Hotel KoruMar Hotel De Luxe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°13°
Hotel KoruMar Hotel De Luxe
8,9

Score uit 1903 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor KoruMar Hotel De Luxe voor je op een rij gezet:

1828 reviews over Hotel KoruMar Hotel De Luxe in het Nederlands

Harold van den Bold
14-10-2018

Geweldig hotel personeel zeer vriendelijk en behulpzaam als het moet zijn ze er voor je

Goed schoon iedere dag wordt je kamer schoongemaakt

eten geweldig en ook afwisselend

Super!

Jolanda Aerts
12-10-2018

Echt een super vakantie gehad! Zeezicht is echt een aanrader!! Zo mooi..kamers wat gedateerd ..maar Voor ons geen probleem..eten was goed!! Personeel super vriendelijk...leuke jongens bij de animatie !! Er zit zelfs een dame naast de receptie die Nederlands spreek...erg fijn! We hebben echt genoten en is zeker voor herhaling vatbaar!!!

Kom hier zeker terug!

Lisanne van Zoelen
3-10-2018

Ontzettend goed en schoon hotel, personeel doet écht alles om je het naar de zin te maken. Zeer vriendelijk personeel.

Kwamen aan en alle kamers waren volgeboekt. Wij kregen als optie om onze vakantie door te brengen in de presidental kingsize suite waarvan ze er maar 1 hebben. (Normaal 900 euro per nacht)

Hier zeiden wij natuurlijk geen nee tegen. En wauw! Wat een luxe!

Het enige wat met de tijd mag veranderen/gemoderniseerd worden zijn de kamers. Het is net té gedateerd, buiten dat zijn de kamers zéér schoon.

Zwembad was helaas erg koud.

Brand Foppen
3-10-2018

Kusadasi haven op loop afstand

Korumar is in 1 woord geweldig Waar je rust vind

Jolanda schoen
27-9-2018

Geweldig uitzicht

Vriendelijk personeel

Eten geweldig

Animatie top

Kamers gedateerd mogen wel gemoderniseerd worden

Schoon hotel

Beachbar top

Dichtbij centrum

Ligbedden met matrasservice

Handdoeken service

Poolbar top

Rolstoel toegankelijk alles is per lift bereikbaar

Dokter post aanwezig

Kom zeker terug!

Bianca
26-9-2018

Fantastisch hotel! Prachtige ligging, heldere zee. Voldoende bedjes en schaduw. Heerlijke buffetten! Leuk animatieteam. Dakterras is ook een aanrader om foto’s te nemen.

Optimaal genoten

Rick & Lisa
19-9-2018

Wij hebben echt een fantastische vakantie gehad in hotel Korumar De Luxe! Wij waren voor de 1e x, maar reisden samen met een ander paar dat voor de 4e x naar Korumar ging. Het is misschien niet een 'hipperderpip' hotel maar wij zijn echt ontzettend verwend en in de watten gelegd door het supervriendelijke personeel. Het eten was echt een feest, warm en gevarieerd.

Het animatieteam heeft zich dagelijks uitgesloofd om voor iedereen iets leuks te verzinnen.

Het hotel beschikt over een heerlijk zwembad en over een flinke steiger aan zee. Het was echt zo fijn om op de steiger te liggen zonnen. Dankzij het briesje heb ik het lang vol kunnen houden in de zon. Al met al echt een TOP vakantie en ik kom graag nog een keer terug!

Super uitzicht

okay
18-9-2018

Was voor het eerst hier maar echt een super hotel,goed eten heel vriendelijk personeel vooral bij de zwembad Sadetin die bij handdoeken stond en de zwembad verzorgde ,wat kan hij hard werken,was heel erg vriendelijk,en bij de bar Emre die ook altijd vriendelijk was.maar natuurlijk zoals bij elke resort hier ook een paar die echt niet vriendelijk waren vooral een dame bij de snackbar die constant Chagrijnig om je pasnummer vraagt na 100x,maar dat hoort erbij,

pluspunten super uitzicht, eten ,vriendelijkheid, vooral de zusjes bij de lobby bar boven zo vriendelijk lief en hard werkend.

Minpunten alleen de kamers erg klein.en veel rokers bij het eten ( buiten restaurant )

Herhalingsvatbaar

Wij vinden het fantastisch!

Esther T
16-9-2018

In dit hotel komen wij al heel wat jaren, altijd thuiskomen, goed en aardig personeel, kamers goed schoon, mooi uitzicht als je zeezicht hebt! Heerlijk eten en een avond in de Sedir is ook een aanbeveling.

Zwembad wordt heel goed schoongehouden, snackbar bij zwembad heel gezellig en een aanbeveling is de snackbar bij de zee met een geweldig uitzicht en duizenden mooie vissen.

Super en voor herhaling vatbaar

Ilse Schuurmans
16-9-2018

Heel mooi hotel. Alles is eigen wel goed hier. Paar minpuntjes zijn de verouderde badkamer en het pasje voor all inclusive wat je steeds moet laten zien. Wij gaan nooit 2x naar een zelfde hotel maar dit is wel voor herhaling vatbaar.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel KoruMar Hotel De Luxe in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel KoruMar Hotel De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.