Hotel Keskin

7.2Kindvriendelijk
9.4Zwembad
9.7Hygiëne

Hotel Info

Aan de rand van Dalyan in Turkije vind je Hotel Keskin. Voor de kids is er een klein speeltuintje, maar verder zijn er niet veel kindvriendelijke faciliteiten. Een rustig hotel met mooie ruime kamers, meerdere zwembaden en poolbars. Het ontbijt is goed verzorgd. In 20 minuten loop je langs de rivier naar het centrum.

259 reviews over Hotel Keskin in het Nederlands

• 9De reizigers15-09-2019

Overweldigend mooi en te vriendelijk mensen

Veel gezien al maar dit complex overtrof alles Geweldig vriendelijke personeel. Mooie zwembaden. Heerlijk rustig vreselijk grote kamer met alle gemakken voorzien We hebben fietsen gehuurd voor 3 euro per dag Je zit op 10 minuten van het centrum Daar heerlijke eettentjes met authentiek Turks eten en wederom zeer vriendelijk personeel. In hotel ook veel mensen die alleen reisde Niemand kijkt daar vanop ook niet als je alleen komt eten. Kom zeker terug naar deze plek waar het leven nog puur en rustig is.. Maak ook een boottochtje zeker dat je schildpadden ziet dan.

9Eten
    6Kindvriendelijk

Met vrienden

• 6Britt09-09-2019

Niet meer

Prachtig. Erg schoon. Alleen de wastafel had een scheur,de zuil eronder stond scheef en los er zaten gaten in de gordijnen. En het bed was erg hard je voelde de veren er doorheen. Het avond eten was koud. En geen variatie.

7Service
    4Prijs/kwaliteit
    2Eten
    5Kamers
    8Zwembad

• 9Deborah10-08-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Allereerst is Dalyan prachtig. Echt een paradijs in turkije, prachtige natuur, prachtig strand en rivier met veel te doen..

Het keskin hotel is ook zeker een aanrader, is prachtig! Het is wel 15 min lopen van het centrum, maar de route langs de rivier is mooi om te lopen

Positief dat er uiteindelijk een handdoeken beleid kwam nadat bleek dat alle zonnebedden al s morgens heel vroeg bezet werden. Jammer dat er bij aankomst laat in de avond het normaal is dat de paspoorten worden ingenomen, in een laatje worden gelegd waar iedereen bij kan zodat ze de volgende dag worden “verwerkt” en je ze terugkrijgt. We moesten echt voet bij stuk houden dat we dit echt niet wilden Erg leuk dat er een proff.fotograaf rondloopt, Mehmet, waar je de gemaakte foto s kunt bestellen! Eind van de vakantie klopte de eindafrekening van het hotel niet helemaal, maar dit werd serieus genomen zonder problemen ,zodat we niet te veel hoefden te betalen.

8Eten
    8Zwembad

Met jonge kinderen

• 10wijnand06-08-2019

geweldig mooi!!

Keskin is een geweldig mooi resort en ruim opgezet met een erg mooie tuin met bloemen en planten die ook goed onderhouden worden. 3 zwembaden, voldoende bedjes aanwezig en schaduw plekken. wij hadden alleen ontbijt, een simpel ontbijt maar wel voldoende om je dag te beginnen. personeel behulpzaam en vriendelijk echt turkse gast vrijheid. het is er heerlijk rustig overdag, avond en nacht. wij hebben al best wel wat resorts gehad maar keskin is toch wel 1 van de mooiste waar we geweest zijn!! echt een aanrader om naar toe te gaan.

• 10Jessica03-07-2019

Aanrader! Fantastisch hotel in Dalyan.

Hotel Keskin is een heel mooi en goed onderhouden complex. Het bestaat uit meerdere (laagbouw) gebouwen verspreid over het terrein. Er zijn 3 zwembaden, waardoor je eigenlijk niet het gevoel hebt dat het heel druk is. Het hotel ligt een klein stukje buiten Dalyan, maar de wandeling langs de rivier is zeker de moeite waard en heel goed te doen. Ontbijtbuffet is uitstekend, er worden 's ochtends zelfs omeletjes, spiegeleieren en pannenkoekjes voor je gebakken! De kamers zijn niet heel groot, maar voldoende en de schoonmaak is uitmuntend. Wij kregen in eerste instantie een kamer (301) waarbij heel veel zaken niet in orde waren, vooral de kledingkast stonk heel erg naar vocht en de WC bleef doorlopen. De volgende dag gemeld en we konden meteen een keuze maken uit 2 andere kamers. Het probleem wordt direct voor je opgelost en we hebben daarna 2 weken enorm genoten. We willen ook zeker weer terug!

• 10Chery van os16-06-2019

Wij komen nog terug

Een oase van rust. Wat een prachtige omgeving. Echt de moeite waard. Hotel is ook prima verzorgd. Personeel heel vriendelijk. Echt een aanrader

10Kindvriendelijk

Met oudere kinderen

• 9Peter10-06-2019

Geweldig ! Voor herhaling vatbaar 😎

Wissel de euro’s om in lira’s !! Prima locatie met goed ontbijt buffet en avond buffet. Een aanrader voor familie en stelletjes! Aardig eigenaar die alles in de gaten houdt samen met zijn aardige nederlandse vrouw ! Ik zeg doen !!!

8Ligging
    8Eten
    9Zwembad

• 9Ejan22-05-2019

Niet twijfelen, gewoon doen!

Zeer rustig ( vooral in voor en na seizoen)in grote mooie tuin met veel privacy, er heerst een relaxte sfeer en het voelt als “ thuiskomen”. Super schoon, vriendelijke bejegening. Probleempjes worden snel opgelost. Dit jaar veel gedaan aan o.a tuin onderhoud, waardoor iets “ kaal” ( straat was te zien) dat maakt het minder intiem, vonden wij jammer. Ontbijt gewoon goed, avondeten niet bijzonder. Matrassen aan de harde kant. Maar wij blijven terugkomen, dat zegt genoeg! Voor pubers waarschijnlijk te saai. Wij zien er zelden kinderen in voor of naseizoen dus kunnen niets zeggen over kindvriendelijkheid.

6Eten
    7Kamers
    10Kindvriendelijk

• 9Astrid Branderhorst18-04-2019

Genieten voor het hele gezin

Hotel Keskin is een rustige, schone accomodatie met heerlijk zwembad en op loopafstand langs de rivier naar Dalyan. Er is voldoende te beleven in de omgeving.

7Eten
    9Zwembad

Met oudere kinderen

• 2018
    10Wilma van bijnen29-09-2018

Prima hotel, komen hier al zeker voor de 8e keer en blijft geweldig.

7Kindvriendelijk

32 tips over Hotel Keskin

• ja, 08-06-2014

boottocht bij captain Osman

• Jack Hoogendoorn, 02-06-2014

Leuke eetgelegenheden langs de rivier (aanrader Pancake house waar je brood krijgt om de vissen en schilpadden te voeren - af en toe een waterslang). Genoeg excursiemogelijkheden.

• Rob, 13-10-2013

Beslist doen:boottripjes op het meer,boottochtjes naar het strand.

36 vragen over Hotel Keskin

• Yuur, 30-01-2019

Bootje huren

Weet iemand of je als particulier een bootje kan/mag huren om over de rivier of naar het meer te varen

• Annet, 18-05-2018

Drankjes

Zijn de drankjes duur op het complex

• Louise, 21-11-2017

Eten en drinken afpakken?????

Ik lees net ergens dat als je zelf eten en/of drinken meeneemt naar je kamer dat ze dit dan van je afpakken? Is dit serieus?

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch