Hotel Kustur Club Holiday Village

KinderhotelWeer vandaag28°16°
Hotel Kustur Club Holiday Village
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Kustur Club Holiday Village voor je op een rij gezet:

1023 reviews over Hotel Kustur Club Holiday Village in het Nederlands

Fijne vakantie gehad!

Wendy Bastianen
21-9-2018

Wij zijn hier 8 dagen geweest met een klein kind van 3 jaar. Het is een groot mooi park waar eekhoorntjes uit je hand eten. Wij hadden een bungalow en dat is erg fijn met een klein kind. Want we konden voor het huisje zitten als onze zoontje lekker lag te slapen. Wij vonden het eten goed. Zwembaden waren schoon en er waren genoeg ligbedden. Misschien is dat in het hoofdseizoen wel een probleem. Voor kleine kinderen kan je je daar goed vermaken maar voor oudere kinderen is er niet veel te doen. Het strand is te bereiken met een kleine tunnel. Voor mensen met een rolstoel of erg slecht te been lijkt me het niet makkelijk om daardoor heen te komen.

Touroperator bood deze reis aan als een 5 sterren maar het is eerder een 4* resort.

Wil je echt luxe dan moet je meer betalen en naar een andere hotel gaan.

Wij zijn erg positief over Kustur!

Prijs kwaliteit is goed.

Tip! Reis met klein kind? Neem dan type bungelow.

Doe het niet! Er zijn zoveel mooie hotels in de buurt die misschien ietsjes duurder zijn , maar het echt waard zijn. Dit hotel lokt je naar binnen met een promokamer, die in het meets afgelegen en niet verlichte gedeelte op het park en er vervolgens echt heel slecht uitiet (jaren 50), zodat je wel gaat upgraden. Maar zelfs de upgrade is geen 3 sterren waard. Ik ben echt geschrokken van de status van de kamers. Ze moeten zich echt schamen bij dit hotel. Ik kom heel vaak in Turkije, en in 5 sterren hotels, maar zo slecht heb ik ze nooit getroffen. Het blijft zo balen, dat je het hele jaar uitkijkt naar een mooie vakantie en dan op dit stuit. Werkelijk waar een verschrikkelijke ervaring.

Mooie ligging ..slecht eten !

coot
11-9-2018

De bungalow ligt in een prachtig rustig park.

Er lopen veel eekhoorntjes rond die uit je hand eten.

Het personeel is vriendelijk .

Het eten is koud en er zit weinig smaak aan.

De tafels worden niet afgeruimd wij zaten steeds aan een vieze tafel met het oude bestek en borden van de voorgangers.

De schoonmaak van de kamer was niet al te best.

De bedden liggen lekker en zijn schoon.

Wij hadden een vriendin die ziek was , onze vraag bij de receptie was of wij in plaats van 12.00 uur om 16.00 uur uit mochten checken ....dit koste 45 euro ook met het verhaal over mijn zieke vriendin. ( wij vonden dit niet echt klant vriendelijk).

Animatie stelt niet veel voor .

Kussadasi is een hele leuke gezellige plaats.

Wij vonden dit hotel geen 5 sterren waard.

Andrea B
5-9-2018

Wauw. Fantastische vakantie gehad. Huisje, iedere dag schoon! Elke dag schone handdoeken, om de dag schoon bed ( wel elke dag opgemaakt) elke dag tuinmannen bezig met vegen en alles bijhouden. De eekhoorntjes zijn Geweldig! Personeel allemaal even vriendelijk. Het eten is erg afwisselend. Schoon en lekker. Ook de buiten grill is smakelijk! Nadeel van panorama rest. Is dat je van te voren moet bestellen. Kusadasi niks aan met kinderen. Voor stappen etc wel. Zwembaden heel schoon. Wel spekglad! Bij kinder 'ongelukjes' werd het bad meteen gezuiverd en schoon water er in gedaan.

Voor ieder wat wils. Kusadasi geen tweede keer voor ons. Maar KUSTUR is fantastisch!

Heerlijke vakantie bij Kustur Club.

Linda
21-8-2018

Wat een super mooi park. Je krijgt hier echt het gevoel van vrijheid omdat de huisjes verpreid staan over het park. Tijdens de wandeling naar het ontbijt komen de eekhoorntjes je begroeten.

Ontbijt is prima waardoor we niet meer hoefde te lunchen ( laat ontbijt mogelijk).

Het diner was altijd erg chaotisch en druk. Wij waren met 3 kinderen en 2 volwassen

en hadden soms moeite een plekje te vinden. Buffet was niet bijzonder maar buiten deden ze aan live cooking. Je moet dan wel even geduld hebben maar dan was het eten ook vers en warm.

