Hotel Ephesia Holiday Beach Club

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°16°
Hotel Ephesia Holiday Beach Club
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ephesia Holiday Beach Club voor je op een rij gezet:

1206 reviews over Hotel Ephesia Holiday Beach Club in het Nederlands

Geen 2de keer voor ons!

Kim, 22-5-2018

Positieve puntjes , veel afwisseling in het eten.

Zwembaden zijn proper.

Alle dagen propere handdoeken.

Propere strand handdoeken.

Kamers worden alle dagen gepoetst.

Overal kan je flesjes water nemen

Minpuntjes ,

Er lopen fotografen van het hotel rond , die trekken foto's , wil je 1 foto op uw usb laten zetten die je bij hebt van thuis betaal je 7€ , of je kan een foto laten uitprinten voor 5€. Afzetterij!

Je kan premium wifi aankopen 2€ per dag dan heb je altijd overal wifi , de wifi werkt meer niet dan wel en zeker niet overal!

Het strand was vies en ruikte naar beerput.

Om naar het stadje te gaan kusadashi betaal je 7€ voor de taxi 15minuten rijden.

Met de dolbus voor het hotel betaal je 3lire per persoon.bus 6

Ligging is uitstekend mits je van de zee houd en het zonnig en warm is , alles nl op buiten gericht wij houden ervan maarrrrrr als je een keer slecht weer hebt moet je een bazaar in!!!Zeezicht Familie kamers 4100 t/m 4400 moet je vragen/hebben maar zijn sterk verouderd niets veranderd sinds 2010 toen we hier ook waren!

Over de schoonmaak vd kamers niets dan “Slecht”!!!!!!

(Buiten echter prima!!)

Ze kunnen net zo goed niet komen !!!!!!

Echt een leuk hotel met een hele leuke prijs maar als de kamers niet gerenoveerd worden en de schoonmaak niet beter wordt was dit voor ons de laatste keer!!!!(hoe leuk we het ook vinden)

Topvakantie

Will_i_am, 19-5-2018

Super hotel leuke animatie en zeer veel te doen voor de kids

Heerlijk resort op rustige plek

Leonie, 18-5-2018

Een heerlijk resort in het leuke Kusadasi. Kamers zijn prima. Alleen de bedden zijn snoeihard. Maar na dit gemeld te hebben bij de receptie werd daar meteen wat aan gedaan. Het eten was top! Veel mooie zwembaden. Kortom: een heerlijke tijd gehad....

goed voor 1 keer

gezin met jonge kinderen, 17-5-2018

Prima Resort,alleen waren de bedden Keihard!! hotel kamer was verouderd,Klein balkon,dat we aankwamen was de kamer niet goed schoon gemaakt en de hele week werd de schoonmaak er niet beter op,wel elke dag nieuwe handdoeken.

zwembad prima, genoeg ligbedden.

weinig tot geen animatie voor kinderen.

Eten was prima vaak het zelfde maar wel warm en smaakvol!

medewerkers waren vriendelijk,alleen werd je wel gek van de fotografen die blijven aandringen elke dag tot meerdere malen per dag.

Zeker geen slecht hotel, voor 1x leuk geweest,ik denk in het hoogseizoen vreselijk druk!!

Wat goed was dat er een leuk animatie team was en onze dochter van 4 bij de kidsclub super leuk vond ondanks taal verschil. De zwembaden waren ideaal en vooral ook schoon. De kamers waren prima en we hebben hierdoor een super vakantie gehad met onze 2 kinderen. Het eten was afwisselend en altijd warm en goed. Het animatieteam verzorgde in de avond een leuke kinderdisco en een show. De kinderdisco was wel laat om 21.30 uur dit zou mooier zijn om 21.00 uur en de airco op de kamer werkte niet optimaal verder geen opmerkingen over dit park. We kwamen laat in de avond aan en kregen netjes nog broodjes mee naar de kamer en een super nette service op het park, toen onze zoon zijn fles in het water liet vallen in de riviertje heeft het personeel hem eruit gehaald, park is zeker een aanrader.
Guest Relations, Shareowner/Board Member, 15-5-2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om commentaar te geven op onze faciliteiten.We zijn blij om u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel in Ephesia Holiday Beach Club.

