Hotel Eken Resort

Hotel Eken Resort
6,6

345 reviews over Hotel Eken Resort in het Nederlands

Niet boeken. Zeer slecht.

Jeanet
27-6-2018

Heel erg slecht! Nooit naartoe gaan, al is het nog zo aantrekkelijk geprijsd. Strand is een vuilstortplaats. Eten is zeer teleurstellend. Elke dag zijn we naar een restaurant gevlucht. (The Columbian is een aanrader) Bedden zijn oud en de veren zitten in je heupen. Personeel is wel zeer vriendelijk, maar echt, je krijgt spijt als je je geld hieraan uitgeeft.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

afschuwelijk!

bahar kasmer
18-8-2016

Het stinkt overal naar het riool, personeel was erg brutaal! Het eten was 10 keer niks. De komkommer waren uitgedroogd, we kregen een rauw ei en de tomaten stonken. Er zijn muizen op de begane grond, dus het is je geld niet waard.

Ik raad dit hotel aan niemand aan!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

nooit meer, meer personeel dan gasten,

henny seegers
15-7-2016

eten was niet slecht maar zeker niet goed, naar mate er meer Turkse gasten kwamen ging het eten ook in een Turkse richting. personeel sprak nauwelijks engels alleen maar turks.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

ook voor de vijfde maal gewoon goed :-)

leon van Bavinchoven
25-6-2016

Dit jaar (2016) was het wel erg rustig overall ook op het resort dit ivm IS en migranten probleem. ik kan hier bij melden als je twijfels heb gewoon gaan....

Zoals altijd geweldig

Ineke Niels
25-6-2016

Het is een eenvoudig maar heerlijk hotel we zijn er voor de 12e keer geweest het is triest om te zien dat de toeristen weg blijven want er is niets verkeerds aan de hand .De service van het personeel is geweldig de kamers schoon en het eten goed. Het is niet geschikt voor kinderen maar voor ons ideaal fijne ligging rustig en op loopafstand van het gezellige centrum.Zeker een aanbeveling waard zeker prijs kwaliteit verhouding is perfect.Wij gaan in september weer!!!!!

Gereisd Met partner in mei 2016

Al 10 keer met heel veel plezier!

Ineke Niels
11-3-2016

Het is een wat ouder hotel maar heel knus en gezellig de kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk en behulpzaam . De prijs kwaliteit verhouding is zeker goed wij hebben alweer geboekt voor mei en daarna gaan we in september weer . Het is 3 sterren het eten is goed niks bijzonders maar altijd iets wat je lust , wij zijn dik tevreden anders ga je niet 10x

Gereisd Met partner in september 2015

voor een 3 sterren hotel een goed hotel

Smit
7-10-2015

Eken resort is een hotel waar goed te vertoeven is. De kamers zijn gedateerd maar worden goed schoon gehouden. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Het eten is er goed maar niet veel variatie. patat Heel veel kip, vis, rijst en salade. met mate groente, aardappelen en andere vleesgerechten. salades waren niet geweldig dessert ging wel. Fruit was alleen 2 meloensoorten . Rondom het hotel is ook niet alles even netjes onderhouden.

from jong man

Gereisd Met vrienden in september 2015

Fijne vakantie gehad!

Kim
10-9-2015

Met mijn man, ouders, zus en man, begin september een week op vakantie geweest in Gumbet, Eken resort. Het is een knus familiehotel. Wat gedateerd maar schoon. Prima kamers, aardig personeel, goed en gevarieerd eten. In het hotel werd ook masseur Hakan, die ook er vriendelijk is en lekkere massages geeft voor weinig. Personeel maakt grapjes, en zijn erg welwillend voor vriendelijke gasten. Het zwembad is aan de kleine kan, maar voorzien van lekkere lig bedjes. Het strand is erg dicht bij. Jammer dat het prive strand niet zo goed bijgehouden word. Als je verder loopt kom je langs meerdere plekjes waar je heerlijj kunt liggen en eten en drinken voor weinig. De barstreet en de winkels zijn ook erg dichtbij en heel gezellig! Prijs kwaliteit, een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in september 2015

Fantastisch en Gastvrij

Karin, Simon, Sanne en Fleur
26-7-2015

Op loopafstand van gezellige boulevard, winkels en strand. Lekkere ruime kamers. Goed restaurant met vriendelijke bediening. Een echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Famillair resort

leon
30-6-2015

De kamer waar wij in verbleven was ruim genoeg,en werd iedere dag goed schoongemaakt,elke dag schone handdoeken,en 3 x p week schoon beddengoed.Eten is prima variatie voldoende een zuivere keuken.De manager Cevdet en Selman houden alles nauwlettend in de gaten,of alles volgens wens gaat.Ook is hij een echte entertainer,een grapje hier en daar.Op de Turkse avond danste hij gezellig mee,net zoals een paar jongens van het personeel.Een top sfeertje dus! Al met al hebben wij een prima vakantie gehad,en zijn wij van plan om volgend jaar weer voor Hotel Eken Resort te kiezen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eken Resort in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eken Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.