Hotel Club Alla Turca

Meer hotelinfo

161 reviews over Hotel Club Alla Turca

• 8Fam. J03-10-2019

Prima hotel

Middelgroot hotel met mooie tuin en mooi zwembad. Goed voor de rustzoeker. Geen animatie m.u.v. Turkse avond (woensdagavond). Voornamelijk Engelse en Nederlandse gasten. Gemiddelde leeftijd 50+. Veel gasten die er al vele jaren komen. Eten is van prima kwaliteit, warm houden blijft altijd lastig. We hadden een kamer aan het zwembad (met tevens mooi uitzicht over de bergen). Daardoor goede wifi (wifi is bij de poolbar), maar 's avonds soms ook overlast van luide muziek en gasten bij de poolbar. Prettige sfeer met vriendelijk personeel.

• 9Dick Smit22-06-2019

Voor ons elk jaar weer een genot om hier te komen. Dit was de 8e keer op rij dat we weer van een fantastische vakantie genoten hebben in dit hotel met zijn geweldige personeel en accommodatie. Het diner is elke avond een feest.

• 9SC vd L26-05-2019

Aanrader.

Heel fijn hotel. Lief zorgzaam personeel.

Alleenreizend

Geboekt bij neckermann

• 2018
    9Gerry van Pijkeren Aalten02-11-2018

Voor herhaling vatbaar.

Gezellige accommodatie. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt.

• 9Hindrik van Dijken18-09-2018

De eerste, maar hopelijk niet de laatste keer.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen was uit stekend.Het eten kon niet beter, het zwembad was nog fijner dan gehoopt.

• 8Jan16-06-2018

Prima

Vorig jaar een kamer die wat veroudert was. Nu een kamer helemaal up to date. Alle kamers worden onder handen genomen. Het eten was prima, de mensen vriendelijk. Wat wil je nog meer. De WIFI was nu eindelijk ook helemaal oke. Tot achter in de tuin nog goede verbinding. Voor de rustzoeker is alla turka een goede bestemmming. 10 minuten lopen langs de rivier en je bent in het centum

• 2017
    7Jan17-09-2017

Goed toeve dar

De kamer was netjes schoon. Personeel hel vriendelijk en behulpzaam. Wel een heel oud tv'tje waarvan de afstandsbediening niet best meer werkte. Het eten was er prima. Helaas ook hier veel handdoekjes leggen bij de ligstoelen. In de grote tuin is het trouwens ook prima toeven. De WiFi is belabberd. Als je heel vroeg bent en de rest nog slaapt kun nog redelijk goed internetten via WiFi maar daarna is het geluk hebben om verbinding te krijgen

• 8LS10-09-2017

Prima verblijf

Voor ons niet de eerste keer hier. Dalyan is echt geweldig en hotel Club Alla Turca doet daar niet veel voor onder.

Het hotel is prima voor mensen die van kleinschaligheid houden. Goed bereikbaar van en naar het centrum. Het strand is op ongeveer 45 min afstand. Maar de route daar naar toe, middels een bootje, is echt geweldig.

Alla Turca biedt een half pension aan bij je verblijf. Eten is iedere dag weer anders. Er is live cooking en de kwaliteit is uitstekend. Geen standaard Turkse massa rotzooi als in de grotere plaatsen.

Voordelen? Kleinschalig, prijs kwaliteit, uitstekend eten, schone moderne kamers met tv, rustig gelegen, goed bereikbaar.

Nadelen? Zeer, zeer slechte WiFi. Werkelijk nergens 'normaal' bereik. Dus ontspannen een online boek lezen of een appje sturen is er hier niet bij. Voor een internetloze vakantie zit je hier dus goed..

Met jonge kinderen

• 9van wijk22-05-2017

alles was weer zeer goed

we waren er al een keer geweest het was er weer zeer goed jammer dat de toeristen het massaal laten afweten je merkt niets van de problemen in het land het hotel is niet geschikt voor tieners

a van wijk

• 9J. Bakker04-05-2017

Een heerlijke plek!

Wij verbleven met 3 volwassenen en 3 kinderen in een van de villa's die het complex bevat. Een groot vrijstaand huis met 3 slaapkamers en een eigen zwembad. Wat een ruimte en een rust! Ook het complex zelf ziet er mooi uit met een heerlijk zwembad en goed eten. Het uitzicht op de rotsen is fantastisch. Het complex ligt iets buiten het centrum van Daylan, maar de wandeling langs de rivier naar het dorpje is absoluut geen straf. Genoeg leuke tentjes langs de rivier om een drankje of een hapje te doen. Een aanrader!

Met vrienden

18 tips over Hotel Club Alla Turca

• walter , 08-05-2014

Neem een kamer die wat hoger ligt. het uitzicht is dan echt fabuleus.

• C.M. v.d. Heijde, 01-11-2013

Iedere zaterdag is er een gezellige markt tegenover het busstation. Ga ook eens koffie drinken bij Gerda's café. Echte filterkoffie in plaats van Nescafé. Iztutu beach is het mooiste strand wat er is!

• S. Obma, 19-09-2013

Aan het eind van het pad langs de rivier, ligt een roeibootje, de eigenaar roeit je tegen een kleine vergoeding de rivier over. Aan de overkant kom je na een korte wandeling bij het" Mudbath", een natuurlijk modderbad. Lekker insmeren met de modder en vervolgens relaxen in het warme zwavelbad.

19 vragen over Hotel Club Alla Turca

• Trijntje, 08-06-2017

Bezetting

In 2015 en 2016 zijn we naar Alla Turca. geweest. Weet iemand hoe momenteel de bezetting is, in 2016 waren er maar heel weinig mensen in het complex.

• L. vd Bosch, 29-12-2014

Villa Alla Turca

Wie kan er iets vertellen over de villa van Alla Turca? bijv. Wordt er ook schoongemaakt?

• Gerda, 21-10-2014

Kamers begane grond

Heeft iemand ervaring met het verblijf van mindervalide mensen, zijn er bv. kamers op de begane grond?

J, 24-05-2015

Het viel ons op dat er meerdere minder valide mensen verbleven in dit hotel.Jazeker kamers op begane grond.

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch