Hotel Derici

• Sauna

93 reviews over Hotel Derici

• 2019
    8Lena en famillie07-08-2019

Prima hotel in grote gezellige toeristische plaats

Hotel Derici is een prima hotel, het uitzicht op de cruiseschepen en de drukke boulevard is geweldig altijd wat te zien en te beleven! Personeel is hardwerkend en erg betrokken dat bleek wel toen mijn echtgenoot opgenomen moest worden in ziekenhuis ze leefde erg mee en deden alles voor je.Eten is prima zeker gezien de prijzen .Zwembad niet groot maar heerlijk zelfs in hoogseizoen altijd vrije ligbedden te vinden. Tip; als je een taxi neemt(naast het hotel en Starbucks gelegen)bij Sahil taxi vragen naar Zeki Oge wij hebben een superdag gehad met deze lieve hardwerkende chauffeur en de prijzen zijn goed! Bezoek aan Efese is echt een aanrader. Dagtrip naar Pammukale(excursie met bus) vond ik tegenvallen kan je beter met privéchauffeur doen nu heb je verplichte stops bij textielfabriek en eettentjes ook de lunch is massaal en niet gezellig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Kim12-07-2019

Geweldig, volgend jaar weer hierheen!

Fantastisch vakantieoord! Ontzettend lief personeel. Erg vrolijk en staan tot je dienst. Heerlijk ontbijt en avond eten. Hotelkamers zijn wat gedateerd maar dat mocht de pret zeker niet drukke aangezien je toch altijd buiten bent. De douche was nog beter dan bij ons thuis. Wel harde bedden maar hierover wat gezegd te hebben hebben ze het een en ander aangepast. Volgend jaar gaan wij weer!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Anneke Bouwman17-06-2019

Ik kom al jaren in Dereci hotel het is een prima hotel perfecte ligging.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Wat. Aartsen21-05-2019

Prima hotel

Prima hotel met een centrale liggen. 5 minuten lopen van het leuke dorpjes met veel winkels en veel terrasjes. Wij hadden half pension en dat wat goed verzorgd. Overdekt zwembad stelt helemaal niets voor en zwembad op het dak was ook erg klein. Wel een prima plaats om lekker te zonnen. Het enige wat ik verschrikkelijk vond was het bed. Keihard. Had de dekens al onder m n onderlaken gelegd maar dan was het nog erg hard.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Esther28-09-2018

Gezellig

Super leuk hotel, geschikt voor ouderen. Super behulpzaam en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Jet05-09-2018

prima hotel, relaxte sfeer

kleinschalig gezellig hotel met hele vriendelijke bediening. Kamers zijn niet super de luxe maar prima, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Er wordt iedere dag schoongemaakt en het bed wordt iedere dag verschoond en schone handdoeken. De dolmus stopt voor de deur van het hotel, en kun je bv naar Long beach of Ladies beach. Er is op loopafstand een strandje maar niet echt voor de deur, ong. 10 min lopen vanaf het hotel. Je zit middenin het centrum dus alles gaat dag en nacht door, toeterende auto's, drukte op de boulevard. Gelukkig zijn de schuifdeuren vh balkon goed geluiddempend. Iedere ochtend 5.30 de eerste geluiden van de dichtstbijzijnde moskee, wij vonden dit geen probleem, je bent tenslotte in Turkije. Een dag met de Amoris 1 meegeweest ,max 20 personen en alleen Nederlanders. prima sfeer aan boord en goed eten. Stel je niet teveel voor van de baaitjes waar je stopt en kunt snorkelen .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Bosma17-07-2018

Fantastische plaats

Hotel is wat verouderd, badkamer vooral in bad douchen, maar wel schoon alles.
    Eten prima buffet behalve toetjes had wat meer variatie in gekund steeds hetzelfde. Personeel schoonmaak en ontbijt, avondeten super vriendelijk en attent. Dichtbij strand, gezellig drukke boulevard, centrum met vele winkels en restaurants, dolmus die om de 5 a 10 minuten komt en waar wij mee naar star beach gingen, prachtig strand en voor 6 lyra wordt je gebracht. Enige nadeel als je land op Bodrum duurt het bijna 3 uur voor je op je bestemming bent met de bus. Weinig watersport. Ga met de boot met de Amores 1 dan heb je zeker een fantastische dag met geweldig aardige mensen en een super service, weinig mensen aan boord max 20 personen

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Gerda Geurts31-08-2017

Fantastisch uitzicht kamers voorkant van het Hotel

Mooie kamer niet al te groot,met ultra T.V in de spiegel gemaakt. Echt mooi gedaan. Mooi balkon.Het uitzicht is magnifiek je kan de cruise schepen aan zien meren.Zwembad op de bovenste verdieping met ligstoelen.Het hotel zit om de hoek van de winkelstraat.Taxi standplaats zowat voor de deur .Ook de dolmus bus vlakbij. Halfpension,avond eten kan beter. Heerlijke bedden.Toen wij weggingen werd er op de hele afdeling nieuwe vloerbedekking gelegd.Alles was goed schoon en aardig personeel.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9L. Hamberg05-10-2016

Ligging aan strand, bij centrum, super schoon

De kamers werden elke dag gedaan, elke dag schone handdoeken, zelfs balkon werd gedweild. Personeel super behulpzaam en vriendelijk. Prima ontbijtbuffet, warme maaltijd goed te doen (buffetvorm). Ligging van het hotel aan de boulevard en strand. Prima busverbinding naar Ladies en Long Beach. Op het strand wordt je niet lastiggevallen. Eten bij Captain's House aanrader, supervriendelijke bediening, eten prima. Al met al een aanrader. We gaan volgend jaar weer.

Gereisd in augustus 2016

• 9Marije Hamberg10-09-2016

Genoten van Kuşadasi en Derici Hotel.

Top locatie in geweldig Kuşadadi!

Hotel Derici was ronduit geweldig. Uitgebreid Turks ontbijt, midden in het centrum, geweldig uitzicht vanaf zwembad, schone kamers. Het diner was eenzijdig, maar goed te doen. Andere restaurants op loopafstand zoals Captains House waren van goede kwaliteit en zeer gastvrij. Volgend jaar gaan we zeker weer! Mooie mensen, mooie cultuur, prachtige stranden. Mensen moeten zich niet weerhouden door de media, zelf de nationale feestdag werd uit respect voor de overledenen in rust gevierd. Kortom, een geweldige vakantie met combinatie van drukte in de stad en rust op het strand en bij de mensen. Twee vrouwen konden veilig alleen over straat.

Gereisd in augustus 2016

Hotel Derici info