Hotel Voyage Bodrum

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°16°
9,4

In Voyage Hotel Bodrum word je all-inclusive in de watten gelegd door het personeel. Denk aan een fruitbar op het strand en goed eten. Of je nu bij het zwembad of op het strand ligt, de bediening zorgt dat je nooit zonder drankje zit. Goede nachtrust dankzij de fijne bedden. Je staat binnen 10 minuten in Bodrum waar je goed kunt winkelen.

424 reviews over Hotel Voyage Bodrum in het Nederlands

pure verwennerij op grote schaal

Lootens - Lecluyse
30-7-2019

dit hotel is gewoon pure verwennerij zowel culinair of bediend worden door het personeel met de glimlach ook na jaren gaan (6de x)niets is voor hen te veel ook voor de staf niet want wij hebben een update gehad van kamer met frontaal zeezicht hoe geweldig is dit . wij raden elke klant of reiziger dit hotel aan want van ons krijgt dit opnieuw een 10 omdat het elke keer beter en beter word en verrast word .elk wat wils voor jong of ouder dat beleef je daar .ik kijk gewoon al uit naar volgend jaar wat er op de markt is maar wij komen terug uit in voyage bodrum .

Geweldige vakantie!

Marion Chafe
6-6-2019

Voor het eerst in Turkije en dit hotel geweest. Only adult, heerlijk rustig! Wat een fijn hotel, super service, vriendelijke mensen en heerlijk eten. Aanrader dit hotel en vooral om weer een keer naar toe te gaan! Maar dit keer iets later in de maand.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Fantastisch een echte topper

Linda Wtterwulghe & Rudi Staes
22-5-2019

Super adults only hotel schitterend gelegen direct aan zee met zicht op het fort van Bodrum te bereiken met een kleine shuttle boot heel netjes, lekker eten & drinken 🍷🍾🥂 Zeer vriendelijke bediening Een TOPPER 👍👍

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldige week gehad.

Caroline de Korver
20-5-2019

Hier is gastvrijheid uitgevonden. Wat een super hotel. Iedereen probeert het je hier naar de zin te maken. Het eten was geweldig bij het buffet, we gebben een keer in het a la carte restaurant gegeten dat was was ook super. Op de strand kwam de ober steeds langs om wat te drinken te brengen. Ook was er een Barretje waar je vers fruit en ijs kon halen. Bij de strandbad was de keuze aan cocktails geweldig. A la carte eten bij de bar beneden tussen de middag was ook goed. Kamers zijn prima zeker met zeezicht. Het ligt aan een hele mooie baai waar de hele dag iets te zien is en de hele dag vaart een bootje van het hotel naar het centrum. Grote pluim voor dit hotel. We komen zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Suzanne
18-5-2019

Het was geweldig eten, kamers, strandbedden en personeel. Enige minpunt was dat de bekende niet-rokers steeds het boventerras bezetten. Maar ja die muggezifters kom je overal tegen ;)

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Fantastisch, genieten!

Mieke Schoonvliet
17-5-2019

Mooi hotel, rustig gelegen, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Eten : ruime keuze, heel lekker. Tip : boek een kamer met balkon (en nog beter balkon en zeezicht). Special thanks for Ferdi Karakas, operation manager! Mijn dochter en ik waren hier voor de negende keer, meer hoef ik dan niet te zeggen!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Perfect hotel

Ellen Sanders
13-5-2019

Adult only vanaf 15 jaar. Heel mooi hotel, lekker eten, vooral het A la carte restaurant, mooie kamers vooral zeezicht kamers. Fijne ontvangst met cocktails bij de receptie( check in) Vriendelijk personeel, vooral Baris bij de Strandbedden. Wij kwamen hier voor de tiende keer, maar komen hier gauw weer terug. Alles is hier gewoonweg perfect!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Fam Wagemans
10-4-2019

Prachtig hotel, goede ligging, heerlijk om te zwemmen. Klassehotel waar je verwend wordt. Niets is teveel voor het personeel. Batuhan en de andere kelners doen hun uiterste best. Moderne accommodatie, zeer clean... Restaurant top met zeer goede chef kok..

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect ; pareltje in Bodrum

Hans from Belgium
11-11-2018

Perfect verblijf. Komen hier dan ook al de 6 de maal !

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Bea Van Der terp
20-10-2018

Het was fantastisch en hele vriendelijke mensen

Gereisd Met partner in oktober 2018

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Bodrum in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.