Hotel Hillside Beach Clubstersterstersterster

9.6Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Hillside Beach Club voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Leef als koning in Hotel Hillside Beach Club in Turkije. Zowel de rustzoeker als het feestbeest kan hier zijn ding doen. Veel privacy in je kamer, een luxe zwembad, een privébaai, animatie en party’s in de avond vind je hier. Ga op dinsdag met het busje vanaf het resort naar de grote bazaar in Fethiye, je wordt voor de bazaar afgezet.

308 reviews over Hotel Hillside Beach Club

• 2019
    10De Spiegeleer Benny15-10-2019

verslavend !

Voor de 6e keer in deze club en het verveelt niet ! De vorige keer was in mei dit jaar. Het begint stilaan een beetje aan te voelen als thuis komen. Alles klopt gewoon. Maar zoals een andere gast me afgelopen week zei : je moet er geweest zijn om te weten wat het is. Je kan het gevoel dat deze vakantie je geeft gewoon niet onder woorden brengen. Deze club is een totaal-ervaring met respect voor de natuur op een locatie zoals er weinig zijn, met een fantastische keuken die je hoofdbrekens geeft omdat je nooit weet wat kiezen en personeel dat met grote liefde zijn werk doet en niets anders wil dan je een goed gevoel geven. Als de hemel bestaat dan hoop ik dat het er is zoals in Hillside en dan ga ik nu heel erg mijn best doen om er mijn plaatsje te verdienen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Anouk Hoogendijk30-05-2019

Een paradijs op alle vlakken

Op de foto's zag het er mooi uit, maar in werkelijkheid is het nog veel mooier. Prachtig uitzicht vanuit je kamer op het helderblauwe water. Geweldige service: iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Als je geen behoefte hebt aan contact is dat ook goed en word je met rust gelaten. Het eten is onvoorstelbaar goed. Meestal ziet een buffet er goed uit , maar is het niveau gemiddeld. Hier is abnormaal veel keuze ( minimaal 80 verschillende toetjes bijv.) en is de kwaliteit ook zeer goed. 2 specialiteitenrestaurants zijn een aanrader. Voor de mensen die naast het lekkere eten en drinken nog graag een beetje willen bewegen: je kunt gratis aan allerlei sportlesjes meedoen! Dagelijks aanbod te volgen op de app. Massage in de spa moet je ook zeker doen! Kortom: mijn bezoek overtrof al mijn verwachtingen en ik hoop er snel weer heen te gaan!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10robert01-04-2019

Super resort aangeboden door hele goede reisclub

De Hillside Beach club is een topresort.Daar is veel over gepubliceerd en scoort hoog in de Zoover ranking.Wij gaan daar ieder jaar heen.De verkiezing is echter over de beste reisclub en dat is voor ons touroperator. Zij bieden een compleet plaatje met eigen parkeermogelijkheid bij Schiphol,eventueel een privé transfer naar je hotel. Een vaste klantenkorting etc. Daarbij zijn ze altijd scherp aan de prijs

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10Fam Baars16-01-2019

Hillside is echt een geweldige bestemming om naar toe te gaan. Je komt hier helemaal tot rust. Het is super kindvriendelijk en aan kinderen van alle leeftijden is gedacht en ze kunnen zich hier geweldig vermaken. Alles is schoon en ziet er netjes uit. Het eten is fantastisch en heeft veel variatie. Er is echt aan alles gedacht en de service is goed en vriendelijk. De kamers kijken uit over de prachtige Baai. Voor ons een klein paradijs. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 2018
    10Naz03-10-2018

Fantastisch hotel om ieder jaar terug te komen!

Zeer klantvriendelijk, heerlijk eten, perfecte service, zeer hygienische kamers.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Jan R.24-05-2018

Prima op 3 grote nadelen na

Fantastisch hotel, erg vriendelijk personeel, geweldige ligging en super eten. Als je de rust wil overdag kun je naar het strand die alleen toegankelijk is voor volwassenen of naar het stilte strand.

Echter je moet wel van traplopen houden. Voordat wij op onze kamer waren wij 5 ongelijke stenen trappen verder. Daarnaast 3x per week erg veel last van de harde muziek die tot 24.00 uur doorging. Dit verwacht je niet van zo'n super mooi resort. Ook waren er erg veel kleine, schreeuwende en jankende kinderen. Helaas wegen de voordelen voor ons niet op tegen de nadeleb (met name de trappen en de muziek) waardoor wij dit prachtige resort niet nog een keer zullen bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Philip06-03-2018

Grandioos

Tegen een berghelling gelegen dus veel omhoog en omlaag lopen en kiezelstrand. Fantastische service en heerlijk eten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• Oude reviews

10robert13-08-2017

fantastisch

prijs is pittig maar verder in het voorseizoen echt value voor money

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Benny De Spiegeleer28-05-2017

Zalig

Voor de 3e x hier en spijt dat we vandaag naar huis moeten. Hier wordt je echt als koningen behandeld. Er is in Turkije geen hotel dat je met deze club kan vergelijken. Hillside Beach is een totaalervaring. Je moet hier geweest zijn om te weten hoe het is. We lagen in blok 3 en hadden s avonds wel last van de muziek op de party's die soms tot 24u duren. Respect voor diegenen die willen feesten maar wij zijn er om te rusten. We komen in oktober terug en zullen een kamer vragen in een rustiger deel. Ik ben er 100% gerust in dat dit in orde komt. Ik hoop dat de club buiten het seizoen betaalbaar blijft. Hillside forever..

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Suzanne05-05-2017

Waanzinnige bestemming

Superdeluxe resort, lijkt op geen enkel 5 sterren all inclusive aan de kust.voirberlden: elke dag brillen schoongemaakt aan strand, heel veel extraatjes op je kamer met inloopkast en lounchterras. Hier kan je in je blootje rondlopen, volledige privacy, dekentjes voor de frisse uren s avonds buiten, megarestaurant/ buffet met een soort Makro visafdeling waar ze allerlei verse vissen ter lekke voor je bakken. Er staat een aziatische -, italiaanse- en turksekok van alles vers te bereiden. Al het personeel, ook kamermeisjes, zijn vriendelijk. Wel veel 'gooisch hockeypubliek' , daar moet je wat mee hebben. Animatie zeer professioneel en vakkundig.. leuk om gratis te leren surfen en zeilen (laser, iets groters en hobbycat) . Er staat wel erg weinig wind.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

11 tips over Hotel Hillside Beach Club

• dirk jan, 07-02-2014

niet handig als je moeilijk te been bent kwa veel heuvels en trappen

• Anne, 09-10-2013

Heel fijn is dat alle activiteiten met geluid rond 24.00 uur stoppen, zodat het heerlijk rustig wordt om te kunnen slapen. Het resort is super veilig door de strakke controle bij de enige weg er naar toe. En wil je shoppen of een excursie maken etc., alles kan worden geregeld. De kinderclub was een aanrader, heel goed en leuk geregeld. Wil je een complete luxe vakantie om uit te rusten en te genieten, dan is de HBC super. Zie ook de facebook pagina van HBC.

• j_fransen25, 10-10-2013

Neem schoentjes mee voor in de zee er liggen veel stenen

17 vragen over Hotel Hillside Beach Club

• Sid , 28-09-2018

Temperatuur meivakantie

Is het in deze regio al warm genoeg voor de meivakantie, eind april? Zeewater en zwembad dan ook al te doen? Alvast dank voor reacties. Groeten Sid

• Artie, 17-07-2018

Beste tijd om te gaan

Hoe is het om in Oktober te gaan qua weer en kwaliteit?

• Iris kroon, 14-05-2018

Hillside

Hoe is het weer halverwege / eind mei? kan je bij de stranden goed snorkelen? kan je ook naar een grote bazaar met kleding?(echte turkse bazaar net als beverwijk)

Hotel Hillside Beach Club info

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk