Hotel Kustur Club Holiday Village

KinderhotelWeer vandaag22°14°
Hotel Kustur Club Holiday Village
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Kustur Club Holiday Village voor je op een rij gezet:

1032 reviews over Hotel Kustur Club Holiday Village in het Nederlands

Super goed

Aysun Demir
2-11-2018

Het is een ruim op gezet park super leuke bungalows. Shows, eten en zwembaden waren super leuk. Qua eten was er elke dag wel wat anders alleen voor zo’n groot complex mogen zij wel meer variatie in brengen.

Onvoldoende

Michael
24-10-2018

Het hotel ligt in een prachtig aangelegen tuin, waar de eekhoorntjes de nootjes uit je hand halen. Het hotel beschikt over een mooi zwembad, een silence pool en een bad met glijbanen. Op het park liggen de bungalows in blokken over het park verdeeld, echter zijn niet alle bungalows gerenoveerd, tevens liggen de bungalows in de 700 serie, overval ver vandaan, dus lastig voor mensen die slecht ter been zijn. Het strand is te bereiken dmv. een tunneltje, echter stelt dit niet veel voor (was bekend bij ons) Wat mijn heel erg tegenviel was het eten, vaak niet geheel gaar, of pasta waar een saus over zat, wat meer op water leek. Tevens laat de Hygiëne over het gehele park te wensen over, dit geldt ook voor de schoonmaak van de kamers, kreeg de indruk dat alleen de bedden opgemaakt werden, en de handdoeken omgeruild. Ik zal hier niet meer terugkeren, maar denk wel, dat dit hotel potentie heeft met de juiste leiding.

We'll be back......

Irma
21-10-2018

Ruim resort, goed onderhouden, maar niet het nieuwste van het nieuwste. Dat hebben we thuis ook niet, dus..... Vriendelijk personeel, alleen het personeel bij de receptie mag nog iets vriendelijker! Goede keuken, voldoende mogelijkheden voor afwisselende maaltijden. Zwembad geen zwemparadijs, maar ruim, schoon, goed onderhouden, voorzien van handdoekenservice, douches, poolbar, animatie. Privéstrand goed te bereiken via een tunneltje onder de weg door. Deze weg is overigens geen storende factor!! Ok het strand worden (tegen betaling) diverse activiteiten aangeboden. Gewoon lekker van de zon genieten kost niets ;) .

Voor de dieren liefhebbers: er zijn voldoende katten om te knuffelen en eekhoorntjes om te lokken (en te voeren) met hazelnoten die je in het winkeltje op het resort kunt kopen. Animatie redelijk standaard, geen gebruik van gemaakt. Winkeltje, souvenirshop, kapper/pedicure/manicure etc. ook beschikbaar. Wij komen terug!!

Prettig Reizen

Goed, maar geen 5 sterren.

Harry vd Weerd
17-10-2018

Prima hotel wat door de ligging meer weg heeft van een bungalow park.

Wij hadden een prima kamer met uitzicht op het zwembad (wel wat duurder)

De ligging kan erg verschillen met mooi en minder mooi uitzicht.

De kamers worden goed schoon gehouden en elke dag schone handdoeken.

Prima zwembaden en vlak bij het strand.

Het eten (buffet vorm) was prima en met de nodige variatie.

Het ligt 10 min. met de taxi van kusadasi (leuke stad)

S’Avonds is er helaas bijna niets te doen en het is jammer dat er al verschillende restaurants gesloten waren, vooral het panorama restaurant, wat juist een mooie ligging heeft. Dit is toch een tegenvaller omdat je wel het volledige bedrag betaald.

Wat ik ook vreemd vond is dat je in een 5 sterren resort moet betalen voor een glaasje uitgeperste sinaasappelsap bij het ontbijt,

Een goed resort, waar wij een leuke vakantie hebben gehad, maar toch niet het echte wow gevoel hebben gehad. Geen 5 sterren.

Nooit meer!

Sarah
11-10-2018

Zojuist terug van een week vakantie in Kuster Club.

We hadden hoge verwachtingen voor een 5 sterren hotel!

Helaas oversteeg de slechte hygiene uiteindelijk boven alles.

Zo hebben we tot twee keer toe een grote kakkerlak door het restaurant zien lopen.

Ik zag buiten de kok met een bezem de grillplaat schoonmaken, waar hij vervolgens de vloer mee verder bezemende.

Rondom het zwembad werd elke ochtend gedweild, die dweil was al pikzwart en viel bijna uit elkaar voor dat hij begonnen was.

De kamer wordt niet schoongemaakt, (alleen schone handdoeken en bed opgemaakt)

We hadden een suprieur kamer, dit bekent dat de locatie op het park prima was (dichtbij zwembad en restaurant) de opzet van het park is leuk, maar alles is oud en vies.

Het is echt enorm tegengevallen voor een 5 sterrenhotel!! Zoek alsjeblieft een ander hotel om heen te gaan, of je moet niks om hygiene geven!

Nooit meer; genoeg andere goed animo!

Shane
9-10-2018

Ik zeg boek dit niet! Wij hadden met z'n drieën een voordeelkamer geboekt, maar gezien de ligging (achterop het park wat heel erg heuvelachtig was) hebben wij deze per direct laten omboeken naar een superior room en deze was erg goed. Luxe kamer met alle gemakken voorzien. Maar tijdens het avondeten op onze eerste dag begon onze drama; weinig keus, koud, hectisch en klap op de vuurpijl belandde 1 van ons drie ziek op bed. Tijdens het ontbijt zelfde probleem; weinig keus en weer getrek. Eten komt niet overeen met dat van een 5-sterren resort. Het animatieteam was drukker met meisjes dan waarvoor ze daar werken. Wij hebben meteen dag twee omgeboekt naar ander hotel. Dit resort wordt aangeven dat het een vijf-sterren resort is, maar dat is het alles behalve.

Mooie vakantie

Jansen
3-10-2018

Leuk park als je alles niet te ruim ziet. Zwembaden netjes en schoon. Eten mag warmer en veel gedring en sommige dingen zijn vaak op. Kindvriendelijkheid van de medewerkers een dikke 10. Hygiene kan beter in de eetzaal maar ook de huisjes. Als je niets om een kamer geeft niks aan de hand. Badkamer perfect en zeer netjes. Animatieteam weinig goede woorden voor over. Vooral een iemand. Een lastpak, vrouwenversierder, stalker tot en met. Dat dit kan en mag. Wordt ook weinig door hun gedaan s'avonds. Eenkhoorntjes, Park, Natuur enz zijn prachtig. Echt wel genoten. Een aanrader? Tjah. Als sommige punten verbeterd worden zeker weten! Spijt dat je bent gegaan? Nee. Nogmaals lid animatieteam verdwijn van deze accomodatie. Je verpest het voor velen. Stalker

vriendelijk personeel en schone kamer.

Robby van Beek
1-10-2018

probleem was om de de kamer 527 te bereiken vanaf het restaurant,waardoor ik moest klimmen.Werd opgelost door mij naar boven te brengen met golfcar.Eventuele volgende boeking graag een kamer in laaggelegen gebied.

Voor ons Nooit meer!

Athena
30-9-2018

Als je een voordeelkamer boekt, wordt je helemaal achterin geplaatst met een steile helling omhoog, dus als je slecht te voet bent: boek géén voordeelkamer! Sowieso is het meer een vakantiepark dan een resort, dus afstanden kamers/strand, kamers/zwembad, kamers restaurant etc is heel groot. Je loop heel wat af. Voor mijn ouders die slecht te voet zijn was dit een helse vakantie. Baksteen Bedden! Ons vakantie is vooral verpest door de reisgids van touroperator. Hij is puur gefocust op sales van excursies. Klachten worden niet gehoord en hulp kun je vergeten. Hotel personeel doet alles voor je zolang je maar flink bijbetaalt. Voor ons was niet alleen het hotel maar ook de ligging niet voor herhaling vatbaar. Ik ben ook nog eens 3 dagen goed ziek geweest. Annimatieteam is handtastelijk, flirterig en opdringerig. Geen leuke programma's. Wij komen elke jaar in Turkije maar zo'n rot vakantie hebben we nooit gehad

Fijne vakantie gehad!

Wendy Bastianen
21-9-2018

Wij zijn hier 8 dagen geweest met een klein kind van 3 jaar. Het is een groot mooi park waar eekhoorntjes uit je hand eten. Wij hadden een bungalow en dat is erg fijn met een klein kind. Want we konden voor het huisje zitten als onze zoontje lekker lag te slapen. Wij vonden het eten goed. Zwembaden waren schoon en er waren genoeg ligbedden. Misschien is dat in het hoofdseizoen wel een probleem. Voor kleine kinderen kan je je daar goed vermaken maar voor oudere kinderen is er niet veel te doen. Het strand is te bereiken met een kleine tunnel. Voor mensen met een rolstoel of erg slecht te been lijkt me het niet makkelijk om daardoor heen te komen.

Touroperator bood deze reis aan als een 5 sterren maar het is eerder een 4* resort.

Wil je echt luxe dan moet je meer betalen en naar een andere hotel gaan.

Wij zijn erg positief over Kustur!

Prijs kwaliteit is goed.

Tip! Reis met klein kind? Neem dan type bungelow.

Prettig Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kustur Club Holiday Village in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kustur Club Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.