Hotel Voyage Bodrum *****

8,7

402 reviews over Hotel Voyage Bodrum in het Nederlands

Het was geweldig

AHF.Blom, 13-1-2018

Eten.slapen.kamer alles even lekker en schoon. Voor herhaling vatbaar

Geweldige vakantie, volgend jaar komen we terug!

Kimberly VW, 24-11-2017

Mijn man en ik hebben een fantastische vakantie doorgebracht in dit Resort. We hebben genoten van al het lekkere eten, de a la carte restaurants zijn ook een topper. Zowel overdag als 's avonds waren er verschillende activiteiten die het animatieteam verzorgde, amusement verzekerd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Verder willen we ook het departement Housekeeping bedanken voor de nette kamer. We komen volgend jaar zeker en vast terug.

fantastische rust vakantie

Frans, 20-10-2017

mooie en propere kamers.

als er iets niet in orde is wordt het direct verholpen.

goede service.

minpuntje de kamer kan niet volledig verduisterd worden. Als je graag aan het water zit of ligt moet je vroeg opstaan om uw plaats in bezit te nemen en dan daar blijven tot 7.30 u anders worden de handdoeken weggenomen na 7.30 u niet meer . Als de vaste parasols verstelbaar waren was het nog beter geweest.

Zwembad niet verwarmd.

Nice en pretty hotel

Michel Struijs en Melissa de Vette, 20-10-2017

De positieve recensies van het hotel heeft men allen waargemaakt. Wij hebben een hele fijne tijd gehad dankzij : Cocktailmaster Tayfun, lovely Burcu & Seyhmus. Thanks guys for this awesome holiday!

Gunaydin ;) We will miss you!

Sylvia, 14-10-2017

Eigenlijk was alles top, enige minpuntje als je vooraan bij de zee wilt liggen, moet je je wekker zetten, 6.30 uur moet je er zijn.

Heel goed

L groen in t woud, 12-10-2017

Alles is hier goed ,eten perfect, personel heel vriendelijk

FANTASTISCH!!!!

Nancy, 9-8-2017

Dit hotel is FANTASTISCH!! Super vriendelijk personeel,mooie kamer met een goed,groot en hard bed, zeer goed gevulde minibar die dagelijks opnieuw aangevuld werd, mooie badkamer met grote douche. zeer veel keuze van lekker eten en drinken, bediening overal even vriendelijk en snel. Zeer mooie ligging met als extra troef de taxiboot vlak naast hotel,zeker een aanrader!!! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar,normaal gezien gaan we nooit naar hetzelfde terug maar hier komen we zeker terug!!!

goede service en prima personeel

jack en an, 26-7-2017

het eten en drinken was prima. het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

als je geen kamer hebt met uitzicht, dan zit je in een gang met uitzicht op niets.dat hadden we toch niet zo leuk gevonden. wij hadden geluk dat wij zonder het te hebben geboekt, toch een kamer met zeezicht hadden.

fantastisch, gastvrij hotel.

Klaas Snijder, 20-6-2017

De ligging is heel mooi. Alleen niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het eten is heel lekker en het personeel doet er alles aan om je vakantie fantastisch te maken. We hadden een kamer met balkon en zeezicht, niet heel groot, maar het uitzicht was fantastisch. Een taxiboot voor het hotel brengt je lekker snel naar Bodrum in een paar minuten.wij komen hier zeker terug.

1 maal is genoeg

anoniem, 12-6-2017

De ligging is top,heel rustig en vriendelijk personeel.

Het zwembad is zeer klein,de kamers zijn ouderwets vergeleken met andere hotels in Turkije,en zeer slechte bedden.

Het eten is er koud en steeds hetzelfde,weinig of geen variatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Voyage Bodrum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Bodrum in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Voyage Bodrum scoort een 8.7 uit 10 op basis van 410 reviews.