Hotel Babaylon

Hotel Babaylon
8,4

10 reviews over Hotel Babaylon in het Nederlands

Ideaal voor rustzoekers (in mei)

Richard en Miriam
29-5-2012

Een heerlijk hotel met zalig privé-zandstrand met laag water waar je zo in loopt. Oogt van buiten niet zo mooi, echter alhoewel o.a. badkamers verouderd een op de meeste plekken goed onderhouden hotel. Eten prima,Turks, genoeg keuze, veel salades, gegrild vlees, kip, groente en een apart restaurant waar je snacks kunt eten (frites, pizza, hamburgers). Mooi zwembad met poolbar, vriendelijke en heel beleefd personeel.

Klein plaatsje Ciftlikoy op 2 km afstand (te lopen_ en Cesme met Dolmus binnen 15 minuten. Wij vonden het hier een heerlijk paradijsje ideaal om uit te rusten en te genieten. animatie was er, maar niet nadrukkelijk aanwezig,muziek (lounge vooral) op de achtergrond en niet hinderlijk luid. Voor ons ideaal! Voor mensen die winkels, veel animatie, avondprogramma willen misschien minder ideaal. Het is hier nog rustig, kleinschalig, geen hoogbouw in de buurt! Geweldig

Było fajnie,hotel miły na uboczu

violetta
20-3-2012

Było miło ,w polskim towarzystwie humory dopisywały.Do hotelu nie można mieć zastrzeżeń .Okolica cicha ,do miasteczka pieszo ok.15 min ,natomiast do Czeszme spacerkiem ponad godzinę ,busikiem 10 min. CZESZME urocze miasteczko z piękną mariną.

prachtig hotel

t.s.
12-4-2010

super hotel

iedereen is er aardig,er zijn leuke activiteiten te doen voor jong en oud

ook is het knus omdat het niet te ruim is de enige 2 nadelen zijn:

1.soms heb je een beetje last van de disco.

2.de animatie is geen bal aan.

verder ligt het dicht bij cesme

wij liepen er soms zelf heen.

gewoon een tophotel dus boeken...

2008

Für Ruhe und Erholung suchende ideal!

Gepflegtes Hotel 6 km von Cesme entfernt mit einem schön angelegten Palmengarten und wunderbar angelegten Terrassen mit Liegestühlen am Strand. Der Strand ist flach abfallend und ohne Seeigel und Algen. Das Personal im Hotel ist stets freundlich und hilfsbereit. Sowohl beim Frühstücks-, als auch beim Abendbuffet sind landestypische Gerichte ausreichend vorhanden. Getränke im Hotel sind teuer (z. B. 3,20 € für ein kleines Bier)Einen Supermarkt findet man im 15 Minuten Fußweg entfernten Ciftlik. Nach Cesme fahren halbstündlich Dolmuse für ca, 1,30 € p. P.

Man kann auch als Single dort wunderbar Urlaub verbringen und findet jederzeit Anschluss.

Bootstouren nicht bei der Reiseleitung (dort verlangt man 45 €), sondern besser direkt in Cesme am Hafen für 15 € p. P. buchen. Ist keinen Deut schlechter.

Wer trotzdem etwas Action braucht, mietet sich einen Leihwagen (3 Tage für insges. 90-100 €) und fährt 80 km nach Izmir. Sehr sehenswert!

Ben hier zomer 2007 geweest, het ligt een eindje buiten cesme, maar de dolmus stopt voor de deur. Strand bij hotel vonden we niets bijzonders, maar in de omgeving zeer mooie stranden. onder andere het strand bij ilica, maar ook erg mooi het golden beach strand. deze ligt erg dicht bij het hotel. Dit strand vonden we helaas pas de laatste dagen. Cesme is erg gezellig centrum, ook leuk om met de bus een dag naar izmir te gaan.

Het hotel heeft schone nette kamers met een leuk balkon. mooi uitzicht, vriendelijk personeel zowel bij het restaurant als bij de balie. Normaal gesproken eten we nooit savonds in het hotel, maar het avond eten is hier echt top. Ook in cesme zelf kun je lekker eten bijvoorbeeld bij biz bize, daar heb je een dakterras.. Ik raad dit hotel zeker aan, en ook de omgeving is erg mooi...

2007

we zijn in juli naar hotel babaylon geweest.

echt een mooi luxe hotel.veel rijke turken ,en duitsers komen er. het stadje ligt goed bereikbaar met dolmusbusje (2km.) het is een leuk hotel voor een rustige vakantie. echt een aanrader!!

Prachtig gerenoveerd hotel met vriendelijk personeel.

Persoonlijk vonden wij het animatie personeel af en toe iets te opdringerig maar voor de rest niets dan lof voor dit hotel, haar medewerkers en de service.

2005

Wij, 2 volwassenen en 2 kinderen zijn vorig jaar in de herfstvakantie in Cesme geweest. We vonden de tuin van het hotel met prachtige terrassen super! Strand en kamer werden iedere dag schoongemaakt en we kregen iedere dag schone handdoeken. Het personeel was vriendelijk en wat we erg leuk vonden was dat je kano's en waterfietsen gratis kon lenen.

Hotel op zich is gewoon goed, het enige grote nadeel is dat als je in het voorseizoen zit (zeg maar tot ca. 1 juli) de dolmusbusjes 's-avonds na 20.00 uur niet meer rijden en je dus aangewezen bent op je hotel of je moet tweemaal (heen en terug) een taxi nemen naar Cesme (kosten 10,00 euro per rit).

Oveigens was er van het Hotel zelf wel een busje aanwezig maar men weigerde dit om in te zetten om bv. hotelgasten naar Cesme te brengen (ook niet tweemaal per avond bv. heen 21.00 uur terug 24.00 uur).

Om bovenvermelde reden zou ik dit hotel persoonlijk niet meer boeken in de voorseizoenperiode.

2004

Lekker rustig, niet al te druk! Aanrader voor famillies die een rustige vakantie willen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Babaylon in Cesme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Babaylon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Babaylon scoort een 8.4 uit 10 op basis van 10 reviews.