Hotel Parkim Ayaz

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°13°
Hotel Parkim Ayaz
8,3

Omschrijving
Hotel Parkim Ayaz ligt in Gümbet bij Bodrum. Het personeel is hier erg vriendelijk en het eten is prima, maar verwacht niet te veel variatie. Bij het hotel hoort ook een privéstrand met voldoende bedjes en parasols. Er zijn wel veel honden aanwezig op het strand. Centraal gelegen met winkels en barretjes op loopafstand.

1129 reviews over Hotel Parkim Ayaz in het Nederlands

Fantastisch hotel.

Boukje Vast,
1-12-2018

Het is een heel gezellig hotel. Fijn personeel. Goed eten. Goed verzogt. Wij komen hier al acht jaar met heel veel plezier. Er zijn drie zwembaden.

Een voor de jeugd een met de glijbaan en een die wat rustiger is. En dan het strand zo van uit het hotel het strand op met bedjes en parasols. Ook hebben ze een handdoeken service. Erg handig. Wij gaan in 2019 weer heen.

Goed!

Kim,
7-11-2018

Fijn en gezellig hotel (nieuwe gedeelte) met vriendelijk personeel. Lekker prive strand erbij met voldoende bedjes en parasols! Zeewater en zwembad was voor mij wel erg koud. Hotel is gelegen aan een weg met winkels en barretjes... heel gezellig!

Heerlijk hotel!

Jeannette,
6-11-2018

Heerlijk hotel! Kom er altijd in mei en in oktober. Voelt als thuis komen. Super lief personeel, fijne kamers, erg centraal aan het strand en bij het centrum. Boek altijd meteen weer bij terugkomst. Aanrader!

Redelijk

Jan kootstra,
28-10-2018

Hotel is goed.

Personeel vriendelijk.

Min punt is de vele honden op het strand, hier veel last van gehad.

Deze worden de gehele dag gevoerd maar de honden eten dit niet op,waardoor er veel eten blijft liggen op het strand, en dit gaat weer stinken in de volle zon.

Ook veel katten in de eetzaal, ook dit hoort niet.

Er moet zeker wat gedaan worden aan dit probleem van de honden en katten ,want anders zal het aantal hotelgasten terug lopen.

redelijk

Michelle,
25-10-2018

Mooie zwembaden , vriendelijk personeel , het eten vond ik minder elkedag t zelfde weinig variatie en vaak niet warm.. kamers met name de douche werden slecht schoongemaakt .. verder een prima ligging overal dichtbij ..

Mooi hotel

Sonja,
25-10-2018

We komen hier graag!

Ligt midden in het centrum en barstreet

Personeel is heel vriendelijk, de zwembaden zijn mooi, maar moeten hier en daar toch gerestaureerd worden want mensen halen hun tenen open aan steentjes in het bad

Het eten is ook prima al mocht er af en toe iets meer variatie zijn

Animatieteam is ook leuk en gezellig

Strand is goed en loopt langzaam af in zee

Marie-José Bastiaans,
21-10-2018

Geweldige vakantie gehad!

Eten was geweldig en van goede kwaliteit,bediening meer dan geweldig,geen moeite was teveel en keurig in omgang.

Kamers prima en de schoonmaakster was een gezellige en keurige vrouw die goed werk afleverde👍

Zwembaden prima met als opmerking dat dat hier en daar wel wat mocht worden opgeknapt

Toiletten bij zwembad met glijbaan onder de maat wat erg jammer is zeker omdat dat ook gebruikt dient te worden voor het terras bij de bar.

Al met al een prima vakantie en we komen zeker een keertje terug.

Geweldig

Kelly Bastiaans,
16-10-2018

We zijn hier voor de tweede keer geweest. Wederom erg genoten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en goed eten. Nette schone kamer. Toch wel een minpuntje, de hygiene van de openbare toiletten bij de bar en zwembaden laat echt te wensen over. Deze zijn regelmatig echt vies, stinken heel erg en worden gewoon niet goed genoeg schoon gemaakt. Dit was voor ons een reden om dan toch maar op de kamer naar het toilet te gaan. Voor de rest niets te klagen, super vakantie gehad. Denk dat we er nog wel eens naartoe gaan in de toekomst

alles is perfect

liliane van de ven,
11-10-2018

mooi hotel.goed eten .onderhoud is goed.ligging is goed.goede service.het is thuis komen.mustafa helpt de mensen en is altijd vriendelijk en lacht altijd

Cannoot,
10-10-2018

Super gelegen familie hotel .een echte aanrader .keuken 5, 🌟 sterren waard alsook 5, sterren voor direktie en personeel

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.