Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°16°
7,6

Richmond Ephesus Resort ligt in Kusadasi. Het eten is hier gevarieerd en vers. Aan waterpret geen gebrek dankzij het privéstrand en de zwembaden. Wil je zonnen in rust dan kun je terecht bij de silence pool. Voor kinderen zijn er speeltoestellen, is er een grote trampoline en eenvoudige animatie. Het centrum van Kusadasi is 20 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Richmond Ephesus Resort voor je op een rij gezet:

571 reviews over Hotel Richmond Ephesus Resort in het Nederlands

Geweldig hotel!!

Marc W
10-9-2019

Hotel Richmond is een fantastisch hotel. Na ons bezoek in 2017 heeft dit hotel zijn kwaliteit behouden. Ligging, de kamers, het eten (genoeg en zeer uitgebreid) en het vriendelijke personeel maakt dat we hier graag weer terug willen komen. Het hotel ligt net buiten Kusadasi en de stad is goed te bereiken met een dolmus (E 0,50 pp), halte bij ingang hotel. Retour hotel met taxi is 8 tot 10 Euro. 1 zwembad bij het hotel met muziek en geschikt voor (kleine) kinderen. 1 zwembad bij de zee zonder muziek. In 2017 was het hotel rustig gelegen. Er is nu naast het hotel een nieuw hotel geopend met soms harde muziek. Overlast hiervan viel achteraf reuze mee. De gasten in het hotel komen uit alle landen (ook uit Turkije) en niemand loopt elkaar in de weg (genoeg ruimte). Er zijn genoeg bedden en parasols dus geen gedoe met handdoekje leggen! Het park van het hotel is zeer ruim opgezet met veel palmbomen en groen. Fantastisch hotel dus!!

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super vakantie hans en heidi

Hans marginet
20-7-2019

Zijn voor de twee keer geweest en heel tevreden.voor mij een klantvriendelijk hotel.zijn goed geholpen bij onze vragen.eten in overvloed.spijtig hoe sommige mensen dat verkwisten.het animatieteam was super goed vriendelijk en bekwaam.volgend jaar gaan we zeker terug.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel

Jelle en Vanessa
18-7-2019

We zijn 12 dagen in dit hotel geweest, en het is ons super goed bevallen We hadden een familie kamer geboekt met stapelbed Toen bleek dat het stapelbed maar 160 lang is wat voor puberdochter toch wat aan de kleine kant is, kregen we gelijk een hele mooie geschakelde kamer met volwaardige bedden De bedden liggen overigens heerlijk! De kamers zijn mooi en schoon! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam Het eten is heel goed ( iets te goed mischien volgens mijn weegschaal) Het animatie team is top, enorm gelachen met ze De hele dag door word er van alles georganiseerd Zowel het personeel,de eigenaar en het animatieteam geven je het gevoel dat je een VIP gast bent Bij het zwembad is de hele dag is het gezellig druk..muziek,waterspellen,dans etc etc Wil je rust ga dan naar de silent pool of het strand Enige minpunt op het strand vond ik dat daar geen barretje was Het was een topvakantie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

weer thuis komen

Maria en Jan
11-7-2019

Voor de negende maal in Richmond. Ook nu weer genoten,dankzij het aimabele personeel. het animatie team spant altijd de kroon. Het restaurant is verbeterd met veel variatie,De kamers zijn goed en worden goed schoon gehouden. Wel weinig bergruimte voor je kleding. Het park wordt goed onderhouden en de bars zijn de laatste jaren vernieuwd. Prachtig ! Rond het zwembad is deze winter veel op geknapt : nieuwe bedden en matrassen en nieuwe vloer,terwijl de poolbar verplaatst is. Alles ten goede voor een mooiere uitstraling. s'Avonds is er altijd wat te beleven in het theater,maar wil je rust,blijf dan in het cafe op de eerste verdieping. Naar Richmond ga je feitelijk voor rust, je pakt hier geen boulevard.Dan moet je naar Kusadasi op 12 km. Bezienswaardigheden in de omgeving heb ik in juni 2017 vermeld. Toch nog een minpunt: al jaren zijn er problemen met de safes. Moeten nodig vervangen worden !

VANDEBRIL-,DE KERF
2-7-2019

Prima hotel, eten zeer goed ,vriendelijk personeel, buiten het hotel was het wel een heel eind voor er iets te beleven was maar in het hotel zelf goed entertaiment

Zeer goed

Christina Bertijn
13-5-2019

Richmond Ephesus Resort is een hotel waar gastvrijheid vanzelfsprekend is. De medewerkers zijn enorm behulpzaam en attent, zonder uitzondering. De kamers zijn compleet ingericht en keurig schoon. Er wordt sowieso veel aandacht aan hygiëne geschonken, ook in de openbare ruimtes, het restaurant enz. Het eten is erg goed en smaakvol, er is voldoende keuze, ook voor degenen die geen vlees eten. Er is een mooi rustig zandstrand, met ligbedden, parasols en handdoek service. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden, zo ook bij de silent-pool. Het animatieteam is actief maar niet opdringerig. Er worden leuke activiteiten georganiseerd. Al met al voor mij al jaren een topper!

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
Barbaros Karabulut-Director of Sales and Marketing, General Manager, 15-5-2019

Dear Christina,

Thank you for your kind comments. It was a pleasure to have you here once again.

Looking forward to having you back in September.

Best regards

Heerlijke ontspannen week gehad.

Familie arntz
1-5-2019

Alles top geregeld, lekker eten, elke dag schone kamers, prachtig strand. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Erg rustig. Nergens handdoeken neerleggen, overal genoeg bedjes. Prachtige tuin, en de familie bungalows liggen in de tuin en niet in de hoogbouw.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Barbaros Karabulut-Director of Sales and Marketing, General Manager, 3-5-2019

Dear Family Arntz,

Thank you for your kind feedback.

We were delighted to have you here at the Richmond Ephesus Resort andplease feel free to contact us should you need any further assistance.

Top! Geweldige tuin :)

Jessica Niemeijer
19-3-2019

In september 17 dagen naar dit resort geweest. Eten is goed, schoonmaak van kamers is goed. Wel heeel lang moeten wachten toen wij in wilden checken, (op een kamer) na een lange reis wordt je daar niet heel gelukkig van... Leuke markt in Kusadasi

Gereisd Met partner in september 2018
Barbaros Karabulut-Director of Sales and Marketing, General Manager, 2-4-2019

Dear Valued Guest,

Thank you for your kind review.

It is great to hear that you have booked this year as well. Please be informed that we have a couple of new facilities this year that you will enjoy when you are in the hotel.

Looking forward to seeing and meeting you in person.

Lhoogendijk-Roldanus
15-3-2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad en hebben voor 2019 alweer geboekt. Bij de receptie spreken ze zo goed als geen Engels. Dat is een minpuntje. Ook was het even wennen dat je zelf je drankje moest halen. Maar het eten.. Animatie en vooral het stilte zwembad waren top.

Barbaros Karabulut-Director of Sales and Marketing, General Manager, Sun Mar 17 2019 15:47:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Valued Guest,

Thank you for your kind review.

It is great to hear that you have booked this year as well. Please be informed that we have new trainings for our staff to be able to communicate in English better.

Looking forward to seeing and meeting you in person.

Best regards

goed service en heel schoon

hugh mckay
26-11-2018

heel mooi hotel goed eten

Gereisd Alleenreizend in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Levent Suyolcuoglu - General Manager, General Manager, 11-12-2018

Dear Valued Guest,

It is great to hear that you had a pleasant stay with us. The great pleasure was ours having you at the Richmond Ephesus Resort.

Thank you for your ratings you shared with us and other Zoover readers that will help us rectify the matters that are visible to our guests.

Please feel free to contact us should you wish to share any further feedback of yours.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Richmond Ephesus Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Richmond Ephesus Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.