Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

857 Reviews over Grand Blue Sky

• 8Jeannette Claassen30-08-2019

We hebben een super vakantie gehad, voor mij de 4de keer dat ik in Blue Sky was daar zit 14 jaar tussen maar het was er super goed. Kamers waren netje, eten was goed, personeel was super lief, animatie team ontzettend spontaan en goed. Volgend jaar ga ik met mijn vriendin zeker terug! Bedankt Blue sky voor de leuke vakantie.

• 10Hanim09-08-2019

Prachtig een 10 .

Was een heel leuk . Een week geweest. Animatie team deed zijn best . Kamers elke dag lekker schoon. Bedden zijn goed.ruime kamers Elke dag muziek.
    Strand was gezellig. En dicht bij de zwembad. Mensen waren heel vriendelijk. Restaurant veel variaties. En behulpzaam. Receptie waren ze vriendelijk. Landy beach strand was dicht bij . 10 min lopen . Leuke winkeltjes langs de langs de strand . Naar de centrum met de dolmus busjes was ook niet ver. 3.25tl . Woensdag kon je naar de markt. Volgend jaar gaan we zeker terug. Ik geef een 10 voor dit hotel.

• 10Petra08-07-2019

Geweldig en mooi hotel met een prachtig uitzicht

Tophotel op een prachtige locatie! Kamer was ruim en werd elke dag schoon gemaakt. Liften werkten altijd prima. Zwembaden zijn schoon. Eten altijd afwisselend.Het Ottoman restaurant is zeker een aanrader. Ook is er bij het zwembad een snackbar, patisserie en een gözleme corner waar je 's middags van alles kunt halen om te eten. Tevens werd er 's middags meloen bij het zwembad rond gebracht. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.Diverse bars met leuke bartenders (Aytekin,Tayfun and Hüseyin you were great).Het animatieteam is enorm vriendelijk en proberen het alle gasten naar de zin te maken(Cherry, Kitty, Nurdan,Delai,Yunus,Ozzy,Jeffrey and Arnold you were amazing).We zijn nu voor de 7e keer geweest en hopen volgende keer weer te kunnen gaan. Het hotel had een VIP avond georganiseerd voor gasten die vaker komen. Dit was echt leuk. Verwelkomd met een roos,champagne,violiste en hapjes en drankjes. Mehmet and Gülşah thanks for everything!

• 4Dewi07-10-2018

Nooit weer.

Ik kom al mijn hele leven in Turkije. Dit is altijd goed bevallen, behalve dit jaar. De kamer was vies; de vloerbedekking kraakte, de badkamer zat vol met schimmel, er werd niet gestofzuigd (er lag tijdens ons verblijf, 10 dagen, een dood beest op de grond, deze lag er de laatste dag ook nog). Tevens was het eten telkens koud, het werd niet goed warmgehouden. Hierdoor waren wij genoodzaakt bijna elke avond buiten het hotel te eten. We hebben zelfs een nacht in een ander hotel geslapen. De borden waren ook erg vies, dit heb ik aangegeven bij de manager van het restaurant. Hij heeft gekeken en de stapel met borden (ik had een stuk of 30 hele vieze borden aan de kant gezet) zo weer bij de andere borden neergezet. Na beide problemen te hebben aangegeven bij een mevrouw van guest relations, kon ze als enige oplossing bieden: een avond eten in het a la carte restaurant. Een oplossing voor slechts één avond.

• 10Jacquelineschoten28-09-2018

Geweldig hotel

Super hotel. Goed eten. Kamers perfect. Alleen de wifi op de kamer heb je niet en in het park ook niet alleen bij de receptie. Voor oudere mensen is het niet te doen veel trappen lopen

• 5Kimberly15-09-2018

Nooit meer!

Al meer dan 20 keer in Turkije geweest, maar voor de eerste keer in Grand Blue Sky. Wij zijn bijna elke dag buiten het hotel gaan eten. Altijd hetzelfde eten in het hotel en zeer weinig keuze. We mochten gratis in het a la carte restaurant gaan eten maar toen zijn ze ons hoofdgerecht vergeten en kwamen ze met het dessert.. Het hotel is echt verouderd. De animatie is zeer vriendelijk maar activiteiten duren meestal maar 5 minuten. Het drinken aan de bar is ook echt niks, ze hebben nog geen citroen voor in je drinken en je kan bijna niks krijgen. Voor icetea moet je bv. naar de beachbar. Hotel is ook niks voor mensen die slecht te been zijn, veel naar omhoog en veel trappen. Dit hotel is misschien 3 sterren waard, zeker niet meer..

• 6Bert en Marjan27-06-2018

Gedateerd hotel met heel veel trappen

Dit hotel is totaal niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of slechte conditie hebben.va kamer trappen naar lobbybar,dan weer trappen naar restaurant,weer trappen naar zwembad en dan weer trappen + wenteltrap naar het strand.Ruime gedateerde kamer met vloerbedekking en douchen in bad.Na week housekeeping gevraagd of ze de vloeren wilde stofzuigen en douche dweilen.Wel hele goede bedden.Eten zijn wij beter gewend,weinig variatie,patat wordt in de buitenkeuken gebakken in dezelfde olie als de vis,bah.S,morgens pannenkoekjes worden paar gebakken en dan op dezelfde plaat eiren gebakken.Ook weinig variatie in toetjes elke dag hetzelfde,geen galia meloen,aardbeien of kersen.Patisserie stelt niks voor,droge Turkse koekjes.Snackbar alleen patat en hamburgers.Ijs staat dagelijks rij van minstens 10 personen.Tafels vies,niet snel afgeruimd vaak geen bestek,jus d,orange weer op,koffiezetapparaat kapot.Leuk strand,mooie tuin.

• 5A.Herssevoort11-07-2017

Geen volgende keer voor mij in dit hotel ,.

Mooi uitzicht alleen je moest blijven staan want er zat geblindeerd glas voor je neus met zitten . Dus geen drankje op balkon. Grote kamer maar moet opgeknapt worden.Ontevreden personeel en moeten betere leiding krijgen. Tafeltjes bij het eten konden ze niet goed schoonhouden. Rommelig aanzicht. Prachtig onderhouden was de tuin met de bloemen. Jammer dat er zoveel russen waren en Turken. Personeel valt niet mee te praten. Lekker makkelijk. Ikke niet begrijpen. Te weinig bedjes bij zwembad en strand met een overvol hotel.

• 6Y. Ravestijn11-07-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Prachtig opgezet park. Strand pas bereikbaar na vele treden. Rondom het hotel veel trappen en hellingen. Weinig contact met personeel. Ongeïnteresseerd en op telefoon kijkend. Doen vaak alsof ze je niet begrijpen. Water op??? Nee, geen zin om de koelkast bij te vullen! Hotelkamer inrichting gedateerd maar was wel schoon. Uitzicht schitterend. (na nieuwe kamer te hebben gevraagd omdat ik op verdieping 2 in blok B alleen een boom als uitzicht had) Blok C daar zit je het beste vanaf verdieping 4. Helaas kreeg ik de derde dag een ongeluk met een dik kapot glas in mijn voet welke op het pad bij de receptie was blijven liggen. Dag vakantie van 15 dagen. Geen excuses, helemaal niets van het hotel uit. Ben de 4e dag teruggevlogen naar Nederland aangezien ik door de verwondingen en de antibiotica niet mocht zwemmen, douchen, zonnen en drinken. De touroperator heeft mij wel goed opgevangen maar dat het hotel helemaal niets heeft gezegd of gedaan valt mij flink tegen. Verder in de korte tijd dat ik hier dus ben verbleven kan ik het hotel ook geen 4 1/2 ster geven kwa eten. Heel erg jammer maar mij zien ze nooit meer.

• 4A.du Maine03-07-2017

nooit meer

Mooie tuin. Personeel spreekt alleen turks , drank bijna altijd op , Eten niet echt geweldig, echt geen 4,5 ster. gewoon 3 sterren, veel russen, goede knieen en benen hebben want is erg heuvelachtig, kamer zien er oud en gedateerd uit.

Hotel Grand Blue Sky info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)