Hotel Hillside Beach Club

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°19°
Hotel Hillside Beach Club
9,5

Leef als koning in Hotel Hillside Beach Club in Turkije. Zowel de rustzoeker als het feestbeest kan hier zijn ding doen. Veel privacy in je kamer, een luxe zwembad, een privébaai, animatie en party’s in de avond vind je hier. Ga op dinsdag met het busje vanaf het resort naar de grote bazaar in Fethiye, je wordt voor de bazaar afgezet.

We hebben een aantal aanbieders voor Hillside Beach Club voor je op een rij gezet:

297 reviews over Hotel Hillside Beach Club in het Nederlands

Een paradijs op alle vlakken

Anouk Hoogendijk
30-5-2019

Op de foto's zag het er mooi uit, maar in werkelijkheid is het nog veel mooier. Prachtig uitzicht vanuit je kamer op het helderblauwe water. Geweldige service: iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Als je geen behoefte hebt aan contact is dat ook goed en word je met rust gelaten. Het eten is onvoorstelbaar goed. Meestal ziet een buffet er goed uit , maar is het niveau gemiddeld. Hier is abnormaal veel keuze ( minimaal 80 verschillende toetjes bijv.) en is de kwaliteit ook zeer goed. 2 specialiteitenrestaurants zijn een aanrader. Voor de mensen die naast het lekkere eten en drinken nog graag een beetje willen bewegen: je kunt gratis aan allerlei sportlesjes meedoen! Dagelijks aanbod te volgen op de app. Massage in de spa moet je ook zeker doen! Kortom: mijn bezoek overtrof al mijn verwachtingen en ik hoop er snel weer heen te gaan!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Super resort aangeboden door hele goede reisclub

robert
1-4-2019

De Hillside Beach club is een topresort.Daar is veel over gepubliceerd en scoort hoog in de Zoover ranking.Wij gaan daar ieder jaar heen.De verkiezing is echter over de beste reisclub en dat is voor ons touroperator. Zij bieden een compleet plaatje met eigen parkeermogelijkheid bij Schiphol,eventueel een privé transfer naar je hotel. Een vaste klantenkorting etc. Daarbij zijn ze altijd scherp aan de prijs

Gereisd Met vrienden in april 2018

Fam Baars
16-1-2019

Hillside is echt een geweldige bestemming om naar toe te gaan. Je komt hier helemaal tot rust. Het is super kindvriendelijk en aan kinderen van alle leeftijden is gedacht en ze kunnen zich hier geweldig vermaken. Alles is schoon en ziet er netjes uit. Het eten is fantastisch en heeft veel variatie. Er is echt aan alles gedacht en de service is goed en vriendelijk. De kamers kijken uit over de prachtige Baai. Voor ons een klein paradijs. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Corendon

Fantastisch hotel om ieder jaar terug te komen!

Naz
3-10-2018

Zeer klantvriendelijk, heerlijk eten, perfecte service, zeer hygienische kamers.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima op 3 grote nadelen na

Jan R.
24-5-2018

Fantastisch hotel, erg vriendelijk personeel, geweldige ligging en super eten. Als je de rust wil overdag kun je naar het strand die alleen toegankelijk is voor volwassenen of naar het stilte strand.

Echter je moet wel van traplopen houden. Voordat wij op onze kamer waren wij 5 ongelijke stenen trappen verder. Daarnaast 3x per week erg veel last van de harde muziek die tot 24.00 uur doorging. Dit verwacht je niet van zo'n super mooi resort. Ook waren er erg veel kleine, schreeuwende en jankende kinderen. Helaas wegen de voordelen voor ons niet op tegen de nadeleb (met name de trappen en de muziek) waardoor wij dit prachtige resort niet nog een keer zullen bezoeken.

Gereisd Met partner in mei 2018

Grandioos

Philip
6-3-2018

Tegen een berghelling gelegen dus veel omhoog en omlaag lopen en kiezelstrand. Fantastische service en heerlijk eten.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

robert
13-8-2017

prijs is pittig maar verder in het voorseizoen echt value voor money

Gereisd Met vrienden in april 2017

Zalig

Benny De Spiegeleer
28-5-2017

Voor de 3e x hier en spijt dat we vandaag naar huis moeten. Hier wordt je echt als koningen behandeld. Er is in Turkije geen hotel dat je met deze club kan vergelijken. Hillside Beach is een totaalervaring. Je moet hier geweest zijn om te weten hoe het is. We lagen in blok 3 en hadden s avonds wel last van de muziek op de party's die soms tot 24u duren. Respect voor diegenen die willen feesten maar wij zijn er om te rusten. We komen in oktober terug en zullen een kamer vragen in een rustiger deel. Ik ben er 100% gerust in dat dit in orde komt. Ik hoop dat de club buiten het seizoen betaalbaar blijft. Hillside forever..

Gereisd Met partner in mei 2017

Waanzinnige bestemming

Suzanne
5-5-2017

Superdeluxe resort, lijkt op geen enkel 5 sterren all inclusive aan de kust.voirberlden: elke dag brillen schoongemaakt aan strand, heel veel extraatjes op je kamer met inloopkast en lounchterras. Hier kan je in je blootje rondlopen, volledige privacy, dekentjes voor de frisse uren s avonds buiten, megarestaurant/ buffet met een soort Makro visafdeling waar ze allerlei verse vissen ter lekke voor je bakken. Er staat een aziatische -, italiaanse- en turksekok van alles vers te bereiden. Al het personeel, ook kamermeisjes, zijn vriendelijk. Wel veel 'gooisch hockeypubliek' , daar moet je wat mee hebben. Animatie zeer professioneel en vakkundig.. leuk om gratis te leren surfen en zeilen (laser, iets groters en hobbycat) . Er staat wel erg weinig wind.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Geweldig helemaal af

Pulles
29-4-2017

Het was voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste keer wat een top locatie. Alles is af. Als we iets moeten aanmerken is het bestellen wel wat lastig bij het zwembad. Restaurant beach bar is helemaal top zowel tijdens lunch en diner. De animatie overdag voor de kinderen is relaxed en de show in de avond is zeer professioneel. Echte aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hillside Beach Club in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hillside Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.