Géén boekingskosten

Hotel Jiva Beach

TurkijeEgeïsche ZeeFethiye (en Calis)

7.3GoedScore uit 126 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Aan de Egeïsche Zee bij Calis is Hotel Jiva Beach Resort gelegen. Op het strand of bij een van de zwembaden geniet je op een ligbedje. Je kunt ook een kamer met privézwembad boeken voor extra rust. Ga op dinsdag met de dolmus naar Fethiye dan is daar een lokale markt. Het plaatsje Calis bereik je lopend via de boulevard.

Bekijk de beschikbaarheid

126 Reviews over Jiva Beach

• 8Netty04-08-2022

Mooi resort

Geweldige week gehad bij jiva Personeel super vriendelijk We hadden kamer 106 met swimup Dit is echt een aanrader Perfecte ligging tegenover onze swimup een bar. Waar je heerlijke ijskoffie kan halen of heerlijke cocktails Weinig hinder van muziek of van de andere zwembaden. Elke avond kinderdisco en animatie voor jong en oud Eten was goed veel keuze zowel in groente vlees vis fruit en niet te vergeten de toetjes De omgeving vonden wij minder. Hebben op kwartiertje loopafstand een boulevard met vele restaurants en enkele winkeltjes

• 9Husmann08-07-2022

Toppie

Prima hotel voor een nog redelijke prijs. Als je echt wil genieten neem een swimupkamer. Zeker als goede plus te vermelden is de handdoeken service ( van 09.09 uur tot 16.00 doorlopend schoenen en frisse handdoeken).

• 7Henk en Marjolein17-06-2022

Top resort met veel herrie bij je verblijf

Jiva is tot in de puntjes verzorgd van eten,schoonmaak en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij hadden een swim-up room wat heerlijk ruim en schoon was. Tot zover een 10. Nadeel: als je hier voor je rust komt moet je hier niet zijn. Met veel herrie bij het zwembad van muziek tot het animatieteam wat door de microfoon mensen probeert te ronselen voor activiteiten. 2 avonden in de week een live band voor de deur die niet om aan te horen is. Een beetje reuring is niet erg en vinden we ook best leuk maar dit gaat echt de hele dag door. Het is waar je van houd. Voor ons geen 2e keer in ieder geval

• 6Sandra Jongboer15-06-2022

Geboekt via Tui…Is zeker geen 9.6 waard!

Foto’s kloppen niet met de werkelijkheid, keiharde matrassen, enorm gehorige kamers, slechte tot geen animatie. De animatie die er was is meer geschikt voor ouderen en families met kleine kinderen.

• 6Debbie24-08-2021

Fijn hotel maar geen topper

Hoewel we een leuke vakantie hebben gehad valt er nog wel wat te vertellen over JivaHet personeel is op enkele na niet erg gemotiveerd. Hotelkamers zijn gehorig , de lift verteld elke keer dat hij op de etage is maar dst hoor je ook op de kamers. Erg vervelend met name snachts.Eten was vrij eentonig en weinig groenten.Het is voor ons geen 5 sterren maar eerder 4.

• 10Familie Telleman.09-11-2019

Fantastisch Resort!

Een heerlijke vakantie gehad op Jiva beach. Prachtige ruime moderne familie kamers van alle gemakken voorzien bv: koffie en thee zetje, shampoo ,conditioner,bodylotion etc allemaal aanwezig. Dagelijks werden de kamers grondig schoongemaakt en alle handboeken + bijnodigheden vernieuwd/aangevuld. Op verschillende plekken op het Resort kon je heerlijk eten.De buffetten zijn echt van geweldige kwaliteit elke dag dan ook wat anders. Paprika a la carte in de middag was bij ons allemaal de favoriet. Heerlijke koffie met verschillende patisserie in de Luca lounge. In Oktober is het zwembadwater wel erg aan de koude kant, wij lagen dan ook liever op de heerlijke bedjes met dikke kussens aan het strand. Elke avond was er wel een show of live muziek. Kortom een geweldige vakantie op dit heerlijke schone Resort met ontzettend vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!😍🤗

• 9Fam. Arthur29-10-2019

Heel erg fijn!

Heel fijn hotel, aardige behulpzame en vriendelijk mensen werkelijk aan elke bar, receptie of wat dan ook. Erg prettig. Familiekamer was ruim en van alle gemakken voorzien. Bedden helaas wel erg hard en de afvoer (douche, wc) van de bovenburen liep blijkbaar door onze kamer. Was niet te zien maar helaas wel te horen. Komt de nachtrust, icm met de bedden, niet ten goede. Wat de bedden betreft; wel direct toppers gekregen en dat hielp wel enigszins. Dit was vlot geregeld, ze doen alles om je het naar de zin te maken. Eten en drinken was prima in orde; overal genoeg van, veel variatie en eten was ook op temperatuur. Alles werd heel schoon gehouden, je kon niet zien dat er zoveel mensen tegelijk aan het eten waren. Lunch alleen genoten bij de Paprika-bar, dit is ala carte en lekker lunchen. Gehele terrein was schoon en mooi, inclusief zwembaden en ligbedjes. Genoeg plek voor iedereen. Strand is wat ‘magertjes. #Special thnx to Bayram!

• 10Petra H.24-08-2019

Geweldig

Wat een super hotel! Alles super schoon, geen ongedierte te zien. Geen muggen ondanks de lagune in het midden van het complex. Heerlijk eten, elke dag ander thema, altijd lekker! Bediening wn overig personeel super vriendelijk. De dame van guest relations ( Stevie) was super behulpzaam toen we haar nodig hadden ivm een privé aangelegenheid. Mooie zwembaden, strand kon wel iets schoner. Overal leuke zitjes, genoeg zonnebedjes en parasols, leuke activiteiten voor jong en oud. Wij hebben de kids niet gezien deze vakantie, die waren de hele dag aan het genieten... Kortom echt een aanrader, hier krijg je geen spijt van! Trouwens Calis en Fetiye zijn leuk om heen te gaan....

• 10Rosanne21-08-2019

Fantastisch hotel

Werkelijk alles aan dit hotel is perfect voor ons. De tuin is groot meer meerdere zwembaden, glijbanen en zelfs klimmuren voor de kids. Het personeel is zeer vriendelijk en werkt ontzettend hard. Het eten is erg goed. Gevarieerd en altijd warm. Tussendoor kun je terecht bij de snackbar. In de meeste hotels krijg je dan kleffe patat en hamburgers, maar bij jiva word je a la cart bediend en krijg je vers te eten. De drankjes zijn heerlijk en het personeel maakt goede cocktails. Wij zijn hier midden augustus en toch was het niet te druk. We hadden altijd een bedje aan het zwembad of op strand en hoefden nooit in de rij te staan. Ook de shows zijn spectaculair. Enige minpuntje vind ik het geluidsvolume tijdens de mini disco en de shows. Veel te hard.

• 10Postema25-07-2019

Klasse

Wij zijn al in vele ( goede ) hotels geweest in Turkije. Over dit hotel kan ik alleen maar zeggen dat het op alle fronten perfect is. Uitgebreid eten van topkwaliteit, leuke barretjes en geweldig vriendelijk personeel. Wij hebben op en top genoten en komen zeker terug. In het restaurant servicegericht personeel die je het op alle fronten naar de zin maken. Twee toch apart noemen Cerval en Oguzhan. Geweldig!

Hotel Jiva Beach info

• AirconditioningBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

• All inclusiveBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar