Hotel Ece Saray

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

Op vakantie geweest naar Ece Saray?

8.6Fantastisch

• Sauna

14 reviews over Hotel Ece Saray

• 10van doren10-06-2012

zaaalig

Dit is echt een bezoek waard,echt een aanrader,gaan zeker terug volgend jaar,hier kan je echt genieten!!mooie kamers,alleen geen terras om op te zitten op kamer..niet nodig hé

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10Tonnelier01-06-2012

Ongelofelijk goed!

Dit is pas eeen aangenaam hotel,,lekker eten,vriendelijke mensen,zeeeeer aangenaam

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10Johannes en Maria13-06-2010

Topper

Wij zijn in mei voor de vierde keer in Ece Saray geweest. We zijn best wel wat gewend maar wat een geweldig hotel is dit. Op en top luxe en verwennerij, rust, heerlijk eten en een geweldige bediening. Het hotel ligt op het mooiste plekje van Fethye, prachtig uitzicht, kortom een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8anoniem22-02-2008

Hotel ligt prachtig, prima service, uitstekend ontbijt, vooral het SPA center is zeer goed aangeschreven, een Turkse hamman behandeling is echt heel erg goed, de massages worden door een fysiotherapeut uitgevoerd voor zeer redelijke prijzen. Kamers mogen wel beter schoongemaakt worden.

Zakelijk gereisd in februari 2008

• 9Marcel Schrijvers30-09-2007

Ligging is ideaal, aan de jachthaven vlakbij het centrum. Eten en service zijn voortreffelijk, om er in te slagen hier niet vriendelijk te worden behandeld moet je het zelf aardig bont maken denk ik. Zelden zo goed meegemaakt. De kamers zijn niet overdreven groot, maar we kwamen niet om op de kamer te zitten. Prima zwembad met nu en dan wat gasten van buitenaf, maar dat werd door het personeel in goede banen geleid en leidde niet tot enige vorm van overlast. De prijzen zijn aan de hoge kant, maar redelijk in verhouding tot de hoge kwaliteit. Voor ons absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2007

• 4Arthur Brasz02-08-2007

Wij vonden het een zware domper dit hotel. Ik kom al sinds 1988 regelmatig in Turkije en ik ben nog nooit zo onTurks (gastvrij) door het personeel ontvangen. Vooral de receptie is een drama. Het zogenaamde topklasse restaurant laat veel te wensen over en hanteert vooral topprijzen. In het centrum eet je lekkerder en beter. Tijdens ons eens en voor altijd laatste verblijf werd het privézwembad opengesteld voor luidruchtige zuipende Engelse tokkie-toeristen uit goedkopere naburige hotels,... (als ze maar betalen) lekker gaaf! Alle gasten, ook de Turkse, begonnen te klagen, maar receptie en management had er totale maling aan. De ligging en uitstraling van het hotel is prachtig, maar daar is ook alles mee gezegd.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8angel30-10-2006

afgelopen herfstvakantie naar ece saray geweest; bij aankomst midden in de nacht stond het derde bed nog niet in de kamer, werd wel snel geregeld! Het zwembad was echt IJSKOUD, de bars aan het zwembad én de steiger waren gesloten, vreemd als je nog gasten hebt! Het personeel had er aan het eind van het seizoen duidelijk geen zin meer in, en deed regelmatig alsof men je niet hoorde, of je ze nu in het engels of in het turks aansprak. De boutique in het hotel hebben we niet gezien! Het ontbijt is een verhaal apart; eieren kun je alléén bestellen bij de speciale "egg-man'' anders krijg je ze niet! We hadden ze bij een andere ober besteld, 10 minuten later kwam de egg-man naar ons toe om te vragen of we eieren wilden..... Op een ochtend bleken we voor t ontbijt ineens naar boven te moeten, de chef (die trouwens alleen in z'n koffie met krantje is geinteresseerd) zei dat alle gasten n brief hadden gehad,enig navraag bleek t tegendeel! Volgend jaar wéér naar Fethiye, maar niet dit hotel!

Gereisd met vrienden in oktober 2006

• 9marjan29-10-2006

net terug van een weekje ece saray, eerste indruk geweldig, maar het was het einde van het seizoen, dus de beach bar was niet open en geen service aan het zwembad ( water steen koud) de bar aan de steiger ook gesloten. disco gesloten. er zou een boutique zijn, niet gezien. bar bij de lobby, gesloten. het personeel had er duidelijk geen zin meer in. eieren bestellen bij het ontbijt moest bij de egman, want de kok staat je niet te woord. de kinderen kregen van een kelner een coctail, erg leuk, alleen stond deze wel op de rekening. het cappucino apparaat was voortdurend kapot. de kamer werd ook schoongemaakt met de franse slag. wij gaan er niet meer naar toe. wel naar fethiye, dat is een geweldig leuke plaats met erg leuke en vriendelijke mensen m.r. 28-10-06

Gereisd in oktober 2006

• 8Nanda 09-08-2006

Ok, het personeel is soms slecht te verstaan, maar als je 2x met een krantje langs de receptie loopt, hangt de volgende morgen je krantje aan de deur. Da's toch heel erg geweldig?

Ik weet niet hoe het nu is, maar de constructie van het mini-balkon is discutabel.

Geen strand voor de deur, maar voor EUR 7,- ga je een dagje met een gület mee en voor EUR 150,- huur je hem af voor je eigen gezelschap en laat je je naar het strand varen.

Het stadje ligt op loopafstand en is erg gezellig zonder overload aan toeristen.

Aanrader!

Gereisd in augustus 2006

• 8Rory Blokzijl28-07-2005

Erg mooi en luxe hotel. Fantastische ligging in de jachthaven. Wij hadden werkelijk een erg mooie suite. Het altijd gevarieerde diner was fantastisch. De chefkok van het hotel is ontzettend goed! Wat ons wel erg tegenviel was de receptie. In eerste instantie probeerde men ons in een kamer zonder zeezicht te krijgen. Het ergste was dat het management meerdere malen per dag zelfstandig besloot de airconditioning uit te zetten. Het receptiepersoneel wisselde per dag (stagiaires)en sprak niet of nauwelijks Engels. Wij hebben een gesprek met de manager aangevraagd, maar daar is hij nooit op ingegaan. Slecht. Als er overigens 'belangrijke' groepen kwamen dineren / logeren in het hotel, werden wél alle lichten aangedaan en stond de airco werkelijk op zijn koudst. Het geeft ons een iets bittere nasmaak. Dit past niet bij een 5-sterren hotel.

Gereisd in juli 2005

Hotel Ece Saray info