Hotel Keskin

8.9Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Dalyan

8.9Fantastisch

Vakanties.nl

Aan de rand van Dalyan in Turkije vind je Hotel Keskin. Voor de kids is er een klein speeltuintje, maar verder zijn er niet veel kindvriendelijke faciliteiten. Een rustig hotel met mooie ruime kamers, meerdere zwembaden en poolbars. Het ontbijt is goed verzorgd. In 20 minuten loop je langs de rivier naar het centrum.

271 reviews over Hotel Keskin

• 2019
    10Margot Verbakel24-10-2019

Het was weer fantastisch!

Een echte aanrader; prachtig zwembad en tuin, superschone kamers, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Hans11-10-2019

Volgend jaar weer.

Voor de 3de keer in Keskin. Heerlijke vakantie gehad (weer). Kamer is basic maar schoon. Het is net of je weer thuiskomt. De tuin is prachtig en wordt goed onderhouden. Kan niets negatief vinden behalve, net als vorige keren, zou het eten meer gevarieerd mogen zijn en de sfeer/aankleding in het restaurant zou flink aangepakt moeten worden. Als dit gedaan zou zijn is het echt top. Het eten is lekker maar zeer simpel en (nagenoeg) elke dag het zelfde,daardoor ook regelmatig buiten de deur wezen eten. Personeel is zeer vriendelijk. Al met al heerlijk relaxen in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Nienke27-09-2019

In één woord “ fantastisch “

In één woord “ fantastisch “! Het voelt echt als thuiskomen! Ruim opgezet... een oase van rust, geen harde muziek. Zeer vriendelijke eigenaar, behulpzaam bij de receptie en de mensen die de kamer schoonmaken creëeren elke dag weer een feestje met de handdoeken. Ontbijt en avondeten prima... genoeg keuze. De tuin is prachtig. Gezellig pad langs de rivier naar het dorp.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Jack23-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

Fijne plek om heerlijk te relaxen een de rand van één van de drie zwembaden. Rommelig paadje langs de rivier naar het dorp, aldaar genoeg winkeltjes en eettentjes. Wifi alleen bij de poolbars, maar uitbreiding zit er aan te komen. 's avonds veel last van muggen.......dus goed insmeren met de lokale spray!

Alleen gereisd in september 2019

• 9De reizigers15-09-2019

Overweldigend mooi en te vriendelijk mensen

Veel gezien al maar dit complex overtrof alles Geweldig vriendelijke personeel. Mooie zwembaden. Heerlijk rustig vreselijk grote kamer met alle gemakken voorzien We hebben fietsen gehuurd voor 3 euro per dag Je zit op 10 minuten van het centrum Daar heerlijke eettentjes met authentiek Turks eten en wederom zeer vriendelijk personeel. In hotel ook veel mensen die alleen reisde Niemand kijkt daar vanop ook niet als je alleen komt eten. Kom zeker terug naar deze plek waar het leven nog puur en rustig is.. Maak ook een boottochtje zeker dat je schildpadden ziet dan.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Britt09-09-2019

Niet meer

Prachtig. Erg schoon. Alleen de wastafel had een scheur,de zuil eronder stond scheef en los er zaten gaten in de gordijnen. En het bed was erg hard je voelde de veren er doorheen. Het avond eten was koud. En geen variatie.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Deborah10-08-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Allereerst is Dalyan prachtig. Echt een paradijs in turkije, prachtige natuur, prachtig strand en rivier met veel te doen..

Het keskin hotel is ook zeker een aanrader, is prachtig! Het is wel 15 min lopen van het centrum, maar de route langs de rivier is mooi om te lopen

Positief dat er uiteindelijk een handdoeken beleid kwam nadat bleek dat alle zonnebedden al s morgens heel vroeg bezet werden. Jammer dat er bij aankomst laat in de avond het normaal is dat de paspoorten worden ingenomen, in een laatje worden gelegd waar iedereen bij kan zodat ze de volgende dag worden “verwerkt” en je ze terugkrijgt. We moesten echt voet bij stuk houden dat we dit echt niet wilden Erg leuk dat er een proff.fotograaf rondloopt, Mehmet, waar je de gemaakte foto s kunt bestellen! Eind van de vakantie klopte de eindafrekening van het hotel niet helemaal, maar dit werd serieus genomen zonder problemen ,zodat we niet te veel hoefden te betalen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10wijnand06-08-2019

geweldig mooi!!

Keskin is een geweldig mooi resort en ruim opgezet met een erg mooie tuin met bloemen en planten die ook goed onderhouden worden. 3 zwembaden, voldoende bedjes aanwezig en schaduw plekken. wij hadden alleen ontbijt, een simpel ontbijt maar wel voldoende om je dag te beginnen. personeel behulpzaam en vriendelijk echt turkse gast vrijheid. het is er heerlijk rustig overdag, avond en nacht. wij hebben al best wel wat resorts gehad maar keskin is toch wel 1 van de mooiste waar we geweest zijn!! echt een aanrader om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jessica03-07-2019

Aanrader! Fantastisch hotel in Dalyan.

Hotel Keskin is een heel mooi en goed onderhouden complex. Het bestaat uit meerdere (laagbouw) gebouwen verspreid over het terrein. Er zijn 3 zwembaden, waardoor je eigenlijk niet het gevoel hebt dat het heel druk is. Het hotel ligt een klein stukje buiten Dalyan, maar de wandeling langs de rivier is zeker de moeite waard en heel goed te doen. Ontbijtbuffet is uitstekend, er worden 's ochtends zelfs omeletjes, spiegeleieren en pannenkoekjes voor je gebakken! De kamers zijn niet heel groot, maar voldoende en de schoonmaak is uitmuntend. Wij kregen in eerste instantie een kamer (301) waarbij heel veel zaken niet in orde waren, vooral de kledingkast stonk heel erg naar vocht en de WC bleef doorlopen. De volgende dag gemeld en we konden meteen een keuze maken uit 2 andere kamers. Het probleem wordt direct voor je opgelost en we hebben daarna 2 weken enorm genoten. We willen ook zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Chery van os16-06-2019

Wij komen nog terug

Een oase van rust. Wat een prachtige omgeving. Echt de moeite waard. Hotel is ook prima verzorgd. Personeel heel vriendelijk. Echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel Keskin info