Hotel Altinsaray

193 reviews over Hotel Altinsaray in het Nederlands

Authentiek

Joke
23-10-2018

Het hotel ligt heel mooi met uitzicht op zee in de verte. Is kleinschalig en daar houden we van. Zwembad is fris en niet geschikt voor kinderen, daar is verder niets voor te doen. Wij waren al eind september dus eind van het seizoen en was dus rustig. Het avondeten was heel slecht, altijd koud, zelf om 19:00 bij aanvang. Dat was echt een tegenvaller. De badkamer was niet schoon, stoffig. Vloer ook, dus slippers aan. De entourage vonden we wel heel mooi, doet authentiek aan. Kamer is ook ruim genoeg, we hadden zelfs een derde bed. Als je hygiëne en lekker eten op het hotel heel belangrijk vindt, zou ik het niet doen. Als je daar minder moeite mee hebt en de sfeer belangrijker vindt, dan is het zeker een aanrader. De stad ligt op 15 minuten naar beneden lopen en je komt langs de vesting die je gratis kan bezoeken. Kusadasi is een gezellige stad met lange boulevard om langs te lopen tot aan de luxe haven aan toe.

Heerlijk

Floor
30-5-2016

Het personeel spreekt voldoende Engels, de kamers en andere ruimtes zijn schoon en worden ook iedere dag gepoetst. Het hotel is wat ouderwets/gedateerd maar wel mooi om te zien. Het zwembad is ruim en goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed en op verzoek worden er eieren en/of pannenkoeken gebakken. Het diner is oké. Het saladebuffet is zeer uitgebreid en vers, het warme eten is niet bijzonder en de desserts wel aardig. Gezien de lage prijzen, de gezelligheid en het lekkere eten in de restaurants zijn wel alle overige dagen uit eten geweest. Voor 2 lira per persoon kun je vanaf het hotel met de dolmus naar het centrum toe. Lopend doe je er 10-15 minuten over. Ladies Beach is ook op loopafstand of ook 2 lira met de dolmus. Ideale manier van vervoer.

mooi hotel....goed eten... maar gedateerd.

kroeze
17-1-2016

Op een enkeling na spreekt het personeel slecht of geen gangbare europeesche taal.

WTC.nl

super leuk hotel goed eten mooi zwembad

Erna
29-9-2014

gezellig familie hotel en de omgeving was goed 10 minuten lopen maar centrum en naar lady stand 15 minuten je kan er ook met busje naar toe klant vriendelijk s avonds met eten moest je lang wachten dat ze aan je tafel kwamen om drankjes te bestelen voor deze prijs was prima het eten was top je kom uit velen dingen kiezen soep salade vis vlees pasta elke dag weer wat anders ook velen toetjes en fruit de kamers werden elke dag schoon gemaakt en je krijg schonen bad lakens voor kinderen is er niet zo veel te doen het zwembad is te diep voor kinderen

Super vakantie

kim
8-9-2014

Hotel altinsaray is een prima hotel met goed personeel die je met alle klachten helpt. Het hotel word deze winter weer opgeknapt en dus een echte aanrader! Het eten was heerlijk, elke avond wat anders en prima voor elkaar! Je moet alleen wel tegen het bakken in olijfolie kunnen anders krijg je buikklachten. Het zwembad is heel schoon en je kun lekker bakken op de ligstoelen rondom. De ligging is ongeveer 10 minuten lopen van het centrum. Het enigste nadeel is dat je tegen de bult op moet om bij het hotel te komen. Verder heb ik een prima vakantie gehad en heel leuk contact met het personeel en de lokale mensen. Ik zou zeker terug gaan naar dit hotel en het ook echt aanraden! Je krijgt waar voor je geld!

Redelijke plek

xsiimonee
14-8-2014

Ligging was goed, 10 minuten lopen van het centrum, ongeveer kwartiertje lopen naar Ladies Beach. Er rijden continue busjes die je naar het centrum/strand willen brengen voor 2,25 lira = ongeveer 70 eurocent per persoon. Leuk personeel, kunnen niet allemaal even goed Engels, maar doen erg hun best. Eten zag er goed uit, maar vaak waren de warme dingen lauw. Ik en mijn vriend zijn beide ziek geweest van het eten. De kamers zijn niet heel groot, wij hadden helaas geen balkon, maar wel een mooi hemelbed en een koelkastje op de kamer. Er is totaal geen animatie voor kinderen en het zwembad is 2,25 diep met een klein hoekje dat ondiep is voor de kinderen. Ik vond dit persoonlijk een plus maar voor kleine kinderen is dit minder. Het zwembad werd elke dag goed schoongemaakt. En er was een prachtig uitzicht vanaf het hotel over zee.

hotel is aan vernieuwing toe

Indra van Miert
5-8-2014

Onze ervaring: Het personeel is heel aardig en behulpzaam. Het ontbijt is wat minder. Er ligt veel Turks eten zoals verschillende kaasjes en worstjes en veel zoute dingen. Niet echt wat wij gewend zijn. Het avond eten was prima geregeld, maar ik heb wel buikklachten gehad. Nu is even de vraag waardoor deze zijn gekomen, het hotel of elders. Het hotel zelf is wat verouderd. De kamers zijn toe aan een grote opknapbeurt en de bedden liggen echt slecht. Ook hebben wij extra betaald om aan de kant van de zee te liggen. Helaas lag er een strandtent tussen het hotel en de kust ligt die elke nacht hele harde muziek draait en vaak pas om 02:00 uur begint,dus je schrikt je rot als je net ligt te slapen. Ook gaat er om 05:00 uur een hond blaffen. En ook hoorde we de laatste ochtend muizen tussen het plafond lopen. Ik was blij dat ik weer in mijn eigen bed lag toen we thuis waren. Ik heb daar geen 1 nacht normaal geslapen.

Maar wat betreft het zwembad was het een heel mooi en goed onderhouden.

Geen aanrader. 2,5 sterren...

bert
4-8-2014

Met 11 man in heel altinsaray geweest. Allemaal buikloop gehad.

Kamer oud. Airco kapot, geen service personeel beschikbaar.

Eten vaak koud. Soms ook gewoon op. Geen ruime keus. Niet echt lekker. Personeel niet slecht, maar ik heb veel beter meegemaakt. Kamers bij zwembad af te raden vanwege luidruchtige nacht zwemmers. Ligging wel perfect. 2 km van centrum. Grote club / disco op 500m. Niet met open ramen slapen dus...

leuke plek maar nooit meer.

a&m
14-6-2014

Leuk hotel maar beslist geen 4 sterren maar volgens de touroperator reizen wel we hebben in het verleden diverse 4 sterren hotels gehad maar dit haalt het lang niet. Bijna elke avond koud avondeten tijdens onze vakantie 1x het eten op temperatuur.. Kamer volgens zeggen 2/3 pers.zeer klein konden onze kleding niet kwijt in de kast veel te klein uit noodzaak de koffer op de kast geplaatst.De afstanden die de touroperator aangeeft kloppen totaal niet,maar misschien hebben in Turkije een andere maatvoering.Ervaring rijker maar nooit meer.

leuk kleinschalig hotel

anke maas
6-11-2013

Altinsaray is een leuk hotel met prima ligging tussen centrum en strand in, allebei op 10 minuten lopen afstand ( of 3 minuten met dolmus nr 5 ). Rustig gelegen, behalve de buurhond die de hele nacht blaft ! Kamer prima, grote badkamer, elke dag schoonmaak. Aardig personeel, erg relaxt. Reserveer een kamer met zeezicht voor 10 euro extra per week. Terras met mooi uitzicht op zee en echt Turks eten, lekker.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altinsaray in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altinsaray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.