Hotel Jiva Beach

106 reviews over Hotel Jiva Beach in het Nederlands

Groen en mooi resort.

Monique
17-8-2018

Een mooi overzichtelijk resort met veel groen en overal leuke plekjes om te zitten.

Wat een lief personeel, heerlijk eten en top cocktails! We hadden een prachtig ingerichte familiekamer , de bedden zijn wel wat te hard. Schoon en een fantastische stortdouche. Op het strand lekkere dikke kussens op de bedjes, bij het zwembad niet maar daar lagen we toch niet. (ook handdoekje leggen daar).

Eten van 19.00 tot 21.00 uur vonden wij wat kort, we eten graag laat maar om 21.00 uur werd ook alles al weg gehaald dat vonden we jammer. Vaak geen tafeltje vrij maar obers doen erg hun best om dit snel te regelen. 1 gedeelte in restaurant heeft airco het andere gedeelte niet daar is het in augustus echt te warm en zou airco een verbetering zijn. De Patisserie is in 1 woord geweldig 24uur open en heerlijke Latte,taartjes,koekjes en broodjes! We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Jiva!

Herhaling vatbaar

Daniele
31-7-2018

Heerlijke vakantie gehad .hotel is schoon en goed onderhouden .personeel ook heel vriendelijk.animatie team waren top en ook heel aardig .eten keuze genoeg ook met thema avonden bijv.mexicaans of vis .de shows in de avonden zijn ook heel leuk om te zien .ook vele verschillende nationaliteiten aanwezig als vakantiegangers .badplaats calis waar het hotel is klein maar wel gemoedelijk .fethiye ligt wat op afstand maar goed met de dolmus of taxi te bereiken .bedjes reserveren valt mee vaak genoeg bedden aanwezig .

voor herhaling vatbaar

Diana
24-7-2018

Veel leuke zithoekjes, leuke animatie, lekkere cocktails, goed eten en voor de verandering personeel dat meer dan 3 woorden Engels spreekt.

Resort is niet zo heel groot, vergeleken met de hotels in bijv.Lara en Side, maar daardoor is het eigenlijk wel gezelliger.

Kamers zijn best groot. Wij hadden een standaard kamer met een tweepersoonsbed, 2 ruime fauteuils én een sofa. Ook de badkamer was ruim mét stortdouche. Minpuntje was de Wifi. die is gratis maar de verbinding is dramatisch slecht.

Al met al, voor ons, zeker voor herhaling vatbaar.

200% Aanrader

Fam vd Beuken
22-7-2018

Alles is hier top. Kamers, locatie, ligging, faciliteiten, service, eten (echt heel goed), klantvriendelijkheid en ga zo maar door. Zijn er dan geen minpunten? Een iniminie puntje dan, wissel je geld op een wisselkantoor en niet in het hotel. De koers schommelt enorm, alleen vergeten ze in het hotel mee te schommelen. De laatste week hadden ze een eigen marge van bijna 20%. Voor de rest een dikke 10!

Wederom uitmuntend

Rob
16-6-2018

Voor tweede maal naar Jiva Beach geweest. Wederom weer zeer goed bevallen. Omdat ik wist dat de bedden hard waren had ik voor aankomst via mail verzocht om een toppermatras. Jiva Beach gaf aan dat ze hun best zouden doen om het mogelijk te maken omdat deze beperkt aanwezig zijn. Bij aankomst bleek dat deze op de kamer geplaatst was. Topservice, heb alle nachten perfect geslapen.

Eten, drinken en sfeer waren precies zoals de eerste keer; gewoon goed.

Zie ook mijn eerdere review: Rob, 20-9-2017 Modern hotel met uitmuntende service

Jiva Beach is redelijk geïsoleerd gelegen. Fethiye is echter goed te bereiken met een Dolmus busje. Ongeveer een 1/2 uurtje rijden. De markt op dinsdag in Fethiye is een aanrader! Opstaphalte voor de Dolmus is naast het hotel gelegen. Het personeel in Jiva Beach is enorm vriendelijk. Zij spreken goed hun talen en werken enorm hard om het de gasten naar hun zin te malen. Het eten op Jiva Beach is fantastisch! Erg gevarieerd en goed op smaak.. Het complex zelf is al iets ouder, maar goed onderhouden. Bij het zwembaden zijn voldoende ligstoelen aanwezig zijn. Het strand is heerlijk, echter wel een gecombineerd zand en kiezelstrand. Er zijn op het strand ook voldoende bedjes (met lekkere dikke matrassen) en parasols aanwezig. Wij hadden een familiekamer. Mooie en grote kamer. Twee aparte slaapkamers en een grote badkamer met douche. Matrassen zijn wel hard (zoals vrijwel overal in de hotels in Turkije).Top Hotel!

Modern hotel met uitmuntende service

Rob
20-9-2017

Jiva Beach Resort is heeft me op alle fronten aangenaam verrast.

Resort is ruim opgezet met een eigen strand voor de deur. Variatie in eten is er ten overvloede en voor elk wat wils. Personeel is zeer gastvrij, van het barpersoneel die service gericht is en je echt in de watten legt tot aan de receptie die je helpen met ongemakken waar je mee zit.

Een ongemak was voor mij ook het bed, dat harder was dan ik gewend was. Dit op de tweede dag in de ochtend aangegeven bij de receptie. Toen ik in de middag terug op mijn kamer kwam hadden ze er een topdekmatras opgelegd. Daarna elke nacht heerlijk geslapen.

Gasten bestaan voornamelijk uit oudere Engelsen, Turkse gezinnen en Russen. Was zelf een van de weinige Nederlanders. Geen last gehad van flink zuipende gasten.

Ik ga er zeker in de toekomst nog een keer terug.

Geweldig buffet maar wat een hard bed!

Susan
20-8-2017

Goed: buffetten, aan zee, overal bedjes gratis beschikbaar, een leuke bibliotheek. Goede haman.

Niet goed: de bedden! Oh My! Keihard. Geen andere matrassen beschikbaar zei de receptie. Pfft. Daarnaast werd ik als Ned. Vrouw vaak aan de bars later geholpen dan Turkse mannen. Ook al stond ik er al veel eerder. Aan 1 bar zei de barman toen ik om twee thee vroeg dat die bar alleen cold drinks serveerde. Ik dus naar bar ernaast waar het erg druk essen tot mijn verbazing zie ik dat er asn de bar waar ik zojuist was een thee aan Turkse dame geschonken werd. Belachelijk! Ik liep terug en keek naar de dame met thee en barman. Die sorry zei en twee thee haalde. Nog nooit meegemaakt dit.

Swim-up room is geweldig!

Sonja
11-8-2017

Wij hadden een swim-up room genomen in dit hotel en dat was echt heerlijk! Andere zwembaden waren ook erg goed. Het eten had genoeg keuzes al vond ik het persoonlijk iets minder maar mijn vriend weer wel goed dus kan aan mij liggen, de snackbar daarentegen was uitstekend (lekkere en veel chickenfingers). Wij hebben niet op het strand gelegen maar zag er wel goed uit (wel kiezels). Vanwege swim-up room geen interactie met entertainment gehad maar ze waren wel goed aanwezig.Wij waren altijd te laat voor de shows dus daar kan ik niet over oordelen. Met Dolmusbusje die voor het hotel stopt kan je voor heel weinig geld naar de boulevard bij het strand waar alle cafe's, restaurantjes en souvenierwinkeltjes zitten. Daar is het erg gezellig. Excursies kan je in hotel, bij reisleiding of op de boulevard regelen. (laatste is stukken voordeliger). Wij zouden hier best wel terug naar toe kunnen gaan.

heel erg genoten van alles, gaan zeker nog 1 keer

Annemiek en Theo
27-6-2017

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Zeker bij de poolbar en het restaurant.

Het enige minpuntje was misschien de muziek 's avonds bij de Poolbar, nogal luid.

Het animatie team is ook erg leuk, we speelden jeu de boules op het strand

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jiva Beach in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jiva Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jiva Beach scoort een 8.62 uit 10 op basis van 106 reviews.