Hotel KoruMar Hotel De Luxe

Hotel KoruMar Hotel De Luxe
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor KoruMar Hotel De Luxe voor je op een rij gezet:

1890 reviews over Hotel KoruMar Hotel De Luxe in het Nederlands

Nooit meer

Fam. Nuijten
12-8-2018

Al jaren lang trouwe bezoekers van Korumar . Dit is voor ons ook tevens de laatste keer . Mede door het meervoudige 85% asociale gedrag van het eigen volk wat daar verbleef. Ergernis van krijsende kinderen die aan der lot worden overgelaten van der eigen ouders waardoor meerdere keren het glaswerk rond je oren vloog en de obers der handen vol hebben om het steeds weer op te moeten ruimen voor de veiligheid van andere gasten. Waardoor andere gasten steeds langer op hun drankbestelling moeten wachten. Over het algemeen was alles minder geworden en geen 5 sterren meer waardig . Beachbar service was nog het beste en gezelligste stuk van korumar. Jammer want we kwamen er vaak genoeg minimaal 7 keer dus vergelijking genoeg in de loop der jaren . Ala carte restaurant was perfect in een woord top .

Korumar blijft een aanrader. !

Peter
2-7-2018

Wij zijn net terug van 15 dgn Korumar.

Hebben weer genoten, wat is dit toch een heerlijk hotel met een perfecte ligging.

Bijzondere service. Bijzonder behulpzaam en attent personeel.

Niks dan lof.

Hadden om een speciale kamer gevraagd en deze ook gekregen.

Zoals als ieder jaar weer wat kleine attenties bij aankomst op de kamer.

Hebben meerdere malen bij SeDir gegeten. Een echte aanrader !!!

Met Hakan als uitstekende gastheer.

Ook Emre bij de beachbar is een topper. Niks ie hem teveel.

Genoten

Matitha
16-6-2018

Zeer goed hotel , personeel heel vriendelijk waarvan een deel nederlands sprak , eten super , kamers schoon maar kan wel wat aan gemoderniseerd worden , enige minpuntje vind ik het pasjes systeem elke keer als je wat te drinken besteld moet je je pasje zoeken , dan toch liever bandje om je arm

Traveltroef

Hotel met geweldige ligging.

M Boerstal
16-6-2018

De naam de luxe mag eraf. Het is zeer zeker niet luxe.Wat hier alles overtreft is het uitzicht en de ligging. Het is een vier sterren hotel. Brandschoon. Eten niet luxe maar gewoon goed en warm. Geen overdaad zoals in de meeste 5 sterren hotels. Ontbijt is prima, avondeten warm en het meeste vers bereid( buiten). Bediening redelijk. Zijn niet erg vriendelijk. Avondterras wordt druk bezocht. Niet alles all inn. Zwembad geweldig! Zeer actieve badmeester die alles voor je doet. Hij doet de vijf sterren als enige eer aan. Kamers prima. Wifi goed. Reden waarom we dit hotel weer willen bezoeken is puur de ligging en het geweldige uitzicht. 50 eurocent met de dolmus naar het centrum. Taxi 4 euro. Lopen naar centrum prima te doen. Geen polsbandjes maar roomcard laten zien.

Boulevard is prachtig en levendig. Leuke bars en koffiecorners.Bezoek outlet AVM. Renovatie entree en showcooking aankleding en eten op een level hoger dan is het 5 sterren!

Prima hotel

Van Pelt
15-6-2018

Prima hotel met behulpzaam personeel niets is teveel

Eten is prima en redelijk gevarieerd

Kamers zijn wat gedateerd en douchen in een bad is niet meer van deze tijd.

Voor kinderen is er weinig tot geen vertier, het hotel mag je eigenlijk wel adult only heten, voor ons een zegen maar voor mensen met kinderen niet dus.

Echt het gevoel dat je vakantie hebt!

Jorieke
14-6-2018

De kamer is wat gedateerd, maar voor de rest is het een super hotel. Het hotel is schoon.

Goed en warm eten, je hebt veel keus en het meeste eten wordt vers gemaakt door de koks die er staan. Je hebt geweldig uitzicht.

Het personeel daar wil alles voor je doen.

Neem de dag na aankomt een Hammam, echt een aanrader!!

Matig

Slechte punten

Eten alles uit blik

Veel russen

Frisdrank zonder prik

Savonds op terras lang wachten op je drinken

Mooi uitzicht

Stefan
7-6-2018

Het is een prima hotel wij komen al voor de 5 keer maar vind wel dat er op veel dingen is bezuinigd geen bier meer in de kamer bar geen fruit meer bij zwembad geen doekjes voor verfrissend in je gezicht zijn kleine dingen maar he mist het wel

Wij zijn uitgenodigd om bij het nieuwe korumar te gaan kijken eten en drinken

Dat was dag en nacht verschil zelfs duure wisky was allin. Cocktail noem maar op

Waarom kan dat niet bij de oude korumar???

Maar wel een heel mooi hotel het nieuwe maar uitzicht blijft mooie r bij korumar de luxe ze moeten naar ultra inclusief gaan dan is het helemaal perfekt

Goed ,maar niet van deze tijd meer

Ad liebregts
7-6-2018

Voor de 5x hier , dit keer geen zeezicht helaas maar de kamer is opgeknapt en netjes , bed als thuis .

Eten prima , niks speciaals naar goed.

Drinken vind ik nog steeds NIET van deze tijd betreft all incl , het nieuwe Korumar is net open en daar krijg je luxe drankjes en merk wisky enz allin .

Deze korumar helaas zeer beperkt en wil je wat speciaals kost t meteen geld.

Betreft luxe mag het zeker beter zoals hun nieuw hotel het doet.

Wel nog steeds een geweldig uitzicht wat veel waard is .

sarah
31-5-2018

Super vakantie! Mooi hotel en een mooi uitzicht! Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Enige minpuntje zijn de verouderde kamers maar ze zijn schoon en elke dag schone handdoeken etc. Verder echt een dikke 10!

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel KoruMar Hotel De Luxe in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel KoruMar Hotel De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel KoruMar Hotel De Luxe scoort een 8.93 uit 10 op basis van 1889 reviews.