Hotel Fortuna Beach

Hotel Fortuna Beach
7,8

171 reviews over Hotel Fortuna Beach in het Nederlands

Anders

Goed verzorgd familiehotel. Zeer vriendelijk personeel die je iedere dag weer een "thuis" gevoel geven. Het eten is zeer goed en persoonlijke wensen kun je altijd kenbaar maken, daar wordt dan rekening mee gehouden.

Laatstekeer fortuna beach

Henk en jeannette
6-9-2017

Dit was onze derde keer fortuna beach waren er altijd heel tevreden en kwamen graag terug

Dit jaar viel het ons erg tegen kamer oud vies tapiit vol vlekken

Er zou een nieuwe kok zijn maar het eten was slechter als vorige keer

We waren er als enige nederlanders verder een paar engelse gasten

Verder allemaal turkse gasten waar het eten op aangepast was

Harde muziek bij de bar moet gezellig zijn maar ac dc is dat niet

Bij aankomst bij receptie geen engels sprekende receptionist

Begreep er niets van

Bedienend personeel erg vriendelijk doen alles voor je

Jammer kwamen er graag

wederom heel erg fijn hotel.

P van der Laan
17-6-2017

Prima van eten en drinken.Kamers zijn goed,eenpersoons bedden ook.

Personeel heel erg behulpzaam, doen er alles aan om het na de zin te maken.

Wat niet goed is:

Kamers zijn erg gehorig,praten en snurken komt echt bij je binnen,alsof ze in jouw kamer zijn.

Veel lawaai bij de bar(engelse gasten).In de omgeving veel geluidsoverlast,mn. door Tiki Beach club.Om 24.00 uur moet het muziek uit in Icmeler op de terrassen,maar hij gaat onverminderd door,knetterhard!!!.

Een mooie regel,maar als je niet handhaaft met boete blijft het doorgaan,soms tot 01.30 uur.

Fijn als je kinderen naar bed moeten!!!.

WTC.nl

Weer een geweldige vakantie gehad

Harry Bakels
14-9-2016

Dit jaar een nieuwe chef kok en dat was te merken. Gewoon fantastisch

top locatie voor een goeie prijs.

willem kremer
30-5-2016

Centrale ligging aan zee, centrum en kanaal met een mooi strand en superschoon water.Ook op loopafstand vele winkels en restaurants.

personeel erg vriendelijk en herlijk eten.

Aanrader is ook de prachtige autovrije boulevard tot aan marmaris war je heerlijk kunt wandelen of fietsen.

ook fijn is de taxiboot naar marmaris.eigenlijk kunnen wij niets negatiefs vinden en gaan ook zeker terugkomen bij Fortuna Beach.

Fantastisch, zeker gaan !

Michiel
17-1-2016

Lekker dicht bij het strand, mooie kamers, rustig gelegen.

Voor herhaling vatbaar

Cees en Lies
2-8-2015

Voor het derde achtereenvolgende jaar in dit hotel, dat zegt genoeg. Het was weer fantastisch.

Prima hotel; goede prijs-kwaliteit verhouding..

Willem en Yvon
14-7-2015

Heel goed gelegen hotel op loopafstand van het strand waar de bedjes met matrassen gratis zijn. Het personeel is erg vriendelijk en attent. Het eten is gevarieerd en lekker. Aan tafel wordt je voorzien van drinken.

Het enige nadeel is dat de bar na 23:00 uur niet meer all inclusive is en dat het drinken op het strand betaald moet worden.

Het hotel ligt aan de boulevard en op loopafstand van de vele winkeltjes.

Het is zeker een hotel waar we naar terug zouden gaan.

De prijs kwaliteit is heel goed!!!!

gezellig hotel

natasja crul
10-6-2015

Erg gezellig hotel. Personeel is erg vriendelijk. Het ruime strand is erg fijn en ligt vlak voor t hotel. Het eten is gevarieerd en van een goede kwaliteit. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad en is zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastische plek

Richard Boone
24-5-2015

Een kleinschalig een leuk hotel. Met leuk personeel wat alles voor je doet en behulpzaam is. Ook het eten heerlijk niet een overweldig groot buffet maar gewoon normaal. Je wordt leuk ontvangen door de mensen, het is alsof je thuiskomt. Wij waren er nu voor de tweede keer en hebben echt genoten. Ook de bar overdag en 's avonds is gezellig. Kan eigenlijk niets negatiefs bedenken over dit hotel.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fortuna Beach in Içmeler (bij Marmaris), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fortuna Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.