Hotel Jiva Beach

107 reviews over Hotel Jiva Beach in het Nederlands

Heerlijke vakantie.

Jo Verkuijlen
27-9-2018

Het is een prachtig resort. Mooie kamer heerlijk eten. Personeel heel vriendelijk

Ook de kamermeisjes alleen jammer dat ze bijna geen Engels spreken. Dus dat was handen een voetenwerk. De hele dag was er iets te doen. En in de avonduren prachtige shows. Een mooi strand en super dikke kussens op de ligstoelen.

fantastisch

ilse van leeuwen
26-8-2018

super vriendelijk personeel..gevarieerde all inclusive...luxe familiekamer...altijd een ligbed beschikbaar op het strand of aan 1 van de zwembaden...op en top vakantie gehad

Fantastisch, genoten met een grote G...

Irma kroon
20-8-2018

Top hotel,prachtig gelegen om de lagon heen. Eten super , familie kamer was top.

De patteserie geweldig ,zo mooi ingericht.

Geen handdoekje leggen op het strand ,gelukkig !! Bij zwembad wel....

Lief en behulpzaam personeel.

Wij hebben geweldig Genoten.

Er zijn voor mij 2 min puntjes , 1 bed te hard ,maar na 2 dekbedden eronder gedaan te hebben ging het wel.

2 Ik vond het best wel te warm in het restaurant. Airco zou fijn zijn.

Maar voorderest top Hotel .

Uitstekende service, heerlijk eten

Iwan
20-8-2018

Vriendelijke ontvangst, heerlijk ruime familiesuite met inderdaad wel keiharde bedden. Prima kamerschoonmaak. Eten werkelijk uitstekend en bijzonder afwisselend. Personeel bijzonder vriendelijk. Eén keer a la carte gegeten bij Turks restaurant was érg goed! Snackbar met tafelbediening en ruime kaart vonden wij tussen de middag heerlijk. Ligging direct aan strand was een genot. Altijd bedjes beschikbaar. Met de taxi naar Calis was 15 Lira, naar Fethye 40. Kidsclub leuk voor kinderen tot een jaar of 6/7. Internationaal publiek, dus geen Nederlandse kolonie.

Allemaal lovende woorden over een vakantie waar we bijzonder hebben genoten. Met name het fantastische eten en de erg fijne service van al het personeel maken dit hotel een pareltje.

Enige puntje van kritiek is dat de muziek in het theater echt te hard stond.

Groen en mooi resort.

Monique
17-8-2018

Een mooi overzichtelijk resort met veel groen en overal leuke plekjes om te zitten.

Wat een lief personeel, heerlijk eten en top cocktails! We hadden een prachtig ingerichte familiekamer , de bedden zijn wel wat te hard. Schoon en een fantastische stortdouche. Op het strand lekkere dikke kussens op de bedjes, bij het zwembad niet maar daar lagen we toch niet. (ook handdoekje leggen daar).

Eten van 19.00 tot 21.00 uur vonden wij wat kort, we eten graag laat maar om 21.00 uur werd ook alles al weg gehaald dat vonden we jammer. Vaak geen tafeltje vrij maar obers doen erg hun best om dit snel te regelen. 1 gedeelte in restaurant heeft airco het andere gedeelte niet daar is het in augustus echt te warm en zou airco een verbetering zijn. De Patisserie is in 1 woord geweldig 24uur open en heerlijke Latte,taartjes,koekjes en broodjes! We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Jiva!

Herhaling vatbaar

Daniele
31-7-2018

Heerlijke vakantie gehad .hotel is schoon en goed onderhouden .personeel ook heel vriendelijk.animatie team waren top en ook heel aardig .eten keuze genoeg ook met thema avonden bijv.mexicaans of vis .de shows in de avonden zijn ook heel leuk om te zien .ook vele verschillende nationaliteiten aanwezig als vakantiegangers .badplaats calis waar het hotel is klein maar wel gemoedelijk .fethiye ligt wat op afstand maar goed met de dolmus of taxi te bereiken .bedjes reserveren valt mee vaak genoeg bedden aanwezig .

voor herhaling vatbaar

Diana
24-7-2018

Veel leuke zithoekjes, leuke animatie, lekkere cocktails, goed eten en voor de verandering personeel dat meer dan 3 woorden Engels spreekt.

Resort is niet zo heel groot, vergeleken met de hotels in bijv.Lara en Side, maar daardoor is het eigenlijk wel gezelliger.

Kamers zijn best groot. Wij hadden een standaard kamer met een tweepersoonsbed, 2 ruime fauteuils én een sofa. Ook de badkamer was ruim mét stortdouche. Minpuntje was de Wifi. die is gratis maar de verbinding is dramatisch slecht.

Al met al, voor ons, zeker voor herhaling vatbaar.

200% Aanrader

Fam vd Beuken
22-7-2018

Alles is hier top. Kamers, locatie, ligging, faciliteiten, service, eten (echt heel goed), klantvriendelijkheid en ga zo maar door. Zijn er dan geen minpunten? Een iniminie puntje dan, wissel je geld op een wisselkantoor en niet in het hotel. De koers schommelt enorm, alleen vergeten ze in het hotel mee te schommelen. De laatste week hadden ze een eigen marge van bijna 20%. Voor de rest een dikke 10!

Wederom uitmuntend

Rob
16-6-2018

Voor tweede maal naar Jiva Beach geweest. Wederom weer zeer goed bevallen. Omdat ik wist dat de bedden hard waren had ik voor aankomst via mail verzocht om een toppermatras. Jiva Beach gaf aan dat ze hun best zouden doen om het mogelijk te maken omdat deze beperkt aanwezig zijn. Bij aankomst bleek dat deze op de kamer geplaatst was. Topservice, heb alle nachten perfect geslapen.

Eten, drinken en sfeer waren precies zoals de eerste keer; gewoon goed.

Zie ook mijn eerdere review: Rob, 20-9-2017 Modern hotel met uitmuntende service

Jiva Beach is redelijk geïsoleerd gelegen. Fethiye is echter goed te bereiken met een Dolmus busje. Ongeveer een 1/2 uurtje rijden. De markt op dinsdag in Fethiye is een aanrader! Opstaphalte voor de Dolmus is naast het hotel gelegen. Het personeel in Jiva Beach is enorm vriendelijk. Zij spreken goed hun talen en werken enorm hard om het de gasten naar hun zin te malen. Het eten op Jiva Beach is fantastisch! Erg gevarieerd en goed op smaak.. Het complex zelf is al iets ouder, maar goed onderhouden. Bij het zwembaden zijn voldoende ligstoelen aanwezig zijn. Het strand is heerlijk, echter wel een gecombineerd zand en kiezelstrand. Er zijn op het strand ook voldoende bedjes (met lekkere dikke matrassen) en parasols aanwezig. Wij hadden een familiekamer. Mooie en grote kamer. Twee aparte slaapkamers en een grote badkamer met douche. Matrassen zijn wel hard (zoals vrijwel overal in de hotels in Turkije).Top Hotel!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jiva Beach in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jiva Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.