Hotel Batihan Beach Resort

Hotel Batihan Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Batihan Beach Resort voor je op een rij gezet:

1405 reviews over Hotel Batihan Beach Resort in het Nederlands

nooit meer

Afacan
11-8-2018

Voor ons , was het echt een teleurstellende vakantie, voor bijna alles heel lang in de rij voor moest staan. Om 19:30 (het is een laat start) begin van dinner. Iedereen naar de kleine restaurant hetzelfde tijdstip. Elke weekend werd er bruiloften georganiseerd, wel in de ruimte voor hotel gasten! Kon echt geen rustige vakantie gehad door het lawaai die service personnel gemaakt om deze bruiloft te organiseren. Tot 2:30 uur 'snachts moesten alle materiaal (stoelen, borden enz) van bruiloft terug naar de hotel gebracht worden.

Het eten is NIET gevarieerd. Mensen die dit zegt hebben niks ergens gezien!

Het enige positive punt voor dit hotel is dat het dichtbij strand is.

Managers van dit hotel zijn ook niet goed omdat zij niet begrijp wat er verschil is tussen een "tip" en "omkoperij". Service personeel accepteert geld om een beter plek te reserveren het is niet toegestaan om een plek te reserveren in het algemeen restaurant!

Ga er niet meer voor kiezen

Shaka
24-7-2018

Mooi verzorgd hotel maar de ruimte in het hotel en bij zwembaden en strand was te klein voor zoveel gasten, in de weekenden werden er ook nog eens bruiloften georganiseerd zodat de ruimte buiten nog minder was.

Eten was goed en vriendelijkheid van het personeel ook

Gaan er niet meer voor kiezen helaas

G. Kleine
1-7-2018

- Mooie ruime kamer in het nieuwe gedeelte met schitterend uitzicht vanaf 7e etage

- Eten was goed en gevarieerd

- Heel vriendelijk personeel in het restaurant, hielpen je met drankjes halen en

wilden ook het eten naar je tafel dragen

- Schoonmaakster was echt een hele goede, heel vriendelijk en ze maakte van de

lakens iedere keer kunstwerken

- Hotel was veel te groot voor de faciliteiten die geboden werden.

- Als je houd van 7.00 opstaan om je handdoek te leggen dan zit je daar goed

- Ook op het strand waren de bedden al zo vroeg bezet, werden ook stoelen bezet

door mensen die bijna die daar zaten soms maar half uurtje

- Zitjes bij de poolbar zijn zo slecht dat wij (hebben allebei rugklachten) dat wij

daar nauwelijks hebben kunnen zitten en eigenlijk zijn daar ook veel te weinig

zitjes voor alle gasten

- Hebben daardoor veel tijd doorgebracht bij een ander strand en in de avond vaak zelf drankjes gekocht en op het balk

Guest relations Valerie, guest relations, 14-7-2018

Beste,

Graag maken wij van deze gelegenheid gebruik om u te bedanken voor uw waardevolle beoordeling.

Ons streven is om al onze gasten een fantastische/onvergetelijke vakantie te bezorgen. Uw op en aanmerkingen dragen daar zeker aan bij. Dank u voor uw verblijf in Batihan Beach Resort.

WTC.nl

Prijs kwaliteit vh hotel is prima.

Saro
11-5-2018

Het is een 4 sterren hotel, verwacht derhalve ook geen 5 sterren! In vergelijking met andere resorts: kleinschalig. Dit hebben wij als positief ervaren. Heerlijk dichtbij strand, met gratis ligbedjes+ koelkast met water. Grote familiekamers met groot balkon, echter kamers zeer gedateerd.2 badkamers waarvan de werking enigszins te wensen overlaat. Slechte doorspoeling vh toilet, matige douche: maar we hebben er ons niet echt aan gestoord. Erg gehorig. Veel schoolgaande jeugd in het hotel (niet erg rustgevend). Ontvangst was erg slecht, compleet geen uitleg over hoe eea werkt. Je ontvangt de pas Vd kamer+briefje met openingstijden Vd restaurants (die alleen niet klopten). Ook geen kaarten voor towelservices ontvangen. Moesten we zelf om vragen. Eten vond ik redelijk. Echter miste wel bijv. Variatie in fruit. Had wel gevoel dat Turken ih hotel voorrang kregen. Zwembad is prima. Maar glijbanen zijn beperkt open en eenvoudig.

Guest relations Valerie, guest relations, 14-7-2018

Beste,

Dank u wel voor uw beoordeling over uw verblijf in Batihan Beach Resort.

Wij hopen uiteraard dat u een prettige vakantie heeft beleefd, maar vinden het wel jammer om te lezen dat in vergelijking met andere hotels we niet volledig aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Desondanks hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen om u te overtuigen van onze services!

Het was oke, maar geen 2de keer meer

Esther
2-5-2018

Wij verbleven kennelijk in het nieuwe gedeelte en de kamer was zeer ruim. Helaas veel schimmel in de badkamer en balkondeur ging niet goed op slot. Eten was niet echt vies, maar wij vonden het te weinig variatie. In Turkije hebben wij meerdere hotels gehad in diverse steden, maar wel altijd 5*. Je kon daarom goed merken dat dit een 4* hotel is. De gasten waren 80% Turks, dus het leek erop alsof ze het hotel hebben moeten vullen met locals. De ligging direct aan het strand was 1 van de redenen om dit hotel te boeken. Dat was absoluut een plus punt. Het a la carte restaurant is een aanfluiting.

Wij waren met 5 volwassenen en 3 kinderen. Moesten direct ons volledige keuze maken voor alle gerechten en kregen daarbij niet echt de gelegenheid om dit rustig te bekijken. Het feit dat we allemaal niet hetzelfde wilden eten vonden ze maar wat lastig. Ook ging de ober wel even bepalen dat we 4 voorgerechten van het ene namen en 4 van de andere

nooit maar dan ook nooit meer

Jamie en Peter
12-12-2017

Wat een teleurstellende vakantie was dit.Wij als jonger stel van 24&25 hebben onze twee weken vakantie echt afgeteld.Wij kwamen s’avonds laat aan, receptie sprak weinig tot matig Engels. Het was hier is je pas en zoek het maar uit.Je werd verder niet geïnformeerd.Heel veel turken weinig NL. Turkse mensen werden voorgetrokken drinken werd naar tafels gebracht.Ook in de rijen kregen zij voorrang.

Eten was echt gericht op de turken.Enige wat lekker was Turkse pizza waar je alleen heel lang in de rij voor moest staan.Kamers waren luidruchtig bedden erg hard,wc bleef continu doorlopen. Stijve nek.Restaurant erg vies vloer bar glazen borden.Mensen eten in hun badkleding. Veel vies servies word in de gangen laten staan. Door de drukte en het vieze eten waar we ziek van zijn geworden.Buiten de deur gegeten.Ons beklacht gedaan bij touroperator.Na heel wat weken eindelijk bericht.Kleine vergoeding terug gekregen.

We kwamen eerder moe thuis dan nie

Eric
30-9-2017

Echt een fantastisch hotel

Wij zijn hier al vaak geweest en echt zeker niet de laatste keer

De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed

Vriendelijk personeel als er wat is word je snel geholpen

Eten is goed en gevarieerd

Misschien alleen restaurant beetje klein voor al de gasten

Kamers waren altijd schoon en iedere dag schone handdoeken

Wij vinden het echt een aanrader voor andere

Wij hopen volgend jaar er weer te zijn

Beste Eric,

Hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling over uw vakantie in Batihan Beach resort.

Het is ons een genoegen om te lezen dat u zo genoten heeft en dat u tevreden was met onze services, het eten en het personeel.

Wij zien er dan ook naar uit, U in het komende seizoen nogmaals te mogen verwelkomen!

In een woord geweldig!

J. van der Leye
25-9-2017

Dineren aan het strand met uitzicht op de ondergaande zon. Hoe romantisch wil je het hebben. Een mooi complex met diverse zwembaden, kinderzwembad en o.a. midgetgolf. Gezellig animatieteam met de nodige fitness. Eten was prima en het centrum van Kusadasi is echt zoooo gezellig. Wij hebben genoten van onze drie weken en gaan hier zeker nog eens naar toe.

Beste Mr. Van Der Leye,

Wij willen U hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven over Batihan Beach Resort.

We zijn erg blij om te lezen dat u zo heeft genoten en een heerlijke vakantie heeft beleefd in ons hotel!

We hopen U dan ook wederom welkom te mogen heten.

Geen aanrader.

Fam. Günes
23-9-2017

Pluspunten:

-Je kunt overal flesjes water pakken. Dit is prettig.

-Goede bedden.

-Ruime kamer, groot balkon, prima uitzicht.

-Mooie tuin.

-Lekker gegeten.

-Kinderen hebben regelmatig gespeeld in de kidsclub en deden ook mee met activiteiten.

Echter waren er teveel negatieve punten:

-Bij aankomst gingen wij wat drinken op het buitenterras. Mijn zoontje is daar in een plas kots gevallen.

-Onderhoud badkamer zeer slecht en vies. Veel schimmel, voorkant bad viel naar voren en wastafelkraan zat volledig los.

-Er zat een lekkage in het bad waardoor al het water de badkamer uitliep. Wanneer 4 personen hadden gedoucht, liep het water letterlijk de hotelkamer uit.

-De toiletten in de lobby waren niet hygiënisch en een vieze lucht kwam de lobby in.

-Ik liep ik met mijn zoon door de lobby. Daar stond ik in een plas kots.

-De bedden en kussens rondom het zwembad waren vies en werden niet schoongemaakt.

-De buitenbar in de tuin was zeer smerig en rook vies (zuur).

-De vloeren rondom het zwembad waren niet schoon. In het zwembad zelf zat groene aanslag.

-In het restaurant zaten schimmelvlekken op de plafonds van lekkage.

-In het extra gedeelte van het restaurant (waar wij een paar keer zaten i.v.m. de drukte) liep het water vanuit het plafond naar beneden. Er stonden bakken om het water op te vangen. De ruimte was beschimmeld en vochtig.

-In het restaurant is het veel te druk bij het buffet, zeer chaotisch. Er staat 1 persoon aan een bar drinken in te schenken voor het hele hotel. Minstens 12 wachtenden voor je. Personeel kan de drukte niet aan waardoor tafels regelmatig niet opgedekt waren.

-Ondanks de drukte in het hotel waren er ook nog bruiloften in de tuin. Hier kwamen zomaar 500 gasten op af. Dit gaf nog meer drukte.

-Wifi in de kamer niet mogelijk (stond wel beschreven). Wifi in de rest van het gebouw ook onvoldoende. Soms wel mogelijk in de tuin.

Kortom: Er is in dit hotel een zeer groot gebrek aan hygiëne en onderhoud. Dit zorgt voor onveilige en smerige situaties.

Beste Fam. Günes,

Wij stellen Uw feedback zeer op prijs , bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve en zowel negatieve ervaringen te delen betreffende uw vakantie in Batihan Beach Resort.

Wij betreuren echter te lezen dat uw vakantie niet aan al uw verwachtingen heeft voldaan.

De betrokken afdelingen zijn van uw commentaar op de hoogte gebracht. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze service en diensten.

Wij danken u voor de genomen moeite.

Nooit weer

Pien
4-9-2017

Ga hier vooral niet heen. Enige service wat ik kan bedenken wat goed is is de handdoekservice. Verder spreekt het meerendeel matig tot geen Engels, Hygiene is dramatisch slecht zowel op de kamer als rondom het zwembad, WIFI is ook gewoon k*t, Animatie voor de kleintjes hoef je niet heen te gaan als je er bent doen ze toch niets, Als je eten wilt kan je je voorbereiden op een uur wachttijd zo lang zijn de rijen bij het ontbijt, lunch en dinner maar overdag bij de poolbar. Daarnaast lopen er echt veel zwerfkatten en overal waar je komt ligt troep. Allemaal dingen wat je niet verwacht van een 4* hotel. Al met al hebben we ons gelukkig wel vermaakt!

Beste Pien,

Graag maken wij van deze gelegenheid gebruik om u te bedanken voor uw beoordeling.

Ons streven is om al onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en wij betreuren het dan ook ten zeerste, te lezen dat uw vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Uw opmerkingen dragen daar zeker aan bij.

Dank U voor uw verblijf in Batihan Beach Resort.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Batihan Beach Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Batihan Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Batihan Beach Resort scoort een 7.98 uit 10 op basis van 1405 reviews.