Hotel Ephesia Holiday Beach Club

Hotel Ephesia Holiday Beach Clubsterstersterster

7.6Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ephesia Holiday Beach Club voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Bij Hotel Ephesia Holiday Beach Club Turkije geniet je met veel andere Nederlandse gezinnen van een all-inclusive vakantie. Het resort lijkt hier en daar wel aan renovatie toe. De swim-up kamer is aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen. Familie van de Steeg: ‘Wij hadden een swim-up kamer en dit was echt fantastisch voor de kinderen, er werd elke dag prima schoongemaakt, niks op aan te merken.’ Terwijl de kleinsten een dutje doen, kom jij helemaal tot rust in Hotel Ephesia Holiday Beach Club.

Slapen doe je in een ruime kamer bij Hotel Ephesia Holiday Beach Club. Sommige reviewers schrijven dat de kamers ietwat gedateerd zijn en niet altijd goed worden schoongemaakt. Ook schrijven jullie dat het soms gehorig kan zijn, maar volgens jullie kun je met problemen altijd bij de gastvrije receptie terecht. Zij proberen het probleem op te lossen door bijvoorbeeld een andere kamer aan te wijzen. Familie den Boef schrijft: ‘Al het personeel is druk bezig om iedereen het naar de zin te maken, lifeguards langs de zwembaden/glijbanen en bij het strand, barpersoneel (Alper in het bijzonder), animatie team en mini-club (gewoon geweldig), in restaurants (goede service aan tafel), receptie, schoonmaak’.

Als we jullie reviews lezen lijkt Hotel Ephesia Holiday Beach Club een feestje voor de kids. Zo schrijft Carolien: ‘Voor kinderen heel veel mogelijkheden (kermis, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin, miniclub, minidisco, zwembaden en glijbanen, waterspeelpark, ...). Vervelen is onmogelijk!’ Op zoek naar een ligbedje? Amanda: ‘Je kan kiezen voor een druk zwembad waar om 6 uur je handdoek moet liggen maar er zijn ook zwembaden waar je om 10 uur nog genoeg keuze hebt.’

Aan eten ook geen gebrek bij Hotel Ephesia Holiday Beach Club. Buiten het ontbijt, de lunch en het diner om geniet je van snacks en ijsjes. Wel schrijven sommigen van jullie dat het erg druk kan zijn in het restaurant. Maar dit is volgens jullie makkelijk op te lossen door iets eerder te gaan eten. Het eten mag van jullie daarnaast wel iets gevarieerder.

Ligging

Rondom Hotel Ephesia Holiday Beach Club is er genoeg te doen. Alleen al van het uitzicht en de zonsondergang kun je genieten, maar ook het zandstrand ligt voor de deur.

Zin om op pad te gaan? Dan heeft Fabrice nog een goede tip: ‘Uitstappen kan je met een gerust hart boeken bij Sundial, lokaal agentschap met zeer goede prijzen en persoonlijke service. Jeepsafari en boottocht zijn aanraders! De helft goedkoper dan bij touroperator.’

Vlakbij het hotel vind je gezellige winkeltjes, restaurantjes en bars. Hier vind je alles wat je maar nodig hebt tijdens je vakantie. Ga je toch liever verder weg? Met de bushalte om de hoek ben je zo in Efeze. Linda schrijft: ‘Ga met de dolmus (deze stopt voor het hotel op onbepaalde tijden, onze ervaring is, dat je nooit lang hoeft te wachten) naar Efeze. De schitterende historie van deze plaats is overweldigend!’

1390 reviews over Hotel Ephesia Holiday Beach Club

• 7Suzanne Botter09-02-2020

Wel oke

Wij kwamen net een paar dagen voordat de zomervakanties begonnen in Nederland aan. Deze dagen was er nog goed gevarieerd eten elke avond. De vrijdag kwamen alle bussen aan, vol met vakantiegangers, met de drukte die kwam ging het kwaliteit van eten achteruit. Sinds die dag stond er elke dag het zelfde eten in het restaurant. Erg jammer, want na een paar dagen hadden we het eten wel gezien. Verder was het huisje erg goed verzorgd, elke dag werd het goed schoongemaakt. Handdoeken kon je elke dag zelf verwisselen bij een inleverpunt. Erg makkelijk! Park was schoon, zwembaden werden goed gecheckt, en er was de hele dag toezicht. Het privestrandje stelde niet zoveel voor, miste er een barretje, en weinig ligbedden, deze ware n elke dag al vroeg bezet. Zee was ook vies, veel rommel in het water. Dus meer aan het zwembad gelegen. Al met al een prima vakantie, maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2019
    9Miriam Hoeben23-09-2019

Fantastisch!!!!

Heel erg bedankt voor onze heerlijke vakantie in Ephesia beachclub, we hebben genoten van je gastvrijheid, vriendelijk personeel, grappig onderhoudend, prachtige zwembaden, goed eten, (vooral dankzij Sabri, we werden erg verwend door hem tijdens de eetmomenten en geserveerd correct), snelle service bij de receptie, kortom je hebt het goed gedaan, we hebben van alles genoten en zullen zeker terugkomen.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Celina20-09-2019

Redelijk

De ligging van het hotel is mooi, direct naast de zee en voor €8 ben je met een taxi in het centrum van Kusadasi. Het eten is lekker, maar wel wat eentonig. Het personeel is vriendelijk en ze willen je graag helpen. Kamers worden “gepoetst”, maar super schoon is het niet. Ook had de poetsvrouw blijkbaar honger, want onze reep chocolade was ineens verdwenen. ‘S avonds is er een minidisco die begint om 21.15, maar om 21.30 nog steeds geen animatieteam op het podium. De meiden van het team leken er ook niet echt zin in te hebben. Een groot nadeel vind ik dat wij alle 3 ziek geweest zijn. Het begon bij mij (braken+diarree), 2 dagen later mijn zoontje die zelfs in het ziekenhuis gelegen heeft en 2 dagen daarna was mijn vriend ziek. Nadat we gepraat hadden met andere gezinnen bleek het dat zij ook allemaal ziek geweest waren. Iets klopt er dus niet bij ephesia en wij zullen ook niet meer teruggaan ondanks dat het een redelijk hotel is.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 4Daniëlle17-09-2019

NOOIT MEER!

Nooit meer! Wat een smerig hotel! Badkamer vol schimmel, zwembad vol alg! Op elke hoek van een straatje stond er wel iets te stinken. Al met al hebben wij geen fijn verblijf gehad en gingen we alle 3 met diarree het vliegtuig in!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8André, Annelies & kids27-08-2019

Fijne vakantie

We zijn net terug van een heerlijk verblijf in dit hotel. Voor de tweede keer hier en als je goed kijkt zijn er zeker wat punten die aandacht verdienen. Verouderd hier en daar en nog steeds(te) harde bedden. Maar we hebben het er toch weer heerlijk naar ons zin gehad. Eten goed, zwembad heerlijk, zee prachtig dichtbij. Het hotel zal zeker een renovatiebeurt kunnen gebruiken maar nog steeds een fantastische bestemming!!!

• 9Peter26-08-2019

Super hotel met heerlijk eten.

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel en gevarieerd eten. Kamers waren prima. We verbleven in een familiekamer op de 2e verdieping. Prima te doen met 3 kids van 9, 14 en 16 jaar. Eten was prima en elke dag wat anders. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden het een prima vakantie en begrijpen niet dat mensen dit hotel niet goed vonden. Bij de receptie volop klachten gehoord dat de WiFi niet goed was, omdat hun kinderen niet tegelijk allemaal films konden downloaden op Netflix en dat de kamers niet groot genoeg waren voor 5 personen. Echt mega gezeik. Je weet toch wat je boekt🙈.

• 7Cindy20-08-2019

Plezierige ervaring

Hotel is inderdaad heel erg verouderd, het interieur moet echt vervangen worden, bedden waren hard maar onze ligging qua kamers was ideaal, ver van de bar af dus we hadden geen last van de band/dj. Er werd elke dag schoongemaakt en toiletpapier werd soms niet goed aangevuld wat juist erg nodig was.

Voor de kinderen was het ideaal, genoeg te doen en ze hoeven zich geen seconde te vervelen. We hebben erg genoten vh zwemmen, de ijsjes en cakes. Tijdens het middaguur kan je lekker in de lobby zitten en hiervan genieten met gratis WiFi.

Restaurant was goed, voldoende gevarieerd eten, echter na 1,5 werd er nauwelijks aangevuld en werd alles snel opgeruimd.

De fotografen zijn soms wel iets te aanwezig en schrik niet vd prijs voor de foto’s M’n dochter had een oorontsteking en we hadden last van diarree. Dat is toch wel een erg vaak voorkomend iets, terwijl we zo op de hygiëne hebben gelet. Al met al een heel mooi plekje op aarde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Jantien17-08-2019

Prima / Goed

Met verbijstering lees ik alle klachten. Wij vonden het een prima hotel, schone kamers, langs het zwembad liep regelmatig iemand langs om je vuile bordjes of bekertjes op te halen. Geloof me, er zijn er zat die te beroerd zijn om 4 meter naar de prullenbak te lopen, maar dat werd dus goed opgelost zo. Eten, de keuze was reuze, en elke avond werd er gevarieerd met gerechten aan de warme kant. Voor ons werd het wel wat druk in het restaurant qua gasten, wat massaal maar goed, je weet zelf wat je boekt. Animatie niet gebruikt voor kleine kinderen, dat wat ik zag aan/bij het zwembad was geinig, ze deden hun best. Kamers, schoon, nadeel was echt het bed. Verschrikkelijk hard! doet nog zeer aan mijn rug als ik er aan denk. Ik heb geruild van bed met 1 van onze kinderen, die vonden dit prima. Het was al met al een prima eerste ervaring met het al inclusieve gebeuren. Hoewel we er zelf niet meer als gezin voor kiezen. Ligt niet aan dit hotel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Familie Weidum16-08-2019

Nooit meer in Ephesia Holiday Beach

Ik begin met wat goed was. De ligging is mooi. De trips vanuit touroperator werden goed georganiseerd en als plezierig ervaren. Helaas kan ik geen positieve punten meer benoemen. Ten opzichte van andere reviews was onze vakantie bij Ephesia Holiday beach erg teleurstellend. Het complex is heel groot en hierdoor onoverzichtelijk. De informatie verstrekking was slecht waardoor het zelf zoeken was naar wat waar thuis hoorde.

De kamer: verouderd en zeer gehorig. De bedden waren hard. De bedden werden dagelijks opgemaakt maar de vloer werd niet goed schoongemaakt.

Het eten: massa productie, eentonig. De salade en het fruit waren vers, groenten uit blik te eten,weinig variatie, enkele malen rauw vlees aangetroffen. Enkele malen met andere gezelschappen naar het centrum geweest om te eten. De kids moesten het doen met patat, hamburgers en Turkse pizza's.

• 4IH14-08-2019

Slechte hygiëne, veel mensen ziek

Resort leuk opgezet, voor ieder wat wils. Kamers verouderd, zeepomp viel van de muur, handdoekring viel van de muur, douchewand hing los, föhn hing los in plug, harde bedden. Hygiëne matig tot slecht, nare geur sanitair. Eten goed van smaak, maar 4 van ons 5 hebben last gehad van diarree en ikzelf zelfs overgeven. Onze dochter had oorpijn. We hoorden veel mensen klagen over diarree en oorpijn. Vanwege lage prijs gekozen voor dit resort, maar we betalen voortaan graag iets meer. In de 7x dat we in Turkije zijn geweest (altijd 5* resorts) is er nog nooit iemand van ons ziek geweest. Wij gaan hier niet meer naar terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

113 tips over Hotel Ephesia Holiday Beach Club

• Sarah-Jane, 08-05-2012

Probeer zeker de Lekkerbek in Kusadasi zelf! Een lekker Belgisch restaurant!!!

• selma, 05-05-2012

boek niet er zijn echt zoveel mensen ziek 25 naar ziekenhuis mr dan heb je ook nog de rest die op het park nog ziek waren

• Linda Corporaal, 11-06-2014

Ga met de dolmus (deze stopt voor het hotel op onbepaalde tijden, onze ervaring is, dat je nooit lang hoeft te wachten) naar Efeze (let op: vraag de chauffeur naar de plaats Selçuk: Efeze (of Ephesus) kennen zij niet als zijnde een plaats, je moet wel een keer overstappen in Kusadasi). De schitterende historie van deze plaats is overweldigend!

225 vragen over Hotel Ephesia Holiday Beach Club

• Tamara , 10-11-2019

Diverse

Goedemiddag, hoelang is het in de bus vanaf Izmir? En wat kan je halen in de middag bij de snackbar?

Alvast bedankt.

• Leon, 11-07-2019

Kamers

In welk gedeelte liggen de kamers waar je s avonds het minste last hebt van muziek s avonds laat? Bvd voor uw reactie

Leon, 13-07-2019

Een 2 persoonskamer zeezicht,

Kevin van Akkeren, 12-07-2019

Wat voor kamer wil je? Daar hangt het ook vanaf

Leon, 13-07-2019

Een 2 persoonskamer met zeezicht, of 1 ouder voordeelkamer

• Kevin van Akkeren, 06-07-2019

Welke kamer? Familie suite.

Wij willen een familie suite boeken. 3/5 pers. met tussendeur. Welke blokken en of kamer kunnen we het beste aanvragen?

Hotel Ephesia Holiday Beach Club info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats