Hotel Charisma De Luxe

313 reviews over Hotel Charisma De Luxe in het Nederlands

uitmuntend

F.Evers
10-6-2018

Werkelijk een fantastisch hotel. Alles maar dan ook alles klopt hier. Super goed eten en afwisselend. Hotel is zo netjes en de kamers zijn prachtig en schoon. Als ik een 11 kon geven dan gaven wij het personeel een 11, nog nooit zoiets meegemaakt. Je wordt echt in de watten gelegd. Mede door het personeel hier een meer dan heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug. Speciale dank voor ober Ismail, das een toppertje.

Perfect hotel, zijn 5 sterren waard.

David van Santen
23-9-2017

Mooi hotel, goede service, veel personeel. Zeer prettige lokatie, dorp binnen loopafstand. Goed en gevarieerd eten. Mooie kamers. Dit hotel ligt op een rustige lokatie aan een baai, samen met Korumar en Kishmet. Veel organisaties hebben dit hotel in hun programma opgenomen. Dus ook af en toe grote groepen voor 1 nacht b.v.

G. Schilt
2-9-2017

Alles uitstekend, geen all-inclusive, ouder publiek.

Top vakantie

Michael
19-8-2017

Zeer leuke vakantie hier gehad. Erg mooi hotel met prima eten en een zeer goede ligging. Het enige minpunt was het feit dat er verschrikkelijk veel chinezen waren die 24/7 foto's maakte. Rustig s'avonds eten zat er dan ook niet in. Elke avond stond er namelijk een klein leger van chinezen aan je tafel om op hun gemak foto's te maken van de zonsondergang. Buiten dat was alles top en zou ik het hotel aan iedereen aanraden.

Voor ons nooit meer.

Levo
10-8-2017

Hotel is zeker geen 5 sterren. Het heeft geen strand. Schoonmaak laat aan de wensen over. De kamer wordt niet elke dag schoongemaakt. Eten is niet gevarieerd em wordt op een gegeven moment niet aangevuld. Geen animatie. De stoelen van het restaurant is keihard zonder kussens. Geen laat ontbijt. Ontbijt begint om 06:00 uur ofzo iets en is op papier tot 10.00 uur, echter men begint 10 tot 15 minuten van te voren op te ruimen. Te weinig medewerkers waardoor het opruimen van de tafels op zich laat wachten.

Zeer goed hotel. Zeker 5 ster

David van Santen
7-1-2017

Charisma is kort geleden verbouwd en ik had een schitterende kamer in het nieuwe gedeelte. Een gedeeltelijk zeezicht. Goed restaurant, lekker eten. Aardig personeel. Hammam, goed ingerichte fitness ruimte. Ook het aanwezige lunch/snack restaurantje was erg goed.

Fantastisch hotel!

Peter en Anja van Kesteren
22-9-2016

De vakantie zit er weer bijna op!wij hebben genoten....!7 jaar geleden waren we ook hier!Superluxe kamers in.de nieuwe vleugel!geweldige bediening!geweldige spa!laat je vooral heerlijk masseren!Een hotel wat luxe en rust uitstraalt en waar je echt in de watten wordt gelegd!wij begrijpen niet dat er mensen zijn die durven klagen over dit hotel!De bediening is superkindvriendelijk, maar wij vinden het persoonlijk geen geschikt hotel voor kinderen!

Zoals we al jaren gewend zijn, fantastisch!

G. Schilt
16-9-2016

Alles, behalve de airco, die niet altijd aanstond in de algemene ruimtes.

Prachtig

Marjolein
6-9-2016

Wauw, wat een mooie vakantie hebben wij hier gehad. Een mooi hotel met goede kamers, die goed schoon worden gehouden en een waanzinnig uitzicht hebben. Het eten is prima en het personeel is vriendelijk. Het zwembad is verkoelend en goed schoon en de ligging van het hotel is perfect. Tip is om aan het eind van de vakantie goed het budget te checken wat op je kaart staat want bij ons waren er dingen op ons pasje/kamernummer gezet. Dit is echter netjes rechtgezet want alle bonnetjes waren bewaard waardoor de handtekeningen duidelijk niet van ons waren. De mensen van de receptie zijn daarbij ook erg behulpzaam.

Het stadje is leuk om te bezoeken, wij deden dit vooral in de avond. Je vindt aan de boulevard veel turken maar in het oude centrum zijn meer de toeristenplekjes. Een echte aanrader is Marina Real Chinese Restaurant. Lekker eten (ook Europees) en lekkere cocktails. Hij zit aan de hoofdweg.

Aan het verblijf hier ontbreekt je niets. Het is echt vol genieten van dit prachtige vakantieland.

Amazing Holiday!

Camilla Juul Hansen
14-8-2016

Stunning infinity pool and ocean view from our superior room

Hotel Charisma De Luxe 8.89 10 313 .