Hotel Kustur Club Holiday Village

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Kustur Club Holiday Village is een mooi opgezet park met grote tuin. Via een tunnel bereik je het privéstrand, maar je kunt ook een duik nemen in het zwembad. De glijbanen en de animatie maken het leuk voor de kinderen. Kustur Club Holiday Village (Kusadasi) heeft een restaurant met panoramische ligging. Voor de avonturiers: hier kun je parasailen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kustur Club Holiday Village voor je op een rij gezet:

1178 reviews over Hotel Kustur Club Holiday Village

• 8Daisy23-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi resort. Eten was goed veel keuze en goed bereid zowel bij het restaurant als de snackbar. Personeel erg vriendelijk ondanks dat het een groot resort is toch wel een familie gevoel. Kamers ook prima veel ruimte wel wat ouderwets maar goed schoon. Strand prima, schoon en ook daar mogelijkheid voor wat te eten of drinken. Al met al wij hebben ons goed vermaakt en hebben het echt heerlijk gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8V en M23-10-2019

Prima vakantie, voor herhaling vatbaar.

Vakantie was prima in orde. Geboekte accommodatie was top, netjes en schoon. Prima bed, goede badkamer helaas wel een beetje smerig in de hoekjes. Meer heb je naar ons idee ook niet nodig. Elke dag schone handdoeken en 2x per week schone bedlinnen. Al met al dikke prima. Restaurant netjes, eten was soms wat eentonig qua smaak verder wel voldoende variatie. Sport en spel ook prima het animatieteam deed erg zijn best iedereen er in te betrekken. Ondanks dat er tijdens ons verblijf veel gezinnen met kinderen waren was de animatie meer gericht op volwassenen. Kortom voor ons een prima manier van vakantie vieren.

• 4Yoeri03-10-2019

Nooit meer

Onvriendelijk personeel, vrij afgelegen van een stadje, eten was koud en niet lekker.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Carla Massop03-10-2019

Toppark

Geweldige vakantie gehad heerlijk park

• 10Freddy te Welscher03-10-2019

Heerlijk park geweldige service

• 8Appie25-09-2019

Geweldig

Het is een prachtig park. Mooi aangelegd. Ondanks dat het voor zit is het een relaxete sfeer. Weinig gegil of geschreeuw. Eten is goed en genoeg keuze

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Jolanda Groen-Groen20-09-2019

Fantastisch park. Een aanrader

Het is een super leuk en mooi park voelt niet als een hotel. Eten erg lekker en zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad en dichtbij het strand. Zeker een aanrader . Gaan hier zeker weer naar toe

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8De Vos17-08-2019

Zeer goed maar veel te luide muziek!!!

Wij verblijven hier nu momenteel voor de 3de dag...nog 11 dagen te gaan!! Het eten is TOP .heel veel keuze dus sorry, het is absolute onzin dat het eentonig zou zijn! We boekten met onze zoon van 8 een kamer in een bungalow. We vroegen uitdrukkelijk 'rustig geleg' het maakte ons niet uit moesten we daardoor iets verder moeten lopen... Prachtige vernieuwde kamer id natuur en vol eekhoorntjes. Enige probleem.... van in de ochtend tot 's avond 23u30 KEIHARDE MUZIEK van het naast gelegen hotel. 'Sorry, daar kunnen wij niks aan doen" klinkt het ad receptie. Onze zoon van 8 slaapt nu noodgedwonge met oordoppen. Net een discotheek, Onverantwoord !!! Hier in het hotel zelf kan je kiezen tussen verschillende zwembaden. Wil je aan het zwembad liggen waar de glijbanen zijn, dan kan je amper praten met elkaar door de continue keiharde muziek (in deze regio lijken mensen hardhorig te zijn...) dit is echt een groot minpunt!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Rejano28-07-2019

Wij komen zeker terug!

Geweldige vakantie gehad. Wij konden niet begrijpen waar mensen negatief over konden zijn. Hadden een familiekamer geboekt (deze liggen iets meer achterin maar niet zo ver als dat ons deed vermoeden n.a.v. de reviews) maar bij aankomst bleken we een huisje met tuin toegewezen gekregen helemaal voorin. Van de woonkamer hadden ze een extra slaapkamer gemaakt en hadden alles dichtbij plus een veranda i.p.v. balkon. Hierdoor konden wij als de kinderen sliepen buiten zitten met het gevoel alsof je je eigen tuin hebt met prachtige bloemen en bomen waar eekhoorntjes in zitten. Dat het niet de familiekamer is geworden is totaal geen straf. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Zwembaden waren mooi en altijd bedjes beschikbaar, ook als we pas laat aankwamen. Animatie zijn we niet zo van maar deze zijn erg actief en doen het super leuk. Strand ben je zo, eten was top, bazaar om de hoek waar ze niet opdringerig zijn. Super vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Colling-Peters11-07-2019

Geen hotel gevoel door de bungalows die verspreid liggen in het park. Toch gevoel in natuur te zijn door de bomen, vogels en eekhoorntjes die nootjes uit je hand komen halen. Zeer goed eten, vriendelijk personeel. Telkens het gevoel van thuiskomen

Gereisd met partner in juni 2019

147 tips over Hotel Kustur Club Holiday Village

• pelt13, 25-06-2014

Voor mensen die slecht ter been zijn of problemen met hun luchtwegen kies bdan een superiorroom.

• Wilma, 04-05-2014

Er staat een tip box bij het kidsclubhuis zei verdienen absoluut een tip!! Het animatieteam is super gemotiveerd en vermaken je de hele dag!!

• peterd, 02-06-2014

Novada Outlet in Soke was echt geweldig. Een westers outletcentrum met officiële Nike en Adidasstore tegen Turkse prijzen. http://www.novadasoke.com/

94 vragen over Hotel Kustur Club Holiday Village

• C, 07-07-2019

Hoe is het strand? Is het een kiezel of zandstrand?

• Lonneke, 11-06-2019

Ervaring met voordeelkamers?

ik kom er nu al 5 jaar ik zit altijd in de bungalow nu wil ik vragen heeft iemand ervaring met de eenoudervoordeelkamers achter in het park ik wil dat graag horen

• berry, 16-07-2018

internet

heb je rond het zwembad ook internet??

GT, 04-08-2018

Wifi is zeer slecht in dit hotel. Werkt zeer traag tot niet bij het zwembad. Ben er net geweest. Niet aan te raden. Meer 3 sterren dan 5 wat TUI verkoopt.

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages