Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi *****

Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi *****

Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi
Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fantasia de Luxe Kusadasi voor je op een rij gezet:

999 reviews over Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi in het Nederlands

animatie was goed, rest slecht

Maikel, 25-8-2017

Het animatie team was vriendelijk. Verder slecht Engels sprekend personeel in het hotel.

Veel Albaniërs en Arabiers zeer asociaal volk kijken Europeanen met de nek aan. Personeel in het restaurant helpt alleen deze mensen. Mensen uit Europa worden niet en slecht bedient.

Wij voelde ons niet welkom hierdoor.

Eten is zeer eentonig en niet al te lekker

Geen aanrader om naar toe te gaan

Nooit meer. Geen leuk hotel

Santino, 25-8-2017

Pas goed op je spullen als je op de begane grond logeert.

Geweldig hotel

Angelique van Essen, 13-8-2017

Mooi hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Eten is goed en lekker voor elk wat wils. De mensen zijn zeer lief voor kinderen. Een top animatieteam dat erg bij de gasten betrokken is, super leuk met kinderen. Geweldige vakantie gehad met heel veel plezier

Alsjebieft ga hier niet heen!!!!

Ruby, 26-7-2017

Nooit meer!!

- eten slecht iedere dag hetzelfde en koud

- Alleen maar iranezen en arabieren helemaal gesluierd bij het zeer verwaarloosde zwembad

- er is geen dicotheek meer!

- Eettafels zijn vies, wc's vies,linnengoed niet schoon!!

Alsjeblieft lees dit niet met een gedachte van mensen zeuren altijd of hebben altijd wat te klagen verspil je geld niet aan dit hotel in Nederland is dit hotel nog geen 2 sterren waard!

Er is een achteruitgang geconstateerd

Ruud van Baar, 26-5-2017

We gaan reeds voor de 40ste keer naar Fantasia maar je ziet het minder worden en dat is jammer

Ons 2e huis

Ingrid en Peter Lampen, 19-4-2017

Een heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel, die alles voor je doen. Management ook fantastisch. Kamers schoon. Eten voor ieder wel wat, keus genoeg. Niet ver van t centrum met de dolmus ben je er zo. Ik hoop dat iedereen hier blijft komen. Veel gezelligheid altijd.

Fantastisch hotel

Jolanda Meijdam, 18-4-2017

Mooi hotel

Geweldig personeel

Lekker eten

Met de dolmus ben je zo in het gezellige centrum

Helaas niet voor herhaling vatbaar

Van Berkum - Provost - Vervinckt, 15-11-2016

Wij waren er met 4 volwassenen en 1 puber van 14 jaar, van 31/10/16 tot 6/11/16. Kamer 551 is ruim en heeft mooie uitzichten. Kamer 748 is erg warm.

Het hotel is donker, gedateerd en maakte zich onder onze ogen klaar voor de winter: de (buiten)zwembaden werden gesloten, het strand werd leeggemaakt, er was geen animatie, alle pool- en beachbars waren gesloten, alsook de snackbar en gameroom. De patisserie bleek onbestaand. Er was elke dag minder eten, dat bovendien lauw was, van lage kwaliteit en bijna geen variatie. Geen aanrader wat ons betreft...

fantastisch

Bianca, 5-11-2016

Een rustig gelegen hotel met goede voorzieningen. Met het Dolmus busje, wat pal voor het hotel stopt, ben je snel en goedkoop in het altijd gezellige centrum van Kusadasi.

Super prijs/kwaliteit!

Manon, 1-11-2016

Een hele leuke en relaxte herfstvakantie gehad in dit resort. De kamers zijn wat gedateerd, badkamer wat nieuwer maar af en toe wel een riool lucht. Airco werkte niet optimaal, maar voor de herfstvakantie maakte dit niet zo veel uit. Mooi uitzicht op zee vanaf het balkon. Kamer werd elke dag netjes schoongemaakt. Voor Turkse begrippen was het eten prima. Voldoende gevarieerd voor een week en altijd warm. Buiten werd er iedere avond vers vlees bereid. Iedere ochtend werden er omeletten gemaakt met naar keus kaas, tomaat en ham. All in formule goed verzorgd. Cocktails ook erg lekker! Heel vriendelijk en leuk personeel, vooral Emre was echt een topper! Er zijn 2 zwembaden. Een wat groter zwembad met altijd muziek. Het andere zwembad 'de relax pool' is wat kleiner, maar lig je heerlijk rustig. Wat trappetjes af en je bent bij het opgespoten strand met ligbedden en parasols. Entertainment was er deze periode niet echt meer..

Groetjes Manon & Stef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi scoort een 8.26 uit 10 op basis van 1026 reviews.