Hotel Royal Asarlik Beach

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag34°23°
Hotel Royal Asarlik Beach
9,1

Bij Royal Asarlik Beach Hotel vind je voor elk wat wils. Zo kun je kiezen voor het zwembad met animatie of voor het zwembad met rustige loungemuziek. Ook qua eten heb je ruime keuze bij het buffet of in een van de à la carte restaurants met Turks, Chinees of Italiaans thema. Royal Asarlik Beach is gelegen in de baai van Gümbet bij Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Asarlik Beach voor je op een rij gezet:

883 reviews over Hotel Royal Asarlik Beach in het Nederlands

hotel dat je overweegt om nog een keer te bezoeken

Buket
4-7-2019

Hotel was zeer aangenaam, vriendelijk personeel, leuke activiteiten we hadden het erg naar ons zin

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Plezierig

Merve
4-7-2019

Het is een mooie hotel en lekker dicht bij de strand eten en verblijf was super

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geen 9 en geen 5 sterren waard.

Like
17-6-2019

Laten we voorop stellen dat we een prima vakantie gehad hebben, maar dit hotel is geen 9 op Zoover waard en er kan ook wel een sterretje af. Het hotel ligt tussen het strand en een paar honderd meter verderop het uitgaansgebied. De dolmus stopt bijna voor de deur en een taxi is zo besteld en ook zeker niet duur. Het personeel is over het algemeen zeer vriendelijk en de kapper en de guest-relations zijn toppers. Maar... je moet overal je eigen drankje halen, het eten is oke, maar niet bijzonder. De gangen zijn sleets, er miste hier en daar wel een tegel en de schoonmaak van de openbare toiletten en openbare ruimtes liet te wensen over. WiFi is zeer slecht en we hebben de nodige problemen gehad met sleutelpasje en toiletten die niet door trokken. Wij komen regelmatig in Turkije en dit is echt geen vijf sterren hotel, we hebben zelfs betere viersterren hotels gehad. Alle waar naar zijn geld, we hebben niet de hoofdprijs betaald.

Erkan
14-6-2019

2 weken verblijft in dit hotel met me vriendin samen, geen minpunten! Alles netjes geregeld, genoeg keuze aan eten erg lekker, hotel ligt aan het strand alles makkelijk bereikbaar. Genoeg activiteiten te doen in het hotel mede dankzij t entertainment groep.

Fantastisch! 10 points!

johannes
13-6-2019

Hotel het direct aan het strand, heerlijk bestemming-leuke omgeving- lekker eten-vooral a la carte!!! mmmm lekker!
Ekin is een lieverd!!!! Ze was zo behulpzaam. Speciaal dank aan haar.

zalig en zeker weer terug

tineke bergen
7-6-2019

Geweldig leuk hotel. Fijne bediening, goed eten en leuke ligging. De groep met zangers heb ik ook meegemaakt en het is maar hoe je er mee omgaat. Soms was het best gezellig. Kamers oke, geen overbodige luxe, maar je bent toch meer buiten dan in je kamer. Verder alles heel leuk en ik kom zeker terug. Tip aan hotel: Zorg voor een Eco dag met je gasten om alle plastic uit de zee te vissen. We zwemmen nu zelf in onze eigen afval. Leuke evenement, ECO toerist en nuttig.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your feedback regarding your recent stay at Royal Asarlık Beach. We are delighted that your holiday was quite pleasant at our facility

We certainly look forward to be in the first place for your next vacation plan.

Great!

Sandra
7-6-2019

We have been here for the second time! Nice hotel with great animatie especailly Sinan! He always have a smile and great energy! .. the food is good! We will come back here!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Dear Guest,

We are deeply glad that you enjoyed your holiday experience at our hotel.

Jammer hoor

Renate
28-5-2019

Groot hotel met diverse bars en zwemplekken. Kamers prima. Eten goed, animatie-avonden leuk. De hamam geweldig. Fijne kapper.

En toen kwam er een groep van ongeveer 250 man uit denbosch van touroperator. Sfeer gelijk lawaaiig en druk. Alle andere gasten die ik sprak vonden het ook verschrikkelijk. Geen mooie animatie meer want er werden besloten feestavonden gehouden. Dit is nu de 2e vakantie daar waar me dit gebeurd is. Ga ik nog terug? Nee, helaas niet vanwege die groepen

Dear Guest,

We are happy that your stay was overall good at our hotel.

Jammer

Monique
28-5-2019

Groot hotel. Goede ligging. Eten, kamers , animatie allemaal prima. En toen kwam er ongeveer 250 man uit Den Bosch van touroperator Gelijk lawaaiig, schreeuwerig. Weg met de rustige fijne sfeer. Door hun besloten feestavonden geen leuke animatie meer voor de overige gasten. De eerste week echt heerlijk genoten daar maar dit was al de 2e keer dat ik precies dit meemaakte dus ok ik terug ga? Nee, helaas niet. Geen zin meer in zo'n groep.

Dear Guest,

Thank you very much for choosing to stay at our hotel and sharing your review with us.

We are glad that your ezperience was quite good at our hotel.

We look forward to be in first place for your next vacation plan.

Ekin Drenisa Guest Relations

heel mooi resort maar geen tweede keer

Marinus
26-5-2019

wij zijn 12 mei 11 dagen in Royal asarlik beach geweest de eerste 6 dagen hebben we het goed naar ons zin gehad toen kwam er een muziekreis van 240 man genoemd tv 73 uit de bosch die hebben de rest van onze en de andere vakantiegangers totaal verpest ze namen met grote monden het hele hotel over ze gingen in kringen op het grote grasveld zitten je moest om de hele tuin lopen om er langs te kunnen dit was een slechte ervaring bedankt

Dear Guest,

We are glad that your ezperience was quite good at our hotel.

We look forward to be in first place for your next vacation plan.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën, Zeilen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Asarlik Beach in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Asarlik Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.