Hotel Palmin

KinderhotelWeer vandaag26°12°
Hotel Palmin
7,7

113 reviews over Hotel Palmin in het Nederlands

Fijn kompakt familie hotel. Vriendelijk personeel. Leuk animatieteam. Wat het eten betreft, er is een uitgebreid buffet. Schone hotelkamers. Al met al een superfijne vakantie gehad

Gereisd met vrienden in mei 2018

Goede midden klasser er zijn aandachtspunten

Christiaan van Venetiën,
21-10-2018

Het is een niet al te groot hotel net buiten het centrum van Cusadasi. Per dolmus en taxi ( €4,-) is het centrum goed bereikbaar. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, we hadden veel geluidsoverlast van de kamer naast ons en binnen 15 minuten hadden we een andere kamer. Als je zelf een drankje besteld aan de bar wordt het bijna altijd aan je tafel gebracht. Kamer zijn ruim en hebben een goed balkon. Badkamer is ook redelijk groot. Zwembad ziet er verzorgd uit glijbanen. Prijs kwaliteit is redelijk, oorzaak hiervan was het eten. Iedere dag eenpansgerechten, dus groente en vlees gemengd. We dachten dat dit kwam omdat het hotel maar ca. 75 gasten had. Een nacht hebben 2 bussen gasten extra overnacht en toen was er wel apart vlees en vis. Hygiëne is goed. Er word regelmatig en goed gepoetst, ook de openbare ruimtes.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima!

Nynke Boonstra,
13-10-2018

Mooie kamers, schoonmaak goed. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Animatie 's avonds in de lobby altijd leuk en een gezellige sfeer. Het eten was prima, voor elk wat wils. Wij hebben genoten van ons verblijf in Palmin hotel en herkennen ons niet in de minder positieve reviews.

Gereisd met partner in oktober 2018

Tjingo

Na 1x wel gezien... voor ons niet meer.

Björn,
31-8-2018

Mooi en schoon hotel. Erg behulpzaam personeel. Kamers waren netjes en schoon met goed werkende airco. Badkamer prima. Mooi zwembad met voldoende ligstoelen en parasols. Animatie overdag prima. Eten iedere dag hetzelfde en weinig keus. Matig van kwaliteit. IJs niet in all in concept inbegrepen. Glijbanen open van 13 tot 15u hetgeen niet op de site stond vermeld. Animatie 's avonds matig en rommelig. Centrum van Kusadasi makkelijk te bereiken via taxi. Met 6 personen voor nog geen 6 euro heb en terug. Hebben er een leuke vakantie gehad maar wíj gaan er niet naar terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer Palmin

Kramer,
30-8-2018

Ligging en uitzicht van het hotel is prima, ook de kamers zijn voldoende en prima, de douche niet te hard zetten want idd het water loopt anders overal. Dat parasols omwaaien als de wind er is snappen we ook. Waar het hier omdraait in dit hotel is toch de veel geschreven hygiëne en eentonigheid van het eten . Ook ons gezin is getroffen door buikkramp en diarree . Met ons vele Nederlanders en Belgen ,dingen gemeden zoals ijsblokjes en tanden poetsen met flesjes water. Vieze borden en glazen, bestek wat vies is, tafels die niet schoon worden gemaakt. Er is gewoon iets wat niet goed is in het hotel en wij konden de vinger er niet precies op liggen waar het zat. Komen al vele jaren in Turkije nooit ziek geworden. Maar zo slecht hebben we het nog niet gezien (helaas)

super leuk hotel

fam van os,
      23-8-2018

leuk hotel, het animatieteam deed haar best om iedereen naar zijn zin te maken, wij hadden een zeer nette kamer. het strand is niet te lopen door de heuvelachtig weg. maar het busje bracht ons iedere dag naar het strand. van het strand moet je niet al teveel verwachten,heel klein stukje wat bij het hotel hoort maar wij vonden het prima! het personeel deed alles om het iedereen naar zijn zin te maken, zeer vriendelijk! wij zijn vijf sterren gewend dit was de eerste keer vier sterren, wij vonden het prima. zeer leuke vakantie gehad!

Herhalingsvatbaar

Sanjai Chotoe,
      22-8-2018

Palmin Hotel was super leuk. 2 weken genoten van onze vakantie. Annimatieteam was superrrr we hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super !

Saskia Balkaran,
      22-8-2018

Hele leuke en mooie ervaring in het Palmin Hotel. Het animatie team was superrrrrr. Mijn dochter van 11 jaar heeft genoten. Leuke spelletjes gedaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie.

Marinda Doets,
      17-8-2018

13 dagen heerlijk genoten in dit hotel. Vriendelijk personeel, lekker zwembad en mooie kamer! Eten soms wat eentonig, maar 'smiddags is er een speciale snack menu op het buiten terras, zeker een aanrader. Lekkere drankjes gedronken, leuke animatie. Kortom een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

Super leuk

John,
      16-8-2018

Als je hier een 1 geeft denk ik niet dat je het begrijpt. Wat dit hotel aanbied met de middelen die ze hebben is het hartstikke goed. Lekker eten, keuze zat om iedere dag van de week iets anders te kiezen. Tuurlijk zijn er puntjes waar je over kan zeiken. De parasols waaien om ,,,,gek je, het waaide 😉. Het water in de badkamer loopt naast de inloopdouche..wat erg! Ojee, het ligt op een heuvel. Google ? Gewoon boeken en genieten

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand500 m
      • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportSurfen
      • BuitensportenGolfbanen
      • TennisbaanAanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmin in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.