Hotel Palmin

8,1

82 reviews over Hotel Palmin in het Nederlands

Geweldig

Diana, 10-5-2018

Ik vind eerlijk gezegd dit echt een top hotel! Natuurlijk is er ook een animatie team en hun hebben allemaal leuke activiteiten en programma’s! Als het aan mij lag was ik daar elk jaar! Het eten was natuurlijk lekker, er was elke dag iets anders op het menu. Ook is het hotel dicht bij een heel bekend strand. Dit is serieus een top hotel!!

Diana, 8-5-2018

Ik vond alles wel goed het personeel is Super vriendelijk. Het animatie team doet er alles voor zodat jij het leuk hebt!! Het was een hele leuke ervaring! Ik vond het helemaal leuk! Een moment om nooit te vergeten!!

Leuke vakantie

Wouter, 30-9-2017

Leuke en gezellige jongens van het animatieteam. Doen leuke en afwisselende spelletjes

We hebben een aantal aanbieders voor Palmin voor je op een rij gezet:

Vriendelijk personeel goed eten en vooral het animatieteam deed het erg leuk vrolijke jongens gevarieerd programma echt aan te raden

Vakantie palmin hotel

Richie, 30-9-2017

E hebben een leuke tijd gehad in een goed hotel, top animatie team!! Schoonmaak van de kamers was matig... voor de rest goed!!! Thanks

Goed hotel kamers minder animmatie echt top

J.jonker, 30-9-2017

Het hotel was goed .alleen de kamers zijn niet schoon geen bedden verschoond . Het animatie was echt super gezellige jongens . Wij hebben ons goed vermaskt met ze klasse boys

Leuk hotel wat verouderd geen 4 sterren

Vd broek, 8-9-2017

Leuk hotel met wat voor en nadelen. Voordelen van dit hotel vonden wij het zwembad, mooi ruim en voldoende ligbedden. Eten was niet verkeerd. Vaak wel het zelfde en vooral de desserts als je later gaat vullen ze slecht aan. Animatie team doet zijn best met diverse activiteiten en elke avond is er wel iets te doen zoals shows en spelletjes.

Nadelen vonden wij de verouderde kamers. Badkamer was echt aan renovatie toe. Kitranden met schimmel douche cabine was kapot en beugels en kranen zaten los. Bedden lagen redelijk als je van een hard matras houd.

Schoonmaak kan veel beter. Aangegeven bij de receptie en dan geven ze het gelijk door maar daarna nog niet goed. 10 dagen en de haren lagen er nog.

Gelukkig waren wij niet slecht te been maar dit hotel is niet rolstoel vriendelijk. Douchen moet je in een bad doen met hoge instap. Het hotel ligt op een heuvel achtig gebied ook dan is het erg lastig. Verder was het uitzicht wel geweldig vanaf dr hotelkamer.

Geen vier sterren waard

Marion, 23-8-2017

Positief:

- Erg leuke animatie, aardige jongens, hele dag door leuke activiteiten zoals aquarobic, watervolleybal, waterpolo en darts en ook elke avond iets leuks (vuurshow, bingo, dansavond, optredens). Vriendelijke receptie.

- Mooi groot zwembad en het water is goed op temperatuur, dus niet te koud (jammer dat de waterglijbanen maar beperkt open zijn)

- De taart die bij ontbijt, lunch en diner geserveerd wordt. Heerlijk! En het brood is heerlijk maar geen variatie dus wel elke dag Turks brood en wat droge andere broodjes.

- Lekkere cocktails! Op een gegeven moment weten ze wel wat je graag drinkt.

- Mooie gezellige lobby.

- Heerlijk Turks stoombad.

- Voldoende ligbedjes en parasols en behulpzame jongens die wel wat voor je willen pakken.

- Op loopafstand van Ladies Beach.

- Ze vragen elke avond of je mee wilt naar Bar Street. Dus ook voor oudere kinderen (die van mij zijn 18 en 23) is het een prima hotel.

Negatief:

- Verouderde kamers (stang bij het bad moet je je niet aan optrekken want dan valt hij er af bijv.) maar bedden waren prima.

- Bediening is traag en vergeet de bestelling (drankjes) regelmatig te brengen vooral tijdens de lunch of vergeten de helft. Bij de bar buiten laten ze Turken en mensen die bier bestellen, voorgaan.

- Eten vrijwel elke dag hetzelfde. Rijst, pasta en allerlei vage groenten gemengd met vlees, vaak kalkoen of kip, nooit eens iets anders. Veel salade. Komkommer was erg droog, elke dag. Maar gelukkig was er het kinderbuffet met patat ;-) (Wij zijn iets meer kwaliteit gewend en zeuren niet snel over het eten, maar smaken verschillen)

- Wifi in de lobby redelijk maar koop geen wifi voor in je hotelkamer want die doet het niet en kost wel 3 euro per dag.

- Handdoekenservice: Soms moet je 10 minuten wachten op een handdoek. Ze letten niet echt op of er iemand is.

- Sportzaaltje is zwaar verouderd, er staan apparaten uit het jaar nul.

- Heel veel kinderen. Huilende kinderen in de bar, lobby, tijdens de animatie, etc. Heel veel Turken en Fransen. Voor ons volgende keer maar weer adult only.

Overige:

- De boottocht die we bij Sundial (bij Atilla, vlakbij Ladies beach) boekten viel erg tegen. Er werden drie baaitjes aan gedaan vlak na elkaar, weinig variatie. En erg vies eten.

- Als je naar Adaland gaat (aquapark) hou er dan rekening mee dat je geen eigen eten en drinken mee naar binnen mag nemen. Je moet een Adacard kopen en er geld op zetten.

- Pammukale is prachtig, wel een lange reis (4 uur heen en 4 uur terug)

best goed, met wat tekortkomingen

harry b, 17-8-2017

We waren daar met mijn vriendin en 2 oudere kinderen, afgezien van het eten vermaakten de kinderen zich prima. Ligt fijne afstand van drukke kusadasi (10 min met dolmus/taxi voor 2-4 euro), met aantrekkelijk leuk strand (ladies beach met boulevard)) op (heuvel) loopafstand of anders de hotelshuttle naar ander strandje. Ligging prima op een windrijke heuvel! Leuke animatie (team) voor de kids en prima zwembad.

Service op zich goed, maar hotel (kamers) en kwaliteit zijn wat verouderd; mn de badkamers (roestige badkuip; niet te repareren kapotte toiletbril). Wordt wat gecompenseerd door veel hulpvaardig personeel die doen wat ze kunnen; veel minder bekwame stagiaires die erg streng\slecht geïnformeerd zijn ( "mag ik 2 grote biertjes? Daarvoor moet u bijbetalen! Echt? Ja! Doe dan maar 4 kleintjes:-). Veel turkse bezoekers, denk 50%, fijn dat ook te zien! Volgens mijn (turkse, erg handig:-)) vriendin/ de hotelmanager zijn dit de de grootste klagers! De "Europeanen"' zijn meer tolerant. Zou ik ook zijn bij vakantie in eigen land denk ik.

Eten is uitgebreid maar beetje smakeloos/eentonig/drooggekookt maar wel veel groenvoer/fruit maar erug warm in de eetzaal; hotel is zonder airco behalve kamers als je aanwezig bent. Op de bovenverdiepingen en liften kan het onaangenaam warm worden! Gelukkig ben je daar niet veel. 'S ochtend komt de baklucht van de drukke omeletbakker je vanaf de 3e verdieping tegemoet want er is geen afzuiging boven deze drukke bezwete man! Gelukkig kun je ook via een trap buiten zitten.

Kortom een redelijk hotel, fijn voor de kids maar kwa kwaliteit mi niet echt 4 sterren, het eten en algemene kwaliteit zijn daarvoor nogal minder dan vergelijkbare hotels in andere strandoorden zover onze ervaring reikt . Via mijn vriendin ook wat locals/gasten gehoord/gevraagd en blijkt dat hotel is overgenomen een tijdje geleden en is over gegaan naar all-inclusive formule maar daarvoor als erg goed bekend stond...de prima zoover(en andere) certificatie bordjes bij de bar dateren dan ook van 2015.

genoten

Petra, 4-8-2017

Aardig personeel en een supergoed animatie team. Voor jong en oud was het animatieteam dagelijks in de weer. Jonge mensen die enthousiast de toeristen vermaakten. Groot compliment voor het animatieteam. Het eten in de 11 dagen dat wij hier verbleven was vaak eentonig. Veel kip. Wel smakelijk maar niet echt afwisselend. Het personeel was erg aardig en behulpzaam. De verschoning van de handdoeken verliep rommelig. Wij waren met drie personen en de ene dag hadden 2 handdoeken en de andere dag weer 3. Vreemd. Ook het aanvullen van het toiletpapier liet te wensen over.

We hebben een aantal aanbieders voor Palmin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmin in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palmin scoort een 8.12 uit 10 op basis van 83 reviews.