Hotel Jiva Beachstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

9.2Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Aan de Egeïsche Zee bij Calis is Hotel Jiva Beach Resort gelegen. Op het strand of bij een van de zwembaden geniet je op een ligbedje. Je kunt ook een kamer met privézwembad boeken voor extra rust. Ga op dinsdag met de dolmus naar Fethiye dan is daar een lokale markt. Het plaatsje Calis bereik je lopend via de boulevard.

122 reviews over Hotel Jiva Beach

• 2019
    10Familie Telleman.09-11-2019

Fantastisch Resort!

Een heerlijke vakantie gehad op Jiva beach. Prachtige ruime moderne familie kamers van alle gemakken voorzien bv: koffie en thee zetje, shampoo ,conditioner,bodylotion etc allemaal aanwezig. Dagelijks werden de kamers grondig schoongemaakt en alle handboeken + bijnodigheden vernieuwd/aangevuld. Op verschillende plekken op het Resort kon je heerlijk eten.De buffetten zijn echt van geweldige kwaliteit elke dag dan ook wat anders. Paprika a la carte in de middag was bij ons allemaal de favoriet. Heerlijke koffie met verschillende patisserie in de Luca lounge. In Oktober is het zwembadwater wel erg aan de koude kant, wij lagen dan ook liever op de heerlijke bedjes met dikke kussens aan het strand. Elke avond was er wel een show of live muziek. Kortom een geweldige vakantie op dit heerlijke schone Resort met ontzettend vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!😍🤗

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Fam. Arthur29-10-2019

Heel erg fijn!

Heel fijn hotel, aardige behulpzame en vriendelijk mensen werkelijk aan elke bar, receptie of wat dan ook. Erg prettig. Familiekamer was ruim en van alle gemakken voorzien. Bedden helaas wel erg hard en de afvoer (douche, wc) van de bovenburen liep blijkbaar door onze kamer. Was niet te zien maar helaas wel te horen. Komt de nachtrust, icm met de bedden, niet ten goede. Wat de bedden betreft; wel direct toppers gekregen en dat hielp wel enigszins. Dit was vlot geregeld, ze doen alles om je het naar de zin te maken. Eten en drinken was prima in orde; overal genoeg van, veel variatie en eten was ook op temperatuur. Alles werd heel schoon gehouden, je kon niet zien dat er zoveel mensen tegelijk aan het eten waren. Lunch alleen genoten bij de Paprika-bar, dit is ala carte en lekker lunchen. Gehele terrein was schoon en mooi, inclusief zwembaden en ligbedjes. Genoeg plek voor iedereen. Strand is wat ‘magertjes. #Special thnx to Bayram!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Petra H.24-08-2019

Geweldig

Wat een super hotel! Alles super schoon, geen ongedierte te zien. Geen muggen ondanks de lagune in het midden van het complex. Heerlijk eten, elke dag ander thema, altijd lekker! Bediening wn overig personeel super vriendelijk. De dame van guest relations ( Stevie) was super behulpzaam toen we haar nodig hadden ivm een privé aangelegenheid. Mooie zwembaden, strand kon wel iets schoner. Overal leuke zitjes, genoeg zonnebedjes en parasols, leuke activiteiten voor jong en oud. Wij hebben de kids niet gezien deze vakantie, die waren de hele dag aan het genieten... Kortom echt een aanrader, hier krijg je geen spijt van! Trouwens Calis en Fetiye zijn leuk om heen te gaan....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Rosanne21-08-2019

Fantastisch hotel

Werkelijk alles aan dit hotel is perfect voor ons. De tuin is groot meer meerdere zwembaden, glijbanen en zelfs klimmuren voor de kids. Het personeel is zeer vriendelijk en werkt ontzettend hard. Het eten is erg goed. Gevarieerd en altijd warm. Tussendoor kun je terecht bij de snackbar. In de meeste hotels krijg je dan kleffe patat en hamburgers, maar bij jiva word je a la cart bediend en krijg je vers te eten. De drankjes zijn heerlijk en het personeel maakt goede cocktails. Wij zijn hier midden augustus en toch was het niet te druk. We hadden altijd een bedje aan het zwembad of op strand en hoefden nooit in de rij te staan. Ook de shows zijn spectaculair. Enige minpuntje vind ik het geluidsvolume tijdens de mini disco en de shows. Veel te hard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Postema25-07-2019

Klasse

Wij zijn al in vele ( goede ) hotels geweest in Turkije. Over dit hotel kan ik alleen maar zeggen dat het op alle fronten perfect is. Uitgebreid eten van topkwaliteit, leuke barretjes en geweldig vriendelijk personeel. Wij hebben op en top genoten en komen zeker terug. In het restaurant servicegericht personeel die je het op alle fronten naar de zin maken. Twee toch apart noemen Cerval en Oguzhan. Geweldig!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Aline Breban14-07-2019

Heerlijke vakantie!!

Mooi hotel, hygiënisch en netjes!! Súper lekker eten en ontzettend vriendelijk personeel! Zalig genieten daar!! Het is nog helemaal niet toeristisch dus geen winkeltjes op loopafstand. Ze geven de voorkeur aan Turkse Lira’s, je kan betalen met Euro’s maar dan ben je duurder uit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Joke12-07-2019

Mooi hotel, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Ligt wel wat afgelegen, maar voor rustzoekers ideaal! Direct aan het strand van Calis. Keuze uit een gewone of swim-up kamer, kamers zijn netjes ingericht en schoon.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Sofie28-06-2019

Geweldig!

Wat een super mooie accommodatie, voor het eerst met deze touroperator op reis geweest. Dit ervaren als zeer prettig. De accommodatie voldoet aan de faciliteiten die in de beschrijvingen van verschillende websites worden vermeld. De kamers zijn net en ruim opgezet, elke dag wordt de kamer grondig schoongemaakt en worden de handdoeken ververst. Beddenlinnen worden 1x in de 3 dagen verschoond. Het personeel van Jiva is zeer vriendelijk, bij het all-inclusive restaurant is er elke avond een ander thema. 3 a la cartes, waar van er 1 in de middag geopend is als snackbar. ( valt onder het All-Inclusive aanbod tijdens de lunch. ) Enigste nadeel is de ligging van de accommodatie, in de nabije omgeving is vrijwel niets tot weinig te doen en ziet er oud en verlaten uit. Het centrum van Calis is klein, vanuit de accommodatie makkelijk te bereiken met de taxi en/of dolmus (bus, omgerekend €3,- enkele reis) Fethiye ca. €7,50 met de taxi te bereiken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Meral Bektaş12-06-2019

Aanrader met vriendelijk personeel, goed verzorgd!

Wij zijn hier voor het eerste keer geweest. Gewoon prachtig hotel met vriendelijk personeel, heerlijk eten en zitplaatsen om uit te kiezen waar je rustig kunt zitten praten/lezen of goed muziek kunt luisteren! We gingen nooit 2’de keer naar een zelfde hotel, maar wij zouden het leuk vinden om hier weer naar toe te gaan!

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10familie Lans29-05-2019

Uniek goed

Met vieren afgereisd naar dit top hotel, dochter 18 zoon 16 en vrouw en ik. Prachtig hotel voor echt jong en oud. Er is van s morgens tot s avonds wat te doen voor alle leeftijden. Het eten is geweldig, personeel vriendelijk, kamers top en werkelijk top shows in het theater. Prachtig strand je hoeft gewoon niet weg van het hotel het is zonde van je tijd, je vind niets beters. Hotel Jiva Beach bedankt voor de geweldige vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

31 tips over Hotel Jiva Beach

• Jos, Irma, Laurie & Ralph, 20-05-2014

Het hotel gaat dit najaar fors uitbreiden: van circa 400 gasten naar ruim 1000 gasten. Voor ons daarom in de toekomst geen JIVA Beach meer. We houden van kleinschaligheid en hebben daar nu ook zeer van genoten! De sauna en hamam zijn ook prima met zeer vriendelijke mensen. In het hele hotel is prima Wifi en deze is gratis! Vanuit het hotel loop je in 15 minuten naar Calis Beach waar je lekker kunt shoppen en een terrasje kunt pikken. In Fethiye ben je binnen 30 min met de Dolmus [2 lire].

• Cuddles, 10-10-2013

Ga paragliden in Ölüdeniz! En Fethiye bezoeken met de watertaxi is erg leuk en niet duur (ca. 2 euro p.p. vanuit Calis).

• Corina, 07-07-2012

Dit hotel is zeker op de goede weg en laat je niet ontmoedigen door de negatieve reacties! Ervaar het zelf en je kunt zeker met een gerust hart gaan!

28 vragen over Hotel Jiva Beach

• Gitty van der Laan, 27-11-2019

Temperatuur in mei

Ik ben even nieuwsgierig wat de temperaturen beetje zijn vanaf eerste week mei.. is het een beetje te doen of echt nog aan de koude kant met een kindje van 1 ?

• Jeanette, 04-10-2019

Gozleme, kadayife en pizza

Zijn deze heerlijke lekkernijen verkrijgbaar?

• Lydia, 03-10-2019

verzorgingshuis producten

Is er badschuim,bodylotion aanwezig, of zelf meenemen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen