Géén boekingskosten

Hotel Sami Beach

TurkijeEgeïsche ZeeGümbet (bij Bodrum)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sami Beach voor je op een rij gezet:

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

268 Reviews over Sami Beach

• 9Gemeden27-04-2022

Direct aan strand prima eten en geweldige service

Ligging is perfect. Verblijf was prima, eten is niet overtollig uitgebreid, maar vers en goed/gezond/lekker en zeker afwisselend. Personeel uitermate vriendelijk. Ik kom er al jaren met erg veel plezier …

• 7Willie van Pelt - Hage31-10-2019

Gewoon weer boeken

T was weer heerlijk, lieve medewerkers, fatsoenlijk eten, niet teveel vreetschuur, maar gezond en vers. We hadden een kamer met zeezicht! Superfijn, alles netjes en schoon, alleen kan het hotel een grote opknapbeurt gebruiken! Ook bij de buren gezeten( 2x) daar is dag en nacht herrie, en ook daar is het merendeel van de kamers echt niet super !!!!

• 7Alina en Maarten09-10-2019

Prima verzorgde vakantie. Niet luxe, wel erg fijn!

Kamer in het hoofdgebouw prima. Harde bedden, maar lagen prima. Elke dag werd er keurig schoongemaakt en lagen er schone handdoeken. De omgeving is levendig en sommige avonden wel erg veel lawaai. Veel winkeltjes en kroegen in de buurt, de mensen zijn vriendelijk. Personeel spreekt wisselend Engels, bij de receptie werden wij keurig geholpen. Personeel vriendelijk! Sheriff van het restaurant en cetin van de bar helpen je overal mee. De muziek is va 1100 aan. Niet helemaal onze smaak. S avonds werd dit aangepast op verzoek. Relatief veel Turkse en Russische gasten, veelal gezinnen. Vriendelijk. Strand erg vol!Ontbijt: 2 soorten stokbrood, na 0815 veelal verse gebakken eieren. Lunch: 1 of 2 vlees gerechten, wat groentes en rijst. Altijd veel rauwkost.S avonds elke avond wat v d grill buiten. Eten is wisselend warm; de bakken staan continu open. Er wordt gerenoveerd in het hotel. Luxe is het niet, echt 3 sterren. Vriendelijke sfeer

• 2Rudi Dons24-09-2019

Nooit meer !!!!!

Blijf er weg ! Is een (al in hotel) ----niet waard, dringend aan vernieuwing toe !!! Annex room vies bah, kalk valt van de muren , spinnenwebben alom in kamer … van begin tot einde verblijf hingen ze daar nog steeds. Badkamer veel te klein , niet voldoende licht. Douche vuil , te klein , wc met aan gedroogde kak aan van andere gasten!!!!Kleerkast veel te klein , voor een persoon ja , maar niet voor 2 of meer personen.Lawaai !!!! ijskast stuk en geen bevoorrading tijdens verblijf . Eten bijna altijd koud. Ontbijt was van 7u30 ,maar voor een spiegelei moest je wachten tot 8u30 schandalig. En hoe Russen, en nu ook het Turks volk met eten omgaat , ze stapelen de tafels vol en eten nog niet de helft op , de rest gaat in de vuilbak. Geen douche op strand!!!! Te klein strand !!!! De discjockey is niet goed.

• 3mien p24-09-2019

never again !!!

Hotel was onverzorgd en dringend toe aan een opknapbeurt.Onze kamer aan de overzijde (annex-room) bevond zich boven winkels en een 5-tal discotheken die speelden tegen mekaar op en tot 4 uur 's ochtens. Ook getoeter van auto's met de radio op vollen bak. Ijstkast werkte niet. Aan de WC pot hing nog opgedroogde kak. Kleerkast was amper een meter hoog, dus broeken kon je niet hangen,dus aan de gordijnroeden. Kapstokken nihil. Eten meestel lauw of koud en te laat opgediend en alle dagen hetzelfde nl.kip kalkoen kleine hamburgers. Fruit beperkt tot meloen, appels en druiven. Personeel vriendelijk en niet opdringerig maar verstaan niks Engels. Zwembad proper maar ligbedden vuil en veel te laag bij grond (niet geschikt voor ouderen). Strand zeeeeeeeeeer klein en ligbedden staan op elkaar gepropt. Eerlijk gezegd zijn geld niet waard.

• 3Sanne26-08-2019

Nooit meer.

Slecht hotel. Ga hier niet heen! Vieze kamers, slecht eten. Mijn vriend is ziek geworden. Hij heeft 4 van de 8 dagen ziek op bed gelegen. De zee was vies. Enige wat goed was was het zwembad. Ga hier niet heen!!

• 8Leonie Margriet de Vries08-07-2019

Een gezellig 3 sterren hotel. Eten was prima in orde, als je wat te klagen had werd er onmiddellijk naar een oplossing gezocht. Geweldige ligging ook en zeer vriendelijk personeel. Heb een heerlijke vakantie gehad.

• 8Jan Woudenberg10-06-2019

Blijft toch voor weinig geld een leuke vakantie.

Voor de 3e keer hier geweest sinds mei 2018. Best wel ervaren dat het diner in buffetvorm beter is als de voorgaande keren. Het hotel is "gedateerd" maar er wordt volop gerenoveerd en onderhouden. Niet erg want je bent toch alleen in je kamer om te douchen en slapen. Meest opvallende, plotseling geen (strand) handdoek service meer, de ondernemer aan de overkant van de straat verkocht vele strandlakens in de 1e week dat Sami Beach weer open was. Als je denkt WiFi te hebben heb je pech, geen capaciteit. Ander minpunt tijdens onze mei vakantie, plotseling een grote groep Bulgaren. Die hebben echt andere normen en waarden als wij Nederlanders en niet alleen tijdens het eten halen aan het buffet.

• 3Bert Aarts21-10-2018

nooit nooit nooit mer

Ik heb nog nooit zo'n vies en smerig hotel gezien met verschrikkelijk slecht eten.

• 6Ronnie10-10-2018

Ik hoop dat het beter wordt volgend jaar !

Het Hotel was dit jaar veel minder dan de andere 7 jaren dat wij er waren. Het begon met het bed als we 1 nacht langer erop hadden gelegen hadden we een lichte hernia gehad, na meerdere malen bij de receptie aangegeven kwam uit eindelijk de manager erbij en toen kwam er een ander matras. Schoonmaak was ook niet best het eten was tot aan het avondeten redelijk goed, avond eten was slecht veel wezen uit eten de gehele staf van andere jaren inclusief manager waren weg. Maar ondanks dat het hotel wel achteruit was gegaan, wel een goede vakantie gehad "je moet het tenslotte zelf doen". De mensen Adil van het strand en Sharrif en Gukmen van het restaurant zijn Top mensen. Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen bij Hotel Sami Beach want het blijf gewoon een leuk Hotel, met een fantastische ligging en super omgeving.

Hotel Sami Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar