KinderhotelWeer vandaag20°2°
7,3

Omschrijving
Kustur Club Holiday Village is een mooi opgezet park met grote tuin. Via een tunnel bereik je het privéstrand, maar je kunt ook een duik nemen in het zwembad. De glijbanen en de animatie maken het leuk voor de kinderen. Kustur Club Holiday Village (Kusadasi) heeft een restaurant met panoramische ligging. Voor de avonturiers: hier kun je parasailen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kustur Club Holiday Village voor je op een rij gezet:

1040 reviews over Hotel Kustur Club Holiday Village in het Nederlands

Zonde van je geld

Fam de winter,
27-2-2019

Knetterdruk, smerig, koud eten en als er nu iets is waar ik een rothekel aan heb is dat ik om 6u uit men bed moet komen om een handdoek te leggen om niet met onze 2kleine kinderen op de grond te moeten zitten. Hele jaar voor gespaard en naar uit gekeken... Jammer... Maar nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

80% van de vakantie maken wij zelf.

Andre Desmet,
2-2-2019

Voor ons is deze reis goed meegevallen. Het is natuurlijk wat je verwacht he. Veel negatiefs over promokamer? Neem dan een betere kamer ( je hebt ook geen nieuwe mercedes voor 5000€). Vergeet niet dat je in Turkije zit en een andere mentaliteit van leven. Wil je een lekkere steak eten blijf dan thuis. Variatie in het eten? Hoeveel soorten vlees en pasta maak je dan op 1 middagmaal klaar thuis? Als je 5 maal per maaltijd uw bord vol schept met van alles is het saai natuurlijk. 's morgens 5 soorten brood is voor mij 5 ontbijtjes met verschillend soorten brood.

En de hygiëne? Tja kan misschien soms overal beter ja maar de toeristen helpen ook veel naar de knoppen. Wij zijn zelfs vrienden gebleven met een koppel van het animatieteam. Zo zie je maar. Zet eens een lach op je gezicht, eet geen citroenen en denk niet dat je de koning bent, dan gaan mensen u misschien eens menselijker behandelen ook.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super Bungalowpark

Winkler Phippe,
22-1-2019

Kustur Club Holliday Village is prachtig gelegen in een groot groen park met alle accomadaties. Ook ideaal voor gezinnen met kinderen(kidsanimatieteam...mini disco..kinderbuffet..etc)diverse zwembaden...prachtige en heerlijke keuzebuffetten...zeer hygienisch...kortom wij gaan er al 10 jaar..soms 2 x per jaar...een aanrader..

Gereisd met partner in mei 2018

Super hotel, reeds 7x geweest

Eric Vermeir,
18-1-2019

Wij gaan daar nu al 7 jaar en huren telkens een bungalow we zijn telkens zeer tevreden geweest zeer klantvriendelijk, is er een probleem gewoon melden aan de receptie of poetsvrouw en word het onmiddellijk opgelost. Zeer mooi domein zeer goed onderhouden. Kamer werd elke dag gekuist en elke dag propere handdoeken en bedlinnen. Super vriendelijk personeel zowel het kader personeel als aan de receptie. Het restaurant waren ze ook vriendelijk was proper en hulpvaardig personeel het eten zeer gevarieerd en lekker voor ieder zijn smaak. Het zwembad elke ochtend werden de ligzetels en tafeltjes afgekuisd en de rommel opgeruimd dat sommige gasten achterlieten de avond voordien. Het zwembad water word dagelijks gecontroleerd en onderhouden. De sanitaire voorzieningen werden meermaals per dag gepoetst. Dikke chapeau voor het personeel, vijf sterren waard een super club hotel een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch Hotel

Van den Broecke Anja,
17-1-2019

Zalig thuiskomen. We waren hier voor de 10e keer op rij.

Prachtige vernieuwde bungalowkamers met inloopdouches.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig onderhouden tuin, waar de eekhoorns uit je handen komen eten.

Onmiddellijk aan het zandstrand. Parasailing en de boottour zijn echte aanraders

Aan eten en drinken geen gebrek.

Prachtig zwemparadijs, voor alle leeftijden .

Wij kijken al reikhalzend uit om begin juni terug te gaan

Gereisd met partner in juni 2018

De Kustur club is een familie-, kinder- en klantenvriendelijk bungalowpark. Naast de 3 zwembaden is er ook een strand van het hotel aanwezig. De gehele accommodatie is erg schoon en als iets valt wordt het gelijk schoon gemaakt. Wij gaan dit jaar voor de 3de keer en kijken erna uit.

De bungalows en appartementen zijn ruim en leuk ingericht. Alle medewerkers zijn top vriendelijk tegen over de klanten en je kan ze alles vragen. Het eten wordt met veel afwisseling en liefde gemaakt, ieder dag een ander decoratie en keuze van het menu.

Gereisd met partner in juni 2018
Kustur Club Holiday Village, Guest Relations Manager, 19-1-2019
Geachte gast,Dank u hartelijk voor uw positieve commentaar naar aanleiding van uw verblijf in Kustur Club Holiday Village. Het is plezierig te lezen dat u heeft genoten van ons hotel. We hopen u in de nabije toekomst wederom bij ons te mogen verwelkomen.

Gaan steeds terug

Nancy Vanden Bosch,
14-1-2019

Vriendelijk en hulpvaardig personeel, mooie kamers, lekker eten en ruime keuze. Vlak naast het strand. Watersporten mogelijk op het strand (ook fantastisch). Alles is inbegrepen. Rustig gelegen. Geen enorm hoge betonnen blok, maar een groot domein met kleine gebouwen met kamers. Verschillende zwembaden die heel proper en netjes zijn. Winkeltjes, kapper en juwelier op het domein. Fitnessruimte.

Gereisd met partner in juli 2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw positieve commentaar. We kijken er naar uit u terug te zien in ons hotel.

Geen 4 sterren waardig.

Mirjam,
1-12-2018

Het is er schoon, vriendelijk personeel. Eten viel tegen. Vaak lauw!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geachte gast

Hartelijk dank voor uw opmerkingen en voor het delen van uw ervaring met ons.

Groeten en heel erg bedankt,

Super goed

Aysun Demir,
2-11-2018

Het is een ruim op gezet park super leuke bungalows. Shows, eten en zwembaden waren super leuk. Qua eten was er elke dag wel wat anders alleen voor zo’n groot complex mogen zij wel meer variatie in brengen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Onvoldoende

Michael,
24-10-2018

Het hotel ligt in een prachtig aangelegen tuin, waar de eekhoorntjes de nootjes uit je hand halen. Het hotel beschikt over een mooi zwembad, een silence pool en een bad met glijbanen. Op het park liggen de bungalows in blokken over het park verdeeld, echter zijn niet alle bungalows gerenoveerd, tevens liggen de bungalows in de 700 serie, overval ver vandaan, dus lastig voor mensen die slecht ter been zijn. Het strand is te bereiken dmv. een tunneltje, echter stelt dit niet veel voor (was bekend bij ons) Wat mijn heel erg tegenviel was het eten, vaak niet geheel gaar, of pasta waar een saus over zat, wat meer op water leek. Tevens laat de Hygiëne over het gehele park te wensen over, dit geldt ook voor de schoonmaak van de kamers, kreeg de indruk dat alleen de bedden opgemaakt werden, en de handdoeken omgeruild. Ik zal hier niet meer terugkeren, maar denk wel, dat dit hotel potentie heeft met de juiste leiding.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geachte gast

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het delen van de ervaringen naar aanleiding van uw verblijf in Kuştur Club Holiday Village Voor ons is het belangrijk om te weten waar onze verbeterpunten liggen.

Ik zal dit verder met de betreffende afdeling opnemen om herhaling in de toekomst te voorkomen. We hopen terug te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

Tjingo

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kustur Club Holiday Village in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kustur Club Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.