Hotel Batihan Beach Resort

Hotel Batihan Beach Resort

7.5Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 456p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Batihan Beach Resort is volgens jullie een hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het personeel is daarnaast erg vriendelijk en het animatieteam doet hun best. Wel zijn jullie meningen over de faciliteiten erg verdeeld. Ben je benieuwd waarover de meningen precies verdeeld zijn? Lees dan verder.

De kamers

Zo zijn bijvoorbeeld de meningen over de kamers van Hotel Batihan Beach Resort & Spa verdeeld. Waar velen zeggen een mooie en ruime kamer te hebben gehad, zijn er ook enkelen die zeer ontevreden waren over de kamer. Zo zegt Monique: ‘Het hotel is sterk verouderd. De kamers zijn vreselijk. Het water loopt onder het bad uit. De airco’s maken veel lawaai en ruiken muf. De gordijnen zitten onder de vlekken.’ Maar Jacqueline was dan weer zeer tevreden: ‘Mooi Hotel met ruime kamers. Mooi uitzicht.’ Wellicht slim om even te kijken welke verschillende kamers het hotel heeft en van te voren een kamer uit te kiezen die bij je wensen past.

Jullie meningen over de kwaliteit van het eten zijn verdeeld. De één zegt dat het eten goed en gevarieerd is, de ander zegt juist dat er weinig keuze is bij het dinerbuffet. Melissa zegt erover: ‘Lange rijen bij het eten en weinig keuze in warm eten.’ Maar Faruk is dan weer wel positief en schrijft: ‘Eten was lekker en gevarieerd hiervoor ook complimenten gegeven aan de koks.’ Smaken verschillen!

Over de zwembaden van Hotel Batihan Beach Resort & Spa zijn jullie bijna allemaal tevreden. Jullie schrijven dat er meerdere zwembaden zijn en dat vooral de zwembaden met glijbanen favoriet zijn bij de kinderen. Puntjes van kritiek zijn dat er te weinig ruimte is en het zwembadwater wat te koud is.

Ook jullie mening over de algemene hygiëne van Hotel Batihan Beach Resort is verdeeld. De een noemt het een zeer schoon en netjes hotel, waaronder Marlene: ‘Mooi en goed en schoon hotel.’ De ander is er niet zo tevreden over en vindt het hotel niet goed onderhouden. Els vertelt: ‘Zeer slecht onderhouden hotel elke dag een overstroomde badkamer, verstopte wastafel, slechte schoonmaak.’

De omgeving

Jullie geven aan erg tevreden te zijn over de locatie van Hotel Batihan Beach Resort. Je wandelt zo het strand op dat bij het hotel hoort om vervolgens een duik te nemen in de zee. Veel van jullie geven daarnaast aan dat het strand erg mooi is.

Naar het levendige centrum van Kusadasi? Volgens jullie bereik je dat gemakkelijk en snel met de dolmus. En dat voor een klein prijsje. De dolmus stopt voor de deur van Hotel Batihan Beach Resort. Je kunt hier ook goed watersporten en op leuke excursies. Diana geeft nog enkele tips voor het kopen van tickets voor excursies: ‘Voor excursies kan je beter buiten de deur tickets kopen, stalletjes genoeg buiten hotel te vinden, veel goedkoper dan de reisorganisatie.’

1470 reviews over Hotel Batihan Beach Resort

• 10Raedts - Voets02-02-2020

Superformidastisch!

Ik snap al die negatieve opmerkingen niet. Wij waren er van 6/10 /19 tot 13/10/19, dus de laatste week. Onze kamer was excellent met uitzicht zowel op zee als op het zwembad. Bovendien werd zij IEDERE dag spic en span gepoetst! De eetzaal was 's avonds inderdaad vol. Maar als je boekt, zie je ook het aantal kamers en weet je op voorhand dat je even geduld moet hebben. Eten was er véél te veel, voor ieder wat wils en allemaal super lekker. Kan je thuis ook iedere dag kiezen uit zoveel gerechten ????? Bij ons bleven geen vuile borden staan . Misschien doen zoals wij en af en toe een fooi geven??? Mensen kijk eerst wat je thuis hebt en dan wat je betaald hebt; je krijgt nl waarvoor je betaalt. Voor ons was de Batihan super! Proficiat aan het management en aan al het personeel. Wij gaan zeker terug!

• 2019
    8Nico Ruygrok27-10-2019

Prima vakantie

Hotel was schoon en netjes toonde wel wat donker. Bij de familiekamer 2 aparte kamers met wel wat harde bedden. Uitzicht op zee viel ons wat tegen, als je naar beneden keek zag je de vuilnisbakken staan. De service van het personeel was perfect. Hele hotel werd opgetrommelt toen onze dochter van 3 kwijt was. Locatie is prima, snel in het centrum en ook leuke plaatsen in de buurt om te shoppen. Eten en drinken was prima variatie voor de kindjes was de keus wat beperkt. Spa is n aanrader, maar niet heel goedkoop, maar heel goed. Zwembad was erg koud en de glijbanen beperkt open. Kidsclub wat mager, weinig intitiatief vanuit het personeel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8M.H13-10-2019

Goed hotel

We hadden een prachtige kamer met bijna privezwembad! Harde bedden. Hammam is een aanrader!! Eten is goed verzorgd maar een beetje saai. 1 koffie apparaat en 1 mes om brood te snijden is een beetje weinig voor de eetzaal.

• 1sabrina13-10-2019

NOOIT MEER, veel te slecht onderhouden en asociaal

Veel te veel gasten en veel te weinig personeel, liepen constant achter de feiten aan. Er was veel achterstallig onderhoud en veel te weinig eten. De gasten waren erg asociaal en het hotel personeel erg onvriendelijk zeker als je een Nederlander ben, Turkse mensen kregen overal voorrang. Alleen de schoonmaaksters waren erg vriendelijk. Wij gaan ieder jaar naar turkije maar nog nooit zo n slecht hotel als deze meegemaakt.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9N&R11-10-2019

Perfect

Het is echt een goed hotel, het eten is daar prima alleen natuurlijk omdat je all inclusief zit wel een rij bij het buffet maar dat is normaal. Kamers waren goed de huishouding was vertrouwd elke dag nieuwe lakens, shampoo, handoeken. De ligging is perfect strand 1 minuut lopen en een winkelcentrum op loop afstand. Dolmus maar voor 1 euro pp voor een reis naar kusadasi centrum. Personeel is echt perfect ze helpen je met wat je maar vraagt aan het begin erg geschrokken van de reviews van mensen maar dat is meer hun ervaring geweest want dit was een van onze beste vakanties tot nu toe volgend jaar gaan we weer terug. Animatie maakte er elke dag echt een show van !!. Wifi in het resort super goed zelfs wifi bij het zwembad. Voor de mensen die toch willen komen volgend jaar naar batihan resort het is de moeite waard !!!

Vakantie in oktober

Mvg, N&R

• 8Jetje09-10-2019

Ik ben er weer voor de 7de keer

Eerst mijn positieve feedback, Personeel heel goed,vriendelijk,behulpzaam. Turkije is een prachtig land waar zoveel te zien is.We voelen ons hier thuis daarom ook de 7de keer in dit hotel waarvan 25 jaar al Turkije! Nu enkele kleine negatieve puntjes: de frieten aan het zwembad buffet zijn steeds koud en slap. Het poetsen van de vloer kan wat beter en ik mis een kastje/legger in de badkamer. Hopelijk bij wel en wee komen we weer volgend jaar. (Moeten wel om Valerie een bezoekje te brengen)

• 7Chantal08-10-2019

Goed, maar niet goed genoeg.

Het is een groot complex. Het avond eten begint om 19.30 uur, best laat.....zeker voor kids. Iedereen wil dan ook gaan eten met als gevolg dat je in lange rijen staat. Dus zoek om 19.30 een plek en wacht dan nog 45 min en dan hoef je niet in een rij te staan. Het eten is prima. Hygiëne op de kamers is wel iets minder. Badkamer is beetje gek gemaakt....beetje krap. Het animatie team is fantastisch. Het bedienend personeel is niet vriendelijk. Verder hebben we een fijne vakantie gehad. Maar niet voor herhaling daar. Maar dat is persoonlijk

• 8M Smeets07-10-2019

Hoera hier waren we weer met de zus en schoonzus.

Wat een geluk hebben we weer om hier te zien, plezier moet je zelf maken maar dat is hier geen enkel probleem. De animatie is zeer goed, de vuur show is echt prachtig! Het is makkelijk dat er iemand Nederlands of Duits kan. Het welkomstgeschenk op de kamer is steeds een leuke verassing.

• 2Familie van 406-10-2019

Noooooit meer!

Wat een vreselijk hotel. Turkse gasten krijgen overal voorrang. Service was zeer slecht. Veel te veel gasten, en veel te weinig personeel. Het personeel kon het allemaal niet meer aan, waardoor ze erg onvriendelijk waren. Als je savonds wilde gaan eten moest je een kwartier eerder al voor de deur gaan staan en rennen als het restaurant open ging anders was al het eten op! Het hotel was ook erg slecht onderhouden. Erg veel russen die voor de middag al dronken zijn, nog nooit zoveel gasten zien spugen in het openbaar, zelfs bij het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 7Patricia06-10-2019

Prima voor 1x

Op zich een fijn hotel. Voor de kinderen is het zwembad leuk met de glijbanen en verschillende dieptes. Jammer dat alleen het water erg koud is vooral in het kinderbadje. Animatie hield zich niet aan de activiteiten planning en al helemaal niet aan de tijden ! Het eten is prima, word alleen eentonig. De eetzaal is erg druk en bij elke maaltijd zoeken naar een plek en kinderstoel. Rijen bij het eten en vooral bij de bar voor drinken. De familiekamer was fijn! Grote bedden genoeg ruimte en een heel groot terras. Minpuntje geen slot in de badkamer waardoor onze kleinste elke keer onder de douche zat of speelde met de wc. Goed slapen is ons deze vakantie niet gelukt vanwege al het geluid de hele nacht en vroeg in de ochtend op de gangen. Omgeving echt niet wat ik van turkije gewend ben. Geen gezellige boulevard of een mooi strand. Hotel is zeker aan te bevelen alleen voor ons was 1x voldoende

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Hotel Batihan Beach Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk