Géén boekingskosten

TurkijeEgeïsche ZeeDalyan

9FenomenaalScore uit 102 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

102 Reviews over Basar

• 8Adri Zwanenberg11-09-2022

Geweldig hotel en heerlijke omgeving!

Het hotel is prima op orde. Niet te groot en niet te klein. Lekker zwembad met een bar voor hapjes en drankjes. Personeel is vriendelijk en de eigenaar is dagelijks aanwezig en houd alles in de gaten of de gasten het naar de zin hebben. Goed ontbijtbuffet , niet speciaal maar alles is aanwezig en je kunt je eitje bestellen zoals jet het wilt hebben. Kamer is netjes en bedden zijn ok (wellicht beetje harder als thuis) Schoonmaken doen ze vaak en netjes. Handdoeken speciaal voor zwembad aanwezig. Wifi zou iets beter mogen zijn maar ok. Voor herhaling vatbaar wat ons betreft

• 10Linda Castricum-Bos25-06-2022

Ik heb ge-no-ten!!!

De kamers zijn comfortabel, zeer schoon, heerlijke bedden, complete badkamer ( regendouche!). Eten gevarieerd en lekker.

• 10Marieke21-10-2019

Heerlijk hotel

Wederom een kamer geboekt in het luxe gedeelte van het hotel. Zeer ruim met prachtig uitzicht richting koningsgraven. Groot balkon. Heerlijk zwembad in grote tuin. Zelfs hier mogelijkheid om drinken en eten te bestellen. 's Avonds heerlijk vertoeven op het balkon en genieten van het geluid van de cicaden. Eten in hoofdgebouw erg smakelijk en met zorg klaar gemaakt. Eigenaar Basar en personeel zijn de vriendelijkheid zelve, zelfs aan het eind van het seizoen nog zeer attent en belangstellend naar gasten toe. Dikke stof lakens voelt minder prettig aan, maar dat is een kwestie van beleving en smaak.

• 9judith16-10-2019

voor herhaling vatbaar

gezellig hotel, gelegen op 400m van centrum, ideaal. kamers zijn ruim genoeg, balkon is klein, kun je bijna niet op zitten, zeker niet met 2 personen. bedden zijn redelijk, voor mij iets te hard, maar dat is persoonlijk. elke dag schoonmaak. wel gehorig zeker doordat er bij mij een tussendeur zat ipv hele muur. zwembad is prima grootte in oktober, wel fris maar goed te doen. eten is simpel. ontbijt is elke dag hetzelfde en persoonlijk vind ik het niet veel keus. diner is naast salades 1 warm hoofdgerecht, dat is prima. zeker een hotel om naar terug te keren. medewerkers zijn echt heel vriendelijk en weten na 1 x voorstellen wie je bent en waar je kamer is, heel gemoedelijk. mijn vakantie was top!!!

• 10Neriman en Fikret14-08-2019

Verwachtingen overtroffen, in één woord Perfect!

Geweldig hotel!! Eigenaar en medewerkers erg vriendelijk en doen alles om het naar je zin te maken. Een goed verzorgd hotel met veel aandacht voor de gasten. Veel is op loopafstand, zoals centrum, restaurants, barretjes etc. Met de boot naar het strand was ook een bijzondere ervaring ivm de beeldschone omgeving. Wij hebben genoten en gaan zeker weer terug!!!!

• 9Corinde Tromp05-08-2019

Geweldig!

Super leuk kleinschalig hotel ! Wij hebben hier echt genoten de afgelopen 2 weken. Eten is heerlijk en afwisselend. Kamers eenvoudig, maar zeer schoon en een lekker bed. Ze zijn gek van kleine kinderen en heel aardig. Wat ik heel fijn vind is dat ze voor het ontbijt en diner de tafels rondom het zwembad zetten,. Dus als je zelf nog even lekker zit, kunnen je kinderen alvast even zwemmen. -Als ik een minpuntje zou moeten geven: Het balkon is erg klein.

• centrum van Dalyan is gezellig. Het is ongeveer 5 min lopen.Paar leuke winkeltjes. Heel betaalbaar allemaal. Strand echt prachtig! Aanrader!
  • 8Ron24-05-2019

Lekker relaxte periode. Avonden waren fris!

Prettig verblijf. Plezierig kleinschalig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was wel klein met een heel klein balkon. Maar ja we konden er mee leven. Eten en service was prima. Temperatuur overdag 20 + ‘ s avonds fris en wind! Geen terrasweer dus.

• 10Nel kruit23-09-2018

Volgend jaar weer.

In een woord top. Kamer en sanitair goed.ontbijt heerlijk.keus genoeg. Een eitje zoals je zelf wilt.pannekoeken. en heerlijke zelfgemaakte jam. Avondeten zelf gemaakt .turkse keuken.gelukkig eens geen hotel met spaghetti en patat

• 10Henk en Betty03-10-2017

Super hotel, zeer gastvriendelijk.

Hotel met zeer gastvriendelijke eigenaar en personeel dat alles doet om je verblijf zeer aangenaam te maken. De Turkse keuken is voor ons prima. Zowel het ontbijt als het diner wordt prima verzorgd. Zwembaden en kamers worden prima schoon gehouden. Centrum gezellige Dalyan op een zeer korte afstand. Fiets huren om de omgeving te verkennen is in Dalyan mogelijk. Al met al een heel gezellig hotel, waar niet voor niets veel gasten terugkerende gasten zijn.

• 10Yvonne de mooij01-08-2017

Geweldige plek!!!

Alles was goed, prachtige omgeving gezellige winkelstraatjes op paar minuten lopen, met de boot naar het strand, heerlijk hangen bij het zwembad en het gezellige barretje.

Hotel Basar info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden