Hotel Dalyan Resort

8,4

147 reviews over Hotel Dalyan Resort in het Nederlands

Theo,
6-10-2018

Heel mooi en goed verzorgd hoteljammer dat er geen balkon was.dat is het enigste minpunt.rest top.!dalyan resort.

Tot volgend jaar

Siem Venbroek,
9-6-2018

wij komen hier nu voor het 7e jaar en dit jaar is het nog beter dan de anderen jaren en geven het dit jaar voor alles 10, alleen 1 opmerking, de WiFi verbinding is een 6

Nooit van zijn leven meer ..

Anette struijs,
11-9-2017

Wat is dit hotel verschrikkelijk slecht geworden we waren ook hier in 2013 half pension

Eten zeer slecht... lopend buffet groenten bar goed gevuld. vlees en vis is er amper en wat er is is echt niet te pruimen ..toetjes bar zeer beperkt

Onbijt zeer slecht ..koffie en thee gratis ..de rest is zeer beperkt een ei gekookt of gebakken ..jams. Wat worst en kaas 2 soorten brood wit en bruin en ja een groenten bar

Bar personeel zeer slecht ..die zijn meer met hun mobiels bezig als met hun klanten

Zelfs de engelse hoor je hier over we gaan wel in de stad eten ..zo slecht geworden die waren ook hier eerder geweest ..8.2 zeg touroperator ..het is een 5 nu

Geweldig Hotel

Linda Noordam,
7-7-2017

Ik kan me totaal niet vinden in de vorige review. We zijn net terug van Dalyan resort en vonden het geweldig. Kamers ontzettend netjes. Hele mooie tuin aan de rivier met diverse leuke plekjes aan het water en onder de bomen.

Het ontbijt en diner waren heel erg lekker. Zeker het diner 's-avonds was niet standaard. Alles vers en werd door de koks opgeschept. Dus geen overvolle borden, maar wilde je nog een keer opscheppen was dat prima.

Ook het op je vingers gekeken worden door baliemedewerkster hebben wij nik vn gemerkt. Al we weer nar Dalyan gaan, dan zeker naar Dalyan resort.

En inderdaad al het personeel heel erg vriendelijk.

Wat een controle!

M,
5-7-2017

Heerlijke ligging.

Eten doorsnee.

Ali een geweldig personeelslid.

Onsympathieke hotelfamilie, die je niet als gast ziet! Je moet je aanpassen aan hun wensen.

Steeds controles van je doen en laten; intimiderend gedrag van de baliemedewerker.

Ondanks al het prachtige van Dalyan e.o. blijft dit hotel ook na jaren nog als "negatief" in onze herinnering hangen.

Voor ons dit hotel nooit meer!

Mooi gelegen hotel aan rivier

Rolph
9-8-2016

Dit hotel is gelegen aan de rand van Dalyan aan een rivier.

Wij hadden kamer in oude gedeelte van het hotel aan het zwembad. Dit was een zeer goede plek: er is veel te zien bij het zwembad en restaurant. Als je aan de rivier wilt zitten zijn er verschillende leuke zitjes in de tuin. Het nieuwe gedeelte van het hotel is wat slechter bezet. Ook hier is een zwembad. Het is hier wat kaler en veel minder groen. Voor rustzoekers is dit een goed gedeelte van het hotel.

Het eten is zeer goed verzorgd en het personeel is zeer vriendelijk.

Petje af voor de badmeester Ali, die iedere dag een vriendelijk woordje voor je heeft. Op verzoek brengt hij je met de roeiboot naar de overkant van de rivier.

Geweldig hotel, prachtige ligging aan de rivier

Johannah Walvis
20-6-2016

Een heel mooi hotel met twee lekkere grote zwembaden. Het personeel legt je in de watten en het eten is super lekker: allerlei zalige (Turkse) gerechten en heel veel verse groenten en fruit. Het hotel ligt schitterend in een bocht van de rivier. Aan de oever zijn allemaal zitjes, luxe ligbanken etc. in de prachtige tuin. Vaak in Turkije en in Dalyan geweest, dus ik kan het weten: dit is fantastisch!

Prachtige plek!

Chantal
3-6-2016

In juli 2015 zijn wij 12 dagen in Dalyan resort geweest. Wat een prachtige plek! Twee heerlijke zwembaden, met genoeg ligbedden. Mooie tuin, ligging is erg mooi aan de rivier. Heerlijk om op de steiger naar alle bootjes te kijken. Zorg wel voor muggenspray :-) ontbijt en diner is prima! Genoeg keuze en altijd een kok die 's ochtends omelet staat te bakken. Bestel ook een keer sushi in het a la carte restaurant, die is echt overheerlijk!! De rest van het eten van de kaart is ook erg goed! Kamer is prima, ruim genoeg met een prima bed en nette badkamer. Service van Ali en Dilek is super! Kortom dit hotel is echt een aanrader. Ook het dorp is leuk. Wel toeristisch maar geen massatoerisme.

Mooie en ruime kamer. Dagelijks wordt er schoon gemaakt en krijg je schone handdoeken. Mooie tuin. Kindvriendelijk. Heerlijk eten, voldoende keuze en variatie.

Goede service. Vriendelijk bedienend personeel, altijd vrolijk.

Op loopafstand van het stadje. Prachtig gelegen aan de rivier.

Hier nu voor de tweede keer geweest en zal zal zeker niet de laatste keer zijn.

Alleen beetje koud zwembad water.

Nooit meer

bouwe de groot
3-2-2016

Net een gevangenis met constant camera's op je gericht. Ook op je eigen balkon.

Reisjes door receptie verkocht zeer slecht georganiseerd en je werd bedrogen niet de verkochte kwaliteit. Indien je er opmerking over maakte werd je op lijst geplaatst om niet weer te komen het overkwam 8 personen deze week. Sfeer onder personeel is om te snijden en zeer ondeskundig niet voor taak bekwaam. Directe loop als leger commandanten op dit resort nooit weer. Wel mooie locatie aan de rivier. Maar niet om naar toe te gaan. Komt mede door zeer slechte bezettingsgraat 10 tot 20 %

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dalyan Resort in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dalyan Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.