Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi

9.1Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fantasia de Luxe Kusadasi voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

1096 reviews over Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi

• 10A OZDEMIR17-05-2020

Hotel had alles wat je er van mocht verwachten.

Het hotel is super. Mooie kamers en uitzicht op zee en Bergen. Vriendelijk personeel en erg goede bediening. Het eten was lekker sinds we al een paar keer eerder in Turkije waren. Mooie zwembaden en genoeg ligbedden.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    9Martinus29-10-2019

Fijne vakantie gehad

Prima hotel fijn personeel goed van eten en drinken

GUEST RELATIONS SURAYYO SERT, Misafir İlişkileri, 22-11-2019

Beste gast Martinus; Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om een recensie te schrijven via ZOOVER. We zijn blij om te weten dat je een geweldige vakantie hebt doorgebracht in Fantasia De Luxe Kusadasi en dat je hebt genoten van de faciliteiten en locatie van het hotel. We stellen het zeer op prijs dat u onze service zo goed hebt beoordeeld. We danken u ook voor uw positieve opmerkingen over het hotel staff and animation team. Voor ons is het een grote eer om u opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Jolanda28-10-2019

Geweldig hotel met fantastisch personeel, goed eten en mooie kamers. Het hotel is bezig de kamers te renoveren zodat zij nog meer aan de 5 sterren status voldoen. Het eten is heerlijk en goed gevarieerd. Het is ons 2e huis, al 7 jaar. Maar voor velen al veel langer.

GUEST RELATIONS SURAYYO SERT, Misafir İlişkileri, 22-11-2019

Beste gast Jolanda; Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om een recensie te schrijven via ZOOVER. We zijn blij om te weten dat je een geweldige vakantie hebt doorgebracht in Fantasia De Luxe Kusadasi en dat je hebt genoten van de faciliteiten en locatie van het hotel. We danken u ook voor uw positieve opmerkingen over het hotel staff. We verwelkomen je graag in je 2e huis.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9chantal dedroog27-10-2019

super goed

super goed hotel, enkel de frietjes trokken op niets( niet goed gebakken), prachtig uitzicht en goede ligging

GUEST RELATIONS SURAYYO SERT, Misafir İlişkileri, 22-11-2019

Beste gast Chantal Dedroog; Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om een recensie te schrijven via ZOOVER. We zijn blij om te weten dat je een geweldige vakantie hebt doorgebracht in Fantasia De Luxe Kusadasi en dat je hebt genoten van de faciliteiten en locatie van het hotel. We danken u ook voor uw positieve opmerkingen over het hotel. Voor ons is het een grote eer om u opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9patricia06-10-2019

geweldig

super fijn hotel. geen handdoek leggen, heerlijk eten, heerlijke cocktails, animatie super! kamer gewoon prima. klagen over muziek, je hebt ook gewoon een 2e zwemband zonder muziek. en van het strand kon je van te voren weten! bazaar op loopafstand met leuke prijzen en niet opdringerig. gewoon een fijn hotel!! oh en wifi 10 euro per week maar dan wel overal bereik!

GUEST RELATIONS SURAYYO SERT, Misafir İlişkileri, 22-11-2019

Beste gast Patricia; Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om een recensie te schrijven via ZOOVER. We zijn blij om te weten dat je een geweldige vakantie hebt doorgebracht in Fantasia De Luxe Kusadasi en dat je hebt genoten van de faciliteiten en locatie van het hotel. We stellen het zeer op prijs dat u onze service zo goed hebt beoordeeld. We danken u ook voor uw positieve opmerkingen over het hotel staff and animation team. Voor ons is het een grote eer om u opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

• 8Wimpie05-10-2019

Ik zie hier reacties staan waar wij ons totaal niet in kunnen vinden. Wij hebben het hier super naar ons zin, en vinden het wel fantastisch hier. Sommige mensen kunnen op alle slakken zout leggen! Het eten is goed, het animatieteam doet hun best om jong en oud te vermaken. Tuurlijk zijn er wel wat kleine puntjes wat misschien beter zou kunnen, maar dat mag verder de pret niet drukken! Dus nogmaals ik vind het niet terecht dat er zo negatief over dit hotel word geschreven. Wij genieten volop, en adviseren mensen om wel deze vakantie te boeken! Groetjes van zeer tevreden gasten uit Nijmegen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 3Annemiek04-10-2019

Vooral NIET DOEN !!! Zonde van je geld.

Oubollig, gedateerd hotel. Veel zaken stuk of kaal. Vanaf rond 1980 in gebruik en niets meer aan gedaan. Vloerbedekking op de kamer vieze vlekken evenals de wanden. Hou je van koud eten wat warm moet zijn, dan is dit hotel fantastisch. Je eten mag je naar binnen werken met soms niet zo schoon bestek. De fris en vruchtensappen zijn mierzoet, wazig merk, en absoluut niet gekoeld. Zelfs als je water bestelt is deze lauw. Tafels vies en deze worden schoongemaakt met nog viezere doekjes. Uitzicht half zeezicht en.. een afgeblakerd oud hotel. Enige positieve is. Er zijn geen spinneragen en het personeel is redelijk vriendelijk. Wij zijn al in vele hotels in Turkije geweest maar naar deze NOOIT meer.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Hilde22-09-2019

Goed hotel Lekker eten

Wij verblijven momenteel nog in het hotel en zijn heel tevreden Het eten is uitgebreid en zeer lekker. Na twee weken zijn we het eten nog niet beu. De kamers zijn groot, met zeezicht, en zeer proper. Minpunten zijn dat bijna al het personeel geen twee woorden Engels praat. Dus moeizaam om contact te krijgen met het personeel, spijtig, want de bediening is goed. Een strand is er niet, wel een betonnen kade, waardoor je dadelijk in een 1,5 m diepe zee terecht komt, een beetje kunnen zwemmen is zeker een must.

• 9Youssra17-09-2019

super

super verblijf gehad. Gevarieerd eten elke dag iets anders super uitzicht zwembad en strand schoon!! kamer elke dag opgeruimd en netjes. drinken mag nog wel gevarieerd worden je had standaard cola fanta en water. maar voor de rest super vakantie gehad.

• 1Melanie02-09-2019

Een ramp

Deze review is eerder om mensen te waarschuwen, omdat vele reisagentschappen over dit hotel liegen. Dit hotel is aan de zee, maar ZONDER strand. Geen kiezelstrand, geen zandstrand. NIETS! Er wordt hier effectief over gelogen. Wat ze hier een strand noemen is een beetje beton met een centimeter vuil zand op, het ligt aan een dijk met een paar vuile trappen, zonder badmeester en met straathonden. Als je animatie fijn vindt, dan raad ik dit hotel aan. De animatoren zelf zijn niet bepaald vriendelijk, maar ze zijn dol op hun muziek. Ze zetten de volume heel hoog en het houdt niet op. Als je denkt rust te vinden aan het 'rustige' zwembad of het betonnen platform aan de zee, dan mag je hier naar fluiten, want het hotel ernaast is nog erger en deze is vlak aan het kleine zwembad. Slaap wordt je ook niet echt gegunt, want je hoort de muziek tot middernacht ook in je kamer, wat erg zwaar is als je met kinderen bent die je om 6 u weer wakker maken. Het buffet is daarentegen erg goed.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Hotel Fantasia de Luxe Kusadasi info