Hotel Basarstersterster

109 reviews over Hotel Basar

• 2019
    10Marieke21-10-2019

Heerlijk hotel

Wederom een kamer geboekt in het luxe gedeelte van het hotel. Zeer ruim met prachtig uitzicht richting koningsgraven. Groot balkon. Heerlijk zwembad in grote tuin. Zelfs hier mogelijkheid om drinken en eten te bestellen. 's Avonds heerlijk vertoeven op het balkon en genieten van het geluid van de cicaden. Eten in hoofdgebouw erg smakelijk en met zorg klaar gemaakt. Eigenaar Basar en personeel zijn de vriendelijkheid zelve, zelfs aan het eind van het seizoen nog zeer attent en belangstellend naar gasten toe. Dikke stof lakens voelt minder prettig aan, maar dat is een kwestie van beleving en smaak.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9judith16-10-2019

voor herhaling vatbaar

gezellig hotel, gelegen op 400m van centrum, ideaal. kamers zijn ruim genoeg, balkon is klein, kun je bijna niet op zitten, zeker niet met 2 personen. bedden zijn redelijk, voor mij iets te hard, maar dat is persoonlijk. elke dag schoonmaak. wel gehorig zeker doordat er bij mij een tussendeur zat ipv hele muur. zwembad is prima grootte in oktober, wel fris maar goed te doen. eten is simpel. ontbijt is elke dag hetzelfde en persoonlijk vind ik het niet veel keus. diner is naast salades 1 warm hoofdgerecht, dat is prima. zeker een hotel om naar terug te keren. medewerkers zijn echt heel vriendelijk en weten na 1 x voorstellen wie je bent en waar je kamer is, heel gemoedelijk. mijn vakantie was top!!!

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Neriman en Fikret14-08-2019

Verwachtingen overtroffen, in één woord Perfect!

Geweldig hotel!! Eigenaar en medewerkers erg vriendelijk en doen alles om het naar je zin te maken. Een goed verzorgd hotel met veel aandacht voor de gasten. Veel is op loopafstand, zoals centrum, restaurants, barretjes etc. Met de boot naar het strand was ook een bijzondere ervaring ivm de beeldschone omgeving. Wij hebben genoten en gaan zeker weer terug!!!!

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Corinde Tromp05-08-2019

Geweldig!

Super leuk kleinschalig hotel ! Wij hebben hier echt genoten de afgelopen 2 weken. Eten is heerlijk en afwisselend. Kamers eenvoudig, maar zeer schoon en een lekker bed. Ze zijn gek van kleine kinderen en heel aardig. Wat ik heel fijn vind is dat ze voor het ontbijt en diner de tafels rondom het zwembad zetten,. Dus als je zelf nog even lekker zit, kunnen je kinderen alvast even zwemmen. -Als ik een minpuntje zou moeten geven: Het balkon is erg klein.

• centrum van Dalyan is gezellig. Het is ongeveer 5 min lopen.Paar leuke winkeltjes. Heel betaalbaar allemaal. Strand echt prachtig! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Ron24-05-2019

Lekker relaxte periode. Avonden waren fris!

Prettig verblijf. Plezierig kleinschalig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was wel klein met een heel klein balkon. Maar ja we konden er mee leven. Eten en service was prima. Temperatuur overdag 20 + ‘ s avonds fris en wind! Geen terrasweer dus.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    10Nel kruit23-09-2018

Volgend jaar weer.

In een woord top. Kamer en sanitair goed.ontbijt heerlijk.keus genoeg. Een eitje zoals je zelf wilt.pannekoeken. en heerlijke zelfgemaakte jam. Avondeten zelf gemaakt .turkse keuken.gelukkig eens geen hotel met spaghetti en patat

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Henk en Betty03-10-2017

Super hotel, zeer gastvriendelijk.

Hotel met zeer gastvriendelijke eigenaar en personeel dat alles doet om je verblijf zeer aangenaam te maken. De Turkse keuken is voor ons prima. Zowel het ontbijt als het diner wordt prima verzorgd. Zwembaden en kamers worden prima schoon gehouden. Centrum gezellige Dalyan op een zeer korte afstand. Fiets huren om de omgeving te verkennen is in Dalyan mogelijk. Al met al een heel gezellig hotel, waar niet voor niets veel gasten terugkerende gasten zijn.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Yvonne de mooij01-08-2017

Geweldige plek!!!

Alles was goed, prachtige omgeving gezellige winkelstraatjes op paar minuten lopen, met de boot naar het strand, heerlijk hangen bij het zwembad en het gezellige barretje.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Ton29-07-2017

Vier sterren [email protected]

Gastvrij!! Schoon!! Luxe kamers in Başar-2 ! Eten fantastisch ! Ligging ideaal !!

AANRADER !!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Karin03-05-2017

Wat is het hier toch fijn!

Het hotel is geweldig, heel erg schoon en uitstekend verzorgd. Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. De ligging is ook ideaal, in het dorpje Dalyan. Het eten is lekker en vers en wordt met heel veel zorg klaargemaakt. Wij hopen dat er in deze rustige tijden qua toeristen in Turkije toch meer mensen gaan besluiten om hier naar toe te gaan want er is echt niets aan de hand. Er is veel in de omgeving te doen en dat is ook heel fijn. Wij komen zeker terug en hopen dat er dit jaar nog vele gasten zullen volgen om te genieten van dit fantastische hotel met geweldige service.

Gereisd met vrienden in april 2017

8 tips over Hotel Basar

• natasha, 23-10-2013

Dalyan is toeristisch, maar wel gezellig, veel leuke barretjes en restaurantjes. 12-eilandentour (kies voor zeilboot!) was prachtig.

• Fam. Karsenbarg, 27-06-2013

Lunchen en dineren aan het water op de meest romantische locatie van Dalyan; restaurant Beyaz (?),van Basar ri centrum, bij t-splitsing rechts, meteen links en dan aan de rechterkant. Bamboe en heel veel groen en zalig eten! Huur een prive bootje, wij zijn twee dagen met Ibrahim, oud schippertje op stap geweest, mooiste plekjes gezien en hij zorgt voor een heerlijke bbq, zonsondergang op het meer....waanzinnig mooi! Hamam op de eerste dag, schoon en ontspannen beginnen aan je vakantie.

• Carmen van der Kooı, 02-08-2013

1x ın de week ıs er lıve muzıek tıjdens het eten. dat maakt het hıer echt heel gezellıg en brengt de sfeer er goed ın!

2 vragen over Hotel Basar

• judith, 08-09-2019

ontbijt en diner

kan iemand vertellen wat de tijden zijn van het ontbijt en het diner?

• Lenie, 14-06-2013

slaapkamers

Heeft het hotel, dit jaar ook nieuwe bedden c.q. matrassen gekregen? I.v.m mijn reuma, waren de bedden vorig jaar niet meer voor mij te doen. Volgens de eigenaar zouden die dit jaar vervangen worden.

Fam. Karsenbarg, 27-06-2013

Wij hebben van andere (vaste) bezoekers vernomen dat ze reeds enkele bedden hadden vervangen, op onze kamer was dat niet zo overigens maar wij hebben desondanks prima geslapen. Vraag bij je touroperator om een essentie voor een kamer met nieuw bed en mail het hotel hierover, wie weet helpt dat. Wij konden ivm knieproblemen van mijn man een essentie krijgen voor een kamer op de begane grond, kostte 30 euro dus daar hoef je het niet voor te laten toch? Fijne vakantie en hopelijk lekker slapen daar!

Anne, 22-07-2013

Ik kom daar al jaren en heb altijd een kamer op de begane grond. Maar ik heb daar nog nooit een cent extra voor hoeven te betalen. Waarom eigenlijk?

Hotel Basar info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats