Hotel KoruMar Hotel De Luxe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°19°
Hotel KoruMar Hotel De Luxe

We hebben een aantal aanbieders voor KoruMar Hotel De Luxe voor je op een rij gezet:

1805 reviews over Hotel KoruMar Hotel De Luxe in het Nederlands

goed ...maar .....

Luc Ghys, 19-5-2018

Kwamen hier voor de tweede maal ,en waren toch wel onder de indruk van de negatieve spiraal waarin de Korumar is terecht gekomen . .

Hotel heeft een fantastisch uitzicht over de baai , ligging is zeer goed , taxi , dolmus , wandelen naar centrum stad zijn grote troeven .

Ik ben overtuigd dat men de reputatie " deluxe " met een minimum aan middelen terug top kan maken !!!

Kusadasi is positief aan het veranderen , blijft dus aantrekkelijk . De mensen zijn héél vriendelijk , de meesten zijn uiteraard ook verkopers , maar éénmaal je dit doorhebt is het er aangenaam vertoeven .

kritische punten hotel ter verbetering :

-Kamers enigsins gedateerd ! Badkamers zouden mogen gerenoveerd worden. Instap in bad is zéér hoog ,bvb (douche /bad ) .

De bedden waren wel tiptop , en kuisen v d kamers super OK

Het aantal liften is niet voldoende bij grote bezetting hotel , werken ook niet altijd zoals zou moeten .

Buiten op het terras eten is een aanrader, zelfs bij wind goed te doen en aangenaam .

-Eten qua variatie sterk achteruit gegaan, doorheen onze volledige vakantieperiode !! kip en kalkoen iedere dag met één variatie vis of rund . Alles is kurkdroog uitgebakken of kapot gegrild . Steeds hetzelfde op zelfs steeds dezelfde plek op buffet . Verschil tussen middag- en avondmaal is er niet . De resten worden steevast terug opgediend , op zich géén probleem , maar men deed geen moeite om hierin ook maar een beetje creativiteit te stoppen .

Ontbijt is voldoende maar ook niet meer dan dat , tenzij je van rauwe groenten geniet die zijn er volop aanwezig . Men bakt wel verse pannekoeken en eitjes ,

maar dit is het dan ook wel als showcooking tijdens ons verblijf .

In de weekends bussen turkse ouderlingen , hele bussen schoolkinderen en een paar bussen aziaten . Eetzaal overvol , rumoerig en het buffet niet meer plezant .

- Een nieuw Korumar Ephesus 15km van Kusadasi is in volle opstart , ik vermoed dat daar de volle aandacht naartoe gaat en deze Korumar veroordeeld is tot 2de rangs entiteit .

Jammer, doodjammer dat in huidige Korumar niet meer geinvesteerd wordt.

-Jammer ook voor het personeel, dat vreselijk z'n best doet , héél professioneel ,

tot in de details . Het animatieteam is prominent aanwezig zonder opdringerig te worden . Avond anmatie beperkt tot kareoke en quizspelletje .

Wij willen zeker wel terugkomen, op voorwaarde dat één en ander zal veranderen

, zeker en vast de keuken !!!!!

Hebben wel héél lekker gegeten in stad voor zéér schappelijke prijs , ondanks de ALL IN

Misschien een belangrijk detail , wij zijn 60tigers , meerdere reizen /jaar .

Luc & MJ 1mei tot 12 mei 2018

Fantastisch: voor herhaling vatbaar

Hilde, 12-5-2018

alles was prima: ligging, kamers, hygiene, eten

zeer mooi uitzicht over de baai

30 min wandelen van Kusadasi

Heerlijk onbezorgde dagen gehad!

Anita, 14-3-2018

We zijn net terug van een paar dagen Turkije. Erg genoten met zn 2! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel keurig schoon. Enige nadeel was dat het seizoen nog niet begonnen was ( of voordeel :-)). Ze waren alles druk aan het voorbereiden. Zwembad nog leeg, terrassen nog niet klaar. Alleen eten in het grote restaurant. Maar dat is te verwachten als je zo vroeg heen gaat. Helaas geen strand waar je even gauw naar toe gaat om uit te waaien.

Kom er zeker weer terug.

Mia Duis, 1-3-2018

Geweldige ligging super hotel.

je kan overal met de liften komen ,eten goed ,en vooral het personeel niks is ze te veel.goede bedden en het uitzicht vanaf zeezicht formidabel.Heb niks negatives te zeggen .Dolmus en taxi voor de deur maar het is ook lopend te doen naar kusadasi.

Prima

Wiel Vogelaar, 30-1-2018

Alles was prima geregeld, eten top, kamers eenvoudig maar heel netjes, all inclusive tot 24 uur

Perfect

Flip van Hoven, 27-1-2018

Korumar is voor ons,het ultieme vakantie gevoel. Alles is gewoon super goed.We zijn er in 2017 voor de 15de keer geweest. Sommige zullen zich afvragen, probeer je nooit is iets anders. Dan zeg ik ja ,ook dat doen we . Maar korumar steekt er met kop en schouders boven uit.we gaan dit jaar zeker weer heen.

Hotel op fantastische plaats, met goed personeel.

J van Beynen, 22-10-2017

Hotel met fantastisch uitzicht.Komen hier al jaren.

Toch enige kritische punten:

-Kamers gedateerd!Badkamers zouden al jaren gerenoveerd worden.

-Eten qua variatie sterk vermindert;alleen als er Turkse groepen komen worden de buitenkeukens geopend!!Geen respons op positieve kritiek door het management..

-Bouwen een nieuw Korumar Ephesus 15km van Kusadasi.Daar wordt al het geld in gestoken.

-Jammer dat in huidige Korumar niet meer geinvesteerd wordt.

-Jammer ook voor het personeel, dat vreselijk z'n best doet.

Wij willen wel terugkomen, maar er moet het nodige verandere.n

Ten eerste de ligging van dit hotel is fantastisch met een ontzettend mooi uitzicht ,op het eten viel niets aan te merken alles smaakte voortreffelijk.Vriendelijk personeel en de kamers waren super schoon , het centrum was binnen loopafstand al met al een leuke tijd gehad en is voor herhaling vatbaar.

superhotel

jeff, 8-10-2017

na diverse hotels te hebben bezocht is korumar nog steeds het mooiste netste en beste hotel in kusadasi,als er dan een minpuntje moet zijn is dat de kamers wat klein zijn bij 3personen.

verder is het personeel van schoonmaaksters tot barmensen en receptie tot badmeester echt vriendelijk en behulpzaam.het animatieteam ook geweldig ook omdat ze nooit aandringen maar op de achtergrond zorgen dat wanneer iemand het wil er altijd iets te doen is en zelfs een complete eigen cabaretshow hebben..😍esraaa😍.

verder is er vanaf de pier vanalles te doen met maxim van watersports parasailing kusadasi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel KoruMar Hotel De Luxe in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel KoruMar Hotel De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel KoruMar Hotel De Luxe scoort een 8.95 uit 10 op basis van 1880 reviews.