Hotel Palmin

WAARDELOOS ONHYGIËNISCH (ALL-IN) HOTEL

Fam.R.
11-8-2018

ZEER SLECHTE HYGIËNE !!

Op het 1e oog lijkt Palmin een prima hotel, maar dat is het niet.

Klein gedeelte bevindingen: veel ruimtes geen of slechte airco(restaurant, gangen), vieze vloerbedekking, overal glazen en borden(gangen en liften). Kamer op zich prima (goede airco). Bekers en glazen bars worden onder kraan afgespoeld, tafels worden niet afgedaan, vloer rondom zwembad wordt slecht schoongespoten, volle drinkbekers worden door personeel leeggegooid in het gras(bij ligbedden zwembad)dus overal mieren, slush machine (zwemmersbar) stond heel de dag aan maar bleef ranja, drankautomaten in eetzaal geven hele andere drank dan op de button staat, watertanks staan open op de grond.

Veel gasten hierdoor incl. partner heftige buikgriep en/of koortslip.

Eten niks apart, weinig variatie, kinderbuffet waardeloos.

Wij hebben niet kunnen ontdekken waarom dit hotel vier sterren heeft.

ALL-IN is WAARDELOOS.

DIT KAN ECHT NIET, VIES VIES VIES.

Niet meer

Oost
7-8-2018

Dit is geen 4 sterren hotel waard zeker niet voor de Turkse begrippen. Het hotel is ronduit verouderd. Kamers zijn niet onderhouden bedden zijn hard. Er is geen hgyiene wat vies zeg! Bekers worden omgespoeld en hup doorgegeven. Dit is zonde want Kusadasi is een leuke plaats. Voor ons geen Palmin meer.

Niet doen, zonde!!!

Jos. P
7-8-2018

Boek dit hotel niet! Het is zonde want Turkije heeft zoveel meer te bieden. Allereerst is het hotel heel smerig, bestek wordt niet goed omgespoeld. Kamers worden niet goed schoongemaakt 2 weken lang dezelfde lakens. Hotelhanddoeken niet om aan te zien vol vlekken. In de periode dat wij er waren zijn ook veel bezoekers besmet met buikgriep. Ook is in en om het zwembad duidelijk te zien dat er niet wordt opgeruimd het is echt smerig BAH!! Verder wordt er aangegeven dat het strand op loopafstand is dit is niet waar je kunt er echt niet heen lopen zo stijl! Het enige waar ik positief over kan zijn is het personeel. Zij doen echt hun best werken hard maar krijgen naar mijn mening geen waardering. Zelf heb ik de manager aangesproken op het feit dat de gangen en ons kamer stonk naar riolering, maar hierop kreeg ik het antwoord dat het niet anders is. Ik weet zelf uit ervaring dat Turkije veel meer te bieden heeft dus daarom boek niet!! Zonde!

nooit meer

bart V
7-8-2018

Dit hotel is zekers geen 4 sterren waard. Ongelofelijk dat mensen zulke positieve reviews schrijven. Eten steeds hetzelfde. Kip op allerhande wijze. Hygiene is oke tot einde lobby. Aan het zwembad oppassen voor omwaaiende parasols en tekort eraan. Wifi zouden ze beter niet aanbieden, werkt meer niet dan wel. Kamers zijn wel groot. Hygiene en veiligheid staan zeker onderaan de lijst. Slechte airco. Veel mensen gehoord die ziek waren geworden.

Super hotel

Eveline
3-8-2018

Super 4 sterren hotel, zeer toffe animatie, lekker eten

Fantastische animatie

Stijn
3-8-2018

Super hotel, goede animatie, lekker eten, vriendelijke bediening,

Nooit meer

Jip en Anne
2-8-2018

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Het is heel smerig. Kamers stinken zijn verouderd, lakens worden niet verschoond. In 1 woord SMERIG boek dit hotel niet! Het strand is veel verder dan aangegeven het zwembad en rondom is vies. Het personeel is vriendelijk maar het management is zeer arrogant en neemt klachten niet serieus. Turkije heeft meer te bieden dan dit hotel. Er zijn meerdere mensen besmet met een virus en hebben buikgriep. Kom gewoon niet!

Nooit meer.

Pol
22-7-2018

Ik ga kort en krachtig zijn hier want als ik lees de beoordeling van palmin word ik niet goed beste mensen als jullie dit een 4 ster hotel vinden dan hebben jullie niet veel meegemaakt en zijn jullie zeer snel tevreden.de kamers oud en versleten en slecht onderhouden 1 keer lakens verversen op 1 week !!!! Eten altijd het zelfde personeel is top en zeer vriendelijk en werken hard.poolbar een ramp wisten jullie dat elke beker gewassen word onder de kraan en klaar !Met mijn eigen ogen gezien.animatie er zijn goede jongens bij en ook negatieve.weinig te doen shows saai. Rond het zwembad is het VIES maar echt vies .elke morgen 6 uur handdoek leggen anders maar ergens achteraan liggen.kan blijven schrijven weeg dat er die week veel klachten waren

Leuk hotel

Nikki
14-7-2018

Het hotel is super leuk en het animatie team is ook super!

Geweldig

Jacqueline
14-7-2018

Hele mooie badkamer goede verzorging en hele vriendelijke mensen. Het animatie team is perfect voor jong en oud.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmin in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palmin scoort een 7.87 uit 10 op basis van 106 reviews.