Hotel Keskin

Hotel Keskin
8,8

243 reviews over Hotel Keskin in het Nederlands

Heerlijke week gehad,prachtig land.

mw Timmer
4-10-2017

Eind september tot begin oktober een weekje in dit hotel verbleven. Het zat vol geboekt. Door het uitblijven van Nederlanders en Duitsers zaten er voornamelijk Engelse(ouderen). Bar in het laatste blok gaat tot de kleine uurtjes door. Wil je slapen dan bied de airco een goed zoemend geluid die de Engelse overstemd. Ontbijt is goed, avondeten ook. Vooral de salades zijn heerlijk. Weinig vlees. Sfeer tijdens avondeten is belabberd. Wit licht en geen muziekje. Wat dat betreft zou dat heel simpel beter kunnen. Helaas is het wel handdoeken leggen bij de bedjes die aan het eind van het seizoen steeds schaarser worden omdat ze stuk gaan. Ga hier niet heen met lopende kleine kinderen die niet kunnen zwemmen, je hebt dan geen rust.

Tip. Reis ook zelf. Huur auto of scooter en ga met het pontje naar kaunos, zwafelbaden of het prachtige strand aan de andere kant van de modderbaden.

Prachtig land

Heerlijke vakantie voor het hele gezin!

Liselot Eckhardt
14-8-2017

Wij waren voor het eerst in Hotel Keskin in Dalyan en hebben nooit eerder overwogen naar dezelfde locatie te gaan in de toekomst, tot nu. Het hotel, de sfeer, het gezelschap, de keurige kamers, ligging, lage prijzen, het prachtige land, de aardige mensen, meren, zee en andere bezienswaardigheden, heeft ons hart gestolen!

Tips voor bezoekers:

- Neem sandalen of slippers mee met een goede grip, de tegels rondom het zwembad zijn spekglad als ze nat zijn.

- Wij hadden nogal last van muggen 's avonds, flink smeren.

- Maak gebruik van de excursies die het hotel organiseert, heel gezellig en leuk om de andere gasten te leren kennen. Veel gasten komen al jaren en hebben veel goede ideeën voor uitstapjes.

Een warm bad. Dalyan heeft onze harten gestolen!

Astrid Branderhorst
12-8-2017

Rustig gelegen, op loopafstand van het centrum van Dalyan, te bereiken middels een leuk voetpad langs de prachtige Dalyan rivier. Gemoedelijk. Vriendelijke mensen. Prima ontbijt. Avondeten voldoende, niet overmatig. Schoon, genoeg ligbedden, meerdere zwembaden. Geen animatie. Voor kinderen kan dit een belangrijk punt zijn. Dalyan is een heerlijk dorp.

Heerlijk hotel

Majella
11-8-2017

Hotel Keskin is een heel mooi hotel met een mooi verzorgde tuin.

De 3 zwembaden zijn heerlijk en zelfs in het hoogseizoen voldoende ligbedden.

De kamer is mooi, netjes en schoon. Iedere dag schone handdoeken en airco op de kamer.

De bedden zijn goed.

Het eten is prima. Ontbijt is standaard maar met genoeg keuze. Avond eten is afwisselend.

De bootuitjes die je voor een paar lira kunt maken met het hotel zijn zeker aan te raden. Wij vonden vooral het krabvissen erg leuk.

Je kunt heerlijk bij komen in dit hotel en ligt ook dicht bij het centrum.

Thuiskomen

Peter Hogenkamp
6-8-2017

Alles was weer perfect op dit park, voor de 5de keer geweest en toch weer nieuwe plekjes gezien, kom er zeker weer want hier kun je je accu weer helemaal opladen. En Ilyas is een topper

echt prijs kwaliteit goed

BS
25-7-2017

Keskin is een mooi hotel en complex.....Echt VAKANTIE gevoel!! Wanneer je eenmaal geweest bent is het moeilijk om niet meer terug te gaan.....Er is van alles te doen en er is RUST!!!!! Een plek om je accu op te laden met vriendelijk personeel en heerlijk eten!!! Iedere dag vers bereid......Wij komen terug!

Prachtige ligging in een mooi gebied waar genoeg te doen is. Mooie boottochten gemaakt en ook in het dorpje is het gezellig. Huur een paar fietsen voor een paar lira's en je bent lekker mobiel.

Helaas was de service bij sommige medewerkers ver te zoeken. Ook voor oudere kinderen is er weinig te doen.

Heerlijk hotel in een prachtig gebied

Peek
5-7-2017

Hotel Keskin is een grote aanrader voor iedereen die niet van die grote allinclusive hotels houdt in volgestampte toeristengebieden. Ondanks de negatieve berichtgeving over Turkije hoef je er geen moment aan te twijfelen of je wel of niet moet gaan, het is volkomen veilig in Dalyan. Rustig en vriendelijk als altijd.

Helemaal geweldig!!!!

Marcel Bouwman
3-7-2017

Voor de 3e keer op rij naar onze favoriete vakantiebestemming geweest, voelde als thuiskomen. Het bewijs dat het zo goed is, is dat echt iedereen hier steeds weer terug komt!

Service, vriendelijkheid en persoonlijke aandacht staan hoog in het vaandel.

Ik ga gewoon elk jaar.

Fantastisch!

De Haas
19-6-2017

Prachtige tuin,vriendelijk personeel, erg schone kamers, drie mooie zwembaden en een erg vriendelijke gastheer. De wekelijkse bbq , aangeboden door het hotel is een echte aanrader. Wat een gezelligheid!

Langs de rivier loop je zo naar het dorpje, wat erg gezellig is.....Mooie excursies ,waardoor je de prachtige natuur kunt bewonderen. Het was voor ons de eerste keer in Turkije, maar wij zijn verkocht. De mensen zijn hier zo ontzettend vriendelijk en gastvrij. Tip.....ga in het dorpje eens langs in het winkeltje "Suzan's", voor leuke sieraden. Wat een schatten van mensen.......! Ook het restaurant "Happy", in het dorp langs de rivier, is een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Keskin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keskin in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keskin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Keskin scoort een 8.79 uit 10 op basis van 250 reviews.