Hotel Parkim Ayaz

1122 reviews over Hotel Parkim Ayaz in het Nederlands

Geweldig

Kelly Bastiaans
16-10-2018

We zijn hier voor de tweede keer geweest. Wederom erg genoten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en goed eten. Nette schone kamer. Toch wel een minpuntje, de hygiene van de openbare toiletten bij de bar en zwembaden laat echt te wensen over. Deze zijn regelmatig echt vies, stinken heel erg en worden gewoon niet goed genoeg schoon gemaakt. Dit was voor ons een reden om dan toch maar op de kamer naar het toilet te gaan. Voor de rest niets te klagen, super vakantie gehad. Denk dat we er nog wel eens naartoe gaan in de toekomst

alles is perfect

liliane van de ven
11-10-2018

mooi hotel.goed eten .onderhoud is goed.ligging is goed.goede service.het is thuis komen.mustafa helpt de mensen en is altijd vriendelijk en lacht altijd

Cannoot
10-10-2018

Super gelegen familie hotel .een echte aanrader .keuken 5, 🌟 sterren waard alsook 5, sterren voor direktie en personeel

WTC.nl

Volgend jaar komen we zeker weer 👍

Ingrid
10-10-2018

We hebben wederom een hele leuke vakantie hier gehad. Mooi weer, mooie kamer,lekker eten (veel variaties), super gezellig en aardig personeel. We hebben niks te klagen gehad.

Super!

Daniëlle
10-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in parkim ayaz!! Ik was hier met mijn beste vriendin en haar moeder. Zeker het terugkomen waard!! De kamer was super, al liet de schoonmaak wat te wensen over, maar zodra je dit meld wordt er gelijk wat aan gedaan. Het enige minpunt vonden wij het eten dit keer (vorige keren waren beter), maar ook dit werd super opgepakt, we kregen zelfs een keer een heel mooi opgemaakt bord met fruit op tafel dankzij Mustafa😘. Het personeel van de bediening zowel in de eetzaal als op de terrassen zijn geweldig!!! Wij zijn alledrie slecht ter been en zodra ze ons zagen werd er een tafel klaar gemaakt en werden we geholpen met onze borden naar tafel te brengen. Nas hey eten werd er zelfs koffie voor ons gemaakt en gebracht!!! Kortom, we werden heerlijk in de watten gelegd, allemaal bedankt hiervoor!!!!

Het zwembad was lekker, maar het strand vonden wij toch fijner.

Super hotel 👌👌

Direct aan het strand

Heerlijk

Jessica Lubbes
30-9-2018

Top hotel wij zijn hier 8 dagen geweest om onze huwelijksreis te vieren.

Personeel is stuk voor stuk vriendelijk ze doen alles om het je naar de zin te maken.

Mede dank aan Vayap die voor ons een tafel met bloemetjes had geregeld en een heerlijke persoonlijke taart had laten maken.

Eten prima genoeg keuze.

Honden op strand totaal geen last van.

Kortom wij gaan volgend jaar terug om ons 1 jarig huwelijk hier te vieren.

Service wordt bij Parkim Ayaz met een hoofdletter toegepast. Alle medewerkers zonder uitzondering proberen het de gasten naar de zin te maken. Je voelt je hier meer dan welkom! Eten is erg goed. Honden op het strand heb je geen last van. Mocht je snachts de muziek van het uitgaansleven horen dan kun je gewoon om een andere kamer vragen. Nog nooit een hotel meegemaakt met zulke vriendelijke en servicegerichte mensen. Super hotel voor jong en oud.

Heerlijke onbezorgde vakantie

Edwin Westland
25-9-2018

Zeer uitgebreid buffet, voor ieder wat wils. Zeer vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan.

Jammer, erg achteruit gegaan

JC
24-9-2018

Fijn "tussendoor" vakantieweekje gehad. Waren hier voor de 7e keer, de laatste keer was in 2013. Ten opzichte van de voorgaande jaren vonden wij het behoorlijk achteruit gegaan. Het eten was fantasieloos, vlees in stukken door de saus heen, oud brood en het enige wat warm was, was de soep. Tafels en vloer buiten vies en plakkerig, binnen vieze kleedjes vol vetvlekken. Heel jammer. Veel katten rondom de tafels. Onze luxekamer zag er prima uit, ruim en schoon. Top schoonmaakster. Van het zwembad geen gebruik gemaakt. Strand is een heerlijke plek nu de rotsblokken aan de zee weggehaald zijn. Ligbedden zijn erg vies, kussens en rieten parasols aan vervanging toe. Veel zwerfhonden op het strand, doen niets maar zien er niet al te fris uit. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ondanks de mooie locatie voor ons geen volgende keer meer gezien de prijs/kwaliteit

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkim Ayaz in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkim Ayaz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.