk bier wordt er geschonken en worden drankjes aan tafel geserveerd of zelfservice?

Hotel Sealight Resort info

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats