Hotel Batihan Beach Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, KinderhotelWeer vandaag27°15°
Hotel Batihan Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Batihan Beach Resort voor je op een rij gezet:

1376 reviews over Hotel Batihan Beach Resort in het Nederlands

Anders

Faruk
14-10-2018

Wij zijn van 25-9 tm 9-10 hier geweest samen met onze zoontje van 4. We kwamen in de nacht aan en kregen desondanks nog wat te eten complimenten hiervoor echter onze kamer was beschimmeld en stonk hier een melding van gemaakt en kregen de volgende dag een prima kamer. Eten was lekker en gevarieerd hiervoor ook complimenten gegeven aan de koks. Door het meerendeel rumbul publiek was het zowel het restaurant als de rest van het hotel chaos. Ze zijn immers erg onbeschoft en brutaal maar wij probeerden ons hier niet aan te storen. We willen onze complimenten geven aan alle animatieleden onder leiding van Koray voor de onvergetelijke 2 weken daar. Zelfde geldt voor de obers bij het strand die ons dagelijks met een glimlach hebben ontvangen. Bruiloft heeft ons niet gestoord de hotel is aan renovatie toe dat is overduidelijk maar daar zouden ze werk van maken.

Gemiddeld tot goed

A. beens
9-10-2018

We hebben een mooie vakantie gehad.

Vriendelijk personeel.niks is te veel gevraagd.

Eten was heel goed en gevarieerd.

1 minpuntje was dat het erg gehorig is je hoort de buren letterlijk praten als je in de kamer bent met deuren dicht en wij zaten aan de achterkant(standaard kamer 2e verdieping) en smorgens om 6 uur komen ze de containers legen en werden wij wakker van.dat was niet erg fijn.

En als iemand anders de deur dicht doet op dezelfde gang denderd het heel erg door..midden in de nacht weer wakker en harde bedden.

Kijk je kan overal over zeuren maar het is verder echt een prima hotel..je betaalt ook niet de hoofdprijs dus prijs kwaliteit verhouding is erg in verhouding.

Leuke punten zijn dat je iedere avond hele leuke animatie hebt..met heel uiteenlopende dingen.

Voldoende bedjes bij het zwembad en ook op het strand goed toeven.

En ook niet onbelangrijk..je hebt overal WiFi..zelf tot op het strand.

Wij hebben genoten.!!

Els
7-10-2018

Zeer slecht onderhouden hotel elke dag een overstroomde badkamer, verstopte wastafel, slechte schoonmaak.

Eten in de eetzaal een drama, smerig, te druk.... Geen plek genoeg om te zitten welke tijd je ook kwam.Bussen vol met onbeschofte oostblokkers die voor willen dringen en borden vol opscheppen om het vervolgens te laten staan. Gevolg lege schalen die haast niet meer bij worden gevuld. Op een dag was er haast geen brood bij t ontbijt, een andere sag waren de servetten weer op. Dus diverse keren uit eten geweest (extra kosten).

Op het strand allemaal kapotte of beschimmelde ligbedden, waar je zelf nog mee moet slepen want als er weer eens een bruiloft is dan worden al die bedden weggehaald en kan jij als gast de volgende dag zelf een heel bedje ergens vandaan halen. Ook oudere mensen worden niet geholpen. Schande gewoon.

Klagen heeft geen zin wordt niks mee gedaan.

Touroperator moet zich schamen om dit hotel nog in zijn programma te hebben

Nooit meer,

Monique
6-10-2018

Het hotel is sterk verouderd. De kamers zijn vreselijk. Het water loopt onder het bad uit. De airco’s maken veel lawaai en ruiken muf. De gordijnen zitten onder de vlekken. Als je met drie mensen in de lift stapt gaat het alarm af. Personeel is onvriendelijk. We kregen een kamer waar de schimmel op het plafond stond. Ook arriveerde er bussen vol met Bulgaarse mensen. Zeer onbeschoft . Het restaurant was afgeladen vol en de schalen met eten leeggeroofd. Mensen hadden grote boodschappentassen bij hun die ze vulden met eten. Het leek wel oorlog. Zwembad is te klein voor zoveel mensen.

Pluspunten. Goed internet en het eten was lekker. Ligging is ook goed. Direct aan het strand en op loopafstand van shoppingmall en bazaar. Kusadasi 10 min. Met dolmus, 50 ct.

Om te huilen.

Monique
3-10-2018

Horror. Ik kan echt niets verzinnen wat goed is aan dit hotel. Het lijkt wel of ik in het oostblok ben beland. Ik kom al 20 jaar in Turkije maar dit is echt het op 1 na meest vreselijke hotel.

nooit meer

annemarie kalsbeek
2-10-2018

wij vonden het een heel smerig goor hotel veel hotels gezien maar dit hebben we nog nooit meegemaakt zo smerig . de eerste dag viel de douchewand eruit in duizend stukjes .als je over de vloer in je kamer loopt heb je pikzwarte voeten het hele hotel was gewoon goor.

Mirella
2-10-2018

Eten goed personeel werkt hard en zijn super aardig. De rest 1 groot drama vies en moet helemaal opgeknapt worden. 8 jaar turkije nog nooit meegemaakt. Geen woorden voor.

Weer heerlijk genoten!

Mirjan
24-9-2018

Wij waren er nu voor de 7e keer en we hebben het weer heerlijk gehad! Ja het is druk dat is altijd op een resort! Ieder jaar proberen ze weer wat te verbeteren nu ook weer gezien! Dat ze bruiloften geven is bekend geen last van , het is ook hoe je zelf hier mee omgaat! Verder eten is gevarieerd genoeg ik die niet alles lust is er toch keus genoeg ! Wij komen zeker weer terug!

Tweede maar laatste keer geweest

Wendy Willems
19-9-2018

Hotelkamer is goed. Strand lekker dichtbij .mooie zwembaden

Drie jaar geleden geweest maar het is erg achteruit gegaan qua eten. En de eetzalen zijn toe aan een opknapbeurt.

J
15-9-2018

Hotel eten 10x niks hebben aan de diarree koorts gezeten wel hele lieve personeel die keihard werken!! En hun best doen voor je dat is de plus punt officiële kamer na 3 dagen pas gehad balen voor ons nooit meer

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Batihan Beach Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Batihan Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.