Hotel Richmond Ephesus Resort

Hotel Richmond Ephesus Resort
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Richmond Ephesus Resort voor je op een rij gezet:

554 reviews over Hotel Richmond Ephesus Resort in het Nederlands

Heel leuke tijd gehad.

Joke Vandecasteeke
5-8-2018

Familiekamer goed voor 4 personen.Elke dag gepoetst en verse handdoeken. WiFi zeker ok. Eten ok, buiten worden elke dag diverse verse dingen klaargemaakt.Buffet elke dag zelfde ruime keuze. Veel desserts en fruit. Zwembad goed. Glijbanen sluiten tussen 12u en 14u. Wel handdoek leggen anders geen stoel. Best ten laatste rond 9u. Dolmus vlak a h hotel in geen tijd in Efese en Kusadasi. Wij bezochten ook Priene, Didyma, milete: zeer mooie. Grot van zeus heel tof, je kan erin zwemmen, Milli Park deden we strand 3, wilde everzwijnen gezien. bergdorpje Sirince heel gezellig om te doen. Airco in kamer werkt zonder de elektriciteitskaart, top. De kinderclub niet zo super. De meisjes deden hun best maar hadden niet veel voor handen. Minidisco wel tof. Rest animatie niet gedaan. Er is een snackbar waar je in zwemkleding kan eten. Je kan elke dag verse handdoeken krijgen voor aan zwembad en zee. Er zijn ook ligbedden aan zee.

Waarschijnlijk tot volgend jaar

De Moor - Welvaert
11-7-2018

Voor de tweede maal naar dit hotel. Terug een heel mooie vakantie gehad met een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding. De verbouwingen in de tuin zijn verbeteringen. De hamam uitgeprobeerd en goed bevonden. Tenslotte nog een dankwoordje voor de mensen aan de balie, en in het bijzonder Arkin, die voor ons toch nog luchthaven vervoer regelde toen die niet kwam opdagen.

Zeker geen 9+ waard

Ray
1-7-2018

Hebben een grote schare vaste bezoekers die door een enigszins roze bril deze accommodatie beoordelen als fantastisch ,echter voor de wissel bezoeker die ook in diverse andere hotels is geweest valt het enigszins tegen. Kamers in hotel zelf erg klein ,kluisjes zeker aan vervanging toe ,in sommige badkamers schimmel en stank.

Personeel achter infobalie en bars spreken middelmatig of geen Engels.

Scheuren in lakens en handdoeken ,servies vaak stuk.

Echt een pluspunt is het eten en animatieteam is zeer goed te noemen

Never nooit meer !!

Dennis
29-6-2018

Er is een muggenplaag waar je compleet gek van wordt. Neem iets mee vanuit thuis want hier in het resort hebben niets wat help tegen de muggen

Heerlijke vakantie gehad

A. van Vliet
20-6-2018

Prachtig hotel, enorme grote tuin erachter met voldoende schaduw en ligbedden. Groot speeltoestel voor de kinderen. Daarnaast diverse schone zwembaden met voldoende bedden aanwezig. Het personeel was erg vriendelijk. Wij hebben er heerlijk gegeten. Naast het buffet werd er dagelijks bij het ontbijt en diner buiten van alles vers bereidt.

Niet voor herhaling vatbaar!

Tamara
20-6-2018

Hotel zeker geen 5 sterren waard, hygiëne is slecht, word slecht schoongemaakt, alles plakt en is vies. Kamer redelijk goed. Service kennen ze hier niet, alles is letterlijk zelfbediening. Zwembad en strand zijn goed, en de tuin word goed onderhouden. Animatie kan beter, na 11 uur word alles uitgezet en is het saai!

Pluspunten, ligging oké, eten fantastisch, strand en zee grandioos.

Minpunten, kleine kamer, tip haal nachtkastje tussen bedden weg en zet ze ieder aan één kant, trouwens kamer 419 had maar één kastje. Weinig ruimte in kleding kast, hangers passen niet, plankjes van nog geen 15 cm, kluisje die niet werkt , zelfs de service dienst kon het niet repareren, één stoel op de kamer, tweede persoon moest maar op een proefje zitten of een stoel van balkon, waar geen ruimte voor was dus proefje naar buiten. Het schoonmaken van de kamer was niet je van het, twee weken lagen de zelfde papiertjes nog op de grond die er al lagen toen wij op de kamer kwamen. Hoop echt dat aan de min punten wat gedaan word. Eigenlijk is dit hotel best prima, maar geen 5 sterren personeel is super vriendelijk, de barman begon ons na wee dagen al te herkennen en zetten vier koffie neer. Het strand is schoon, breed zouden graag de stoelen aan de zee rand zien staan lekker.

Silence pool perfect, ligbedden bij silence pool perfect, schoon zwembad. Mooie tuin met veel bloemen en planten.

De paadjes op het terrein tussen de bungalows zijn merendeels van beton dat is afgestreken en mooi glad is om op te lopen, maar de klinkerpaadjes liggen vol kuilen, hier en daar waren ze plaatsen aan het vervangen maar oude mensen kunnen er struikelen. Tuin was prima onderhouden.

Restaurant eten was prima, maar de aanblik kan beter, er was geen sfeer.Lange tafels alsof ze bussen moeten ontvangen. Tafels uit elkaar plaatsen is beter. Tafellakens waren vies en verkleurd en er zaten sigaretten gaatjes is. Tafels werden langzaam of niet goed schoongemaakt. Dit kan beter!

De bungalows waren prima en behoeven hier en daar wat onderhoud. In mei kon je 's avonds buiten nergens iets te drinken krijgen, terwijl er een bar buiten is. Ieder hotel in de omgeving heeft muziek buiten, hier was niks, iedereen zat binnen in de lobby bar

Heerlijk!

An
9-4-2018

Wij hebben echt genoten! Fijn, proper hotel , lekker eten, geweldige turkse avond gehad! En het personeel heeft ons echt verwend, wat een warme, lieve mensen! Prachtige omgeving ook, het leek wel het aardse paradijs!

Levent Suyolcuoglu - General Manager, General Manager, 15-4-2018

Dear Valued Guest,

Thank you for your positive review. Your insightful feedback about our hotel will help other Zoover readers to make right decisions about their holidays.

It is a great pleasure to hear that your stay was above and beyond your expectations. On your next visit you will be able to experience a whole new Richmond Ephesus Resort.

Thank you once again for being our guest and hoping to meeting you in person as well.

Best regards

Geweldig

Eduard van der Haven
7-3-2018

Al voor de 10e keer gaan wij weer naar Richmond. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Prima eten en fijne kamers met prima bedden.

Levent Suyolcuoglu - General Manager, General Manager, 15-4-2018

Dear Valued Guest,

It was a great pleasure to have you back at Richmond Ephesus Resort.

The reviews from expert travellers like yourself will definitely assist other readers to find right hotels to stay.

We are looking forward to welcoming you back at Richmond.

Best regards

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Richmond Ephesus Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Richmond Ephesus Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Richmond Ephesus Resort scoort een 9.35 uit 10 op basis van 883 reviews.