Hotel Sami Beach

253 reviews over Hotel Sami Beach in het Nederlands

nooit nooit nooit mer

Bert Aarts
21-10-2018

Ik heb nog nooit zo'n vies en smerig hotel gezien met verschrikkelijk slecht eten.

Ik hoop dat het beter wordt volgend jaar !

Ronnie
10-10-2018

Het Hotel was dit jaar veel minder dan de andere 7 jaren dat wij er waren. Het begon met het bed als we 1 nacht langer erop hadden gelegen hadden we een lichte hernia gehad, na meerdere malen bij de receptie aangegeven kwam uit eindelijk de manager erbij en toen kwam er een ander matras. Schoonmaak was ook niet best het eten was tot aan het avondeten redelijk goed, avond eten was slecht veel wezen uit eten de gehele staf van andere jaren inclusief manager waren weg. Maar ondanks dat het hotel wel achteruit was gegaan, wel een goede vakantie gehad "je moet het tenslotte zelf doen". De mensen Adil van het strand en Sharrif en Gukmen van het restaurant zijn Top mensen. Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen bij Hotel Sami Beach want het blijf gewoon een leuk Hotel, met een fantastische ligging en super omgeving.

waren hier voor de 13 e keer, altijd een fijne vakantie gehad. maar dit jaar was het een stuk minder. bijna allemaal nieuw personeel die weinig of geen ervaring had dat was duidelijk te merken. Personeel niet klant vriendelijk, aan de balie draaide ze zich gewoon om als ze iets niet wisten op te lossen En zonder iets te zeggen liepen ze weg. De beveiligingsman op het strand spande de kroon, toen wij wat te drinken waren halen hij gewoon onze handdoeken en andere spullen had weggenomen en in een bak had gegooid en andere mensen op onze bedjes waren gaan liggen. Ook het eten was veel minder dan andere jaren, het gene er werd aangeboden was wel goed maar er was heel weinig keus. Ook de schoonmaak was zeer slecht, maar wij hoorde dat het personeel slechts 6 minuten per kamer kreeg voor de werkzaamheden. shariff is top

Nooit meer

John vd kuijlen
18-8-2018

Let op met boeken geen club kamer boeken zit je aan andere kant van de straat 50trap treden hoog vies uitzicht smeriger kamers kortom niet naar toe gaan

Super vakantie

Mandy
15-7-2018

Onze vakantie in sami beach was geweldig. Zijn al vaker in Turkije richting gümbet geweest en is altijd goed bevallen. Personeel is gezellig en helpen met alles. Eten is niet bijzonder maar wel goed. Zwembad is alleen erg klein, en je moet optijd je handoekje klaar leggen. Strand bij het hotel zijn we niet geweest, daarvoor zijn we naar Bitez gegaan. Strand is wel prima en veel bedjes bij het hotel. Kamers zijn prima. Goede airco. Alleen de badkamer heeft wat schimmelvlekken

Tegenover het hotel zit een leuk terrasje en naaat het hotel. Tegenover het hotel zit een boodschappen winkeltje en andere winkels voor kleren en tassen.

Voor de prijs was we betaald hebben is dit echt een geweldig hotel. Je moet niet verwachten dat je in een 5 sterren resort terecht komt, maar voor deze prijs is het de vakantie zeker waard. Wij zullen zeker nog een keer gaan.

Het geluid van de barren etc. Hoor je wel, maar is niet storend vonden wij.

Wat mag je verwachten € 1000 2 per voor 11 dagen. Toen wij binnen kwamen dachten wij: O jeetje! Nadat we de hangbloemen voor het ramen omhoog hadden gedaan als gordijnen viel het mee. Mooie ruime kast. Uitzicht op het zwembad. Onze kamer (211) werd netjes schoongemaakt en de bedden/handdoeken regelmatig verschoond. Animatie was hard en de DJ vond zichzelf erg goed. Bij de receptie was het personeel aardig. Bediening spreekt nagenoeg geen Engels. Onze kamer was 75 meter van het strand wat rustig afliep in zee. Jammer dat daar de muziek luid was. Ontbijt voldoende, wel iedere dag hetzelfde. Lunch moet je niet teveel van verwachten. Diner was niet best. Werd wel altijd iets vers gebakken, dat was goed, de rest matig en eentonig. Veel rauw salades. Voor Turkse begrippen weinig fruit. Na 5 dagen zijn we uit eten gegaan. Max € 25 voor 2 personen. Kijk naar de prijs/kwaliteit dan zit je goed, wij hebben geen last van herrie gehad.

Super vakantie gehad

Liesbeth en neeltje
17-6-2018

Mijn mama en ik vondennhet heel gezellig

Onze kamer werd iedere dag helemaal schoongemaakt en hadden iedere dag schone handdoeken

Voor een strand bedje moest je wel heel vroeg er uit om een handdoek neer te leggen

Het eten was ook goed

Wifi was heel slecht

Shariff is een kanjer hij deed er alles aan om het de mensen blij te maken in het restaurant

En dan nog de receptie wat een lieve mensen en spraken allemaal goed engels

Het enige wat ik niet goed vond is het schoonmaken van de tafels en zwembad en de vloeren bij de beachbar

Maar daar kan aan gewerkt worden

We gaan zeker weer terug

Nooit meer Sami Beach voor ons.

G.Bommezijn
16-6-2018

Wij zijn hier voor de 5e keer, maar dit was wat ons betreft de laatste keer. De gehele week kregen wij hetzelfde eten (gebakken aardappels met bloemkool en een hamburg) ook de flessen water zijn op de bon, je moet smeken om een fles water. Onze kamer lag aan de overzijde van het hotel aan de rechterzijde, om deze te bereiken moesten we 5 trappen betreden welke levens gevaarlijk zijn omdat er geen verlichting aanwezig is. De schoonmaak van de kamer was ook zeer slecht (werd gedaan door een stel jonge jongens) die meer over het balkon hingen dan dat ze wat deden. Verder geen plaats op het strand en in de lobbybar omdat het hotel niet berekend is op de vele gasten. Heel jammer van dit ooit zo goeie en leuke hotel maar voor ons is het klaar.

Ik zou zo weer gaan.

D. Ramkema
14-6-2018

Kleinschalig hotel. Eten is prima... strand is ook erg fijn. Als het hotel vol zit is het echter wel vechten om een strandbedje. Het bed was wat hard. Maar dat mocht de pret niet drukken. Aardig personeel. Bij het restaurant is Sheriff toch wel de uitblinker in de service en vriendelijkheid.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Albert en Anoushka
11-6-2018

Even voor de duidelijkheid. Het is geen 5 sterren resort maar een heel fijn hotel.

Wij zijn in mei 15 dagen geweest voor een prijs van 1042 euro totaal. Daarvoor krijg je uitgebreid ontbijt, lunch met zelfs warme groenten en vlees, in de middag een tussendoortje en in de avond een goede keuze uit warm en koude gerechten en vlees zo van een bakplaat. Dan heb je nog van 11.00 uur tot 23.00 uur heel de dag drinken. incl alcoholhoudende dranken. En zon zeker. Als vergelijk hiervoor ben je 4 dagen in Scheveningen. Wij snappen niet dat mensen klagen dat het eten koud is. Als je thuis 5 minuten met je bord met eten rond loopt is het ook koud.

Hotel is oud, maar netjes en schoon. Achterzijde een prive strand en alle rust en voorzijde vol in de drukte van winkels en discotheken.

Personeel (Sherif) is verder super vriendelijk. Verder een super compliment voor Idris Kaya, deze heeft mijn frozen shoulder los gemaakt. Dank je.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sami Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.