Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°21°
8,6

Score uit 1921 reviews

Korumar Hotel de Luxe is gelegen aan de Egeïsche Zee in Turkije. Dit is niet het meest moderne hotel maar het personeel is uiterst vriendelijk. Vanaf het dakterras heb je mooi uitzicht over de zee. Naast de zee biedt ook het zwembad verkoeling. Na een wandeling van 30 minuten ben je in het plaatsje Kusadasi.

We hebben een aantal aanbieders voor KoruMar Hotel De Luxe voor je op een rij gezet:

1846 reviews over Hotel KoruMar Hotel De Luxe in het Nederlands

Wat een top hotel met fantastisch personeel

Michel Jongerius
10-6-2019

Fantastische vakantie gehad. Waren hier nu voor de 13e keer maar blijft voor ons de nr 1 locatie in Kusadasi. Helaas vanaf dag een in het gips, maar dankzij mijn vrouw, allerbeste vriend en vriendin en niet te vergeten het fantastische personeel van Korumar weer een vakantie voor in de boeken.

tot volgend jaar.

Te gek

René Overman(oof)
10-6-2019

Veel over gelezen, ook de minpunten! Nu zelf meegemaakt maar ik vond het echt geweldig. Eten duidelijk fantastisch met veel variatie. Hotelkamer nog nooit zo’n luxe gehad met inloopdouche. Bedden waren groot en breed en zeer goede matrassen. Lekker met luchtbed bij zwembad of op de pier gelegen en in de avond even naar het stadje gelopen en terug met taxi. Dus volgend jaar weet ik het al👍👌

Geweldig....mijn 2e huis....

Reina Eikenaar-Vleeming
5-6-2019

Is een geweldig hotel ben er nu voor de 36e keer geweest. Ligging is schitterend super vriendelijk personeel die er alles aan doen om het naar je zin te maken, buffetten zijn zeer uigebreid en heerlijk. En mogelijkheid in het sfeervolle a la carte restaurant Sedir te dineren, ook van daar uit een schitterend uitzicht. Centrum kusadasi op loopafstand. Wordt momenteel veel gerenoveerd wat zeker een verbetering is. Kamers zijn comfortabel en schoon. Super groot en mooi zwembad met veel ruimte om heerlijk te relaxen stielen en parasols beschikbaar. Animatie team zorgt voor genoeg entertainment. Kortom een aanrader. Voor oktober hebben we al weer geboekt.

Niet voor herhaling vatbaar

Anoniem
2-6-2019

Verouderd hotel,kleine kamers met vloerbedekking en oude meubels. Totaal geen entertainment, en merendeel oudere mensen. Als je all inclusive hebt,dan word er bij ieder drankje wat je besteld om je kamerkaart gevraagd,zo ook bij het eten, dat ben je na 3 dagen ook zat,de hele dag door ,niet echt klantgericht. Aparte drankenkaart voor all inclusive. Mooi uitzicht maar geen 5 sterren waard.

Een echte aanrader!!

Inge
1-6-2019

Prachtig vijfsterren hotel met schitterend uitzicht op zee, op loopafstand (kwartier) van centrum Kusadasi, heerlijke kamer met balkon, hotel zeer schoon, buffetten geweldig, en alles vers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We zijn hier een week enorm in de watten gelegd. Volop ligbedden aan prachtig groot zwembad en op betonnen steigers aan zee. De vrolijke badmeester is continue in de weer om ligbedden en parasols voor de gasten op fijne plekken neer te zetten. Busjes en goedkope taxi's brengen je voor heel weinig geld ook naar het centum of bijvoorbeeld naar opgravingsstadje Efeze of naar prachtig winkelcentrum net buiten Kusadasi. In dit hotel kom je helemaal tot rust. In voor- en naseizoen geen shows 's avonds, maar wel gezellige avonden voor degenen die dit leuk vinden, zoals karaoke, quiz enz. Overdag kun je ook meedoen aan sporten zoals boogschieten, aquagym, pilates, voetbal enz. Gegeven door aardig personeel. Genieten!

Gereisd Met partner in mei 2019

Triest!

Jo
1-6-2019

Wat een teleurstelling dit hotel!!! Aangekomen begon het met de kamers. Wat een aftands meubilair, vloerbedekking vol met vlekken, sterke urinelucht in overigens opgeknapte badkamer, dachten nog ....dit is een vergissing, helaas!!!! Dan maar even eten en opnieuw beginnen. Viel niet tegen en niet mee.. Geef het een kans!!! Effe fris op de kamer na die reis en dan hup naar het zwembad. Airco doet het niet!!!! Naar de receptie. Wat schetst onze verbazing?? Dit hotel heeft wel airco, maar die werkt alleen van 18.00 uur tot 1.00 snachts. Als een normaal mens dus niet op zijn kamer is. 5 sterren ten top!!! Tja we zijn eenmaal hier...komop vanavond een drankje en resetten. Lekker ..ik bestel een lokale vermouth, maar ook dat kennen ze hier niet. Ze hebben wel een originele martini en die mag je gewoon betalen. De volgende denkt een cola rum te bestellen en ook die mag betalen, want ze verkopen alleen bacardi. Bezint eer ge hier aan begint

Nooit meer

Anita
29-5-2019

Vele malen in Turkije geweest,maar dit was het minste hotel wat we ooit gehad hebben. Altijd in voor en na seisoen, en dan was er genoeg te doen in de avond maar hier was alleen een mevrouw die piano speelde en klassieke muziek (iedere avond zelfde bandje)op terras,totaal geen avond programma. Qua coctails is er een aparte kaart en wil je een coctail die niet op de all inclusive kaart staat dan moet je betalen,nog nooit meegemaakt,en worden overal anders klaargemaakt. Bediendend personeel niet allemaal even vriendelijk, de poolmeneer,de kok die de eieren bakt en achter de receptie zijn super. Er is geprobeerd onze onvrede op lossen,maar voor ons geen korumar meer,en met ons meerdere gasten . Uitzicht is wel geweldig maar geen 5 sterren hotel.

Super

Maris
20-5-2019

Prachtige ligging. Lieve mensen op een enkeling na. Met name Saddetin de poolman, de beachbar meneer en de ontbijtdame op t buiten terras zijn erg lief en behulpzaam evenals de dames van de housekeeping en recreatie team. Goed eten. Kamers wat verouderd en slechte airco maar de ligging aan de prachtige baai en de lieve mensen maken een hoop goed. Geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1 keer is genoeg

Elsy
9-5-2019

Zijn al in veel hotels geweest in Turkije altijd top geweest! Kwa ligging... niets op aan te merken, top locatie! Maar... de kamers: verouderd, muffe geur, worden ook niet goed gepoetst Personeel: je kan ze op 1 hand tellen wie vriendelijk is. Lopen hier precies tegen hun goesting. Eten: elke dag hetzelfde, wel veel storten kaas, olijven... Maar weinig variatie bij warm buffet. Dit hotel heeft zijn beste tijd gehad. Ook andere gasten waren niet zo positief over dit hotel.

Super

Maaike Laarhuis
4-5-2019

Schitterende ligging, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Enig minpuntje slechte wifi

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel KoruMar Hotel De Luxe in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel KoruMar Hotel De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.