Gastrelaties.

Fijne hotel, vooral voor jonge kinderen

Roos, 12-5-2018

Goed hotel, kamers wat verouderd maar dat maakte het hotel niet minder leuk. Vriendelijke mensen, behulpzaam en zeer respectvol omgang met hun gasten. Zou deze hotel zeer zeker aanraden voor gezinnen met jonge kinderen. Er zijn veel zwembaden en speelgelegenheden beschikbaar. Direct aan het strand en best wel centraal gelegen. Op 10 minuten loopafstand een nette winkel centra en deze is te bereiken met de bus binnen 5 minuten. Wat ik wel jammer vond, was dat de wifi het niet altijd deed. Zonde van de 2 euro per dag. Alleen als je in de buurt van de receptie was dan deed deze het en bij de lobby / receptie had je gratis wifi. Bij drukte was deze ook wel enorm traag. Mensen die we in de bus leerden kennen vonden het jammer dat ze niet voor dit hotel gekozen hadden. Zou er zo weer naar toe willen gaan.
Guest Relations, Shareowner/Board Member, 14-5-2018

Eenmalig

Debby, 11-5-2018

Zijn net terug uit dit hotel

Eenmalig leuk gehad

Teveel Nederlanders en Nederlandse muziek dus echt camping gevoel geen turkije gevoel

Zwembaden koud

Veel oudere kinderen die in het peuter Bad kwamen vervelen geen ouders en opvoeding te bekennen of lifegaurd die er wat van zeggen.

hoog tokkie gehalte

Schoonmaak is zeer zeer zeer zeer slecht nergens zo slecht gehad en 3 keer geklaagt

Leuk dat je savonds nog even een wandelingetje kan maken

Eten echt zeer goed

Wij hebben het leuk gehad maar komen hier niet meer terug

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 14-5-2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om commentaar te geven op onze faciliteiten. We zullen uw waarschuwingen overwegen.Graag verwelkomen wij u in ons hotel in Ephesia Holiday Beach Club.

Niet nog eens

Roos, 5-5-2018

Teveel Nederlanders. Alleen maar Nederlandse muziek, geen Turkije gevoel. Hoog tokkie gehalte. Voor ons niet nog eens.

Zwembaden koud.

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 11-5-2018

Beste gast

Uw verzoeken en suggesties zijn doorgestuurd naar de relevante afdelingen. Bij uw volgende bezoek zullen we een volwaardige aankomst maken om u gelukkiger te laten vertrekken.

Een heel goed familiehotel

Sylvia, 10-2-2018

Epgesia beach is een heerlijk en gezellig familiepark.

Het heeft verschillende zwembaden. Je kan de drukte maar ook de rust opzoeken.

Ligt aan het strand, maar dat is niet heel groot.

Animatie is goed.

Eten is gevarieerd, wel vaak hetzelfde.

Overdag kan je snacks eten.

Kamers zijn goed en je heb zelfs kamers met eigen zwembad.

Wij zijn hier nu 5x geweest dus dat zegt genoeg.

Het hotel ephesia is een zusterhotel, daar kan je ook iets drinken en eten.

Helaas was dat afgelopen oktober gesloten ivm weinig toeristen.

Wij zijn hier in de maanden mei, juli en oktober geweest en het is altijd goed geweest.

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 11-5-2018

Beste gast,

Allereerst hartelijk dank voor het kiezen van Ephesia Holiday Beach Club. Bedankt voor je mooie reacties. We zijn blij om u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel in Ephesia Holiday Beach Club.

Gastrelaties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ephesia Holiday Beach Club in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ephesia Holiday Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ephesia Holiday Beach Club scoort een 8.32 uit 10 op basis van 1272 reviews.