Hotel Golmar Beach

7.6Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Içmeler (bij Marmaris)

7.6Goed

• Sauna

192 reviews over Hotel Golmar Beach

• 2019
    8Jan Paauwe26-10-2019

Goed hotel met fantastisch uitzicht.

Goed hotel met fantastisch uitzicht. Kamers gedateerd maar wel goed schoon. Elke dag schone badlakens. Zeer vriendelijke bediening in het restaurant. Ontbijt karig en diner goed met voldoende afwisseling. Wel storende kraaiende hanen en blaffende honden op boerderij achterzijde hotel. Prijs/kwaliteit goed.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Robin Bruggeman25-10-2019

niet voor herhaling vatbaar.

Hotel is voor een 3 ster prima alleen toen wij er waren in oktober 2019 hadden ze alles al dicht gedaan (haman fitness , sauna etc). Voor de kinderen niet veel te doen. De reden dat ik hier niet meer naar terug ga is omdat de (loslopende) honden en hanen in de buurt je wakker houden. (ivm boerderijtje achter het hotel)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7Ria14-09-2019

Niet meer!

Voor de 2de keer in Golmar Beach geweest. Vergeleken bij vorig jaar was het dit jaar minder. Het eten minder goed en de bediening in beide restaurants liet te wensen over. 's Avonds bij het diner moest je lang wachten voor er een ober naar je toe kwam Meerdere keren hadden we het eten al bijna of helemaal op voordat er iemand kwam. Tafels plakten! In het restaurant beneden was het niet beter, ook hier moest je vaak lang wachten als je er een drankje wilde bestellen in de middag en/of 's avonds. Er liepen jongens die geen woord Engels konden, maar wel de bestelling kwamen opnemen. Die moesten er vervolgens weer iemand anders bij roepen omdat ze het niet snapten. Kamer en badkamer werden niet goed schoongemaakt. Bij aankomst lag er in een hoek een pluk haren vast geplakt op de vloer en toen we 14 dagen later naar huis gingen lag dat er nog! Alle kamers zouden zeezicht hebben! De onze niet dus! We keken tegen bomen en struiken aan....

Gereisd met partner in september 2019

• 8Sushma05-08-2019

Geweldig!

Prima hotel! Inrichting is wat verouderd, maar het uitzicht is prachtig! Elke dag schone handdoeken en het personeel was zeer vriendelijk!

Gereisd met vrienden in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Helena16-07-2019

Leuk voor 1 keer

Bij aankomst een zeer onvriendelijke medewerker, ondanks inchecken hotel om 23.40 toch voor de hele dag airco en koelkast betalen. Voor de rest alleen maar vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten viel erg tegen, zoals bijbetalen bij het ontbijt voor een gebakken ei. Weinig keus. Fantastisch mooie ligging.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Van der Kolk15-06-2019

Geweldig

Een wat ouder hotel, echter prachtig gelegen met een geweldig uitzicht. Alleen jammer dat als je niet in de sigarettenrook wilt eten dat je dan binnen moet zitten terwijl je buiten heel gezellig kan eten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8J. In het Veld21-05-2019

Zeker voor herhaling vatbaar....prijs/kwaliteit 👍

Prijs kwaliteit klopt, hotel wel aan renovatie toe, maar alles is netjes schoon, personeel super vriendelijk en behulpzaam en geweldige ligging. Alle kamers zeezicht. Eten is prima, alles zeer smaakvol. Alles op loopafstand. Wat wil een mens nog meer

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Froukje26-09-2018

Geweldige vakantie gehad

Het hotel ligt op 1 van de mooiste plekjes van Icmeler, dicht bij de dolmus en taxibootje. En je bent zo in het centrum. De kamers zijn schoon en we kregen elke dag schone handdoeken. Het personeel is vriendelijk. Het eten was lekker. Je moet wel betalen voor de koelkast en airco. Je komt vaak dezelfde mensen tegen, die ook elk jaar steeds weer terugkomen.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Ivana07-09-2018

Heerlijke vakantie

Prima hotel ! Kamer iets aan de kleine kant , maar wij hadden onze dochter van 18 maanden bij ons vandaar ... prachtig uitzicht op de zee ! Ontbijt en avondeten was ook goed te doen, voor ieder wat wils. Het personeel is zeer vriendelijk en de dame die onze kamer deed een schat van een vrouw ! Iedere dag maakte zij onze bedden op en legde nieuwe handdoeken neer . Icmeler leuke gezellige plek . Tip .... wil je in de middag of avond even lekker ergens anders eten dan in het hotel dan is Cafe Savas een top plekje ! Wil je in de avond een vezellig drankje doen en je ervij niet vervelen ga dan naar Daisy bar ...

Wat ik wel eeg vervelend vond dat is dat mensen al om 7 uur hun handdoeken op de ligstoelen leggen en vervolgens pas om 15:00 uur komen .. Wat ook niet zo relaxt is dat de transfer vanaf Dalaman vliegveld bijna 2 uur is Maar al met al top 2 weken gehad in het Golmar beach hotel

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Serena Hagen07-09-2018

Prima vakantie

Het hotel is wat gedetailleerd, maar een heel goed hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden een promokamer geboekt en dat was het meer dan waard. Je hebt uitzicht op de zee als je wakker wordt. Het ontbijt was prima. Zelf heb ik er nooit avondgegeten, want ik ging altijd uiteten bij verschillendr restaurantjes. Voor het geld kun je er niet teveel van verwachten maar zeker een prima hotel en de handdoeken worden om de dag verwisseld

Gereisd met vrienden in mei 2018

Hotel Golmar Beach info