Géén boekingskosten

Hotel Royal Asarlik Beach

TurkijeEgeïsche ZeeGümbet (bij Bodrum)

8FantastischScore uit 1141 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+178/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1141 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bij Royal Asarlik Beach Hotel vind je voor elk wat wils. Zo kun je kiezen voor het zwembad met animatie of voor het zwembad met rustige loungemuziek. Ook qua eten heb je ruime keuze bij het buffet of in een van de à la carte restaurants met Turks, Chinees of Italiaans thema. Royal Asarlik Beach is gelegen in de baai van Gümbet bij Bodrum.

Bekijk de beschikbaarheid

1141 Reviews over Royal Asarlik Beach

• 9Brigitte Meijer29-09-2022

Een fantastische Hotel. Ze doen er alles aan on het je naar de zin te maken . Mooie stranded en prachtige zwembaden en het eten was ook prima , genoeg keuze .. soms wat moeite om het op temperatuur te houden !! eten is op het panorama dak met een fantastisch uitzicht . Veel winkels op loopafstand

• 10Bodrum26-06-2022

Royal asarlık

The hotel is successful in terms of quality-price performance. The location is great. It is close to everywhere. Various a la carte options are available. It was a fun experience.

İnara, Eigenaar, 04-07-2022

Dear Guest,

Thank you for posting your comments regarding your recent stay at our hotel. We highly appreciate it.

• 10Défectueux06-06-2022

Défectueux

Très bel hôtel, chambre correcte avec vue sur la baie de Gumbet pour quelques dizaines d'euros de plus . Les services sont présents à tout moment, de la réception jusqu'au femme de ménage. Par ailleurs nous avons fait beaucoup de rencontre avec des gens très sympathiques Je recommande cet hôtel.

Volkan, Eigenaar, 10-06-2022

Dear Guest,

Thank you for review, we appreciated very much your comments. We look forwarding hosting you again.

With Warmest Regards, Guest Relations.

• 10Jeremy luem01-06-2022

Super bonne vacances je le conseille vraiment !

Impeccable vraiment la bouffe rien a dire le service au top personnel a l’écoute , c’est sur que mes prochaines vacances a bodrum vont se passer dans cet hotel j’en ai la certitude, avec ma chambre vue sur la mer rien a dire !!

İnara, Eigenaar, 11-06-2022

• 10Toni31-05-2022

Suppper

1 weken verblijft in dit hotel met me vriendin samen, geen minpunten! Alles netjes geregeld, genoeg keuze aan eten erg lekker, hotel ligt aan het strand alles makkelijk bereikbaar. Genoeg activiteiten te doen in het hotel mede dankzij t entertainment groep.

Dear Guest,

Thank you very much for your time and review about our hotel. It is great to read that you had an enjoyable stay with us.

We look forward welcoming you back soon.

With Warmest Regards, Guest Relations.

• 10Frenkie wall30-05-2022

Danke well

Leuk hotel met een goeie animatie. Eten is goed, hotelkamer kan beter. Voor de rest heeft het een mooie centrale ligging. Het strand wordt elke dag schoon gemaakt nadeel is wel dat er steentjes liggen. Amper last gehad van hond en zwerf katten.

Dear Guest,

Many thanks for posting your review regarding your recent stay at our hotel. We highly appreciate your review.

We look forward to host you at Royal Asarlık Beach again.

Kind Regards, Guest Relations

• 10Relaxen29-05-2022

Relaxen

Ich war mit meiner Freundin(24) hier und man fühlte sich hier sehr sicher. Die Anlage war sauber. Das Hotel ist direkt mitten im Geschehen und damit in einer top Lage. Der Strand ist direkt vor der Tür. Es hatte 2 Pools der eine ist eher ruhiger und der andere mit guter Musik .

Lieber Gast,

Es freut uns sehr, dass Sie sich im Royal Asarlık Beach Hotel, wohl gefühlt haben. Auch bedanken wir uns für die Zeit die Sie sich genommen haben, zu bewerten.

Mit freundlichen Grüßen, Guest Relations

• 10Pabloo29-05-2022

Paradise

Ich bin sehr zufrieden, Team Animation sind sehr hilfsbereit und kümmern sich sehr gut um die Gäste. Abend Shows und die Organisation sind top. Standpunkt der hotel ist wirklich perfekt. Namen der Animateuren: Orkun, Mario, for thank you!

Lieber Gast,

Mit freundlichen Grüßen, Guest Relations

• 1Van Overbeek26-05-2022

Smerig en niet klantvriendelijk

Dit is het smerigste hotel wat er bestaat in turkije heb veel gezien daar maar dit hotel treft echt alles mensen pas op ingang is mooi maar al wat erachter licht is echt waar zeer vies

Dear Guest,

We are upset as we could not meet your expectations regarding your stay. We keep improving ourselves in order to provide better service for all of our guests.

• 9Jör cb26-05-2022

Prima

Onze eerste ervaring in dit hotel was echt geweldig! Vriendelijk personeel, goeie service en zeker een goeie aanrader. We waren steeds bij het zwembad waar ook muziek was.. Alles is heel centraal zoals de leuke clubs, lekkere restaurant en veel leuke jongeren! Was zeker een van mijn leukste vakantie ervaringen.

Hotel Royal Asarlik Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar