Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, KinderhotelWeer vandaag15°7°
6,1

Omschrijving
Aan de Turkse kust ligt Hotel Batihan Beach Resort & Spa. Vooral in het hoogseizoen is het hier heel druk en delen van het hotel zijn toe aan vernieuwing. Het animatieteam is heel enthousiast en organiseert de hele dag activiteiten. Met de Dolmus ben je zo in het centrum van Kusadasi of maak een boottocht en als je geluk hebt zie je dolfijnen.

We hebben een aantal aanbieders voor Batihan Beach Resort voor je op een rij gezet:

1380 reviews over Hotel Batihan Beach Resort in het Nederlands

Elke zomer voor ons de mooiste tijd van het jaar!!

Murat en Suzy,
17-1-2019

Wij komen al jaren naar dit hotel! Wij vinden het hier zeer goed!!

Vriendelijk personeel, veel activiteiten en lekker eten. Het hotel ligt dicht bij het strand en de zee en er is een hele mooie grote tuin! Wat moet een mens nog meer hebben? Echt genieten!!

Wij voelen ons hier steeds welkom, het voelt echt als een tweede thuis voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

C van Aarsen,
17-1-2019

Via touroperator. Maar uiteindelijk net zo dramatisch. Foto's op hun sites van zeker 20 jaar oud. Slecht hotel. Veel schimmel in de badkamer, lekkages. Klachten bij de receptie hebben niet geholpen. Slechte schoonmaak. Lange wachtrijen tijdens het eten. Slechte bediening. Personeel liep gewoon in hun eigen kleding, echt smerig. De douches bij de zwembaden stonden stijf van de schimmel aan wanden en vloeren. De openbare toiletten bij de receptie waren te goor om gebruik van te maken. Echt een pislucht hing er. Nooit meer touroperator en zeker geen Turkije meer. Heb het helemaal gehad met dit land.

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar

Jacqueline Veenhof,
1-12-2018

Mooi Hotel met ruime kamers. Mooi uitzicht. Prachtige zwembaden. Mooi strand. Goede animatie. Eten was heerlijk. Wel 1 minpunt: de stoelen bij de poolbar.

Gereisd met partner in mei 2018

Super

Diana De Meyer,
16-11-2018

De ligging was perfect gelijk aan het strand verzorgd en netjes centraal gelegen dolmus voor de deur eten ook goed vriendelijk personeel genoeg excursies kan je beter buiten de deur doen tickets kopen stalletjes genoeg buiten hotel te vinden veel goedkoper dan de reis organisatie ook veel watersport op het strand minder de stoelen op groot terras en niet zo veel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

MARLENE PAUELS,
23-10-2018

Mooi en goed en schoon hotel. Vriendelijk personeel. Heel gevarieerd en grote keuze v goed eten. Kort bij het strand . Goed amusement voor de avond.Het enige nadeel was dat het water in de zwembaden bij het hotel echt ijskoud water hadden.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Faruk,
14-10-2018

Wij zijn van 25-9 tm 9-10 hier geweest samen met onze zoontje van 4. We kwamen in de nacht aan en kregen desondanks nog wat te eten complimenten hiervoor echter onze kamer was beschimmeld en stonk hier een melding van gemaakt en kregen de volgende dag een prima kamer. Eten was lekker en gevarieerd hiervoor ook complimenten gegeven aan de koks. Door het meerendeel rumbul publiek was het zowel het restaurant als de rest van het hotel chaos. Ze zijn immers erg onbeschoft en brutaal maar wij probeerden ons hier niet aan te storen. We willen onze complimenten geven aan alle animatieleden onder leiding van Koray voor de onvergetelijke 2 weken daar. Zelfde geldt voor de obers bij het strand die ons dagelijks met een glimlach hebben ontvangen. Bruiloft heeft ons niet gestoord de hotel is aan renovatie toe dat is overduidelijk maar daar zouden ze werk van maken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Gemiddeld tot goed

A. beens,
9-10-2018

We hebben een mooie vakantie gehad.

Vriendelijk personeel.niks is te veel gevraagd.

Eten was heel goed en gevarieerd.

1 minpuntje was dat het erg gehorig is je hoort de buren letterlijk praten als je in de kamer bent met deuren dicht en wij zaten aan de achterkant(standaard kamer 2e verdieping) en smorgens om 6 uur komen ze de containers legen en werden wij wakker van.dat was niet erg fijn.

En als iemand anders de deur dicht doet op dezelfde gang denderd het heel erg door..midden in de nacht weer wakker en harde bedden.

Kijk je kan overal over zeuren maar het is verder echt een prima hotel..je betaalt ook niet de hoofdprijs dus prijs kwaliteit verhouding is erg in verhouding.

Leuke punten zijn dat je iedere avond hele leuke animatie hebt..met heel uiteenlopende dingen.

Voldoende bedjes bij het zwembad en ook op het strand goed toeven.

En ook niet onbelangrijk..je hebt overal WiFi..zelf tot op het strand.

Wij hebben genoten.!!

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer

Els,
7-10-2018

Zeer slecht onderhouden hotel elke dag een overstroomde badkamer, verstopte wastafel, slechte schoonmaak.

Eten in de eetzaal een drama, smerig, te druk.... Geen plek genoeg om te zitten welke tijd je ook kwam.Bussen vol met onbeschofte oostblokkers die voor willen dringen en borden vol opscheppen om het vervolgens te laten staan. Gevolg lege schalen die haast niet meer bij worden gevuld. Op een dag was er haast geen brood bij t ontbijt, een andere sag waren de servetten weer op. Dus diverse keren uit eten geweest (extra kosten).

Op het strand allemaal kapotte of beschimmelde ligbedden, waar je zelf nog mee moet slepen want als er weer eens een bruiloft is dan worden al die bedden weggehaald en kan jij als gast de volgende dag zelf een heel bedje ergens vandaan halen. Ook oudere mensen worden niet geholpen. Schande gewoon.

Klagen heeft geen zin wordt niks mee gedaan.

Touroperator moet zich schamen om dit hotel nog in zijn programma te hebben

Gereisd met vrienden in september 2018

Nooit meer,

Monique,
6-10-2018

Het hotel is sterk verouderd. De kamers zijn vreselijk. Het water loopt onder het bad uit. De airco’s maken veel lawaai en ruiken muf. De gordijnen zitten onder de vlekken. Als je met drie mensen in de lift stapt gaat het alarm af. Personeel is onvriendelijk. We kregen een kamer waar de schimmel op het plafond stond. Ook arriveerde er bussen vol met Bulgaarse mensen. Zeer onbeschoft . Het restaurant was afgeladen vol en de schalen met eten leeggeroofd. Mensen hadden grote boodschappentassen bij hun die ze vulden met eten. Het leek wel oorlog. Zwembad is te klein voor zoveel mensen.

Pluspunten. Goed internet en het eten was lekker. Ligging is ook goed. Direct aan het strand en op loopafstand van shoppingmall en bazaar. Kusadasi 10 min. Met dolmus, 50 ct.

Gereisd met partner in oktober 2018

Om te huilen.

Monique,
3-10-2018

Horror. Ik kan echt niets verzinnen wat goed is aan dit hotel. Het lijkt wel of ik in het oostblok ben beland. Ik kom al 20 jaar in Turkije maar dit is echt het op 1 na meest vreselijke hotel.

Gereisd met partner in oktober 2018

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Batihan Beach Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Batihan Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.