Voor de ijsjes moet je naar het stilte zwembad lopen, iets verderop van het hoofdzwembad.

Er werden in de ochtend helaas wel veel handdoeken neergelegd bij het zwembad om vervolgens niemand te zien.

De glijbanen zijn een groot succes voor de kinderen! De animatie bij het zwembad maakt er een groot feest van.

goed voor één keer

Cindy Kiekens
18-8-2018

Ik was er samen met mijn dochter van 13 jaar. Het complex is zijn 5* waard , mooi zwembad ( echter geen enkele redder gezien, behalve bovenaan op de glijbanen) , mooie tuin , mooie kamers. Maar het restaurant is er zeker geen 5* waard. iedereen staat daar in short en slippers. zelfs met hun natte zwembroek onder hun short en met de luchtmatras die dan aan hun tafel tegen de muur wordt geplaatst . Dat kan normaal in een 5* hotel toch niet. Wanneer er iets gemorst wordt zal dat niet onmiddellijk opgekuist worden. Restaurant is niet proper, de vloer plakt er . Kinderen mogen alles vastpakken en terug leggen .Alles kan en mag daar. Goed voor één keer.

veel te druk ...geen service voor een 5*

Licmohr
10-8-2018

Onthaal was slecht (te druk )...zijn zelf met de bagage te voet naar ons bungalow gaan zoeken...geen uitleg gekregen over het resort...waar we moesten eten....alles is zelf service....wel mooi park...grote zwembaden en je hoeft niet om 7.00 uur s morgens handdoek te leggen.. .strand is ook mooi maar teveel kiezel en rotsen... eenmaal in zee zalig...eten is wel altijd lauw/koud en te druk in de eetzaal...met kinderen is het ideaal denk ik maar als koppel. te personeelsleden genoeg maar niet opgeleid en kijken heel sip ruimen alleen uw bord op voor de rest geen service ...animatie team was er de hele dag maar wouden vooral veel geld verdienen voor avonden zoals bingo lotto...'s avond weinig te doen en als ze wat doen veel te laat...ze begonnen tegen 23.00 uur (bingo.lotto of iemand laten komen zingen in hun eigen taal)

Geen 5 sterren waardig!

Fam Drommel
7-8-2018

Wij hadden een familie kamer met twee kamer geboekt, bij aankomst lag er op de schoon gemaakte kamer al kapot glas op de grond. Kamers waren niet geheel schoon, was absoluut niet gerenoveerd maar erg ouderwets. (Matchende gordijnen met dekbed) binnen twee dagen werden we als gezin al ziek van het eten, buffet is erg slecht. Vlees en vis alle dagen niet gaar, pas hier erg mee op! Buffet werd gemeten bij opening savonds en was nog maar 58 graden. Niet veel keus, geen aanrader. Animatie team was echt super! Wat doen zij toch super veel voor de gasten! Vanaf sochtends vroeg bij het zwembad tot savonds laat bij de minidisco. Voor kinderen is erg veel te doen veel vermaak. Qua eten is het een onvoldoende voor ons. Hygiëne in en om het zwembad is slecht. Wc vloeren en vloer bij zwembad word niet goed schoon gemaakt. Bacteriële infectie opgelopen door het zwembad. We komen niet meer terug bij het hotel. Laatste dag kakkerlakken op de kamer

gevoel van thuis komen

Peters Ingrid
30-7-2018

mooi vakantiepark mooie kamers vriendelijk personeel goed eten,telkens het gevoel van thuis komen

Geweldige accommodatie!!

S
11-7-2018

Een hele mooie accommodatie! Een mooi opgezet park met mooie bungalows. Het eten was goed en er is genoeg variatie. Ook voor kleinere kinderen genoeg keus. Mooie zwembaden en hele leuke animatie zowel overdag als s'avonds. Ook de service is top. Het bed van ons zoontje was kapot en binnen een half uur stond er een nieuw bed. 2 minpunten.. De vloer bij het zwembad was erg vies. Deze werd niet elke dag schoon gemaakt. En de fotograaf was geen fijne man. We wilde graag een fotoshoot en de prijs wilde hij erna bespreken. Uiteindelijk vroeg hij €350 voor weinig foto's. Toen we dit niet gingen doen werd hij boos. We hebben een paar losse foto's genomen. Verder hebben wij een top vakantie gehad en komen hier zeker nog eens terug naar toe! Echt een aanrader met kinderen!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kustur Club Holiday Village in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kustur Club Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.