Hotel Richmond Ephesus Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag24°15°
Hotel Richmond Ephesus Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Richmond Ephesus Resort voor je op een rij gezet:

560 reviews over Hotel Richmond Ephesus Resort in het Nederlands

Vreselijk tegengevallen!

Mw. Rijsink
13-10-2018

Na twijfels over de verschillende recensies (altijd voordeel van de twijfel) toch besloten om een 8 daagse vakantie bij Richmond Epheseus te boeken. Bij aankomst werden wij zeer onvriendelijk ontvangen door de receptie. De kamer vertoonde vele gebreken (defecte airco, schimmel in de badkamer, losse hordeur en gordijnen vd gordijnrails) maar helaas kregen wij geen response van de 'technical service'. De bedden lagen echter heerlijk en ook de douche was prima, ondanks een klein lek) Het buffet restaurant ervaarde wij als een 'kantine'. Tafels waar men verplicht met 6 andere gasten moest zitten. Weinig variatie betreft buffet en uiterst beschoft en onvriendelijk personeel.

Het privéstrand was ruim opgezet en voorzien van prima ligbedden.

Het hotel heeft heel veel aanpassingen nodig om te voldoen aan een 5* hotel/resort. Voor ons zeker geen herhaling volgend jaar!

nooit meer!

ontevreden belg
1-10-2018

Gewoon een hotel dat maar 3 sterren waard is.

personeel kan geen engels, kamers vuil en slecht gepoetst, veel lawaai van het buizensysteem van de airco in het complex (ook 's nachts). te weinig ligzetels op stran , daarvan waren er heel veel kapot. animatie voor zomerregime uiterst matig.

personeel (op enkele uitzonderingen na) niet hulpvaardig.Wel vriendelijk, maar ze zijn er eerder als decoratie. Alles is gebaseerd op zelf-service. Verschillende keren wat drinken gevraagd, maar hun antwoord was steeds ,, to the bar''. enkele malen geen warm water en vliegenraam kapot. als je belt, zeggen ze steeds dat de technische dienst komt. nooit gezien!! Ben reeds meer dan 20 keer naar een hotel geweest maar deze is de allerslechste ooit!!! De hoge score van 9,3 is te wijten aan de vele kliekjes hoogbejaarden die zéér tevreden zijn. Als je vraagt waarom antwoorden ze dat ze alle jaren dezelfde compagnies tegenkomen. Ze zitten dan allen samengetroept en maken zelf hun plezier samen met wat drank.

Goede vakantie gehad en prima weer

Maarten
29-9-2018

Het hotel is goed met vriendelijk personeel het animatie team deed erg zijn best, het eten was gevarieerd, maar niet altijd op temperatuur en dikwijls in de rij voor gebakken ei,pannekoek,en andere warme gerechten

Geweldig

Alexander van Boeckholtz
25-9-2018

Alles was in het hotel perfect. Ik heb geen idee wat ik moet verzinnen om een negatieve reactie te geven.

Niet meer voor herhaling!

Sahin
18-8-2018

Bij aankomst leuke hotel van buiten en binnen. We kregen een kamer in blok A nr 1103. Erg klein van binnen en er hing een riool lucht vreselijk!! Er was in het hele complex een muggenplaag en riool lucht we werden er gek van. Handdoek leggen is een must! Kamers werden niet schoongemaakt, tenminste in blok A.. voor de rest wifi op kamer is slecht maar aan het zwembad en lobby goed bereik. Animatie probeerde wat maar zwaar onder niveau.mini bar dagelijks gevuld (gratis) met 2 cola en 2 water.kluisjes gratis. Voor de rest eten op goede niveau dagelijks varierend en vers sommige dingen wel lauw. Maar ruime keuze zo wel binnen als buiten dikke 👍👍. Mooie resort met grote speeltoestel voor kinderen en een grote trampoline. Hamam sauna👍Winkels in hotel te duur. Ijsjes, snacks, turkse pannekoekjes lekker. Minibus brengt je voor ong 1 euro naar centrum.

Heel leuke tijd gehad.

Joke Vandecasteeke
5-8-2018

Familiekamer goed voor 4 personen.Elke dag gepoetst en verse handdoeken. WiFi zeker ok. Eten ok, buiten worden elke dag diverse verse dingen klaargemaakt.Buffet elke dag zelfde ruime keuze. Veel desserts en fruit. Zwembad goed. Glijbanen sluiten tussen 12u en 14u. Wel handdoek leggen anders geen stoel. Best ten laatste rond 9u. Dolmus vlak a h hotel in geen tijd in Efese en Kusadasi. Wij bezochten ook Priene, Didyma, milete: zeer mooie. Grot van zeus heel tof, je kan erin zwemmen, Milli Park deden we strand 3, wilde everzwijnen gezien. bergdorpje Sirince heel gezellig om te doen. Airco in kamer werkt zonder de elektriciteitskaart, top. De kinderclub niet zo super. De meisjes deden hun best maar hadden niet veel voor handen. Minidisco wel tof. Rest animatie niet gedaan. Er is een snackbar waar je in zwemkleding kan eten. Je kan elke dag verse handdoeken krijgen voor aan zwembad en zee. Er zijn ook ligbedden aan zee.

Ontgoocheling

Nick78
2-8-2018

Goede zwembaden, eten is goed, strand OK.

MAAR!!! er is een gebrek aan communicatie en organisatie bij het personeel. Slechts weinigen kunnen goed Engels spreken. Ze doen alsof ze je verstaan, maar begrijpen er niets van. Heel frustrerend als je iets nodig hebt.

Als er een probleem is moet je hemel en aarde verzetten om iets gedaan te krijgen. Beloftes worden niet nagekomen. Je hebt het gevoel dat je niet serieus genomen wordt als er iets is, dat de Europese toeristen worden gezien als rijke snobs... Terwijl Turkse vakantiegangers er wél goed verzorgd worden. Ze worden eerst bediend aan de bars, mogen zelfs achter de bar hun eigen cocktails maken,...

Slechte Wifi, men moet constant opnieuw inloggen omdat de verbinding verbroken wordt.

Kamers worden slecht opgeruimd en gekuisd, we hebben de ganse duur van de vakantie zand op de vloer, heel onaangenaam als je met blote voeten in de kamer loopt. Er was ook geen afzuiging in de badkamer en er waren schimmels in de badkamer en douche.

Daardoor is het zeker geen 5 sterren waard! Met een betere management zouden ze misschien aan die 5 sterren kunnen geraken. Jammer.

Waarschijnlijk tot volgend jaar

De Moor - Welvaert
11-7-2018

Voor de tweede maal naar dit hotel. Terug een heel mooie vakantie gehad met een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. De verbouwingen in de tuin zijn verbeteringen. De hamam uitgeprobeerd en goed bevonden. Tenslotte nog een dankwoordje voor de mensen aan de balie, en in het bijzonder Arkin, die voor ons toch nog luchthaven vervoer regelde toen die niet kwam opdagen.

Zeker geen 9+ waard

Ray
1-7-2018

Hebben een grote schare vaste bezoekers die door een enigszins roze bril deze accommodatie beoordelen als fantastisch ,echter voor de wissel bezoeker die ook in diverse andere hotels is geweest valt het enigszins tegen. Kamers in hotel zelf erg klein ,kluisjes zeker aan vervanging toe ,in sommige badkamers schimmel en stank.

Personeel achter infobalie en bars spreken middelmatig of geen Engels.

Scheuren in lakens en handdoeken ,servies vaak stuk.

Echt een pluspunt is het eten en animatieteam is zeer goed te noemen

Never nooit meer !!

Dennis
29-6-2018

Er is een muggenplaag waar je compleet gek van wordt. Neem iets mee vanuit thuis want hier in het resort hebben niets wat help tegen de muggen

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Richmond Ephesus Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Richmond Ephesus Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.