Hotel Ephesia Holiday Beach Club ****

Hotel Ephesia Holiday Beach Club ****

Hotel Ephesia Holiday Beach Club
Hotel Ephesia Holiday Beach Club
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ephesia Holiday Beach Club voor je op een rij gezet:

1197 reviews over Hotel Ephesia Holiday Beach Club in het Nederlands

Een heel goed familiehotel

Sylvia, 10-2-2018

Epgesia beach is een heerlijk en gezellig familiepark.

Het heeft verschillende zwembaden. Je kan de drukte maar ook de rust opzoeken.

Ligt aan het strand, maar dat is niet heel groot.

Animatie is goed.

Eten is gevarieerd, wel vaak hetzelfde.

Overdag kan je snacks eten.

Kamers zijn goed en je heb zelfs kamers met eigen zwembad.

Wij zijn hier nu 5x geweest dus dat zegt genoeg.

Het hotel ephesia is een zusterhotel, daar kan je ook iets drinken en eten.

Helaas was dat afgelopen oktober gesloten ivm weinig toeristen.

Wij zijn hier in de maanden mei, juli en oktober geweest en het is altijd goed geweest.

Heerlijk

Geer, 5-2-2018

Heerlijk genoten deze vakantie , 5p kamer was lekker ruim en er werd iedere dag schoon gemaakt. Hotel was prima alles was goed geregeld . Eten was wat minder soms ook niet meer warm, maar het was te doen . Zwembaden waren prima , ligbedjes ook voldoende en leuke glijbanen voor de kids. Al met al een hele fijne vakantie gehad.

Heerlijke locatie en een leuk park

Rien, 19-1-2018

Mooie ligging, vlakbij Kusadasi, leuke animatie en lekkere zwembaden. Gewoon een goede vakantielocatie.

Fantastisch!

Elly&danny, 13-11-2017

Alles was super! Wij zijn hier 2 keer met Mn partner En 3de keer in juni met heel de familie (3-8 jaar neefjes,nichtjes ook)samen geweest. Fantastisch hotel voor partners en voor families met kinderen. Eten is heerlijk en heel veel opties. Kamers zijn altijd goed schoon. Receptie zo hulpzaam en vriendelijk. En animatie is Top!!! Mini club, shows, overdag activiteiten... alles is perfect! Groetjes aan Mitcho, tweety, Alper, emrah en al die jongens van de animatieteam. Xx

Echt top!!

Dennis, 1-11-2017

Wij zijn tijdens de herfstvakantie geweest.

Onze kinderen (van 6 en 7) hebben zich uitstekend vermaakt aan het zwembad.

We hebben geluk gehad met het weer want het was rond de 28 graden.

Het zwembad was koud maar daar wen je snel aan. Dit is niet iets waar het hotel wat aan kan doen.

pluspunten:

*leuke zwembaden

*vriendelijk personeel

*heel erg schoon. kamer, zwembad, strand, restaurant, miniclub...alles eigenlijk

*pinautomaat net naast het hotel aanwezig

*busstation tegenover het hotel, deze brengt je voor 3 Lira (nog geen euro pp) naar Kusadasi centrum

*klein winkelcentrum op loopafstand van het hotel

*animatie team doet het heel leuk

*eten is goed, veel keuze.

minpunt:

wifi is echt waardeloos, wij hebben 2 euro pd betaald maar ook dit was niet best.

Wij zouden zeker nog eens terug willen naar dit hotel.

Ik zou het ook iedereen aanraden!

Super, fantastisch!

Nico Huysveld & Brigitte De Groote, 31-10-2017

Zeer goed hotel, vriendelijke mensen aan de receptie! Heel behulpzaam. Geboekt met touroperator en de holiday rep DIlek Beder was super in haar taak en bezorgde ons dat beetje meer om een super vakantie te hebben zoals we nog niet gehad hebben. Ook haar collega Dilek Cambaz die de excursies verzorgde met gedegen professionele uitleg en het nodige plezier daaraan gekoppeld was top. Met tranen in de ogen hebben wij deze vakantie afgesloten. 3 weken topvakantie van begin tot einde. Wat ik niet goed vond: mijn afreisdatum terug naar huis! Wij komen terug dat hebben we beloofd!

prima prijs/kwaliteit voor 4 sterren hotel.

fam K., 23-10-2017

Pas op voor skimming ! gescimd bij pinautomaat bij ingang van het park ondanks dat de beveiliging van het park op 20 meter van de automaat zit, had het gelukkig door en op tijd de pas geblokkeerd.

Als je vaker in Turkije bent geweest in 5 sterrenhotel kan het tegenvallen.

Geweldige vakantie!!

Anne, 23-10-2017

Wat een fijne vakantie hebben wij gehad in dit geweldige hotel. Echt weinig op aan te merken, als we dan toch iets willen afkeuren was het de koude zwembaden maar dat went snel. Eindelijk een hotel in Turkije met tegels bij het zwembad die niet te glad zijn.

Groot hotel maar overal aan gedacht, zwembad ligt aan de zee, ideaal!

Miniclub leuk voor onze kids van 4 en 5 en ook voldoende animatie overdag en in de avond kermis en minidisco.

Kusadasi is erg mooi, leuk centrum. Efeze is een aanrader om te doen, goed om te boeken in de bassaar nabij hotel. Wij hadden een Nederlandstalige gids.

Michelle, 22-10-2017

De vakantie was ondanks wat persoonlijke problemen erg geslaagd. Het animatieteam verzorgt leuke activiteiten. Mero bedankt voor de gezelligheid en natuurlijk memos, mitcho, murat, serjo, hasan, katy, sevole, melek en Oscar. De shows waren te gek. Veel gelachen.

Het hotel was super. Lekker eten en erg vriendelijk personeel.

1 minpuntje was dat het water uit de douche na vijf minuten douchen in de hele hotelkamer te vinden was.

Mooi hotel - Goed eten - Toffe ambiance

Jozef, 14-10-2017

Mijn partner verbleef voor de tweede keer samen met onze dochter in dit hotel. Net als vorige keer was alles in orde. Vriendelijke personeel, voldoende afwisseling in de buffetten en rustig à la carte restaurant. Kusadasi is gemakkelijk te bereiken met de Dolmus en is het bezoeken waard.

een derde bezoek behoort zeker tot de mogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ephesia Holiday Beach Club in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ephesia Holiday Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ephesia Holiday Beach Club scoort een 8.33 uit 10 op basis van 1262 reviews.