Hotel Batihan Beach Resort ****

Hotel Batihan Beach Resort ****

Hotel Batihan Beach Resort
Hotel Batihan Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Batihan Beach Resort voor je op een rij gezet:

1356 reviews over Hotel Batihan Beach Resort in het Nederlands

nooit maar dan ook nooit meer

Jamie en Peter, 12-12-2017

Wat een teleurstellende vakantie was dit.Wij als jonger stel van 24&25 hebben onze twee weken vakantie echt afgeteld.Wij kwamen s’avonds laat aan, receptie sprak weinig tot matig Engels. Het was hier is je pas en zoek het maar uit.Je werd verder niet geïnformeerd.Heel veel turken weinig NL. Turkse mensen werden voorgetrokken drinken werd naar tafels gebracht.Ook in de rijen kregen zij voorrang.

Eten was echt gericht op de turken.Enige wat lekker was Turkse pizza waar je alleen heel lang in de rij voor moest staan.Kamers waren luidruchtig bedden erg hard,wc bleef continu doorlopen. Stijve nek.Restaurant erg vies vloer bar glazen borden.Mensen eten in hun badkleding. Veel vies servies word in de gangen laten staan. Door de drukte en het vieze eten waar we ziek van zijn geworden.Buiten de deur gegeten.Ons beklacht gedaan bij touroperator.Na heel wat weken eindelijk bericht.Kleine vergoeding terug gekregen.

We kwamen eerder moe thuis dan nie

Eric, 30-9-2017

Echt een fantastisch hotel

Wij zijn hier al vaak geweest en echt zeker niet de laatste keer

De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed

Vriendelijk personeel als er wat is word je snel geholpen

Eten is goed en gevarieerd

Misschien alleen restaurant beetje klein voor al de gasten

Kamers waren altijd schoon en iedere dag schone handdoeken

Wij vinden het echt een aanrader voor andere

Wij hopen volgend jaar er weer te zijn

Beste Eric,

Hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling over uw vakantie in Batihan Beach resort.

Het is ons een genoegen om te lezen dat u zo genoten heeft en dat u tevreden was met onze services, het eten en het personeel.

Wij zien er dan ook naar uit, U in het komende seizoen nogmaals te mogen verwelkomen!

In een woord geweldig!

J. van der Leye, 25-9-2017

Dineren aan het strand met uitzicht op de ondergaande zon. Hoe romantisch wil je het hebben. Een mooi complex met diverse zwembaden, kinderzwembad en o.a. midgetgolf. Gezellig animatieteam met de nodige fitness. Eten was prima en het centrum van Kusadasi is echt zoooo gezellig. Wij hebben genoten van onze drie weken en gaan hier zeker nog eens naar toe.

Beste Mr. Van Der Leye,

Wij willen U hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven over Batihan Beach Resort.

We zijn erg blij om te lezen dat u zo heeft genoten en een heerlijke vakantie heeft beleefd in ons hotel!

We hopen U dan ook wederom welkom te mogen heten.

Geen aanrader.

Fam. Günes, 23-9-2017

Pluspunten:

-Je kunt overal flesjes water pakken. Dit is prettig.

-Goede bedden.

-Ruime kamer, groot balkon, prima uitzicht.

-Mooie tuin.

-Lekker gegeten.

-Kinderen hebben regelmatig gespeeld in de kidsclub en deden ook mee met activiteiten.

Echter waren er teveel negatieve punten:

-Bij aankomst gingen wij wat drinken op het buitenterras. Mijn zoontje is daar in een plas kots gevallen.

-Onderhoud badkamer zeer slecht en vies. Veel schimmel, voorkant bad viel naar voren en wastafelkraan zat volledig los.

-Er zat een lekkage in het bad waardoor al het water de badkamer uitliep. Wanneer 4 personen hadden gedoucht, liep het water letterlijk de hotelkamer uit.

-De toiletten in de lobby waren niet hygiënisch en een vieze lucht kwam de lobby in.

-Ik liep ik met mijn zoon door de lobby. Daar stond ik in een plas kots.

-De bedden en kussens rondom het zwembad waren vies en werden niet schoongemaakt.

-De buitenbar in de tuin was zeer smerig en rook vies (zuur).

-De vloeren rondom het zwembad waren niet schoon. In het zwembad zelf zat groene aanslag.

-In het restaurant zaten schimmelvlekken op de plafonds van lekkage.

-In het extra gedeelte van het restaurant (waar wij een paar keer zaten i.v.m. de drukte) liep het water vanuit het plafond naar beneden. Er stonden bakken om het water op te vangen. De ruimte was beschimmeld en vochtig.

-In het restaurant is het veel te druk bij het buffet, zeer chaotisch. Er staat 1 persoon aan een bar drinken in te schenken voor het hele hotel. Minstens 12 wachtenden voor je. Personeel kan de drukte niet aan waardoor tafels regelmatig niet opgedekt waren.

-Ondanks de drukte in het hotel waren er ook nog bruiloften in de tuin. Hier kwamen zomaar 500 gasten op af. Dit gaf nog meer drukte.

-Wifi in de kamer niet mogelijk (stond wel beschreven). Wifi in de rest van het gebouw ook onvoldoende. Soms wel mogelijk in de tuin.

Kortom: Er is in dit hotel een zeer groot gebrek aan hygiëne en onderhoud. Dit zorgt voor onveilige en smerige situaties.

Beste Fam. Günes,

Wij stellen Uw feedback zeer op prijs , bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve en zowel negatieve ervaringen te delen betreffende uw vakantie in Batihan Beach Resort.

Wij betreuren echter te lezen dat uw vakantie niet aan al uw verwachtingen heeft voldaan.

De betrokken afdelingen zijn van uw commentaar op de hoogte gebracht. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze service en diensten.

Wij danken u voor de genomen moeite.

Nooit weer

Pien, 4-9-2017

Ga hier vooral niet heen. Enige service wat ik kan bedenken wat goed is is de handdoekservice. Verder spreekt het meerendeel matig tot geen Engels, Hygiene is dramatisch slecht zowel op de kamer als rondom het zwembad, WIFI is ook gewoon k*t, Animatie voor de kleintjes hoef je niet heen te gaan als je er bent doen ze toch niets, Als je eten wilt kan je je voorbereiden op een uur wachttijd zo lang zijn de rijen bij het ontbijt, lunch en dinner maar overdag bij de poolbar. Daarnaast lopen er echt veel zwerfkatten en overal waar je komt ligt troep. Allemaal dingen wat je niet verwacht van een 4* hotel. Al met al hebben we ons gelukkig wel vermaakt!

Beste Pien,

Graag maken wij van deze gelegenheid gebruik om u te bedanken voor uw beoordeling.

Ons streven is om al onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en wij betreuren het dan ook ten zeerste, te lezen dat uw vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Uw opmerkingen dragen daar zeker aan bij.

Dank U voor uw verblijf in Batihan Beach Resort.

Geen aanrader

Jess, 2-9-2017

Het is een slecht hotel. Niet dat we nu een hele akelige vakantie hebben gehad, maar ga hier nooit meer naartoe. Eigenlijk kan ik geen enkel punt noemen wat nu echt heel goed was. Hygiene slecht, zowel in kamer als rondom het zwembad. Overal maar dan overal ligt troep. Eten slecht, lange rijen overal, alles is steeds op. Personeel ook erg onvriendelijk. Verder is de animatie ook niks met niks. Ja als je van watergym en dat soort dingen houdt is het prima. Maar voor kleine kinderen is het een drama. Minidisco begint pas om 21 uur. Maaaar het begint dus pas om 21:30. Heel irritant ook. Wij vinden het absoluut niet voor herhaling vatbaar. Wij zijn veel uiteten geweest in naast gelegen restaurant. Centrum goed bereikbaar met dolmusnr 6. Hotel ligt aan het strand. Verder is er niet echt een boulevard. Wel op loopafstand winkelcentrum en bazaar.

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wij vinden het heel jammer dat we uw verwachtingen niet hebben kunnen vervullen .

Tevreden gasten staan bij ons hoog in het vaandel en wij trachten er dan ook naar om dit voor iedereen te realiseren.

Wij hopen u toch in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,

Nooit meer

Eyck, 17-8-2017

Kamers slecht schoongemaakt en toe aan onderhoud, 1e kamer stond onder de schimmel en zelfs het beddengoed was beschimmeld. Na een gesprek met de manager een andere kamer gekregen daar stond alleen de badkamer onder de schimmel maar meer hadden ze niet. Schoonmakers kwamen iedere dag, dweilen echter met dezelfde dweil de hele verdieping waardoor de hele kamer muf rook. Eten was oke maar niet gevarieerd altijd lauw tot koud. Personeel was onderbezet en wat er was sprak weinig tot geen Engels. Wij hebben besloten om na 2 dagen een ander hotel te nemen. Pluspunten zijn het zwembad, de zee op loopafstand en de animatie.

Beste Gast,

Dank U wel voor uw beoordeling over uw bevindingen in Batihan Beach Resort.

Wij vinden het jammer om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan,uw adviezen zijn doorgegeven aan de desbetreffende afdelingen.

Tijdens het hoofdseizoen kan het soms heel druk zijn in het restaurant,dat weten wij, ons personeel doet dan ook zijn uiterste best om de gasten zo snel mogelijk een tafel te geven.

Wij danken u voor de genomen moeite.

Top animatie. Hygiëne was slecht!

Roel, 15-8-2017

Voor de 5e keer geweest in batihan beach ressort.

Voorgaande jaren was alles top, maar dit jaar waren de kamers niet goed schoongemaakt (haren,schimmel).

Het personeel was zeer vriendelijk maar onder-bezet,

Waardoor er bij het restaurant en poolbar rijen stond.

Het eten is wel divers maar vooral uit de Turkse keuken.(je moet er van houden).

De animatie is het beste van het hotel. Voor jong en oud wordt er genoeg gedaan. En de avondshows zijn ook goed.

Beste Roel,

Dank u wel voor uw positieve beoordeling.

Wij zijn zeer blij met uw mooie woorden over onze services, ook uw minder positieve reacties zijn voor ons zeer waardevol en deze zijn doorgespeeld naar de betrokken afdeling om U het volgende seizoen nog een betere service aan te bieden.

Graag zien wij U dan ook terug om weer een fantastische vakantie te beleven in Batihan Beach Rresort.

Goed hotel

van Dongen, 21-7-2017

Prima hotel, schoonmaak was oke. Soms geen nieuwe handdoeken, maar over het algemeen prima. Eten was prima, wel vaak niet echt heet maar lauw. Veel russen, vervelend als je daarmee aan een tafel moet zitten, geen kleine tafels beschikbaar binnen, buiten enkel voor 4 personen of meer, maar die zijn snel vol. Het was rustig in het hotel, voldoende strandbedden. Alleen in het weekend even zoeken i.v.m. veel Turken die er weekend kwamen vieren, maar dan nog zonder handdoek leggen o.i.d. een bedje gevonden. Wel de hele dag muziek, daar moet je van houden. Ik vond het niet storend. Leuke excursies om te doen in de buurt en vlakbij het centrum.

Beste Fam. Van Dongen,

Wij zijn verheugd te lezen over uw aangename verblijf in Batihan Beach Resort. Uw reacties worden zeer gewaardeerd.

Wij hopen U ook in de toekomst welkom te mogen heten.

Vriendelijke groeten,

Opnieuw geboekt voor dit resort ( dus de 3e keer)

A.F. Hulskamp, 27-5-2017

Zowel zwembaden als het strand binnen loopafstand , eten voor elk wat wils en animatie ook goed vandaar onze nieuwe boeking komende 31e mei 2017
Valerie Vandenbergh Demir, guest relations, 17-6-2017

Beste,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over uw vakantie in Batihan Beach resort.

Het is ons een genoegen om te lezen dat u zo genoten heeft en dat u tevreden was met onze services en het eten.

Wij zien er naar uit u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Batihan Beach Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Batihan Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Batihan Beach Resort scoort een 8.01 uit 10 op basis van 1400 reviews.