Hotel Ephesia Holiday Beach Club

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°13°
Hotel Ephesia Holiday Beach Club
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ephesia Holiday Beach Club voor je op een rij gezet:

1264 reviews over Hotel Ephesia Holiday Beach Club in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wel oke

De Jong
8-10-2018

Opzich een prima hotel maar inderdaad een hoog tokkie gehalte. Dat kan vervelend zijn. Wij hadden eerst een kamer waarbij het elektra het niet deed. Toen hebben we geklaagd en kregen een kamer dichterbij de bar met luide muziek snachts. Tevens deed de airco het niet. Toen maar een kamer gevraagd bij het zwembad achterin. Lekker rustig. Ze deden niet moeilijk bij de receptie, dat was fijn. Het eten verveeld snel. Wij zijn 3 keer uiteten geweest. Wat wij erg vervelend vonden is dat er elke 10 minuten een verkoper bij je bedje stond met: foto's maken bij sunset, watersporten, wellness, proppers voor restaurants uit de stad.. moet niet mogen vind ik. En Nee is voor hun niet nee. . Echt VRESELIJK! Ook stond er bij het avondbuffet buiten altijd een fotograaf die een foto wilde maken. Nee dat wilden wij niet. Helaas maakte deze fotograaf dan toch stiekem een foto. Onbeschoft hoor. Locals erg aardig net als het personeel bij het diner!

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 12-10-2018

Dear De Jong,

We are thankful for all of your comments; we would like to inform you that we are taking your opinions into consideration and will do our best in order to improve our service quality. It will be great pleasure to serve you again at “Ephesia Holiday Beach Club”.

Amanda Rijpkema
3-10-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Eten gevarieerd en warm, tuurlijk komt het eten na een week je neus uit maar dat is bij elke all-in.

Je verveelt je geen dag, je kan kiezen voor een druk zwembad waar je om 6uur handdoek moet liggen maar er zijn ook zwembaden waar je om 10uur nog genoeg keuze hebt. Mijn dochter heeft zich geen moment verveeld en dat maakt onze vakantie al snel goed!kamer werd goed schoongemaakt, lieve vrouw. Als ik een nadeel moet noemen dan is het de bedden,deze zijn echt te hard + de turkse vakantiegangers, zijn voelen zich koning in eigen land en dringen voor en verwachten direct geholpen te worden (tot aan het associale). Hier kan het personeel uiteraard niks aan doen!

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 6-10-2018

Beste Gast Amanda Rijpkema,

We zijn dankbaar voor al uw opmerkingen; We zullen u kunnen helpen met onze service. Wederom Ephesia Holiday Beach Club.

Met vriendelijke groet

Top genoten

Natasja
2-10-2018

Alles was goed alleen de bedden waren echt heel hard

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 6-10-2018

Beste Gast Natasja,

Met vriendelijke groet

Een goed verzorde vakantie

Joop
26-9-2018

Echt hier wordt/is aan alles gedacht, enige nadeel veel dranken moet je bijbetalen, terwijl je bij de meeste hotels deze ook gratis krijgt.

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 28-9-2018

Dear Joop,

Thank you very much for your kind comments. Furthermore we are in continuous search for achieving better service quality every day, thus we are grateful for your guidance. It will be great pleasure to serve you again at “Ephesia Holiday Beach Club”.

Anoniem
19-9-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie in dit hotel gehad. 10 dagen zonder verveling.

Zoon van 3,5 jaar heeft genoten van de zwembaden vooral de glijbanen.

Miniclub was ook top mevrouw mc was zo leuk en hield de kida goed bezig.

Animatie was gaaf, kadir was tof vol met energie voor de kinderen.

Yusuf van de bar een top persoon.

Eten was heerlijk, genoeg keuze.

Kamer was ruim genoeg voor 2 volwassen en 2 kids.

Schoonmaak was normaal, ze maakten niet altijd goed schoon maar was te overleven.

Ouder met kids zkr naar deze hotel, zkr een aanrader👍👍

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 21-9-2018

Dear Anonymous,

Thank you very much for your kind comments. It will be great pleasure to serve you again at “Ephesia Holiday Beach Club”.

Guest Reltions

Heerlijke vakantie!

Cora van Essen
3-9-2018

Voor de 3e keer hier een heerlijke vakantie gehad met (deze keer) 19 personen. Prima kamers, lekker zwembad, heerlijk eten, vriendelijke bediening; kortom niets te klagen gehad. Speciaal dank aan het animatieteam en Hugo, die weer een prachtige serie foto's van ons heeft gemaakt. Ook heel leuk is de Bazaar op loopafstand.

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 18-9-2018

Dear Cora van Essen,

Super

Sanne
30-8-2018

Het is een schoon hotel. Eten is goed en voldoende variatie. Eten is nooit koud en wordt voor je neus gebakken. Voor kinderen en volwassenen is er voldoende te doen personeel is zeer vriendelijk. Kamers zijn wat gedateerd en Housekeeping vonden wij niet heel schoon. Kamers mogen echt wel wat schoner. Tweede keer dit jaar dat wij zijn geweest bevalt ons prima. Strand van het hotel is geen schoon strand dat is jammer

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 31-8-2018

Dear Sanne,

Guest Relations

Fantastische vakantie, kindvriendelijk resort.

D. den Boef
30-8-2018

Wij waren een klein beetje bang na wat negatieve recensies maar wij hebben een fantastische vakantie gehad. Onze kinderen van 2 en 7 hebben een geweldige tijd gehad. Voor alle minpunten (uit voorgaande recensies) valt iets te zeggen, het eten is een beetje van hetzelfde en er zijn wel wat gebouwen etc. dat wat onderhoud nodig heeft maar de hygiëne is gewoon goed, de kamer werd iedere dag goed schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Al het personeel is druk bezig om iedereen het naar de zin te maken, lifeguards langs de zwembaden/glijbanen en bij het strand, barpersoneel ( Alper in het bijzonder), animatie team en mini-club (gewoon geweldig), in restaurants (goede service aan tafel), receptie, schoonmaak zowel buiten als binnen etc. Er zijn wat zaken voor verbetering vatbaar maar het is ook geen 5 sterren resort. Prijs/kwaliteit is super goed.

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 30-8-2018

Dear D. the Boef,

Guest Relations

Geweldig!!

Nathalie
23-8-2018

Na wat slechte reacties toch een beetje een twijfel of dit hotel de juiste keuze was...maar na een dag kan ik niet begrijpen waarom mensen zo negatief zijn??? Heel leuk ontvangen, koffer zijn op de kamer gebracht, mooie familie kamer waar elke dag schonen handoeken lagen,kamer netjes schoon gemaakt.

Zwembaden echt top!! genoeg bedjes en word zeker wel schoon gemaakt die jongen die verantwoordelijk is voor het zwembad loop de hele dag rond. Animatie is geweldig!! Werken echt super hard en altijd een vriendelijk woord.

Eten is echt wel goed, elke dag weer iets anders. En natuurlijk zal er iets bij zitten wat je niet lekker vind maar er staan genoeg andere dingen.

Als ik dan toch een min puntje moet noemen dan de plastic bekers maar ja...

Een top vakantie gehad en zou er zo weer heen gaan!!

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 27-8-2018

Dear Nathalie,

Best Regards

Wij gaan volgende zomer zeker terug!

Fam. Berth-Vernaeve
21-8-2018

Super leuk hotel. Kwaliteit en prijs zijn perfect voor dit hotel.

Mooie kamer met directe toegang to het zwembad.

aanrader: Hamam... leuke ervaring, niet opdringerig, maar heel erg genoten van de massages.

Ook een heel leuk animatie team, voor zowel klein als groot. bedankt aan Enrico, Umut, Bob, Niloy, Kadir, Tweety, Migo, Ibo, Alpr, Emrah, Murat, Kathleen, Himmet en Gülsa voor al het plezier tijdens ons verblijf

Bediening in het restaurant was top, voor je het wist stond je drinken op tafel.

Minpunt: heel veel nederlandstalige mensen maar jammer genoeg was er niemand die Nederlands sprak.

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 27-8-2018

Dear Familiy Berth-Vernaeve,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ephesia Holiday Beach Club in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ephesia Holiday Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.