Hotel Cactus Paradise

Meer hotelinfo

379 reviews over Hotel Cactus Paradise

• 10Marcella09-05-2019

Geweldig

Wij hebben een Super fijne vakantie gehad! Mooi hotel, goed personeel, heerlijk eten en een fantastisch animatie team! Met dank aan Tiger, Ayhan & Tess <3

Met vrienden

• 8Tuncer14-03-2019

Heerlijk

Super schoon en hygiënisch hotel. Jammer dat het aquapark pas 15 mei open ging. Daarom wat saai voor kinderen. Wenselijk is dat touroperator dit duidelijker vermeldt en meer rekening houdt met schoolvakanties.

• 2018
    10KAAN23-08-2018

Fantastisch...

We hebben heel leuke vakantie gehad. . Kamer was heel schoon en netjes. Eten wat heel goed en heel veel variatie, voor ieder wat wils. Bediening was prima. Veel gelachen met dj huseyin en Bayram. Veel vrienden gemaakt.

• 4A Akgurbuz11-08-2018

Nooit Meer

Het weer in gumulder was geweldig. Hoetl zelf stelt niets voor. Cactus Hotel Club Yali Resort is absoluut geen 5 * hotel. Alles is waardeloos zowel hotel als service.

• 5Denolf ignace09-08-2018

Werk aan de winkel !!!

Personeel zeer vriendelijk . Eten zeer flauw . Veelal koud en af en toe bedorven voedsel gehad. Ontbijt was elke morgen hetzelfde. Aquapark is top maar is meer dan km v hotel . De shuttle naar aquapark zit regelmatig vol . Kamers ouderwets maar proper . Kluis onder betaling maar zeer klein . Zijn in week tijd twee keer naar show gegaan en toevallig tweemaal dezelfde

• 2017
    8Linda03-11-2017

Goed hotel

Lekker een weekje naar gumuldur geweest met heerlijk weer! Hotel was schoon, vriendelijk personeel, eten vaak hetzelfde maar wel warm gelukkig. Aquapark is eind oktober al dicht maar dat vond ik niet erg, was lekker rustig en heb genoten, echte aanrader!

Alleenreizend

• 9Jason17-10-2017

Een top vakantie voor Jong en Oud

Dit hotel is een aanrader voor gezinnen en jonge stellen, De kamers worden goed schoongemaakt en vele faciliteiten voor jong en oud vooral het aquapark is top . een heerlijke vakantie en goed uitgerust !

• 8Judith13-10-2017

Perfect voor het gezinnn

Voor ieder wat wils. De aquapark is erg geschikt voor de kinderen. Let wel op in het weekend is het erg druk dus dat is wel jammer. Prima hotel en behulpzaam personeel. Helaas kon ik niet veel van het eten genieten daar ik een allergie heb.

• Oude reviews

9janneke ketting16-09-2016

geweldig hotel.

heerlijk en mooi hotel, vriendelijk personeel, mooi zwembad, en heerlijk direct aan het strand, eten voor ieder wat wils. te veel om op te noemen. schitterend aquapark op nog geen 10 minuten lopen (rijd ook een treintje vanaf het hotel). is wel in een heel rustige omgeving en eigenlijk niet veel te doen in de omgeving. maar we hebben een heerlijk rustige vakantie gehad.

Met vrienden

• 4anneke7625-08-2015

dit noooit meer

enkel goed als je enkel verkiest uw volledige periode vakantie wil door brengen in't hotel niets te zien in de buurt ligt in een zeer armzalige buurt veel zwerfhonden eten trekt op niks altijd het zelfste wij zaten in bij gebouw das het enigste goede dat er aan is personeel spreekt geen engels en begrijpt het al zekers niet aqua park veel te druk en voor ice tea en cola maar tussen bepaalde tijdstippen te verkrijgen

16 tips over Hotel Cactus Paradise

• Maarten, 27-05-2012

De jongens van het vermaak doen goed hun best en benaderen. er is avonds een markt links van het hotel met veel kleding en andere dingen die je niet echt nodig hebt. Maar het is wel leuk. De dolmus is tien minuten lopen en gaat continu. Ik heb een auto gehuurd veel geshopt bij de diverse outlets ( richting soke) Het Milipark is erg mooi als je van rust en wandelen houdt, de zee is erg kalm en helder daar. De massage hoek, in het hotel is mijn inziens te duur 105 euro algehele behandeling.

• teddie, 10-09-2013

pak de dolmus naar izmir, kusadasi of ozdemir, elke avond grote avondmarkt naast hotel, waar alles te koop is, zonder opdringerige verkopers. op 800 meter afstand een enorm aquapark, toegang gratis ook all inclusive, met gratis treintje vervoer van/naar hotel

• silvia, 14-07-2013

Wiffi is prima te doen voor 20 euro een week.

41 vragen over Hotel Cactus Paradise

• Angelique, 20-06-2015

avondeten

wij komen vrij laat aan, ong. 21.00 uur, is er dan nog wat te eten te krijgen?

dekker j., 27-06-2015

ja toen wij er kwamen konden we gewoon een hapje eten en anders gewoon vragen

• moniekalberts, 18-05-2015

kamers

ik heb een aantal vraagjes; -zit er een verschil in kamers in het hoofd of bijgebouw? -liggen de bijgebouwen in de zomer rustiger? ivm met slapen v.d. kinderen 's avonds -is het ver lopen van bij gebouw naar hoofdgebouw? -zit er bij de bijgebouwen ook een barretje of iets dergelijks waar je drinken kan halen? -badhandoeken, kun je die huren en hoeveel kost dit? groeten moniek

dekker j., 27-06-2015

ik heb bewust geboekt in het bijgebouw omdat het rond de tijd dat wij er kwamen het er lekker rustig is {was vorig jaar ook zo}.en het hoofd gebouw zit aan een straat van tien meter breed ja er zit ook een bar enzo bij maar niet altijd bezet. en badhanddoeken gewoon meenemen want het kost 7€ p.p

• hans, 15-11-2014

gedeelte charme

kan mij iemand vertellen wie in het Charme gedeelde hebben gezeten dat je voor alles gebruik kan maken van cactus paradise ook het ontbijt lunch en diner alvast bedankt

j.dekker, 11-01-2015

Mail mij maar als je wat wilt weten wij vonden hetverblijf daar heel prettig alleen is het bier zonder alcohol

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Portier, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats