Hotel Portakal Dalyan

Hotel Info

Meer hotelinfo

304 reviews over Hotel Portakal Dalyan

• 8De jong05-10-2019

Heel fijn hotel , ontzettend lief personeel en heerlijk rustig ! 10 min lopen vangst centrum !

• 6G.Blom05-10-2019

Geen aanrader

Tegenvaller: gehorige kamer met aangrenzend een hut met een noodagregaat. Dit maakt een hels kabaal als het aangezet wordt . Bij regenval lekkage op de kamer en zelfs in mijn bed. Het ontbijt is ronduit karig, J’us d’orange is alleen tegen betaling te krijgen aan de bar De kamer werd goed schoongehouden, maar de ruimte bij het zwembad liepen veel mieren. De ligbedden , dicht op elkaar geplaatst, waren iedere dag nat, zodat als je er op ging liggen na verloop van tijd een natte handdoek had vanwege optrekkend vocht. Kleine moeite om de matrassen ‘s avonds even binnen te halen. De eigenaar staat niet open voor feed back, gelukkig de hostess van Touroperator wel. Zij heeft de eerste zaken nogmaals aangekaart bij de eigenaar. Alle lof voor haar inzet. haar luisterend oor maakte veel goed. Ondanks bovenstaande perikelen was de vakantie heerlijk omdat Dalyan een fantastische plek is. Maar Portakal zou ik niemand aanraden.

Met oudere kinderen

• 9Janneke01-10-2019

I will be back!

ortakal is een klein hotel, rustig gelegen in een prachtig natuurgebied aan de Dalyan rivier. Prima, nette kamers, mooi zwembad, voldoende ligbedden en vriendelijk, Nederlands sprekend personeel (een aantal). Het plaatsje Dalyan (leuk centrum met veel winkeltjes en veel leuke eetgelegenheden aan de rivier) is op 10 minuten loopafstand en je kunt bij het hotel opstappen in een boot die je naar het strand brengt. (Half uurtje varen, maar onderweg ook weer prachtige natuur) NB. Ik heb alweer geboekt voor volgend jaar juni!

Met vrienden

• 8John Slijkhuis24-09-2019

Aanrader.

Goed hotel met echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustig gelegen aan de rivier en dichtbij het stadje. Minpuntjes zijn het zeer eentonige ontbijt, lunch en de bedjes die erg dicht op elkaar staan. Ondanks dat al voor de derde keer hier en volgend jaar weer want we gaan ervan uit dat er ongetwijfeld verbeteringen doorgevoerd zullen worden.

• 9Ben04-09-2019

Het was een heerlijke vakantie goed hotel

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Fam Jansen06-08-2019

Ok verblijf en mooie plek, maar volgend jaar niet.

Snap niet zo goed dat de reacties zo overdreven positief zijn. Prima bedden en ok kamer. Da’s allemaal ok Geen koelkast. ( minpunt ) ... in die hitte Mooie / fijne badkamer. Ontbijt was matig ....mag best meer variatie. Hotel heet Portakal / Orange ( sinaasappel ) Vandaar ook alleen maar Hollanders ( pluspunt: als je kijkt naar gedrag tov van Engelsen , Russen etc ;-) Maar sinaasappelsap moet apart / op rekening. Zwembad eigenlijk te klein voor aantal gasten Drankjes , hapjes etc zijn te duur aan bar, Vb. Pringels 12 TL ( zo’n kleine verpakking) ... Gewone pringle bus in winkel kost 12 TL ( is 4 x meer) etc. Prijzen hoeven niet 400% duurder , toch? schoonmaak komt binnen en stuurt je weg. Zou een idee zijn om iets aan de deur te hangen dat ze binnen kunnen komen ... WiFi is erg matig / slecht / geen bereik. Rivier= muggen ( erg veel last van overal ) Verder prima verblijf en zeker een aanrader als je snel tevreden bent

Met oudere kinderen

• 9willy veldpaus15-07-2019

Prachtvakantie gehad in een idyllische omgeving

tophotel!!! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De bedden zijn voor turkse maatstaven zeer goed. Een pareltje van Turkije Prachtlocatie aan de Dalyanrivier. Met de boot binnen een half uur naar de zee. Moet je echt doen.(Prachtige natuur) Er is zoveel te doen in Dalyan en omgeving . En voor de prijzen hoef je het niet te laten. Een echte aanrader is ook een bezoek aan de oude stad Mugla. Ik kan nog zoveel meer vertellen maar je moet er zijn geweest en het zelf beleven. Ik kom zeker nog een keer terug

Alleenreizend

• 9Fam Bakker04-07-2019

"Niet doorvertellen hoor!"

Een heerlijk hotel met vriendelijke eigenaar en personeel, ze doen alles om het je naar de zin te maken. Wil je een extra lakentje of een ander kussen, er word voor gezorgd. Het ontbijt kan misschien nog iets aanvulling gebruiken, maar de koffie is dit jaar heerlijk, verbeterd met dat van vorig jaar, lekker bakkie zoals thuis! Over het algemeen vind je hier veelal terugkerende Nederlandse vakantieganger, het is dan ook ontzettend gezellig. In de buurt is het centrum, met vele restaurants. Er is een agentschap die leuke excursies organiseert en langs komt in het hotel, Marjolein en Cengiz vertellen honderduit over de uitstapjes en kunnen heel veel vertellen over Dalyan, wij hebben ten minste ontzettend met hen gelachen en veel beleefd. Er is zoveel te doen en te zien, gewoon gaan! Maar laat alstublieft wel een plaatsje voor ons vrij!

• 9Kok en Mary02-07-2019

TOT ZIENS

Voor de tweede maal naar Hotel Portakal geweest en weer was het geweldig. Wat een eigenaar en wat een personeel: lief, behulpzaam en vooral weten ze wat gastvrijheid is. Het hotel is een oase van rust, net buiten Dalyan. Niet voor niets wordt Dalyan de parel van turkije genoemd en darin is hotel Portakal gewoon Heaven on Earth

• 9Remo15-04-2019

Geweldig!

In dit beschermd natuurgebied kan je heerlijk vertoeven voor een vakantie waarin je behoefte hebt aan rust, zon en service. Heerlijk hotel waarbij jouw gemak centraal staan en geen vraag te gek. Bootje richting strand stopt bij de kade van het hotel. na 20 min varen door een prachtige omgeving bereik je dan het fantastische strand van Dalyan. Het hotel is schoon, het ontbijt heerlijk en het personeel uiterst vriendelijk. Plus je zit in de heerlijke rust, genoeg afstand van het centrum, lekker op wandelafstand. Een absolute aanrader en wij gaan deze zomer alweer voor de 3e keer terug en mijn ouders voor de 15e keer. Niet twijfelen! Gaan!

48 tips over Hotel Portakal Dalyan

• Lico, 08-06-2014

Jeepsafari, neem alleen ontbijt en eet in dorp !!

• yvonne Tiessen, 16-10-2013

Voor de fijnproevers; steakhouse Mai in Dalyan. Een klein restaurant in Griekse stijl met met een eigenaresse die het woord gastvrouw hoog in haar vaandel heeft. En een kokkin die weet hoe je een goede biefstuk klaar moet maken.

• roos, 08-11-2013

met bootje naar strand, koningsgraven, dorpsleven excursie, 12 eilandentocht en moonlighttrip, kamers zijn schoon en d allemaal centraal gelegen . ook familiekamers aanwezig en er wordt overal rekening mee gehouden . bijv twee kamers naast of tegenover elkaar...kamer a 2 is familiekamer

14 vragen over Hotel Portakal Dalyan

• Debby, 09-07-2014

Wie weet....

Ik ga begin augustus met mijn zoontje van 6 een week naar dit hotel. Zijn er dan nog meer kinderen uit NL die er dan zijn?

Ik lees dat er alleen in de openbare gelegenheden van het hotel Wifi beschikbaar is, geen TV op de kamer en 5 euro per dag aan airco!?

In mijn reisgids (HI) staat gratis Wifi in het hele hotel, TV in kamer en gratis airco.

Wat klopt nu?

Gr Debby

dieke, 20-07-2014

Dan zit Reisorganisatie Estivant daar nog, dus heel veel kids waarschijnlijk.

• cynthia, 25-01-2014

kosten..

hallo,

ik zit er over na te denken om naar deze hotel te, gaan . maar wat zijn de kosten van een drankje aan de bar...

dieke, 20-07-2014

Glas wijn/rose. 10 lira, Lokaal bier 9 lira per 0.5 liter, blokjes frisdrank 5 lira, grote fles water 2 lira

• Anne, 16-01-2014

watertaxi, excursies ed.

Iemand een globaal idee wat voor prijzen er ongeveer gerekend worden om bij het strand te komen en voor bijv. een excursie langs de 12 eilanden of naar het meer?

monique, 13-08-2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis