Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, KinderhotelWeer vandaag26°14°
6,2

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Batihan Beach Resort is volgens jullie een hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het personeel is daarnaast erg vriendelijk en het animatieteam doet hun best. Wel zijn jullie meningen over de faciliteiten erg verdeeld. Ben je benieuwd waarover de meningen precies verdeeld zijn? Lees dan verder.

De kamers

Zo zijn bijvoorbeeld de meningen over de kamers van Hotel Batihan Beach Resort & Spa verdeeld. Waar velen zeggen een mooie en ruime kamer te hebben gehad, zijn er ook enkelen die zeer ontevreden waren over de kamer. Zo zegt Monique: ‘Het hotel is sterk verouderd. De kamers zijn vreselijk. Het water loopt onder het bad uit. De airco’s maken veel lawaai en ruiken muf. De gordijnen zitten onder de vlekken.’ Maar Jacqueline was dan weer zeer tevreden: ‘Mooi Hotel met ruime kamers. Mooi uitzicht.’ Wellicht slim om even te kijken welke verschillende kamers het hotel heeft en van te voren een kamer uit te kiezen die bij je wensen past.

Jullie meningen over de kwaliteit van het eten zijn verdeeld. De één zegt dat het eten goed en gevarieerd is, de ander zegt juist dat er weinig keuze is bij het dinerbuffet. Melissa zegt erover: ‘Lange rijen bij het eten en weinig keuze in warm eten.’ Maar Faruk is dan weer wel positief en schrijft: ‘Eten was lekker en gevarieerd hiervoor ook complimenten gegeven aan de koks.’ Smaken verschillen!

Over de zwembaden van Hotel Batihan Beach Resort & Spa zijn jullie bijna allemaal tevreden. Jullie schrijven dat er meerdere zwembaden zijn en dat vooral de zwembaden met glijbanen favoriet zijn bij de kinderen. Puntjes van kritiek zijn dat er te weinig ruimte is en het zwembadwater wat te koud is.

Ook jullie mening over de algemene hygiëne van Hotel Batihan Beach Resort is verdeeld. De een noemt het een zeer schoon en netjes hotel, waaronder Marlene: ‘Mooi en goed en schoon hotel.’ De ander is er niet zo tevreden over en vindt het hotel niet goed onderhouden. Els vertelt: ‘Zeer slecht onderhouden hotel elke dag een overstroomde badkamer, verstopte wastafel, slechte schoonmaak.’

De omgeving

Jullie geven aan erg tevreden te zijn over de locatie van Hotel Batihan Beach Resort. Je wandelt zo het strand op dat bij het hotel hoort om vervolgens een duik te nemen in de zee. Veel van jullie geven daarnaast aan dat het strand erg mooi is.

Naar het levendige centrum van Kusadasi? Volgens jullie bereik je dat gemakkelijk en snel met de dolmus. En dat voor een klein prijsje. De dolmus stopt voor de deur van Hotel Batihan Beach Resort. Je kunt hier ook goed watersporten en op leuke excursies. Diana geeft nog enkele tips voor het kopen van tickets voor excursies: ‘Voor excursies kan je beter buiten de deur tickets kopen, stalletjes genoeg buiten hotel te vinden, veel goedkoper dan de reisorganisatie.’

We hebben een aantal aanbieders voor Batihan Beach Resort voor je op een rij gezet:

1383 reviews over Hotel Batihan Beach Resort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Jack de Reus,
6-4-2019

Alles wat je wilt Zwembad met apart kinderbad en bad met 3 glijbanen Aangrenzend park en in het verlengde het strand waar overal gebruik gemaakt kan worden ven hel all inclusie concept Geweldig animatie team Incl.goed avondprogramma

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische plek en hotel aan het stand

Robert Weisz,
19-3-2019

Heerlijke plek goede animatie en mooi strand goede kamer met zeezicht en zwembad eten was ook goed dus kortom een fijne vakantie

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Zalige vakantie... Wij gaan graag terug.

De Block,
27-2-2019

Vriendelijk onthaal! Hotel met veel voorzieningen.

Gereisd met partner in juli 2018

D-reizen

Elke zomer voor ons de mooiste tijd van het jaar!!

Murat en Suzy,
17-1-2019

Wij komen al jaren naar dit hotel! Wij vinden het hier zeer goed!! Vriendelijk personeel, veel activiteiten en lekker eten. Het hotel ligt dicht bij het strand en de zee en er is een hele mooie grote tuin! Wat moet een mens nog meer hebben? Echt genieten!! Wij voelen ons hier steeds welkom, het voelt echt als een tweede thuis voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

C van Aarsen,
17-1-2019

Via touroperator. Maar uiteindelijk net zo dramatisch. Foto's op hun sites van zeker 20 jaar oud. Slecht hotel. Veel schimmel in de badkamer, lekkages. Klachten bij de receptie hebben niet geholpen. Slechte schoonmaak. Lange wachtrijen tijdens het eten. Slechte bediening. Personeel liep gewoon in hun eigen kleding, echt smerig. De douches bij de zwembaden stonden stijf van de schimmel aan wanden en vloeren. De openbare toiletten bij de receptie waren te goor om gebruik van te maken. Echt een pislucht hing er. Nooit meer touroperator en zeker geen Turkije meer. Heb het helemaal gehad met dit land.

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar

Jacqueline Veenhof,
1-12-2018

Mooi Hotel met ruime kamers. Mooi uitzicht. Prachtige zwembaden. Mooi strand. Goede animatie. Eten was heerlijk. Wel 1 minpunt: de stoelen bij de poolbar.

Gereisd met partner in mei 2018

Super

Diana De Meyer,
16-11-2018

De ligging was perfect gelijk aan het strand verzorgd en netjes centraal gelegen dolmus voor de deur eten ook goed vriendelijk personeel genoeg excursies kan je beter buiten de deur doen tickets kopen stalletjes genoeg buiten hotel te vinden veel goedkoper dan de reis organisatie ook veel watersport op het strand minder de stoelen op groot terras en niet zo veel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

MARLENE PAUELS,
23-10-2018

Mooi en goed en schoon hotel. Vriendelijk personeel. Heel gevarieerd en grote keuze v goed eten. Kort bij het strand . Goed amusement voor de avond.Het enige nadeel was dat het water in de zwembaden bij het hotel echt ijskoud water hadden.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Faruk,
14-10-2018

Wij zijn van 25-9 tm 9-10 hier geweest samen met onze zoontje van 4. We kwamen in de nacht aan en kregen desondanks nog wat te eten complimenten hiervoor echter onze kamer was beschimmeld en stonk hier een melding van gemaakt en kregen de volgende dag een prima kamer. Eten was lekker en gevarieerd hiervoor ook complimenten gegeven aan de koks. Door het meerendeel rumbul publiek was het zowel het restaurant als de rest van het hotel chaos. Ze zijn immers erg onbeschoft en brutaal maar wij probeerden ons hier niet aan te storen. We willen onze complimenten geven aan alle animatieleden onder leiding van Koray voor de onvergetelijke 2 weken daar. Zelfde geldt voor de obers bij het strand die ons dagelijks met een glimlach hebben ontvangen. Bruiloft heeft ons niet gestoord de hotel is aan renovatie toe dat is overduidelijk maar daar zouden ze werk van maken.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemiddeld tot goed

A. beens,
9-10-2018

We hebben een mooie vakantie gehad. Vriendelijk personeel.niks is te veel gevraagd. Eten was heel goed en gevarieerd. 1 minpuntje was dat het erg gehorig is je hoort de buren letterlijk praten als je in de kamer bent met deuren dicht en wij zaten aan de achterkant(standaard kamer 2e verdieping) en smorgens om 6 uur komen ze de containers legen en werden wij wakker van.dat was niet erg fijn. En als iemand anders de deur dicht doet op dezelfde gang denderd het heel erg door..midden in de nacht weer wakker en harde bedden. Kijk je kan overal over zeuren maar het is verder echt een prima hotel..je betaalt ook niet de hoofdprijs dus prijs kwaliteit verhouding is erg in verhouding. Leuke punten zijn dat je iedere avond hele leuke animatie hebt..met heel uiteenlopende dingen. Voldoende bedjes bij het zwembad en ook op het strand goed toeven. En ook niet onbelangrijk..je hebt overal WiFi..zelf tot op het strand. Wij hebben genoten.!!

Gereisd met partner in september 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesPost service, Handdoeken(service), Autoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Batihan Beach Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Batihan Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.