Hotel Sami Beach

257 reviews over Hotel Sami Beach in het Nederlands

Groot maar...

Els
12-8-2018

Heel groot appartement. Alleen hangen de airconditioners niet op de juiste plek. Alles aanwezig om zelf evt te koken. Er werd bij ons niet schoongemaakt en handdoeken verwisseld. 3 overnachtingen. Groot Geen ontbijt en naar de winkels moet je echt met de auto.

Ook restaurantjes niet lopend te bereiken. Wel ff met de auto en dan heb je keuze genoeg.

Super vakantie

Mandy
15-7-2018

Onze vakantie in sami beach was geweldig. Zijn al vaker in Turkije richting gümbet geweest en is altijd goed bevallen. Personeel is gezellig en helpen met alles. Eten is niet bijzonder maar wel goed. Zwembad is alleen erg klein, en je moet optijd je handoekje klaar leggen. Strand bij het hotel zijn we niet geweest, daarvoor zijn we naar Bitez gegaan. Strand is wel prima en veel bedjes bij het hotel. Kamers zijn prima. Goede airco. Alleen de badkamer heeft wat schimmelvlekken

Tegenover het hotel zit een leuk terrasje en naaat het hotel. Tegenover het hotel zit een boodschappen winkeltje en andere winkels voor kleren en tassen.

Voor de prijs was we betaald hebben is dit echt een geweldig hotel. Je moet niet verwachten dat je in een 5 sterren resort terecht komt, maar voor deze prijs is het de vakantie zeker waard. Wij zullen zeker nog een keer gaan.

Het geluid van de barren etc. Hoor je wel, maar is niet storend vonden wij.

Udany wypoczynek

Anna
2-7-2018

Hotel położony w centrum miasta a jednocześnie nad samym morzem. Odległość od lotniska około 40 minut. Hotel jest podobno jednym z najstarszych w okolicy, stąd zapewne wyposażenie z tego okresu, ale wszystko odnowione. Pokój odpowiedniej wielkości, wyposażony we wszystko co powinno być. Codziennie sprzątany, ręczniki wymieniane codziennie. W całym obiekcie jest bardzo czysto. Łazienka po remoncie. Mieliśmy pokój w widokiem na basen i w oddali morze. Na plaży i przy basenie leżaków odpowiednia ilość, nie ma potrzeby rezerwować z samego rana, co niestety jest praktyką wielu gości-rezerwują o 7.00 a przychodzą po południu. Plaża czysta, piasek, buty do wody zbędne. Jedzenie wyśmienite. Kto narzeka, to niech jedzie np. do Grecji, gdzie wybór zwykle jest mniejszy. Alkohole-nie żałują do 23.00. Między głównymi posiłkami-przekąski i podwieczorek. W hotelu nie ma animacji, ale co wieczór jest włączana muzyka i można pobawić się. Trochę za głośno gra po północy. To może być problemem dla osób mających lekki sen. Raz na tydzień wieczór turecki. Obsługa bardzo miła, grzeczna, pomocna i uśmiechnięta. Blisko hotelu na wzgórzu wiatraki, warto wybrać się tam ze względu na widoki. Spacer około 20 minut plażą i pod górę. Dobry, aby spalić kalorie. Do centrum Bodrum można iść pieszo-około 40 minut lub jechać busem za 1 euro. Po wyjściu z hotelu na lewo jest polsko-tureckie biuro podróży. Wycieczki o połowę tańsze. Pani rezydentka Marta z BP bardzo miła, opiekuńcza.

Pobyt udany, wróciliśmy zadowoleni i w 100% polecamy hotel Sami Beach.

Tjingo

Wat mag je verwachten € 1000 2 per voor 11 dagen. Toen wij binnen kwamen dachten wij: O jeetje! Nadat we de hangbloemen voor het ramen omhoog hadden gedaan als gordijnen viel het mee. Mooie ruime kast. Uitzicht op het zwembad. Onze kamer (211) werd netjes schoongemaakt en de bedden/handdoeken regelmatig verschoond. Animatie was hard en de DJ vond zichzelf erg goed. Bij de receptie was het personeel aardig. Bediening spreekt nagenoeg geen Engels. Onze kamer was 75 meter van het strand wat rustig afliep in zee. Jammer dat daar de muziek luid was. Ontbijt voldoende, wel iedere dag hetzelfde. Lunch moet je niet teveel van verwachten. Diner was niet best. Werd wel altijd iets vers gebakken, dat was goed, de rest matig en eentonig. Veel rauw salades. Voor Turkse begrippen weinig fruit. Na 5 dagen zijn we uit eten gegaan. Max € 25 voor 2 personen. Kijk naar de prijs/kwaliteit dan zit je goed, wij hebben geen last van herrie gehad.

Super vakantie gehad

Liesbeth en neeltje
17-6-2018

Mijn mama en ik vondennhet heel gezellig

Onze kamer werd iedere dag helemaal schoongemaakt en hadden iedere dag schone handdoeken

Voor een strand bedje moest je wel heel vroeg er uit om een handdoek neer te leggen

Het eten was ook goed

Wifi was heel slecht

Shariff is een kanjer hij deed er alles aan om het de mensen blij te maken in het restaurant

En dan nog de receptie wat een lieve mensen en spraken allemaal goed engels

Het enige wat ik niet goed vond is het schoonmaken van de tafels en zwembad en de vloeren bij de beachbar

Maar daar kan aan gewerkt worden

We gaan zeker weer terug

Nooit meer Sami Beach voor ons.

G.Bommezijn
16-6-2018

Wij zijn hier voor de 5e keer, maar dit was wat ons betreft de laatste keer. De gehele week kregen wij hetzelfde eten (gebakken aardappels met bloemkool en een hamburg) ook de flessen water zijn op de bon, je moet smeken om een fles water. Onze kamer lag aan de overzijde van het hotel aan de rechterzijde, om deze te bereiken moesten we 5 trappen betreden welke levens gevaarlijk zijn omdat er geen verlichting aanwezig is. De schoonmaak van de kamer was ook zeer slecht (werd gedaan door een stel jonge jongens) die meer over het balkon hingen dan dat ze wat deden. Verder geen plaats op het strand en in de lobbybar omdat het hotel niet berekend is op de vele gasten. Heel jammer van dit ooit zo goeie en leuke hotel maar voor ons is het klaar.

Ik zou zo weer gaan.

D. Ramkema
14-6-2018

Kleinschalig hotel. Eten is prima... strand is ook erg fijn. Als het hotel vol zit is het echter wel vechten om een strandbedje. Het bed was wat hard. Maar dat mocht de pret niet drukken. Aardig personeel. Bij het restaurant is Sheriff toch wel de uitblinker in de service en vriendelijkheid.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Albert en Anoushka
11-6-2018

Even voor de duidelijkheid. Het is geen 5 sterren resort maar een heel fijn hotel.

Wij zijn in mei 15 dagen geweest voor een prijs van 1042 euro totaal. Daarvoor krijg je uitgebreid ontbijt, lunch met zelfs warme groenten en vlees, in de middag een tussendoortje en in de avond een goede keuze uit warm en koude gerechten en vlees zo van een bakplaat. Dan heb je nog van 11.00 uur tot 23.00 uur heel de dag drinken. incl alcoholhoudende dranken. En zon zeker. Als vergelijk hiervoor ben je 4 dagen in Scheveningen. Wij snappen niet dat mensen klagen dat het eten koud is. Als je thuis 5 minuten met je bord met eten rond loopt is het ook koud.

Hotel is oud, maar netjes en schoon. Achterzijde een prive strand en alle rust en voorzijde vol in de drukte van winkels en discotheken.

Personeel (Sherif) is verder super vriendelijk. Verder een super compliment voor Idris Kaya, deze heeft mijn frozen shoulder los gemaakt. Dank je.

Wij nooit meer!

Ype en Cintia
26-1-2018

De locatie is prima, overdag lekker rustig, strand is prima. Als je bekend bent met de All Inclusive formule van Turkije is dit een tegenvaller. Eten vaak koud, opgewarmd, te weinig voor alle gasten. We hebben hier 2 avonden gegeten, de rest van de 2 weken hebben wij buiten het hotel gegeten. Wij werden gedropt in een appartement aan de overkant van de straat, appartement was prima in orde, schoonmaak toppie. De locatie was vreselijk.....tot 4 uur 's nachts keiharde muziek. Blijkt dat het hele hotel hier last van heeft. Personeel was wisselend. Conclusie: tegenvaller!!!

4 keer geweest Nu Nooit meer

john
11-10-2017

Eten wordt steeds weer opgewarmd. Wc werden 5 dagen Niet schoon gemaakt. Water uit Drinkwater automaat was Kraan water, chloor smaak.

4 dagen ziek geweest. Manager was drukker met z'n telefoon als met de klanten.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sami Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sami Beach scoort een 7.52 uit 10 op basis van 257 reviews.