Hotel Ephesia Holiday Beach Club

Hotel aan zee, Kinderhotel
Hotel Ephesia Holiday Beach Club
7,6

Omschrijving
Een prachtige zonsondergang krijg je er gratis bij tijdens je vakantie in Turkije bij Hotel Ephesia Holiday Beach Club. Alles wat je nodig hebt is op het resort aanwezig. Meerdere zwembaden, animatie en je loopt ook zo de zee in. Op loopafstand bevindt zich de bazaar waar veel winkels en shops zijn of boek een excursie naar de ruïnes van Ephesus.

We hebben een aantal aanbieders voor Ephesia Holiday Beach Club voor je op een rij gezet:

Laatste review

- Mooie opzet van het gehele complex, lijkt er alleen op dat er na het bouwen van het complex er niet meer aan onderhoud gedaan wordt

Veel dingen stuk:

- goede animatie

- goede ligging

- goed eten

- vriendelijk personeel

Wij hadden in eerste instantie een familie kamer, vw 2 slaapkamers.

Dit is echter gewoon 1 kamer mrt een dunne wand er tussen die niet tot plafond rijkt, kamer erg vies. Bij receptie andere kamer gevraagd, kregen grotere familie kamer, deze genomen ivm wel afsluit bare kamers, was wel even smerig

Alles grondig aan renovatie toe!!

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan

1275 reviews over Hotel Ephesia Holiday Beach Club in het Nederlands

Er zijn betere hotels voor dit geld

Karin,

- goede animatie

- goede ligging

- goed eten

- vriendelijk personeel

Wij hadden in eerste instantie een familie kamer, vw 2 slaapkamers.

Alles grondig aan renovatie toe!!

Nooit weer

Natascha,
12-11-2018

Aan vernieuwing toe! Kamers verouderd! Het woord schoonmaken komt niet in hen woordenboek voor!

S.avonds in de lobby erg ongezellig, miste een muziekje. Maar gelukkig hadden we vodka

Eten was al koud voordat je aan tafel zat!

Verouderd en te duur voor wat je krijgt

Familie M,
6-11-2018

Het hotel is er niet op voorruit gegaan in een jaar. Wij waren hier in 2017 ook en er was dit jaar letterlijk nergens te zien dat er onderhoud heeft plaats gevonden.

Ook met de feedback over de bizar dunne plastic bekertjes voor je drankjes is niks mee gedaan. Ook is het water in Oktober echt ijs en ijskoud en is zwemmen eigenlijk niet lekker. Het ontbijt is daarintegen echt top. Lunch en diner wat minder en verveelt inderdaad snel. Ik weet niet hoe het in de zomer is maar tegen het einde van het seizoen raakt de koek een beetje op. Mocht je toch gaan en een uitje plannen, rechts van het hotel zit een klein zaakje die tours aanbied. Wij hebben de jeepsafari gedaan en dit was wel heel leuk!

Thuiskomen!

Ilja,
4-11-2018

Deze zomer voor de 6e keer hier geweest. Was zoals altijd weer heerlijk vertoeven.

Bij de receptie en in het restaurant gewoon vriendelijk personeel, al zouden ze wel iets beter Engels kunnen spreken. Bij de bar 's-avonds leuk personeel en het animatieteam was weer top! Fotografen zijn idd veel aanwezig, maar niet opdringerig.(denk er aan, die jongens verdienen alleen wat als zij ook foto's verkopen, dus tuurlijk proberen ze het). Schoonmaak zou wat beter kunnen.

Kamers aan de kant van activity zwembad zijn echt wel aan vervanging toe, maar als het goed is gaat dit ook gebeuren binnenkort.

Het eten is prima!!! Ja, er is elke dag kip, maar hier wordt wel degelijk mee gevarieerd. Er is echt genoeg keus en voor ieder wat wils. En anders kan je altijd voor de verandering nog een dagje a la cart doen!

Goede prijs wel toe aan opknapt beurt

Ivonne,
3-11-2018

Erg verouderd complex , eten was massaal en lange rijen.

Niet voor herhaling

wil,
28-10-2018

Mooi vakantie dorp .Receptie personeel super vriendelijk. Verder personeel onvriendelijk kon geen lachje af. Ook de animatie personeel waren niet vrolijk konden nog geen eens je begroeten. Ik denk dat het einde seizoen was wel jammer want viel ons erg tegen. Eten was oke en de fam kamer was top alleen werd er geen een dag toilet papier neer gezet. Ondanks het mooi weer ons toch vermaakt maar niet voor herhaling .

mooi resort

debby,
27-10-2018

we waren hier met de herfstvakantie,er leuk resort.

jammer dat er idd niet in eerdere revieuws verteld wordt over de moskee,iedere morgen 6.15u wakker

in de buurt genoeg te doen,bazaar op loopafstand, shoppingcenter om de hoek

dolmus voor t hotel enz

eten was na 3dgn zo eentonig...jammer

bedden echt te hard,na 2 nachten toppper erop,na 4 nachten 2e topper,gelukkig apotheek om de hoek,diclo en zalf gejhaald voor de spierpijn hihi

zou hier niet zo snel naar terug gaan,maar toch leuke vakantie gehad...

Dear Debby,

Thank you very much for your kind comments. Furthermore we are in continuous search for achieving better service quality every day, thus we are grateful for your guidance. It will be great pleasure to serve you again at “Ephesia Holiday Beach Club”.

Best Regards

Guest Relations.

Fantastisch alleen het eten moet beter!

Michael,
25-10-2018

Super vakantie gehad, zoon van 5 heeft zich uitstekend vermaakt. Bij sommige revieuws zeggen mensen dat je voor alcohol moet betalen maar dit is alleen bij buitenlands gedistilleerd. Verder is alles gratis zoals cocktail, wijn en bier. Het enige tegenvaller was het eten. Dit kan veel beter.

Dear Micheal,

We are thankful for all of your comments; we would like to inform you that we are taking your opinions into consideration and will do our best in order to improve our service quality. It will be great pleasure to serve you again at “Ephesia Holiday Beach Club”.

Guest Relations.

goed resort allen heel gehorig.

Jos De Wildt,
23-10-2018

het was een heel mooi resort. heel veel zwembaden. een mooie kamer. een familie suite. mooi gelegen.

alleen jammer dat iedere ochtend om 6 uur de moskee begon te roepen. en als je iets niet wil dan is het dat je iedere ochtend om 6 uur wakker word in je vakantie.

Daarbij kwam nog dat de kamers heel erg gehorig waren en wij hadden de pech dat we tegenover de trap een kamer hadden op de eerste verdieping. er zijn geen liften dus iedereen moest langs die trap.

verder is de vakantie ons heel goed bevallen.

Dear Jos De Wildt,

heerlijke vakantie

Sander ten Broek,
23-10-2018

Een fijn en mooi hotel met een prachtige ligging direct aan zee. Het strand is heerlijk maar er zijn genoeg zwembaden waar je ook kunt gaan liggen. Eten en drinken in overvloed. Wij hebben het heerlijk gehad. Wel wat achterstallig onderhoud en er zou wat meer variatie in de warme vlees gerechten kunnen komen. Ik begrijp mensen die zeggen dat ze het allemaal niks vonden iig niet. En ik kom minimaal 2x per jaar in Turkije.

Dear Sander Ten Broek,

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ephesia Holiday Beach Club in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ephesia Holiday Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.