Hotel Richmond Ephesus Resort

Hotel Richmond Ephesus Resort

8.1Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 485p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Richmond Ephesus Resort ligt in Kusadasi. Het eten is hier gevarieerd en vers. Aan waterpret geen gebrek dankzij het privéstrand en de zwembaden. Wil je zonnen in rust dan kun je terecht bij de silence pool. Voor kinderen zijn er speeltoestellen, is er een grote trampoline en eenvoudige animatie. Het centrum van Kusadasi is 20 minuten rijden.

904 reviews over Hotel Richmond Ephesus Resort

• 2019
    8Moontje5422-10-2019

Prachtig verblijf...wij zaten samen met mijn dochter en schoonzoon in een soort bungalow en als je die uitliep was het strand maar ook het zwembad heel dichtbij...zowel het “gewone” zwembad als het “stilte” zwembad...Het eten was voor 8 dagen prima te doen...heel veel keus...de animatie was top dikke duim voor Nihat...Het enige minpuntje is de ongedierte....muggen en vliegen...maar dat is de ligging van het hotel...het ligt in moerasgebied....dus raad ik iedereen aan Deet mee te nemen vanuit Nederland...Kortom een heerlijke week gehad hier....

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Therese en Theo02-10-2019

Fantastisch... volgend jaar weer!!

Prachtige ligging, mooie tuinen, heerlijk eten, silence pool, dat helaas niet duidelijk aangegeven is, waardoor vooral oostblokkers toch nog luidruchtig zijn! En hele tafels met eten laten staan, wat verdwijnt in de vuilnisbak. Mooi strand. Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Marc W10-09-2019

Geweldig hotel!!

Hotel Richmond is een fantastisch hotel. Na ons bezoek in 2017 heeft dit hotel zijn kwaliteit behouden. Ligging, de kamers, het eten (genoeg en zeer uitgebreid) en het vriendelijke personeel maakt dat we hier graag weer terug willen komen. Het hotel ligt net buiten Kusadasi en de stad is goed te bereiken met een dolmus (E 0,50 pp), halte bij ingang hotel. Retour hotel met taxi is 8 tot 10 Euro. 1 zwembad bij het hotel met muziek en geschikt voor (kleine) kinderen. 1 zwembad bij de zee zonder muziek. In 2017 was het hotel rustig gelegen. Er is nu naast het hotel een nieuw hotel geopend met soms harde muziek. Overlast hiervan viel achteraf reuze mee. De gasten in het hotel komen uit alle landen (ook uit Turkije) en niemand loopt elkaar in de weg (genoeg ruimte). Er zijn genoeg bedden en parasols dus geen gedoe met handdoekje leggen! Het park van het hotel is zeer ruim opgezet met veel palmbomen en groen. Fantastisch hotel dus!!

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Hans marginet20-07-2019

Super vakantie hans en heidi

Zijn voor de twee keer geweest en heel tevreden.voor mij een klantvriendelijk hotel.zijn goed geholpen bij onze vragen.eten in overvloed.spijtig hoe sommige mensen dat verkwisten.het animatieteam was super goed vriendelijk en bekwaam.volgend jaar gaan we zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Jelle en Vanessa18-07-2019

Geweldig hotel

We zijn 12 dagen in dit hotel geweest, en het is ons super goed bevallen We hadden een familie kamer geboekt met stapelbed Toen bleek dat het stapelbed maar 160 lang is wat voor puberdochter toch wat aan de kleine kant is, kregen we gelijk een hele mooie geschakelde kamer met volwaardige bedden De bedden liggen overigens heerlijk! De kamers zijn mooi en schoon! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam Het eten is heel goed ( iets te goed mischien volgens mijn weegschaal) Het animatie team is top, enorm gelachen met ze De hele dag door word er van alles georganiseerd Zowel het personeel,de eigenaar en het animatieteam geven je het gevoel dat je een VIP gast bent Bij het zwembad is de hele dag is het gezellig druk..muziek,waterspellen,dans etc etc Wil je rust ga dan naar de silent pool of het strand Enige minpunt op het strand vond ik dat daar geen barretje was Het was een topvakantie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Maria en Jan11-07-2019

weer thuis komen

Voor de negende maal in Richmond. Ook nu weer genoten,dankzij het aimabele personeel. het animatie team spant altijd de kroon. Het restaurant is verbeterd met veel variatie,De kamers zijn goed en worden goed schoon gehouden. Wel weinig bergruimte voor je kleding. Het park wordt goed onderhouden en de bars zijn de laatste jaren vernieuwd. Prachtig ! Rond het zwembad is deze winter veel op geknapt : nieuwe bedden en matrassen en nieuwe vloer,terwijl de poolbar verplaatst is. Alles ten goede voor een mooiere uitstraling. s'Avonds is er altijd wat te beleven in het theater,maar wil je rust,blijf dan in het cafe op de eerste verdieping. Naar Richmond ga je feitelijk voor rust, je pakt hier geen boulevard.Dan moet je naar Kusadasi op 12 km. Bezienswaardigheden in de omgeving heb ik in juni 2017 vermeld. Toch nog een minpunt: al jaren zijn er problemen met de safes. Moeten nodig vervangen worden !

• 8VANDEBRIL-,DE KERF02-07-2019

Prima hotel, eten zeer goed ,vriendelijk personeel, buiten het hotel was het wel een heel eind voor er iets te beleven was maar in het hotel zelf goed entertaiment

• 9Christina Bertijn13-05-2019

Zeer goed

Richmond Ephesus Resort is een hotel waar gastvrijheid vanzelfsprekend is. De medewerkers zijn enorm behulpzaam en attent, zonder uitzondering. De kamers zijn compleet ingericht en keurig schoon. Er wordt sowieso veel aandacht aan hygiëne geschonken, ook in de openbare ruimtes, het restaurant enz. Het eten is erg goed en smaakvol, er is voldoende keuze, ook voor degenen die geen vlees eten. Er is een mooi rustig zandstrand, met ligbedden, parasols en handdoek service. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden, zo ook bij de silent-pool. Het animatieteam is actief maar niet opdringerig. Er worden leuke activiteiten georganiseerd. Al met al voor mij al jaren een topper!

Barbaros Karabulut-Director of Sales and Marketing, General Manager, 15-05-2019

Dear Christina,

Thank you for your kind comments. It was a pleasure to have you here once again.

Looking forward to having you back in September.

Alleen gereisd in mei 2019

• 9Familie arntz01-05-2019

Heerlijke ontspannen week gehad.

Alles top geregeld, lekker eten, elke dag schone kamers, prachtig strand. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Erg rustig. Nergens handdoeken neerleggen, overal genoeg bedjes. Prachtige tuin, en de familie bungalows liggen in de tuin en niet in de hoogbouw.

Barbaros Karabulut-Director of Sales and Marketing, General Manager, 03-05-2019

Dear Family Arntz,

Thank you for your kind feedback.

We were delighted to have you here at the Richmond Ephesus Resort andplease feel free to contact us should you need any further assistance.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 7Jessica Niemeijer19-03-2019

Top! Geweldige tuin :)

In september 17 dagen naar dit resort geweest. Eten is goed, schoonmaak van kamers is goed. Wel heeel lang moeten wachten toen wij in wilden checken, (op een kamer) na een lange reis wordt je daar niet heel gelukkig van... Leuke markt in Kusadasi

Barbaros Karabulut-Director of Sales and Marketing, General Manager, 02-04-2019

Dear Valued Guest,

Thank you for your kind review.

It is great to hear that you have booked this year as well. Please be informed that we have a couple of new facilities this year that you will enjoy when you are in the hotel.

Looking forward to seeing and meeting you in person.

Gereisd met partner in september 2018

Hotel Richmond Ephesus Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht