Tijdelijk €25 aanbetaling

7GoedScore uit 19 reviews

7GoedScore uit 19 reviews
  • 7Waardering

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Baba

• 10michelle--d11-08-2015

Fantastische plek

Het is een super mooi hotel voor wat je betaald. De bediening is heel vriendelijk (Apo en Adem) in het speciaal. Het hotel ligt aan de barstreet maar je hebt totaal geen last van de muziek. Het avondeten was altijd anders en het ontbijt was goed, elke dag vers brood. De kamer die wij hadden was simpel maar schoon. De tweede week van de vakantie hadden de schoonmakers onze kamer meerdere keren overgeslagen. Aangegeven bij de receptie en het werd meteen schoongemaakt.

• 8charlotte05-08-2013

Leuk hotel op mooie plek

Hotel Baba ligt aan de voorzijde direct in het centrum van Gumbet, met leuke winkels en restaurants. Aan de achterzijde bevindt zich direct het strand, met ook daar veel restaurants, terrasjes en wat kraampjes met armbandjes etc. Mooie locatie! De gerenoveerde kamers van het hotel zijn aan te raden, aangezien over de oudere kamers veel geklaagd werd. Wij hadden een nieuwe badkamer met goede douche, prima airco en een koelkast. De kamer werd dagelijks schoongemaakt. Het ontbijt was niet zo divers, maar wel prima. Als je om iets vroeg wat er niet stond, kwamen ze het brengen. Verder is het eten in het restaurant van het hotel wat je van de kaart kunt bestellen heel lekker. WIFI werkt goed in het restaurant en de bar en deed het zelfs nog op het strand bij het hotel. Op het strand zijn voldoende ligbedjes en parasols. Het hotel ligt in een gebied met veel discotheken, waardoor je wat last van het geluid kunt hebben 's nachts.

• 6Gerard ten Cate06-11-2012

Mooie plek, veel lawaai, slecht en eentonig eten

In eerste instantie een zeer verouderde kamer met 2 kleine eenpersoonsbedden. Na reclamatie kregen we de volgende dag een betere kamer, maar nu zonder koelkast. Na regelmatig hiervan melding te hebben gemaakt kregen we pas na 4 dagen de beloofde koelkast. Ontbijt en dinner waren zeer eentonig. Gedurende 14 dagen alleen maar kippenvlees en kalkoen gehad. Eten was altijd lauw. Ligging van onze kamer tov zwembad en strand was perfect !

• 8Banana28-08-2012

Goed hotel voor de prijs!

Mooi, simpel hotel. Perfecte ligging! Aan de ene kant ben je direct aan zee en aan voorkant direct in de barstreet, ideaal! Kamer was prima, ruim en ruim terras tegenover het zwembad. Mooie badkamer met föhn. (wij hadden gerenoveerde kamer). Het zwembad is niet erg groot, maar prima voor verkoeling. Prachtige bloemen ook overal in het hotel! Niet geschikt als je slecht ter been bent, want er zijn wel veel trappen.

Het enige minpuntje was het ontbijt, het was iedere morgen hetzelfde (engels ontbijt) en weinig keuze.. maar direct naast en tegenover het hotel is een supermarkje waar je ook brood ed kunt kopen.

• 7koen nelissen23-08-2012

Redelijk

Het personeel is zeer vriendelijk, er is echter niets van animatie voor kinderen. Het hotel is dus niet kindvriendelijk, verder is het hotel ook niet rolstoelvriendelijk. Het ontbijt is zeer matig, zeer beperkte keuze en iedere dag hetzelfde, dit zelfde gold voor het avondeten. Het zwembad was schoon en de ligging was perfect.

• 7samaben10-08-2012

Leuk hotelletje voor goede prijs!

Pluspunten: zwembad, lekkere ligbedden, Gerenoveerde kamers zijn prima en mooie douche. Koelkast en arico op de kamer. Harrie van de excursies regelt alles perfect en is super vriendelijk en behulpzaam. Wifi in karaoke bar en receptie. Ligging is super, aan de achterkant loop je zo het strand en boulevard op. Aan de voorkant zit je meteen aan winkelstraat/ barstreet.

Busje ( Dolmus) stopt voor de deur van Hotel (heenweg) en brengt je voor 3 lira naar Bodrum. Terugweg iets eerder uitstappen en ongeveer 30 meter lopen.

Minpunten: karig eenvoudig ontbijt, weinig variatie. Als iets op was moest je er zelf om vragen en volhouden want erg hun best deden ze daar niet voor. Bij aankomt was er ook bruin brood, de rest van de week niet meer gezien. Het hotel is wel erg Engels gericht. Bars gaan tot 4 uur s'nachts door.

Al met al heb ik met mijn zoontje een heerlijke vakantie gehad! het hotel is niet duur en daarvoor krijg je toch behoorlijk wat.

• 8italiandolk30-07-2012

Super

Super. Het was onze eerste vakantie, mijn vader, moeder en ik in Turkije. Dit om eens te kijken van hoe en wat en deze vakantie is meteen perfect bevallen ook al is het een 3 sterrenhotel. Leuke mensen, goede service, hotel meteen aan het strand in Gumbet, barretje erbij met leuke muziek. Kortom een goed sfeertje tegen een betaalbare prijs. Tegenwoordig nemen we wel een 5 sterrenhotel maar deze vakantie met het gezelschap dat we hebben gehad is er een om nooit meer te vergeten. Dit was een super begin van mijn Turkije reis van toen en de komende jaren. We zijn er intussen dan ook vele malen geweest helaas zonder mijn vader. Al was hij graag deze jaren veelvldig terug geweest in Turkijke, hem kennende. Nogmaals, een super tijd en vooral voor de beginnende vakantiegangers voor Turkijke is dit een super hotel met een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit en meteen aan het strand en aan de andere kant de leuke straat met cafe's en muziek. Superrrr.

• 8Stel01-08-2011

Prima!

Prima hotel als je er niet teveel van verwacht! Goede kamers, super badkamer. Ontbijt was te doen...hygiéne hier klein minpuntje

• 7Vrouw (27)25-07-2011

Leuk gehad!

Na enkele negatieve reacties gelezen te hebben voor vertrek, verwachtten wij er niet al te veel van. Bij TO geboekt, waar je ook kon kiezen voor een gerenoveerde kamer. Lekkere meevaller: airco is gratis, een safe en een klein koelkastje op je kamer. Kamer was simpel, maar echt wel mooi. De badkamer zou ik thuis ook willen hebben, haha. Goed voor elkaar dus. Personeel is leuk, niet opdringerig. Wij hebben inclusief ontbijt geboekt, wat niet veel voorstelde, maar het eten op de kaart is lekker! Barstreet was aan ons niet besteed, maar dichtbij Bodrum dus daar veel geweest. Ook dagje Bitez was super. Had oordopjes meegenomen ivm de ligging, maar niet gebruikt. Zwembad niet druk, dus lekker voor na het strand. Strand meteen bij het hotel. Iedere dag schone handdoeken, om de dag lakens. Ik heb een aangenaam verblijf gehad in Hotel Baba. Badhuis van hotel is aanrader!

• 7Francis15-06-2011

prachtig voor 3 sterren

Totaal vernieuwde kamers,met frigo,met safebox(20lira week),nieuw sanitair,flatscreem tv. Eten in restaurant was zeker niet slecht,keuze genoeg. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Hotel Baba info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Gümbet Mah. Ayaz Cad 8, TR-48400