Hotel Royal Asarlik Beach

9.3Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Asarlik Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Bij Royal Asarlik Beach Hotel vind je voor elk wat wils. Zo kun je kiezen voor het zwembad met animatie of voor het zwembad met rustige loungemuziek. Ook qua eten heb je ruime keuze bij het buffet of in een van de à la carte restaurants met Turks, Chinees of Italiaans thema. Royal Asarlik Beach is gelegen in de baai van Gümbet bij Bodrum.

1154 reviews over Hotel Royal Asarlik Beach

• 2019
    10Johanna Bens31-10-2019

Royal Asarlik Hotel is een mooi statig hotel met niveauverschillen. Als je slecht ter been bent, vraag een kamer aan in het hoofdgebouw. Wil je rust en geen animatie of muziekgeluiden vraag een relaxkamer. In dit hotel vind je voor ieder wat wuls, rust, animatie, diverse bars, verschillende zwembaden, een kuurventrum in de kelder. Faniastische behandelingen. Het eten is uitstekend en gevarieerd en het eten in de a la card restaurants is helemaal top! Ik ben hier nu voor de derde keer in een jaar geweest en het uiterst tevreden. Mijn bed was te hard en het werd voorzien van een topper. Als er wat is wordt het ten alle tijden vriendelijk en accuraat opgekost door frontoffice of housekeeping

Alleen gereisd in oktober 2019

• 5Bert24-10-2019

Dit hotel nooit meer.

Dit hotel is zijn 5 sterren absoluut niet waardig. Het hotel is niet schoon en flink gedateerd. Heeft ook geen sfeer. Alleen de ligging is goed. Eten is redelijk.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Marie09-10-2019

Gemiste kans

Kamer was niet goed schoon, vlekken op de vloer, muur, douche en de afzetting van het balkon. De kamers en openbare ruimten aan vernieuwing toe. Het gehele gebouw was zeer gehorig. We hadden een kamer met ‘garden sight’ geboekt. Ons balkon keek uit op een dorre binnenplaats waar geluid weerkaatst werd. Dit zorgde voor extra geluidsoverlast en dat je niet lekker buiten op het balkon kon zitten omdat de overburen zo je balkon en kamer in keken. Het eten was goed van smaak, helaas wel vaak lauw, soms zelfs koud. De a la carte restaurants daarentegen waren erg lekker! Vooral het Italiaanse en Chinese restaurant. Helaas was een deel van het personeel bij de narren niet gastvrij en vond het een last om gasten te helpen. Pluspunt was het zwembad! Lekkere temperatuur en ligbedjes waren goed. Bij de guest relations en de receptie werden we wel goed geholpen! Taxi naar bodrum was zo besteld en omgerekend maar €6.

• 5Gaill goijers29-09-2019

Nooit meer

Dit hotel vonden wij niks. Kamers en badkamer klein. Schoonmaak vreselijk Bediening chagerijnig, 1 personeel bij de loungebar, erg druk. Ze deden ook rustig aan. Eten niet veel varieaties, keuken erg smerig, een vrouw had er een foto van gemaakt, tis maar goed , dat wij geen ziektes hebben opgelopen. Hoop dat dit hotel in de toekomst beter gaat worden. En voed je personeel goed op.

• 10Denis Hristov24-09-2019

Fantastich

Mijn vakantie in bodrum hotel ‘Royal Asarlik beach’ was echt goed, ik ben echt content van personeel,eten was super lekker. Bedankt aan iedereen van Royal Asarlik Beach. tot Volgende jaar : :))))

• 10Thibo meurysse17-09-2019

Fantastish

Redelijk tot goed hotel goede animatie voor jongeren tot 27 jaar goede uitleg over alles kamers zijn soms wat minder proper dan gewild maar zijn oke voor de super luxe moet je hier niet zijn vooral aan te raden voor jong volwassenen en volwassen waar het iets losser mag zijn

• 7Milan17-09-2019

Het was heel gezellig ik mij heel hard geamuseerd

Het was een heel gezellig hotel & het eten was echt top. Er waren ook heel veel mooie meisjes aanwezig. Het eten was echt gevarieerd en het zwembad was heel mooi en verzorgd. Ik vond de animatie ook heel goed georganiseerd & ik heb vooral die ene met zijn krullen was echt top

• 5Debby12-09-2019

Eens maar nooit meer!

Als je persé hier naar toe wil, boek dan een relax kamer met zeezicht. Gedateerd, maar wel schoon. Andere kamers in dit hotel niet te doen, ronduit smerig! Het eten was 9 van de 10x koud, 1 bak broodjes en kom je om half 9 is het op en wordt niet meer bijgevuld. Vaak niet goed door gebakken waardoor je een zompige massa in je mond had. Verder lijkt dit hotel meer een jeugdherberg dan een fijne vakantie plek. De kamers zijn ontzettend gehorig. Meerdere keren per week gewekt worden door thuiskomende jeugd om 0615 met een hoop kabaal en geschreeuw gaat behoorlijk vervelen. De week voor onze komst waren er volgens de hostess meerdere, zo'n 30, klachten. Er zou keihard opgetreden worden bij herhaling..... niks van gemerkt! Wij lagen dus bijna elke dag al om 7 uur op het strand! Er wordt ook behoorlijk onderscheid gemaakt tussen de nationaliteiten van de gasten. Dit hotel is nu op dit moment zeker geen 5 sterren!

• 2belinda10-09-2019

nooit meer

ligging goed, eten goed, maar wat een smerig hotel. lobby is schoon maar zodra in de lift stapt is het ronduit smerig. kamer smerig, badkamer smerig, zeer gedateerd ook. welke wc je in hotel of bij zwembad gebruik maakte smerig en een stank. we zijn van kamer verwisseld vanwege een stinkende airco en een vieze badkamer en kamer. enigste wat we er op vooruit zijn gegaan is dat de airco niet stonk. de foto,s op de aanbieders van de vakantie is ook zeer misleidend. als je de reviews leest zijn over het algemeen mensen met de Turkse achtergrond tevreden. weet niet hoe deze mensen van de hygiëne vinden. daarbij het leek eerder een jongere hotel zeer luidruchtig en harde muziek. onderling ook meerdere malen ruzie. jongeren met gasballons. ze mogen zeker wel de regels aanscherpen zodat er minder overlast zou zijn. want als je een kamer krijgt op de binnenplaats is het net een getto.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Karabulut10-09-2019

Fantastische hotel

Echte aanrader. Schone stranden. Vriendelijke personeel. Lekkere eten. Animatie personeel evenzo vriendelijk. Op loopafstand van centrum gümbet

Hotel Royal Asarlik Beach info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

adotravel.nl

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht