Hotel Golmar Beach

181 reviews over Hotel Golmar Beach in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Froukje
26-9-2018

Het hotel ligt op 1 van de mooiste plekjes van Icmeler, dicht bij de dolmus en taxibootje. En je bent zo in het centrum. De kamers zijn schoon en we kregen elke dag schone handdoeken. Het personeel is vriendelijk. Het eten was lekker. Je moet wel betalen voor de koelkast en airco. Je komt vaak dezelfde mensen tegen, die ook elk jaar steeds weer terugkomen.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijke vakantie

Ivana
7-9-2018

Prima hotel ! Kamer iets aan de kleine kant , maar wij hadden onze dochter van 18 maanden bij ons vandaar ... prachtig uitzicht op de zee ! Ontbijt en avondeten was ook goed te doen, voor ieder wat wils. Het personeel is zeer vriendelijk en de dame die onze kamer deed een schat van een vrouw ! Iedere dag maakte zij onze bedden op en legde nieuwe handdoeken neer . Icmeler leuke gezellige plek . Tip .... wil je in de middag of avond even lekker ergens anders eten dan in het hotel dan is Cafe Savas een top plekje ! Wil je in de avond een vezellig drankje doen en je ervij niet vervelen ga dan naar Daisy bar ...

Wat ik wel eeg vervelend vond dat is dat mensen al om 7 uur hun handdoeken op de ligstoelen leggen en vervolgens pas om 15:00 uur komen .. Wat ook niet zo relaxt is dat de transfer vanaf Dalaman vliegveld bijna 2 uur is Maar al met al top 2 weken gehad in het Golmar beach hotel

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima vakantie

Serena Hagen
7-9-2018

Het hotel is wat gedetailleerd, maar een heel goed hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden een promokamer geboekt en dat was het meer dan waard. Je hebt uitzicht op de zee als je wakker wordt. Het ontbijt was prima. Zelf heb ik er nooit avondgegeten, want ik ging altijd uiteten bij verschillendr restaurantjes. Voor het geld kun je er niet teveel van verwachten maar zeker een prima hotel en de handdoeken worden om de dag verwisseld

Gereisd met vrienden in mei 2018

Grandioos

Gezina
25-8-2018

Super vriendelijk personeel. Maken het je naar de zin. Problemen werden meteen opgelost

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Yvonne Dorenbusch
29-7-2018

Super leuk hotel. Wel beetje gedateerd maar dat maakt niet uit. Je slaapt er toch alleen. Ontbijt en diner buffet was altijd super en gevarieerd. Voor elk wat wils. Mooi zwembad maar wel jammer dat iedereen om 7 uur klaar stond om de handdoeken op de bedden te gooien. Maar dat mocht de pret niet drukken. Wij gingen naar Cocobeach of Doruk beach. Inmiddels voor oktober geboekt naar Doruk Hotel. Ons oude vertrouwde hotel. Lekker kleinschalig, geweldige familie en staff. Ik kijk hier alweer naar uit samen met mijn dochter. Heerlijk weer naar Içmeler. Mijn thuis komen😍

Gereisd met partner in juni 2018

Arafi arafi, heerlijke vakantie

Sandra
28-5-2018

Het hotel ligt echt prachtig! Lekker aan zee en aan de rustige kant van de boulevard. Ontbijt en avondeten was echt heerlijk. Ruime keuze en de smaak zeer goed.

Personeel spreekt op een enkeling na geen Engels en vinden hun telefoon zeer interessant. Het leukste personeelslid was de kat Garfield. Echt een schatje!

Ook is er een turk bij de bar die graag aait en slijmt met standaard zinnen. ‘You dropped something......my heart’ Na een korte correctie vleerde hij mij niet meer😂 mijn ouders en ik hebben er smakelijk om gelachen. Nu zijn zij slachtoffer.

Verder een heerlijke vakantie! Een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Heerlijk!

Simone
29-9-2017

Het is een eenvoudig hotel.Maar wij hadden een schone,nette kamer met prachtig uitzicht.Nadeel was wel dat je je koelkastje apart moet betalen.Het eten was uitstekend en de koks waren erg vriendelijk.Daartegen bij het bedienende personeel kon geen lachje af.Ook de jongen op het strand en het kamermeisje waren heel vriendelijk en behulpzaam.'s Avonds is er in het hotel niks te beleven.Maarja het is ook naseizoen.Er waren genoeg leuke terrassen op loopafstand. Het is een leuk hotel maar niet voor mensen met jonge kinderen want daar was niet veel voor te doen.Icmeler is een leuk gezellig plaatsje in een vreselijk mooie omgeving.Dus zeker een aanrader om excursies te boeken.Wij gaan in iedergeval zeker nog een keer terug.Hou er wel rekening mee dat je nog bijna 3 uur onderweg bent eer je bij het hotel bent.

Gereisd met partner in september 2017

Super vakantie gehad.

Yvonne Dorenbusch
24-6-2017

Mooi hotel. Iet wat gedateerde kamers maar zeker een voldoende. Keurig schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken en elke x weer een verrassing wat de schoonmaakster weer voor moois had gemaakt van handdoeken. Zwembad was prima alleen leggen mensen al belachelijk vroeg handdoeken op de bedjes en bleven vervolgens tot na de middag weg. Reserveren afschaffen dus. Mooi strandje erg koud water maar heerlijk. Zeer vriendelijk personeel. Ik zou graag nog een x terug komen.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

Michael Dolfing
24-6-2017

Van 10 tot 22 juni zijn wij 12 dagen in hotel golmar beach geweest. Geweldig hotel en zeker waard tegen over de prijs die je betaald.

Schoon hotel , eten is prima voor ieders wat wils en elke avond andere dingen. Vriendelijk personeel en een goede spa in het hotel. De kamers zijn wat gedateerd, maar zijn keurig schoon douche is goed en de bedden liggen lekker. Het uitzicht vanaf balkon is adembenemend. Ook de ligging van het hotel is mooi en je zit zo in het centrum .

Wij hebben heerlijk genoten, komen in september weer terug voor 3 weken .

Voor de içmeler liefhebbers, op Facebook is er een leuke içmeler groep Dutch Içmeler lovers. Zo kom je al in de vakantie sfeer

Gereisd met partner in juni 2017

prima hotel, heerlijk eten, vriendelijk personeel.

Marga
12-3-2017

fantastische ligging, privé zandstrand, prijs /accommodatie in verhouding, vers eten

Gereisd alleenreizend in september 2015

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golmar Beach in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golmar Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.