Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag16°7°

294 reviews over Hotel Portakal Dalyan in het Nederlands

Fabelachtig.

Philippe Patty,
21-10-2018

Kleinschalig hotel met goede service, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Simpel uitgebreid Turks ontbijt met de mogelijkheid om a la carte ontbijt gerechten te bestellen, zoals omelet of scramblers egg.

Hotel ligt mooi aan de rivier en aan de overkant ligt Caunos. Via het hotel kan jij ook uitstapjes maken rondom Dalyan: mooie omgeving met een schone natuur en het overbekende schildpaddenstrand is niet

ver weg van hier. Het hotel ligt 15 minuten lopen van het centrum, waardoor je niet overvallen wordt door de vakantiedrukte. Er heerst serene rust. Voor transport naar het centrum kan je evt. een fiets, scooter of auto huren. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Alex Goedegebuure,
6-7-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in hotel Portakal. Het hotel is op 10 minuten lopen vanaf het gezellige (kleine overzichtelijke) centrum en ligt prachtig gelegen aan de rivier (met schildpadden). Een watertaxibootje brengt je voor een paar euro naar het prachtige strand. Een aanrader, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2018

super vakantie

Anja met gezin,
19-10-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit gastvrije hotel. Het personeel stond telkens voor je klaar en zij kwamen met goede adviezen. De ligging van het hotel is perfect. Aan de rand van het dorp met uitzicht over het water. Wij gingen met het bootje naar het prachtige strand. Bij thuiskomst gezellig een drankje aan de bar. Wat wil je nog meer. Wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Traveltroef

Met het hotel als uitvalbasis kun je op avontuur gaan in het dorpje, met een bootje naar het strand (waar we zelfs al zwemmend zeeschildpadden tegenkwamen), met scootertjes, fietsend, of wandelend het gebied ontdekken en niet te vergeten met bootjes het water op. Het hotel heeft een laagdrempelig karakter waarbij je de ruimte hebt voor jezelf, maar waar men ook vriendelijk genoeg is om het gesprek aan te gaan. Voor ieder wat wils dus. Ik was samen met mijn ouders, neef en broertje op vakantie en heb heerlijk genoten. Gelukkig is het internet ook goed, dus kon ik ook de leuke foto's naar mijn vriendin sturen. Zij gaat de volgende keer zeker weten mee!

Als verbeterpunt zou ik in de kamer het douchegordijn vervangen en hier en daar een likje verf geven, maar daar is de prijs ook naar.

Erg ontspannen

Frits,
16-10-2017

Wij hebben het geluk gehad om net na de zomer nog een weekje in Portakal te mogen verblijven. Heerlijke ligging aan het water, loopafstand naar het dorpje, bootjes voor de deur om richting het strand te gaan en erg vriendelijk personeel. Al met al echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2017

Uitstekend hotel aan de rand van Dalyan

Wanda,
9-10-2017

Rustig gelegen, prachtig zwembad en ruime kamers.

Wij maakten gebruik van de minder valide kamer welke prima bevallen is.

Toegankelijk zonder drempels en aanpassingen in de badkamer.

Alleen de douche zou iets lager gehangen mogen worden ... als je op de badstoel zit kan je er niet zelf bij ... en de deur naar het terras heeft ook een drempel ... met een rolstoel niet door te komen, maar mocht je een rollator hebben moet dit geen probleem zijn

Heel gezellig goed verzorgd

Anja van vliet,
13-5-2017

Lief en behulpzaam personeel,

Soms te weinig gasten om diner te maken

Gereisd alleenreizend in september 2016

Het heeft een heerlijk zwembad, niet groot maar heel gezellig!

Het dans gezelschap op de Turkse avond, steeds het zelfde.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Een echte aanrader het is super

Irini
3-11-2015

De ligging is heel fijn en mooi zo aan het water en je kan wanneer je wilt op een vissersbootje stappen om de mooiste streken te bewonderen of om naar het gezelige strand te gaan het personeel heel kindvriendelijk en attent het eten ook erg lekker er is een heerlijk zwembad en daaromheen fijne ligbeddjes de kamers ook fijn en knus het stadje is op loopafstand en erg leuk

Kortom echt een aanrader l!👍

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Super

Mattie van der Kleijn
20-10-2015

Heerlijke vakantieweek! Zeer prettige ontspannen en persoonlijke sfeer, snel leuk contact met andere gasten. Prima schone kamers met goede douche en airco. Groot pluspunt zijn de aangeboden excurcies. Veel gezien en beleeft in 1 week! Service in hotel is prima. Ook heel fijn is de service om opgehaald en naar het vliegveld gebracht te worden. Gezellige bar met vriendelijke barman. De omgeving is prachtig! Kortom: wij hebben ontzettend genoten, een week was voor ons echt te kort en we gaan zeker terug naar Hotel Portakal!!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portakal Dalyan in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portakal Dalyan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.