Hotel Parkim Ayaz ****

8,4

1080 reviews over Hotel Parkim Ayaz in het Nederlands

Gemiddeld

Anoniem, 11-1-2018

De ligging was perfect. Maar veel honden en katten op het strand en in de eetzalen.

Twijfelachtig

Benberry, 23-10-2017

Positief is de ligging t.o.v. het centrum en het openbaar vervoer, de kamers zijn goed, het personeel is vriendelijk en na een fooi nog vriendelijker ! De AI formule is ook goed de hele dag door is er voldoende te eten en te drinken. Bij het ontbijt staat een man vrolijk eitjes of omelet te bakken, voldoende keus in allerlei soorten brood en beleg, positief. De lunch en diner vind ik minder, vooral veel kip en kalkoen, allerlei soorten groentestoofpotjes soms wat gehakt, moet je wel zoeken. De week dat wij hier waren werden twee keer s'middags twee grote spiezen kebab buiten gebraden en uitgedeeld s'avonds met pide of lachmacun wel lekker.

Grondige renovatie is niet verkeerd !

Fam Balstra, 23-10-2017

+ vriendelijk personeel!!! behalve de schoonmaak van de kamers!

+ ligging is super wel lawaai in de nacht maar dat weet je van te voren

+ dolmus stopt voor de deur van het hotel 3 TL pp kinderen gratis!

- schoonmaak vreselijk kamer echt een drama overal schimmel,vieze vloeren onder de bedden lagen nog de restanten van andere gasten toilet is bij ons in 13 dg niet 1 x schoongemaakt lakens wissel 1x in 13 dg echt vreselijk slecht ..

- hygiene in het restaurant echt niet best vieze borden ,tafels,,vloeren etc etc

-eten veel kip en veelal koud erg jammer er zaten ook goede dingen tussen ,maar over het algemeen een - punt..

- het strand echt vies poep van de straathonden, zwerfvuil, oude onderbroeken, glas etc en daar moeten onze kleine kinderen tussen spelen. strand is scherpe kiezel gemengd met zand in de zee dikke stenen niet fijn om erin te gaan..

- zwembaden vreselijk koud

Wij vonden dit geen 4* waard eerder richting 3*

Matig resort

Jan Holman, 22-10-2017

Matig en gedateerd Resort.

+ Behulpzaam en vriendelijk personeel

+ Mooie ligging aan een baai

+ vanuit het resort loop je een winkelstraat in.

+ In tegenstelling tot sommige hotels, is hier een koud biertje

- Resort is aan een renovatie toe, (eetzaal, Fitness en sommige kamers)

- Eten is koud en niet gaar, groentes en aardappels zijn alle dagen koud.

- De plus van de winkelstraat kan meteen een - zijn, afhankelijk van smaak.

- Veel lawaai tot diep in de nacht, met name voor in het park en straatzijde

- Toch wel enige afstand tot Bodrum, prijs is 1 euro pp met het busje

- Kamers worden slecht schoongemaakt, met name de badkamer. (schimmel)

- Schoonmaak eetzaal slecht en er wordt niet goed afgeruimd.

- Bestek en borden regelmatig niet schoon.

Gewoon een super Hotel

Harry, 20-10-2017

Super Hotel

Goed eten direct aan het strand personeel is super vriendelijk.

allen je moet geen voordeel kamer boeken die stellen niks voor iets luxer is aan te bevelen

Aan de voor kant loop je al op de winkelstraat genoeg kroegjes in de buurt .

Marie-jose, 14-10-2017

Geweldig hotel

Hadden een moderne kamer bij het zwembad,erg goed schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken.

Muziek tot 24.00u en dan stil

Wel vernomen van andere gasten dat het erg lawaaierig was aan de straatkant

Eten erg goed en kwaliteit werd goed inde gaten gehouden

Erg veel Nederlanders die al jaren elkaar daar ontmoeten(moet je van houden)

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Super vriendelijk en lief voor honden en.katten wat het nog leuker maakt

Al met al geen minpunten

Je bent op vakantie dus niet op alles zout leggen

Heerlijk relaxt

Roel, 12-10-2017

Vriendelijke mensen, veel keus qua eten. Harde muziek van barstreet en tot 12 uur uit eigen hotel.

Een verouderd hotel een goede renovatie is nodig.

Willem Frederiks, 3-10-2017

Als je een de luxe kamer boekt let dan op dat je niet kamer 1965 krijgt deze kamer is zeer verouderd een ronduit vies balkon met gammele meubels en een vloer met triplexplaat afgedekt en de dagelijkse schoonmaak door een jonge knaap laat ook

zeer te wensen over maar het eten daar een tegen en de vriendelijkheid van het personeel was super ook het park opzicht was netjes.

Nooit meer!

Caroline, 29-9-2017

Wij zijn met 2 vriendinnen naar dit hotel gekomen. We hadden een promokamer geboekt. Dit zijn normaal gezien goedkopere kamers doordat het uitzicht wat minder is of omdat de kamer wat verder van de zwembaden of zo ligt. In dit hotel verstaat men blijkbaar onder een promokamer een cel zoals in de gevangenis, 3m op 3m, geen kleerkast, geen legplankje in de badkamer om je spullen op te zetten. Wij zijn er 2 weken geweest, dus de enige oplossing zou zijn: koffer niet uitpakken en telkens je koffer omgooien als je iets nodig had. Hebben een andere kamer gevraagd. Mits bijbetaling van 280€ kregen we een andere kamer. Deze was tiptop in orde! Dachten we... In die 2 weken heeft men er geen enkele keer komen kuisen. Ook nadat we dit 3x gemeld hadden werd die toch niet gekuist. Ze hebben een fles wijn en chocolaatjes gezet om dit goed te maken, maar daar heb ik niks aan als onze kamer er zo vies uit ziet. Gebruikte handdoeken werden weggehaald, verse handdoeken kregen we de eerste dagen niet. Zijn dan maar zelf het hotel afgelopen om zo'n kar te zoeken waar handdoeken en toiletpapier,... op lagen. Laatste dag aan de manager gevraagd voor een late check-out ter compensatie. Die stond ons gewoon in ons gezicht uit te lachen. Nog eens 40€ extra bijbetaald. Manager is het niet waard om manager te zijn. Hij wil niks oplossen en voor hem is al het geld dat hij er nog extra kan uithalen veel belangrijker dan de tevredenheid van de klant. Heel veel mensen klaagden over dit hotel. Veel mensen die er al enkele keer geweest waren, maar die nu ook zeiden van, mij zien ze hier niet meer terug. Het eten was ook heel eentonig. Iedere dag hetzelfde. Was soms wel lekker, maar na 2 weken hetzelfde te hebben gegeten heb je het ook wel gehad.Heel veel vuile tafels, die toch na iedere klant zou moeten worden afgekuist.Personeel, behalve de manager dan, was wel heel vriendelijk. Het rustige zwembad werd dagelijks goed onderhouden. We zagen de mannen iedere avond de plaats waar de ligstoelen staan helemaal kuisen. Het animatiezwembad daarentegen was soms ook echt gortig. Hele haarklitten die langs de boordsteen van het zwembad plakten. Het enige wat ik echt kan aanraden aan dit hotel is de ligging. Aan het strand met de leuke promenade, midden in het centrum van Gümbet tussen de winkeltjes en de bars. Wel heel veel lawaai, maar dat weet je als je in volle centrum bent. Voor de hygiëne of het lekkere eten moet je hier zeker niet komen!!!

Gezellig gastvrij hotel

Marinda, 1-9-2017

Gezellig gastvrij hotel, direct aan het strand gelegen. Volop keus bij het buffet. De kamer van ons was niet heel groot, maar netjes schoon. Schoonmaakster kwam elke dag, tevens dagelijks schone handdoeken. Balkon erg klein. Wel s'nachts rumoerig door barstreet en uitgaanspubliek wat weer komt. Aan de andere kant van het hotel beduidend minder lawaai, dus ligt echt aan de plek waar je kamer is. Personeel bijzonder gastvrij, en geen enkele moeite is teveel. De gratis Wifi was goed, zowel op de kamer als elders op het resort. Zwembaden netjes schoon en strand zeer dichtbij. Vele avonden doorgebracht op het terras bij het zwembad met de glijbaan, gezellige zitjes en leuk barpersoneel. Cocktails bij all in inbegrepen en zijn erg lekker. We hebben gebruik gemaakt van de Hammam en de pedicure, zeker een aanrader. Ook leuke activiteiten te doen op het strand. Parasailen was ook echt de moeite waard en niet duur. Ook een keertje met de dolmus naar Bodrum is een aanrader. Kortom, voor ons voor herhaling vatbaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Parkim Ayaz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkim Ayaz scoort een 8.37 uit 10 op basis van 1091 reviews.