Hotel Marti Resort de Luxe

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Marti Resort de Luxe voor je op een rij gezet:

507 reviews over Hotel Marti Resort de Luxe in het Nederlands

• 8Edwin Klasen28-05-2019

Prachtig resort op een schitterende lokatie.

Veel gasten uit de Oekraïne en Rusland. Test de airco voordat je de koffer uitpakt. Gebruik goede slippers of waterschoenen op het kiezelstrand. Service is blijkbaar alleen voor geld mogelijk.

7Kamers
    7Kindvriendelijk
    9Zwembad
    9Hygiëne

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Aggie07-03-2018

In 1 woord fantastisch

Het was een fantastisch hotel Marti resort de luxe heb nog nooit zo mooie vakantie gehad mooi hotel schoon vriendelijk personeel eten was uitstekend veel variatie ik zou dit hotel aan iedereen aanbevelen

Met vrienden

• 2017
    4Jeroen hansen19-09-2017

Nooit meer

Wij zijn helemaal geen moeilijk stel echt niet !

Alleen dit sloeg alles voor een 5 sterren resort ! Oke de kamer was top ! We hadden villa lilac ! Alleen eten was altijd het zelfde . Koud buffet was warm , warm buffet was koud !

Elke dag harde muziek van 10:00 tot 00:00 dus nooit een moment om tot rust te komen . Ja u denkt na 00:00 uur dan ! Dan heb je de luidrugtige russen !

Geen reisleiding te bekkenen van touroperator!

Nooit nooit meer !
    Terwijl ik dit typ zijn we net paar uur thuis en ik ben al 2 dagen goed ziek ! Buikgriep

7Ligging
    1Kindvriendelijk
    2Hygiëne

• 8Dootje22-05-2017

Top animatie

Mooi hotel met geweldige ligging. Erg te spreken over het personeel en met name Emre. Hij doet al het mogelijke om je een fijne vakantie te laten hebben!

8Kindvriendelijk
    8Hygiëne
    8Zwembad
    10Service

Alleenreizend

• 9Thom Rood22-05-2017

Hi

Ik bleef daar voor 10 dagen. Het was een geweldige tijd zelfs het begin van het seizoen. Ik en mijn vrouw hadden geweldige tijd met animatie team. Speciaal emre en yasin waren erg vriendelijke jongens. Eten was niet echt goed, maar leuk hotelpersoneel. We zijn van plan om in de zomer weer te komen

9Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    3Eten
    9Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Ligging

• 3Frits22-10-2016

teleurstelling

15e maal, geen vijfsterren, maar drie sterren, altijd hetzelfde eten , kip in alle mogelijkheden, spaghettisaus ijskoud, fritten half gebakken, nauwelijks ander vlees, alleen brood, maw gewoon basic geen ijsjes, minibar op kamer : 2 flesjes water, nauwelijks gekuist, bij bezoek van Turkse groepen, veel meer eten, Turks gericht, dus een toerist wordt miskend kattenstront op terras aan de tafeltjes van restaurant, werd niet opgekuist, platgetrapt, kat op de tafels in het restaurant, hond van wafelland komt bedelen in restaurant een groep van touroperator werd integraal in ander hotel geplaatst, dus die wisten van wanten afgevaardigde van andere touroperator was verwicht en kwam nazicht doen en bevestigde..... gesprek met andere bevestigen de situatie en deze plannen voor volgende maal ander hotel, bvb Aqua stemt tot nadenken voor volgende maal

3Eten
    3Kamers
    3Prijs/kwaliteit

• 9Perot21-06-2016

Fantastisch desondanks het mindere weer

Ruimte, rust, goeie ligging. 1e week was het eten iets minder...De bezetting van het hotel was zeer laag en zaten niet in het normale restaurant. 2de week veel beter.

10Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    8Service

• 7eddy04-02-2016

niet meer aan te raden

Prachtig hotel met heel mooie ligging. Zijn reeds 25 keer naar de Marti geweest. altijd waren we heel tevreden. Deze keer waren we erg ontgoocheld. Personeel dat er al jaren werkte, is vervangen door jonge, onervaren mensen. Het eten viel ook erg tegen. Heel weinig keuze en alle dagen hetzelfde. hopelijk wordt aan dit alles gewerkt zodat de Marti terug wordt wat het is geweest: een prachtig hotel die 5 sterren waard is.

10Kindvriendelijk
    4Eten
    4Prijs/kwaliteit

• 4Patrick wijnant27-01-2016

Nooit meer

Slecht, vuil in de gangen . Onderhoud kamer ondermaats. Eten altijd het zelfde en koud

6Kindvriendelijk
    4Zwembad
    2Eten
    2Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    6Ligging

Met vrienden

• 6André Godrie12-01-2016

De natuur is heel mooi,hotel ruim opgezet

Het eten was slecht gaat hart achter uit ,ben in Marti hotel al 5 jaar geweest maar nu is het zo slecht dat ik zit te denken naar een ander hotel tegaan.

6Kindvriendelijk
    2Eten
    2Prijs/kwaliteit

Alleenreizend

15 tips over Hotel Marti Resort de Luxe

• goossens-willy, 17-12-2013

met de dolmus naar turunç en terug komen met de taxi boot moet men zeker doen (markt daar)

• goossens-willy, 23-11-2013

met de dolmus naar turunç 30 min. met prachtige panorama's onderweg!!

• sarah, 17-07-2014

wij hebben een taxi teruggenomen naar de luchthaven(1u20min) 50 eur. Met de transferbus 2,5u!! Een week is tekort in dit paradijsje :)

34 vragen over Hotel Marti Resort de Luxe

• Laura, 22-05-2011

Transfertijd

Ik lees allemaal verschillende dingen, en hoopte dat iemand me zou kunnen vertellen hoe lang de transfertijd is naar dit hotel? En wat is korter, vanaf Dalaman of Bodrum? Alvast bedankt!

henkie, 23-05-2011

dalaman ong 2 uur bodrum ong 3 uur

• Albert, 08-03-2011

Kan iemand mij vertellen of er gratis draadloos internet is?

Martien, 10-03-2011

Volgens het reisburo wel draadloos internet,maar tegen betaling in de lobby,zit niet bij het allincl.concept,maar in ieder geval bedankt voor de reaktie

Ronald, 29-05-2013

Onzin, alleen in de lobby gratis. daarbuiten € 50 per week.

Marcel, 11-03-2011

Ik heb het hotel maar even gemaild. In het hele hotel gratis draadloos internet!

Marcel, 09-03-2011

Even Googlen en je weet het. Ja dus.

• ria, 06-04-2010

markt

waneer is er markt en waar is die vanaf waneer en tot hoe laat ?

teuny van eesteren, 15-06-2010

de markt in ismeler is op woensdag net buiten het centrum wij waren er rond 8.30 toen was het nog lekker fris en rustig het is een hele leuke gezellige markt ismeleris een gezellig leuk plaatsje

ria, 16-06-2010

he bedankt mijn ouders zijn al geweest maar toch leuk om zo een reactie te krijgen. met vriendelijke groet ria

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Oosters, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk