Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Advertentie

Hotel Marti la Perla

8.4Fantastisch

Score uit 505 reviews

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)



Overzicht

8.4Fantastisch

Score uit 505 reviews

  • 9.4Ligging
  • 8.6Service
  • 8.1Prijs/kwaliteit
  • 7.6Eten
  • 8.4Kamers
  • 7.4Zwembad
  • 3.3Hygiëne
  • 7.6Kindvriendelijk

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Marti la Perla voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Travel store
Travel store

Hotel info

  • Airco
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Restaurant
  • Sauna
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

505 reviews over Hotel Marti la Perla

Review schrijven

Beoordelingen

422
22
32
23

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2018
    5G. de jong09-08-2018

    Wordt minder

    Na 14 jaar bezocht te hebben wordt het steeds minder. Klachten kun je deponeren bij manager maar wordt weinig mee gedaan. Adult hotel maar hele dag keiharde muziek ook op strand. Kan elkaar op terras niet verstaan. Strandboy doet niks. Locale bevolking neemt zo handdoeken van hotel mee. Kortom hoop geld voor een hoop ergernis. Zit ook alleen maar vol met Russen en Oostblok landen.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 4Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 6Kamers
    • 10Zwembad
    • 7Hygiëne

    Gereisd met partner in juli 2018


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    4Roger25-10-2017

    Nooit meer

    Rustig hotel maar vies en vuil , moest er een hotelkeuring zijn word het direct gesloten .

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 6Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 1Kamers
    • 1Kindvriendelijk
    • 6Zwembad
    • 1Hygiëne

    Gereisd met partner in oktober 2017

  • 3Wim12-10-2017

    Nooit meer. Heel slecht!

    Zijn er jaren geweest maar de laatste 2 jaar helemaal niets meer! Snap niet dat touroperator deze accommodatie nog aanbiedt. Zijn nu al 2 jaar bij Aqua geweest dus we zien hoe het daar is! Een handjevol "toeristen" en niets te doen. Bijna alles wat in de omschrijving staat is niet bruikbaar! Geen ala carte, geen animatie, slecht eten en noem maar op! Dus geen smoesjes van: het valt wel mee, zien het nu al 10 dagen en hebben beklag met de 2 Nederlandse toeristen die daar nu verblijven en noodgedwongen hun vakantie daar tot hun vertrek moeten zijn!!!!

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 2Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 3Kamers
    • 2Zwembad
    • 2Hygiëne

    Gereisd met partner in september 2016


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Marti la Perla voor je op een rij gezet:

    1
    Booking.com
    Booking.com
    2
    trivago
    trivago
    3
    Expedia.nl
    Expedia.nl
    4
    Travel store
    Travel store

  • 8Mieke en Hennie07-09-2017

    Het was weer van ouds

    Alles was weer goed eten, schoon, gezellig, rust!

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 1Kindvriendelijk
    • 9Zwembad

    Gereisd met partner in augustus 2017

  • 6Gerard13-09-2016

    Heel jammer

    Nu voor de 3e keer een deceptie. Er wordt schijnbaar niet meer geïnvesteerd de eigenaar heeft schulden. Het eten en het achterstallig onderhoud zijn schrikbarend ligging en kamers blijven goed ook het personeel doet zijn best ondanks het feit dat ze geen salaris krijgen en er sprake is van onderbezetting. Deze week is er offerfeest de service en eten trekt iets aan. Mogelijk komt er volgend jaar een nieuwe eigenaar. Iedereen klaagt eet elders of is al overgeplaatst. Maar de ligging en de sfeer van het hotel compenseert het eea

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 8Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 8Kamers
    • 1Kindvriendelijk
    • 8Zwembad

    Gereisd met partner in september 2016

  • 5aa.Veendorp03-09-2016

    Jammer,..volgend jaar geen marti la perla

    Vriendelijk personeel ,en de ligging geweldig! 1 e jaar was het goed in het hotel, Maar we zagen iedere keer dat alles een beetje minder werd. Dit jaar ; vriendelijk personeel prachtige ligging ; we dachten ach het valt nog wel mee,wel kapotte parasols ,ligbedden Alleen nog maar flesjes water in de minibar.......,weinig eten ook weinig keuze Maar we waren er 3 weken, en de laatste week kwamen er steeds meer Turken, ik denk om het hotel maar vol te krijgen. Daar was het personeel zelf ook niet blij mee, en de winkeliers ook niet! ( blijven in het hotel ,en geven geen geld uit) En toen werd alles minder ..s'ochtends geen vers brood ....dat kwam later, soms geen boter Eten werd bijna niet aangevuld ,weinig keus, Hotelgasten die bij binnen komst al toetjes pakten ,fruit en dat later weer werd weggegooid Kortom er hing geen leuke sfeer, manager die de laatste week ook nog was opgestapt Wij hebben veel buiten het hotel gegeten Dit alles vind ik jammer , dit hotel heeft ,een prachtige ligging - boulevard - prachtige tuin om in te zonnen Het zou zonde zijn als dit hotel volgend jaar niet meer zou bestaan,.....maar ben er bang voor

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 5Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 8Kamers
    • 5Zwembad

    Gereisd met partner in augustus 2016


  • Advertentie
  • 6Chantal31-08-2016

    Domper

    6 jaar geleden geboekt omdat dit het hotel was waar geen russen kwamen. Met m'n domme hoofd ditmaal geen mailtje gestuurd en gelijk geboekt omdat ik dacht dat het nu weer zo zou zijn..... nouja oké het zijn geen russen maar mensen uit de Oekraïne (net zo iets, ook geen manieren, en bang dat het eten en de drank opraakt. Verder eten slecht, schoonmaak slecht personeel op een paar na die geen engels spreekt. 1 x in het hotel gegeten, verder ontbijt lunch en avondeten buiten de deur gedaan. Op het privestrand liggen mensen die niet in het hotel horen en daar word ook niets van gezegd. En wij maar zoeken naar bedjes.... al met al, laatste keer Marti dus.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 5Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 3Kamers

    Gereisd met partner in augustus 2016

  • 6mortelmans jan28-08-2016

    Nooit meer

    Alles ok,maar eten is rampzalig. Weinig keuze,lage kwaliteit,en er wordt weinig of niet aangevuld.nog nooit zo slecht/weinig te eten gehad. Anderen klagen ook,dus ik ben niet alleen. Mogelijks wordt er bezuinigd omdat het toerisme in turkije minder is momenteel. En de parasols zijn inderdaad dringend aan vervanging toe. Plus:kamer,zwembad ,tuin,ligging zeer goed

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 7Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 7Kamers
    • 7Zwembad

    Gereisd met partner in augustus 2016

  • 10Jan Akkermans12-07-2016

    Het is als thuiskomen met een vakantie gevoel

    Het personeel geeft je een familie gevoel. jammer dat de lokale reistijd zo lang is

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 10Kamers

    Gereisd met vrienden in juni 2014

  • 6Alie van Dalfsen11-07-2016

    Geen 4 sterren waardig

    De ligging is super, een mooie tuin en een niet te groot hotel. Heerlijk rustig omdat het alleen voor volwassenen is. Er word door diverse reisorganisaties vermeld dat de koelkast dagelijks gevuld word, dit klopt dus niet alleen de eerste dag zaten er twee kleine flesjes water in en daarna nooit meer . De kamer was goed maar wel hier en daar gebreken zoals een loszittend stopcontact een doorlopende toilet. De vloerbedekking op de gangen was vuil en hoog nodig aan vervanging toe. Veel parasols aan het zwembad waren stuk en vuil Het eten was de eerste 3 dagen slecht maar vanaf de dag dat de ramadan was afgelopen werd het een stuk beter maar nog steeds geen 4 sterren waardig. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ondanks dat het voor mij geen 4 sterren waard was zou ik er wel weer naar toe gaan aangezien de ligging perfect is en het een niet al te groot hotel is en rustig omdat het alleen voor volwassenen is.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 6Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 6Kamers

    Gereisd met partner in juli 2016


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Marti la Perla voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Travel store
Travel store

Hotel Marti la Perla info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren4
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Marti la Perla voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Travel store
Travel store

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsWinkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Room ServiceAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Wellness

  • SaunaAanwezig

Activiteiten

  • FitnessFitness

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie