Hotel Marti la Perla

5.3Matig

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

5.3Matig

505 reviews over Hotel Marti la Perla

• 2018
    5G. de jong09-08-2018

Wordt minder

Na 14 jaar bezocht te hebben wordt het steeds minder. Klachten kun je deponeren bij manager maar wordt weinig mee gedaan. Adult hotel maar hele dag keiharde muziek ook op strand. Kan elkaar op terras niet verstaan. Strandboy doet niks. Locale bevolking neemt zo handdoeken van hotel mee. Kortom hoop geld voor een hoop ergernis. Zit ook alleen maar vol met Russen en Oostblok landen.

• 2017
    4Roger25-10-2017

Nooit meer

Rustig hotel maar vies en vuil , moest er een hotelkeuring zijn word het direct gesloten .

• 3Wim12-10-2017

Nooit meer. Heel slecht!

Zijn er jaren geweest maar de laatste 2 jaar helemaal niets meer! Snap niet dat touroperator deze accommodatie nog aanbiedt. Zijn nu al 2 jaar bij Aqua geweest dus we zien hoe het daar is! Een handjevol "toeristen" en niets te doen. Bijna alles wat in de omschrijving staat is niet bruikbaar! Geen ala carte, geen animatie, slecht eten en noem maar op! Dus geen smoesjes van: het valt wel mee, zien het nu al 10 dagen en hebben beklag met de 2 Nederlandse toeristen die daar nu verblijven en noodgedwongen hun vakantie daar tot hun vertrek moeten zijn!!!!

• 8Mieke en Hennie07-09-2017

Het was weer van ouds

Alles was weer goed eten, schoon, gezellig, rust!

• Oude reviews

6Gerard13-09-2016

Heel jammer

Nu voor de 3e keer een deceptie. Er wordt schijnbaar niet meer geïnvesteerd de eigenaar heeft schulden. Het eten en het achterstallig onderhoud zijn schrikbarend ligging en kamers blijven goed ook het personeel doet zijn best ondanks het feit dat ze geen salaris krijgen en er sprake is van onderbezetting. Deze week is er offerfeest de service en eten trekt iets aan. Mogelijk komt er volgend jaar een nieuwe eigenaar. Iedereen klaagt eet elders of is al overgeplaatst. Maar de ligging en de sfeer van het hotel compenseert het eea

• 5aa.Veendorp03-09-2016

Jammer,..volgend jaar geen marti la perla

Vriendelijk personeel ,en de ligging geweldig! 1 e jaar was het goed in het hotel, Maar we zagen iedere keer dat alles een beetje minder werd. Dit jaar ; vriendelijk personeel prachtige ligging ; we dachten ach het valt nog wel mee,wel kapotte parasols ,ligbedden Alleen nog maar flesjes water in de minibar.......,weinig eten ook weinig keuze Maar we waren er 3 weken, en de laatste week kwamen er steeds meer Turken, ik denk om het hotel maar vol te krijgen. Daar was het personeel zelf ook niet blij mee, en de winkeliers ook niet! ( blijven in het hotel ,en geven geen geld uit) En toen werd alles minder ..s'ochtends geen vers brood ....dat kwam later, soms geen boter Eten werd bijna niet aangevuld ,weinig keus, Hotelgasten die bij binnen komst al toetjes pakten ,fruit en dat later weer werd weggegooid Kortom er hing geen leuke sfeer, manager die de laatste week ook nog was opgestapt Wij hebben veel buiten het hotel gegeten Dit alles vind ik jammer , dit hotel heeft ,een prachtige ligging - boulevard - prachtige tuin om in te zonnen Het zou zonde zijn als dit hotel volgend jaar niet meer zou bestaan,.....maar ben er bang voor

• 6Chantal31-08-2016

Domper

6 jaar geleden geboekt omdat dit het hotel was waar geen russen kwamen. Met m'n domme hoofd ditmaal geen mailtje gestuurd en gelijk geboekt omdat ik dacht dat het nu weer zo zou zijn..... nouja oké het zijn geen russen maar mensen uit de Oekraïne (net zo iets, ook geen manieren, en bang dat het eten en de drank opraakt. Verder eten slecht, schoonmaak slecht personeel op een paar na die geen engels spreekt. 1 x in het hotel gegeten, verder ontbijt lunch en avondeten buiten de deur gedaan. Op het privestrand liggen mensen die niet in het hotel horen en daar word ook niets van gezegd. En wij maar zoeken naar bedjes.... al met al, laatste keer Marti dus.

