Hotel KoruMar Hotel De Luxe *****

Hotel KoruMar Hotel De Luxe *****

Hotel KoruMar Hotel De Luxe
Hotel KoruMar Hotel De Luxe

We hebben een aantal aanbieders voor KoruMar Hotel De Luxe voor je op een rij gezet:

1801 reviews over Hotel KoruMar Hotel De Luxe in het Nederlands

je kan overal met de liften komen ,eten goed ,en vooral het personeel niks is ze te veel.goede bedden en het uitzicht vanaf zeezicht formidabel.Heb niks negatives te zeggen .Dolmus en taxi voor de deur maar het is ook lopend te doen naar kusadasi.

Prima

Wiel Vogelaar, 30-1-2018

Alles was prima geregeld, eten top, kamers eenvoudig maar heel netjes, all inclusive tot 24 uur

Perfect

Flip van Hoven, 27-1-2018

Korumar is voor ons,het ultieme vakantie gevoel. Alles is gewoon super goed.We zijn er in 2017 voor de 15de keer geweest. Sommige zullen zich afvragen, probeer je nooit is iets anders. Dan zeg ik ja ,ook dat doen we . Maar korumar steekt er met kop en schouders boven uit.we gaan dit jaar zeker weer heen.

Hotel op fantastische plaats, met goed personeel.

J van Beynen, 22-10-2017

Hotel met fantastisch uitzicht.Komen hier al jaren.

Toch enige kritische punten:

-Kamers gedateerd!Badkamers zouden al jaren gerenoveerd worden.

-Eten qua variatie sterk vermindert;alleen als er Turkse groepen komen worden de buitenkeukens geopend!!Geen respons op positieve kritiek door het management..

-Bouwen een nieuw Korumar Ephesus 15km van Kusadasi.Daar wordt al het geld in gestoken.

-Jammer dat in huidige Korumar niet meer geinvesteerd wordt.

-Jammer ook voor het personeel, dat vreselijk z'n best doet.

Wij willen wel terugkomen, maar er moet het nodige verandere.n

Ten eerste de ligging van dit hotel is fantastisch met een ontzettend mooi uitzicht ,op het eten viel niets aan te merken alles smaakte voortreffelijk.Vriendelijk personeel en de kamers waren super schoon , het centrum was binnen loopafstand al met al een leuke tijd gehad en is voor herhaling vatbaar.

superhotel

jeff, 8-10-2017

na diverse hotels te hebben bezocht is korumar nog steeds het mooiste netste en beste hotel in kusadasi,als er dan een minpuntje moet zijn is dat de kamers wat klein zijn bij 3personen.

verder is het personeel van schoonmaaksters tot barmensen en receptie tot badmeester echt vriendelijk en behulpzaam.het animatieteam ook geweldig ook omdat ze nooit aandringen maar op de achtergrond zorgen dat wanneer iemand het wil er altijd iets te doen is en zelfs een complete eigen cabaretshow hebben..😍esraaa😍.

verder is er vanaf de pier vanalles te doen met maxim van watersports parasailing kusadasi.

prima

bert burgitt visser, 8-10-2017

alles is prima alleen badkamer toe aan opknapbeurt

fantastisch

heuting, 1-10-2017

Mooi verzorgd hotel, prima kamer en goede schoonmaak. Handdoeken service voor zwembad/zee. Eten afwisselend en van goede kwaliteit.

Wij hebben getwijfeld om naar Turkije te gaan maar hebben nu geen seconde spijt!!! Het ontbreekt je hier aan niets, vriendelijke en gastvrije medewerkers.

Geweldig hotel

Charlotte, 20-9-2017

Geweldig hotel.

Wij kwamen om 09:00 aan in het hotel, ze hebben ons snel ingecheckt zodat we nog konden ontbijten. Er werd ons verteld dat normaal gesproken om 14:00 pas op je kamer mocht ivm de schoonmaak, terwijl wij nog aan ons ontbijt zaten kwam een medewerker van de receptie ons vertellen dat ze onze kamer al klaar hadden en wij er direct gebruik van konden maken. De dag van vertrek werden wij om 20:00 opgehaald bij het hotel, wij moesten om 12:00 uit onze kamer zijn en alle pasjes inleveren. Na het uit checken kregen wij een nieuw al inclusief pasje, zodat we de hele dag nog konden eten en drinken, ook kregen wij nog 2 towel pasjes (voor de handdoeken service), je kan je koffer in aparte ruimte neer zetten zodat je die veilig hebt staan. Het hotel wordt elke dag grondig schoongemaakt en ziet er prachtig uit. Het eten is lekker en gevarieerd, je kan overdag kiezen voor de lunch in buffet vorm of bij de poolbar of bij zee gaan zitten en daar iets van de kaart te bestellen. Aanrader is de kipburger bij de poolbar. Wij zijn in september geweest en dan is er nog genoeg animatie overdag, aqua joggen, darten, schieten, boogschieten, volleybal in het zwembad, voetballen en basketballen, in de avond is er ook elke avond iets te doen bij het podium. Op ongeveer 15 minuten lopen vind je het centrum van Kusadasi, of ga voor 2 lira met de bus die elke 7 minuten langs komt. Wij hebben 9 dagen echt genoten en vinden zowel Korumar hotel en Kusadasi een echte aanrader!

Het was super.

Ed, 13-9-2017

Voor de zevende keer in dit hotel. We hebben er wederom van genoten. Het is niet het nieuwste hotel van Kusadasi, maar er is lekker eten en alles is super schoon. Geweldig zwembad met een zeer aardige badmeester. Onder bij de pier is de watersport, super om met de jetski of de speedboot op de zee te varen. Al het personeel is vriendelijk en aardig voor alle gasten. Het is geen hotel voor kleine kinderen. Het animatieteam doet zijn best om van alles te regelen. Ze komen een praatje maken, maar dringen niets op. Hier kom je helemaal tot rust. Wij hadden een heel leuk vriendelijk kamermeisje. Ze verraste ons elke dag met het vouwen van de handdoeken, een hartje, bootje of een waaier, leuk. Volgend jaar gaan we zeker terug, Turkije is een fijn vakantieland. We hebben niets gemerkt van onveiligheid, er kan overal iets gebeuren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel KoruMar Hotel De Luxe in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel KoruMar Hotel De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel KoruMar Hotel De Luxe scoort een 8.95 uit 10 op basis van 1876 reviews.