Hotel Jiva Beach

99 reviews over Hotel Jiva Beach in het Nederlands

Wederom uitmuntend

Rob
16-6-2018

Voor tweede maal naar Jiva Beach geweest. Wederom weer zeer goed bevallen. Omdat ik wist dat de bedden hard waren had ik voor aankomst via mail verzocht om een toppermatras. Jiva Beach gaf aan dat ze hun best zouden doen om het mogelijk te maken omdat deze beperkt aanwezig zijn. Bij aankomst bleek dat deze op de kamer geplaatst was. Topservice, heb alle nachten perfect geslapen.

Eten, drinken en sfeer waren precies zoals de eerste keer; gewoon goed.

Zie ook mijn eerdere review: Rob, 20-9-2017 Modern hotel met uitmuntende service

Jiva Beach is redelijk geïsoleerd gelegen. Fethiye is echter goed te bereiken met een Dolmus busje. Ongeveer een 1/2 uurtje rijden. De markt op dinsdag in Fethiye is een aanrader! Opstaphalte voor de Dolmus is naast het hotel gelegen. Het personeel in Jiva Beach is enorm vriendelijk. Zij spreken goed hun talen en werken enorm hard om het de gasten naar hun zin te malen. Het eten op Jiva Beach is fantastisch! Erg gevarieerd en goed op smaak.. Het complex zelf is al iets ouder, maar goed onderhouden. Bij het zwembaden zijn voldoende ligstoelen aanwezig zijn. Het strand is heerlijk, echter wel een gecombineerd zand en kiezelstrand. Er zijn op het strand ook voldoende bedjes (met lekkere dikke matrassen) en parasols aanwezig. Wij hadden een familiekamer. Mooie en grote kamer. Twee aparte slaapkamers en een grote badkamer met douche. Matrassen zijn wel hard (zoals vrijwel overal in de hotels in Turkije).Top Hotel!

Modern hotel met uitmuntende service

Rob
20-9-2017

Jiva Beach Resort is heeft me op alle fronten aangenaam verrast.

Resort is ruim opgezet met een eigen strand voor de deur. Variatie in eten is er ten overvloede en voor elk wat wils. Personeel is zeer gastvrij, van het barpersoneel die service gericht is en je echt in de watten legt tot aan de receptie die je helpen met ongemakken waar je mee zit.

Een ongemak was voor mij ook het bed, dat harder was dan ik gewend was. Dit op de tweede dag in de ochtend aangegeven bij de receptie. Toen ik in de middag terug op mijn kamer kwam hadden ze er een topdekmatras opgelegd. Daarna elke nacht heerlijk geslapen.

Gasten bestaan voornamelijk uit oudere Engelsen, Turkse gezinnen en Russen. Was zelf een van de weinige Nederlanders. Geen last gehad van flink zuipende gasten.

Ik ga er zeker in de toekomst nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Jiva Beach voor je op een rij gezet:

Geweldig buffet maar wat een hard bed!

Susan
20-8-2017

Goed: buffetten, aan zee, overal bedjes gratis beschikbaar, een leuke bibliotheek. Goede haman.

Niet goed: de bedden! Oh My! Keihard. Geen andere matrassen beschikbaar zei de receptie. Pfft. Daarnaast werd ik als Ned. Vrouw vaak aan de bars later geholpen dan Turkse mannen. Ook al stond ik er al veel eerder. Aan 1 bar zei de barman toen ik om twee thee vroeg dat die bar alleen cold drinks serveerde. Ik dus naar bar ernaast waar het erg druk essen tot mijn verbazing zie ik dat er asn de bar waar ik zojuist was een thee aan Turkse dame geschonken werd. Belachelijk! Ik liep terug en keek naar de dame met thee en barman. Die sorry zei en twee thee haalde. Nog nooit meegemaakt dit.

Swim-up room is geweldig!

Sonja
11-8-2017

Wij hadden een swim-up room genomen in dit hotel en dat was echt heerlijk! Andere zwembaden waren ook erg goed. Het eten had genoeg keuzes al vond ik het persoonlijk iets minder maar mijn vriend weer wel goed dus kan aan mij liggen, de snackbar daarentegen was uitstekend (lekkere en veel chickenfingers). Wij hebben niet op het strand gelegen maar zag er wel goed uit (wel kiezels). Vanwege swim-up room geen interactie met entertainment gehad maar ze waren wel goed aanwezig.Wij waren altijd te laat voor de shows dus daar kan ik niet over oordelen. Met Dolmusbusje die voor het hotel stopt kan je voor heel weinig geld naar de boulevard bij het strand waar alle cafe's, restaurantjes en souvenierwinkeltjes zitten. Daar is het erg gezellig. Excursies kan je in hotel, bij reisleiding of op de boulevard regelen. (laatste is stukken voordeliger). Wij zouden hier best wel terug naar toe kunnen gaan.

heel erg genoten van alles, gaan zeker nog 1 keer

Annemiek en Theo
27-6-2017

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Zeker bij de poolbar en het restaurant.

Het enige minpuntje was misschien de muziek 's avonds bij de Poolbar, nogal luid.

Het animatie team is ook erg leuk, we speelden jeu de boules op het strand

Heel goed

Albert
13-6-2017

Prachtig hotel wel wat rustig gelegen, maar stoorde ons niet. Tip top schoon zeer vriendelijk personeel en correct. Kamers prachtig een minpuntje, heb je de kamer op de allerhoogste verdieping 2de dan is er zeer weinig licht op de badkamer moeilijk voor de dames hun haar te stylen en makeup aan te brengen. De bedden liggen prima en iedere dag schone lakens en handdoeken. Eten van topniveau zowel presentatie als smaak, erg lekker en te veel om op te noemen. 24 uurs lounge nonstop drankjes, koffie, thee, soep luxe broodjes en patteseri. 2 maal daags lekkere ijsjes bij het zwembad. Ook eens gaan eten bij de alacart restaurants (wel reserveren) een lust voor het oog wat daar geserveerd wordt. Met de dolmus voor het hotel voor 1 euro naar fetiye. Leuk stadje aan de boulevard. Calis eenvoudig te belopen over pad net voor het strand. Dit hotel kan zich meten met de grote luxe 5 sterren hotels in lara, side, en belek, alleen veel compacter en gezelliger. Overal leuke hoekjes en zitjes om te relaxen. Hotel is modern strak en industrieel ingericht. Wij vonden het geweldig, en gaan zeker nog eens terug.

Herhaling

Fam van der plaat
6-6-2017

Voor de 5 keer naar jiva beach geweest nog steeds fantastisch,wij hebben een swimupkamer gehad met eigen zwembad Bij het zwembad zelf zijn genoeg zonnebedden ook bij het strand geen last van reserveren met handdoeken.Het enige minpunt vinden wij de harde muziek tijdens de animatie.

Oude reviews (archief)

Gerda Lieffering-Baltus
27-6-2016

Een Super resort, eten goed en veel keus temperatuur word aan gegeven voor ieder wat wils.

Kamers Super goeie bedden en stortdouche.

Strand schoon en bedjes genoeg ook bij het zwembad.

Vriendelijk personeel en erg behulpzaam.

Alles was goed.

Super vakantie en gaan de volgende keer weer hier naar toe.

Het was weer super!

A.Troost
25-6-2016

Keurige kamers die goed schoongemaakt werden, het bed was aan de harde kant.

Na overleg een topdek gekregen voor op het bed. Super vriendelijk personeel die alles voor je doen.

Het eten was heerlijk en zeer gevarieerd.

Genoeg bedjes bij het zwembad zonder handdoekjes leggen.

Wij hadden wifi op de kamer maar familie op een andere kamer niet, verder wel overal in het hotel en bij het zwembad.

Wij zouden zo weer terugkomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Jiva Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jiva Beach in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jiva Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jiva Beach scoort een 8.61 uit 10 op basis van 102 reviews.