Hotel Salmakis Beach & Spa Resort ****

Hotel Salmakis Beach & Spa Resort ****

Hotel Salmakis Beach & Spa Resort
Hotel Salmakis Beach & Spa Resort
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Salmakis Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

410 reviews over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort in het Nederlands

prima hotel

Berty Lingerak, 28-1-2018

Ligging van dit hotel is echt heerlijk, aan het strand en met de watertaxi vaar je in 10 minuutjes naar de haven en kan je heerlijk genieten van alle terrassen en winkels. Verder vind ik het eten uitstekend , alles in buffetvorm, maar wij zijn ook tijdens ons verblijf in restaurantjes aan de haven gaan eten , erg leuk om te doen.

De animatie vind ik wat knullig en omdat er 90% turken waren tijdens ons verblijf was het dan ook erg op hun gericht. Wij hebben geen kinderen mee maar voor de kinderen/jeugd zou ik hier niet naar toe gaan. De kamer zijn eenvoudig maar schoon, ze kunnen eigenlijk wel een renovatiebeurt gebruiken. Ik ben in 2016 en in 2017 in dit hotel geweest en had beide keren een kamer aan de buitenrand waarbij je zo op het zwembad keek, een ideale ligging, dus boek een kamer met zeezicht. Dit jaar gaan we naar Griekenland, niet voor het hotel maar omdat de wij na 13 jaar Turkije de sfeer vinden veranderen, Turkse gasten krijgen voorrang en dat gaf irritaties bij de overige gasten. Melding gedaan bij de hostess, het is een veel gehoorde klacht en ze proberen er iets aan te doen maar het is moeilijk gaf ze toe.

Uitstekend hotel maar geluidsoverlast: nooit meer

Hanny Bernard, 4-10-2017

Prima hotel, mooi gelegen tegen een berg aan de rand van Bodrum. Ruime kamer met groot terras en zeezicht over de baai van Bodrum. Groot zwembad en strand met altijd plaats, dus handdoekje leggen gebeurt haast niet want is niet nodig. Het eten is van prima kwaliteit, genoeg keus en smaakt goed. Met een bootje kan je naar Bodrum-stad varen wat heel leuk is, maar ook de bus komt langs het hotel (wel de berg op dan eerst). Het personeel is heel vriendelijk. Grootste nadeel: muziek overlast. Bij het ontbijt al muziek, om 10.00 uur komt de animatie de muziek aanzetten (om vervolgens de hele dag onzichtbaar te blijven, er gebeurt niets), en ook de poolbar zet zijn eigen deuntje op. Als je pech hebt zet het naastgelegen hotel ook de volume knop open, dus van 3 kanten geluid. Gasten die vragen of het wat zachter kan worden weggestuurd. 's-Avonds van 21.30 uur tot 22.30 een bandje of een animator (weggelopen uit de jaren 70 met banale spelletjes), en daarna tot 23.30 uur harde disco muziek. Op je balkonnetje zitten of gaan slapen is voor 23.30 geen optie want je knalt uit je kamer. Reden om hier nooit meer terug te keren. Jammer, het hotel is uitstekend, maar na 1 week herrie was ik er helemaal klaar mee.

Chill&Relax

walogister, 23-9-2017

Mooie ligging met 'watertaxi' naar Bodrum.

Kamers zijn aan renovatie toe!!

Aardig hotel.

Prima hotel

Irene, 5-7-2017

Leuke vakantie gehad in hotel Salmakis. Wij zaten in een kamer met zij-zeezicht. De airco deed het niet fantastisch waardoor het echt heel warm in de kamer was. Het eten vonden wij minder. Ontbijt was prima. Met de lunch hebben wij elke dag bij het eetgedeelte aan het stand gegeten, hier was het prima. Helaas twee keer een dikke zwarte armhaar in mijn eten gevonden. Manager hierop aangesproken, hij vond het erg vreemd dat ik het niet wou opeten. Het zou wel van mezelf kunnen zijn! (Ik heb donkerblond haar). Ik vond deze service niet zo netjes. Animatieteam is heel vriendelijk en proberen iedereen te betrekken in de activiteiten. Heel leuk dat je met het bootje naar Bodrum kan, dit is een echte toevoeging.

Fantastisch!

Amy & Sharon, 18-6-2017

Salmakis hotel is echt super! Wij zijn een weekje hier geweest, heerlijk eten, mooi uitzicht, kamer was netjes, animatieteam echt heel gezellig ze maken het echt naar je zin en zorgen dat als je mee op stap gaat dat je je vermaakt en weer veilig terug komt in het hotel. Ook de obers in het restaurant zijn erg vriendelijk!

Via het bootje kun je zo overvaren naar het centrum dit was echt ideaal, wij zouden zo weer terug gaan naar dit hotel!

Carine Pollet, 3-6-2017

Prachtig hotel, mooi uitzicht, perfecte service, mooie kamers met zeezicht indien gevraagd, vriendelijke bediening.

Heerlijke vakantie gehad .

Crista, 24-5-2017

Mooi hotel , goed eten en drinken . Aardige bediening . En een heel leuk animatieteam . Zwembad en privestrand . En je kan met een bootje naar het Centrum van Bodrum .

Geweldig resort

Wendy, 4-5-2017

Salmakis is geweldig. Lekker aan zee goed eten mooie kamers en vriendelijk personeel. Ga er volgende week weer naar toe

Fantastisch gastvrij vriendelijk en hulpvaardig

Jwm jaaltink, 3-5-2017

Super hotel goede persoonlijke vergelijking aanrader!,

Fantastische week gehad in dit hotel

Inge, 30-9-2016

Mijn dochter en ik hebben een week lang mogen genieten van de goede service in dit hotel. De bediening werkt kei hard en maken lange dagen. Ze doen er werkelijk alles aan om het jou naar je zin te maken.

Het eten was echt super en veel variatie.

" S middags lekker lunchen bij de beachbar.

De hotelkamer is wat verouderd, vooral de douche maar het was wel schoon.

We hadden zeezicht geboekt en hadden een prachtig uitzicht.

Bootje naar Bodrum is ideaal.

Sultan hamam in Gumbet viel erg tegen. Het was er vies en de behandeling was niet wat we verwacht hadden. Vervolgens in het hotel naar de hamam geweest en dat was super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salmakis Beach & Spa Resort in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salmakis Beach & Spa Resort scoort een 8.68 uit 10 op basis van 465 reviews.