Hotel Ephesia Holiday Beach Club

Hotel Ephesia Holiday Beach Club
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ephesia Holiday Beach Club voor je op een rij gezet:

1322 reviews over Hotel Ephesia Holiday Beach Club in het Nederlands

Uitstekend Hotel een aanrader!

Patrick
20-8-2018

Ik heb hier weinig op aan te merken, prima hotel Ik ga er dit jaar weer naar toe

leuk gezellig

Fam Padding
18-8-2018

Het was een schitterende accomodatie. goeie service bij de receptie

genoeg te eten. Groot opgezet resort.

Jammer dat mensen klagen over bepaalde dingen zoals toiletten en andere zaken ik denk dat dit niet aan het personeel ligt maar kijk eens achterom en gooi dingen zelf in de prullebak. Thuis gooi je ook geen parasol stokken in een zwembad en ruim je ook je eigen spullen op. aanrader in kusadasi is om een dagtocht te gaan maken met Ameros 1 van een nederlandse vrouw top service en heel gezellig leuker als op een grote piraten boot. De bazaar is geweldig een aanrader!!

leuke vakantie gehad

Dear Fam Padding,

Thank you very much for your kind comments. It will be great pleasure to serve you again at “Ephesia Holiday Beach Club”.

Best Regards

Geweldige vakantie gehad !

Fam. Lohuis
18-8-2018

Erg mooi hotel op een zeer fraaie locatie direct aan de zee. Het is echt genieten van de zonsondergangen. 4 zwembaden zijn aanwezig, glijbanen, en voldoende ligbedden. Goed eten, ruime keuze en zeer aardige bediening. Animatie team heeft leuke avond programmas en ook overdag activiteiten bij het zwembad. Kortom, we hebben een top vakantie gehad. Zeer aan te bevelen! Ook de masage moet je eens proberen.

Dear Lohuis,

Helemaal top!!!

André, Annelies & kids
18-8-2018

We zitten te wachten op de bus terug naar het vliegveld. Wij hebben hier echt een fantastische tijd gehad. Altijd sceptisch geweest over dit soort hotels. Super vriendelijke,behulpzame mensen. Zwembad vonden onze kinderen heerlijk. Mooie locatie aan zee. Vrouw jarig.......heerlijk in de watten gelegd. Familyroom mooi en schoon. Minpunt de harde bedden en plastic bekers/flesjes als je van milieuvriendelijk houd. Echt een hele fijne vakantie gehad!!!!! Ga voor excursies naar New Happy Days net buiten het resort. Vriendelijk en stuk goedkoper. Andrea en Ozzy bedankt.

Dear Andre, Annelies & Kids

Wij komen terug!

Erik van der Lingen
17-8-2018

Ook wij waren wat angstig na de reacties hier op zoovers, maar wat is het een geweldig hotel!!!

Van glijbanen tot bubbelbad, van broodje kabab tot verse salade en van sporten/dansen in het zwembad tot aan de minidisco, alles is echt top!

Je kunt er ook een fantastische fotoshoot laten doen met een Top service!!!

Dear Erik Van Der Lingen,

Super!

Inge
17-8-2018

Het is een super hotel.

Onze kamer was direct aan het zwembad ideaal met kinderen. Dicht bij de stad en winkels rondom. Leuke animatie aan het zwembad als savonds kids disco, kermis en shows. 1 minpunt vinden wij het eten, veel speciale dingen om te eten. Ontbijt was dan wel super, iedere dag verse eitjes en pannenkoekjes. Heel veel aandacht voor de kindjes, iedereen super vriendelijk

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 17-8-2018

Dear Inge,

martijn Verhey
15-8-2018

Gewoon een goed hotel voor een goede prijs. Alles is goed verzorgd, zwembaden genoeg, eten genoeg, en vooral erg belangrijk bedjes bij de zwembaden genoeg 😂 zijn nu drie keer geweest en de Kids vinden het fantastisch. Als dan een kritisch puntje moet noemen zijn het de plastic bekertjes waar het drinken in gaat deze zijn echt zo dun, maar ja het is maar waar je, je druk over kan maken 😉 gewoon super hotel.

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 16-8-2018

Dear Martijn Verhey,

We are thankful for all of your comments; we would like to inform you that we are taking your opinions into consideration and will do our best in order to improve our service quality. It will be great pleasure to serve you again at “Ephesia Holiday Beach Club”.

Best Regard

Super fijn familie resort!

M. van de Steeg
13-8-2018

Ik ben zwaar verbaasd over de negatieve beoordelingen hier. Dit resort is gewoon heel weinig op aan te merken. Mensen die aangeven weg gestuurd te zijn op een vervelende manier hebben vast zelf ook niet leuk gereageerd dan, en er zijn nog 4 andere zwembaden waar je dan kan gaan liggen hé?

Het is ook onzin dat je ligbedden al vroeg moet afleggen, wij waren met een gezin van 5 personen en konden altijd wel een bedje vinden.

Eten is gevarieerd en zag er altijd fantastisch uit en tja mensen laten rommel achter, vraag me altijd af of ze dat thuis ook doen?

Wij hadden een swim-up kamer en dit was echt fantastisch voor de kinderen, er werd elke dag prima schoongemaakt, niks op aan te merken. (Thuis krijg ik niet elke dag een schoon bed en schone handdoeken en wordt er gedweild ;-))

Nee hoor wij hebben 2 geweldige weken gehad en onze kinderen hebben op en top genoten van dit geweldige familiehotel met al z'n faciliteiten.

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 14-8-2018

Dear M. Van De Steeg,

Fantasties

Jan
10-8-2018

Het is een mooie locatie. De zwembaden zijn erg mooi. Er zijn veel zwembaden voor kinderen ook kleine. De glijbanen zij mooi alleen de trap was een beetje wankel, maar daar ergende wij ons niet aan. Je kan direct de zee in lopen, de zee is heel lang ondiep. Midden op het water hebben ze een vlot neergelegt. Het eten was elke dag gevarieerd. Het was een top vakantie

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 11-8-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your kind comments. Furthermore we are in continuous search for achieving better service quality every day, thus we are grateful for your guidance. It will be great pleasure to serve you again at “Ephesia Holiday Beach Club”.

Best Regards

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. 3 jaar geleden ook geweest, niks minder op geworden. We werden wat angstig door de negatieve reacties op zoover maar gelukkig blijkt hier niks van waar. Water kan je overal uit de koelkasten pakken. Kamer werd elke dag goed schoon gemaakt, elke dag schone handdoeken. Eten was prima voldoende keus! Genoeg plek bij de zwembaden, wel bij het animatie bad druk maar verder genoeg plek over hoor! Toiletten bij de zwembaden werden continu schoon gemaakt, maar er zijn altijd mensen die de toiletten weer extra vervuilen, door hun ontlasting op de bril te doen bv, doe je thuis toch ook niet? Animatie was ook leuk, kinder disco inderdaad erg laat maar ja, dat doe je dan gewoon niet elke dag. Kermis super leuk! Onze kinderen hebben elke dag genoten en wij daardoor ook. Nila van het animatie team was weer geweldig! Al het personeel werkt super hard. Zoek je een leuk familie hotel niet twijfelen maar doen!

Guest Relations, Shareowner/Board Member, 10-8-2018

Dear Guest,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ephesia Holiday Beach Club in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ephesia Holiday Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ephesia Holiday Beach Club scoort een 8.15 uit 10 op basis van 1318 reviews.