• 6mortelmans jan28-08-2016

Nooit meer

Alles ok,maar eten is rampzalig. Weinig keuze,lage kwaliteit,en er wordt weinig of niet aangevuld.nog nooit zo slecht/weinig te eten gehad. Anderen klagen ook,dus ik ben niet alleen. Mogelijks wordt er bezuinigd omdat het toerisme in turkije minder is momenteel. En de parasols zijn inderdaad dringend aan vervanging toe. Plus:kamer,zwembad ,tuin,ligging zeer goed

• 10Jan Akkermans12-07-2016

Het is als thuiskomen met een vakantie gevoel

Het personeel geeft je een familie gevoel. jammer dat de lokale reistijd zo lang is

Met vrienden

• 6Alie van Dalfsen11-07-2016

Geen 4 sterren waardig

De ligging is super, een mooie tuin en een niet te groot hotel. Heerlijk rustig omdat het alleen voor volwassenen is. Er word door diverse reisorganisaties vermeld dat de koelkast dagelijks gevuld word, dit klopt dus niet alleen de eerste dag zaten er twee kleine flesjes water in en daarna nooit meer . De kamer was goed maar wel hier en daar gebreken zoals een loszittend stopcontact een doorlopende toilet. De vloerbedekking op de gangen was vuil en hoog nodig aan vervanging toe. Veel parasols aan het zwembad waren stuk en vuil Het eten was de eerste 3 dagen slecht maar vanaf de dag dat de ramadan was afgelopen werd het een stuk beter maar nog steeds geen 4 sterren waardig. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ondanks dat het voor mij geen 4 sterren waard was zou ik er wel weer naar toe gaan aangezien de ligging perfect is en het een niet al te groot hotel is en rustig omdat het alleen voor volwassenen is.

12 tips over Hotel Marti la Perla

• Maaike, 22-04-2014

Ga niet in het hotel naar de kapper maar een stukje verderop bij Hairline en vraag naar Engin!!

• Myrna , 18-10-2013

Boottaxi naar Marmaris en Torunç is aan te bevelen. Wij hebben verder excursies gemaakt naar Rhodos, Efeze en Pamukkale. Geboekt bij plaatselijk bureau. Veel goedkoper dan boeken bij de host van KRAS.

• Vakantie augustus, 19-08-2013

Op woensdag is er een markt in Icmeler, daar kun je dan overdag heen. Ik zou ipv de taxi de dolmus nemen om naar het centrum van Marmaris te gaan, dolmus kost 2.5 lira per persoon en met de taxi ben je veel duurder uit! (kost ongeveer 30 lira met de taxi) Belachelijk duur voor zo een korte afstand. Strand van Icmeler is wel heel erg schoon en mooi.

15 vragen over Hotel Marti la Perla

• Marieke de Bruin, 14-03-2013

transfer

Hoe lang is de transfer van de luchthaven naar het hotel?

A. Donders, 06-04-2013

Vanaf Dalaman ongeveer 2 uur vanuit Bodrum 3 uur veel plezie

• Jan, 03-01-2013

douche

Hebben ze ook kamers met alleen een douche i.p.v. een bad? Mijn vrouw loopt nl. moeilijk en kan niet goed een bad in en uitstappen.

Edwin Romberg, 31-05-2013

Het hotel is bezig met het verwijderen van de baden. Het worden allemaal inloop douches. Het moet nog gaan gebeuren. er zijn wel twee minder valide kamers maar deze heb ik niet gezien. Advies is dan ook om e.e.a. te vragen aan het reisbureau of touroperator.

• Lydie, 28-08-2012

gezellige bar ?

Kan iemand mij vertellen of er een gezellige bar/toog in het hotel is waar je 's avonds terecht kunt ?

Kick Ruhl, 09-09-2012

Er is een bar buiten bij het zwembad en die is tot snachts een uur open, maar als er nog veel mensen zijn dan blijft hij wat langer open

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Oosters, Regionaal, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats