Hotel Charisma De Luxe

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag13°8°
Hotel Charisma De Luxe
8,5

Omschrijving
Hotel Charisma De Luxe ligt bij Kusadasi direct aan zee. De kamers zijn ruim, schoon en er staan goede bedden. Het eten is ‘s ochtends en ‘s avonds goed en gevarieerd. Ook vind je hier een spa en een zwembad. Er heerst rust in het hotel en het personeel is erg vriendelijk. In ongeveer 20 minuten loop je naar het centrum van Kusadasi.

305 reviews over Hotel Charisma De Luxe in het Nederlands

Annie Pit,
16-10-2018

Heerlijk Hotel

Fantastisch eten incl veel heerlijke desserts.

Supervriendelijk personeel. Lopen echt de benen uit hun lijf.

Prachtig middelgroot hotel, direct aan zee. Ligbedden op houten vlonder, dus geen last van zand. Via trapjes is zee goed bereikbaar en wordt er veel gezwommen in zee. Wij hadden halfpension en de buffetten waren 's morgens en 'avonds uitstekend. 's Avonds aardige kok buiten die heerlijke pasta of spaghetti voor je roerbakt. Al het personeel is overigens bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Je wordt echt in de watten gelegd. Op loopafstand van levendige centrum. Enige minpuntjes waren de grote groepen Chinezen en regelmatig bruiloften die er plaatsvinden met luide muziek. Die muziek houdt overigens wel rond 23.00 uur weer op. Het spacentrum is geweldig uitgebreid en je kunt overal gratis gebruik van maken, bv Hamam, sauna enz. Wij hadden fijne standaard kamer met airco in het oude gedeelte Iets gedateerd, maar heerlijk boxspringbed en goede douche met stevige straal. Heerlijk hotel, alle kamers zeezicht. .Een echte aanrader!!

Prima hotel met vriendelijk personeel

Ingrid,
11-9-2018

Wij verblijven op dit moment in het hotel. De aankomst van buiten gezien is erg mooi, maar binnen is het weinig kleurrijk. Wel groot en ruim met banken en zitjes. Iedere avond is er live muziek in lobby en op het terras van het restaurant. Eten is buffetvorm. Wel veel hetzelfde, maar zo veel keuze dat je iedere dag iets anders kunt eten. Wij hadden een superiorkamer die ruim is met een fijne inloop douche en rainshower. De bedden zijn heerlijk. Verder balkon maar wel met zij zeezicht wat weinig voorstelt. Er is geen strand maar wel houten vlonders met genoeg bedjes en heerlijke grote kussens. Handdoeken kun je bij het spacenter afhalen. Het zwembad vond ik niet gezellig. Ongeveer 20 minuten lopen richting boulevard en centrum maar neem liever de dolmus of een taxi. Het personeel is echt erg vriendelijk. Wij hadden HP en de prijzen voor drankjes zijn echt schappelijk. Kortom, een goed hotel maar niet heel gezellig.

Nooit meer!!

Gerrit Schilt,
4-9-2018

Wij komen al 10 jaar in het Charisma en waren altijd dik tevreden. Echter, na onze laatste ervaring van augustus jl. komen wij niet meer terug. Het hotel heeft nu veelal (Turks) all-inclusive publiek met veel jengelende kinderen die poepen in het zwembad. Eten is erg achteruit gegaan en het onderhoud laat veel te wensen over. De bediening blijft top, maar ons zien ze niet meer terug in het Charisma. Jammer dat het mogelijk is om zo'n mooi en fijn hotel in korte tijd naar de Filistijnen te helpen!

Mooiste hotel in kusadasi

Dhr. Özcan,
27-8-2018

Het hotel was erg mooi en goed verzorgd, we hadden een superior kamer met zicht op ze vanaf het balkon. De kamer zelf was erg mooi en luxe. Het personeel was erg vriendelijk en we werden goed geholpen, zowel bij de receptie als in het restaurant, bij de zee enz. De voorzieningen waren ook erg goed, zeker omdst alles bij de prijs inbegrepen was. De spa was erg mooi en ook de fitnessruimte was gigantisch en erg modern voor een hotel. Verder was het eten ook heerlijk en was er een lopend buffet en ook een gedeelte waar eten vers voor je word gemaakt. Wij mistten af en toe variatie, maar de smaak van het eten compenseerde daar weer mee.

De kamers werden verder ook goed bijgehouden en onze vluchtgegevens werden een dag van te voren netjes bezorgd in onze kamer.

Hotel is een klein stukje verder van het centrum maar is ongeveer 15-20 min. lopen.

Kort samengevat een geweldig hotel qua uiterlijk, service en eten en drinken.

uitmuntend

F.Evers,
10-6-2018

Werkelijk een fantastisch hotel. Alles maar dan ook alles klopt hier. Super goed eten en afwisselend. Hotel is zo netjes en de kamers zijn prachtig en schoon. Als ik een 11 kon geven dan gaven wij het personeel een 11, nog nooit zoiets meegemaakt. Je wordt echt in de watten gelegd. Mede door het personeel hier een meer dan heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug. Speciale dank voor ober Ismail, das een toppertje.

Perfect hotel, zijn 5 sterren waard.

David van Santen,
23-9-2017

Mooi hotel, goede service, veel personeel. Zeer prettige lokatie, dorp binnen loopafstand. Goed en gevarieerd eten. Mooie kamers. Dit hotel ligt op een rustige lokatie aan een baai, samen met Korumar en Kishmet. Veel organisaties hebben dit hotel in hun programma opgenomen. Dus ook af en toe grote groepen voor 1 nacht b.v.

G. Schilt,
2-9-2017

Alles uitstekend, geen all-inclusive, ouder publiek.

Top vakantie

Michael,
19-8-2017

Zeer leuke vakantie hier gehad. Erg mooi hotel met prima eten en een zeer goede ligging. Het enige minpunt was het feit dat er verschrikkelijk veel chinezen waren die 24/7 foto's maakte. Rustig s'avonds eten zat er dan ook niet in. Elke avond stond er namelijk een klein leger van chinezen aan je tafel om op hun gemak foto's te maken van de zonsondergang. Buiten dat was alles top en zou ik het hotel aan iedereen aanraden.

Voor ons nooit meer.

Levo,
10-8-2017

Hotel is zeker geen 5 sterren. Het heeft geen strand. Schoonmaak laat aan de wensen over. De kamer wordt niet elke dag schoongemaakt. Eten is niet gevarieerd em wordt op een gegeven moment niet aangevuld. Geen animatie. De stoelen van het restaurant is keihard zonder kussens. Geen laat ontbijt. Ontbijt begint om 06:00 uur ofzo iets en is op papier tot 10.00 uur, echter men begint 10 tot 15 minuten van te voren op te ruimen. Te weinig medewerkers waardoor het opruimen van de tafels op zich laat wachten.

Prettig Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charisma De Luxe in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charisma De Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.