Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

Gelegen aan de Egeïsche zee in Bodrum vind je Hotel Salmakis Beach & Spa Resort. De kamers zijn schoon, het eten gevarieerd en het personeel helpt je met een lach. De animatie vermaakt de kinderen, terwijl volwassenen ontspannen in de wellness. Vaar met de watertaxi naar het centrum van Bodrum en ook een dagje met de boot naar Kos is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Salmakis Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

434 reviews over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort in het Nederlands

• 6Dirk01-09-2019

Prima resort maar moet gerenoveerd worden.

Vergaane glorie maar wel leuk gehad.We zijn hier eerder geweest in dit fijne resort.De ligging is heel mooi maar de kamers en veel andere dingen moeten nu echt gerenoveerd worden.De badkamer is erg veroudererd met veel vieze kitranden, airco lekte en bedlinnen was vaak vies en kapot.Douchen kan staand in het bad met je hoofd tegen het plafond vanwege de beperkte hoogte(190).Badwant viel iedere keer om en na ons verzoek terug getrapt door personeel.Schoonmaken gebeurd slecht of pas in de middag om 5 uur na verzoek.De vloeren en hoeken van de kamers zijn vies en worden met de franse slag schoongemaakt. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam, al lopen er ook een paar rond die alleen de Turken voortrekken.Wel een prima vakantie gehad met een donker randje, in het verleden hier regelmatig geweest maar nu niet meer.Het is de vijf sterren zeker niet waard.

9Ligging
    5Service
    6Prijs/kwaliteit
    7Eten
    4Kamers
    4Hygiëne

• 6JEANET31-08-2019

Dit was na 5 keer de laatste keer. Nooit meer

Wat is dit hotel achteruit gegaan zeg. Vlekken in badlakens gaten in lakens. Kamer werd slecht of niet schoongemaakt. Na meerdere klachten bij receptie zeggen ze sorry. Er waren erg veel Turkse mensen in het hotel die hadden voorrang op alles ook als je iets gereserveerd had dan was het sorry morgen misschien. Wij zijn hier nu naar 3 jaar weer terug gegaan omdat het altijd goed was en dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard. De zijkant van het bad viel steeds naar voren vloeren werden niet schoongemaakt enz. Ik ga er nooit meer heen. Erg jammer want de locatie is prachtig.

6Service
    4Prijs/kwaliteit
    6Eten
    2Kamers
    6Zwembad
    4Hygiëne

• 9Priscilla de Bruijn11-07-2019

Super schoon hotel met heel vriendelijk personeel, Het eten is erg goed en veel keuze. Mooi zwembad met apart kinderbad. Dicht bij het strand. Mooie omgeving . Ook het stadje Bodrum is top We gaan oktober weer, tot dan!!

Als je hier eenmaal geweest bent, kom je er zeker terug

9Service
    8Eten
    9Kamers
    8Kindvriendelijk
    9Hygiëne

• 8Yasmine28-06-2019

Erg leuk

Mooi net hotel, aan het strand zit een pier met bedjes waar je kunt zonnen. Er is een beachbar waar je lekker kunt lunchen, wij hadden een halfpension vandaar. Tijdens het eten krijg je goede service, maar als het druk is, merk je wel dat je als meiden, wat sneller wordt geholpen. Verder was het wel gewoon goed. Eten was lekker en genoeg afwisseling. Elke avond was er bbq met verschillende gerechten buiten. Indien je toch een x ergens anders wilt liggen is er een andere beachclub als je rechts langs de hotels loopt. Je kunt met een bootje naar het centrum. Zowel in de avond was deze beschikbaar als overdag. In de avond is er ooo voldoende entertainment. Weinig kinderen, wat ik persoonlijk wel fijn vond. Maar voor kids hadden ze ook genoeg activiteiten.

7Service
    9Eten
    7Zwembad

• 10Wanda08-06-2019

Geweldig

Het is een super hotel! Het personeel wil alles voor je doen! Er zijn genoeg bedjes overal om op te liggen, op het strand word je ook nog drinken aan geboden en dat gaan ze voor je halen! Je hoeft van het strand naar de beachbar niet ver te lopen. Je kunt ook bij de beach/snack bar smiddags eten! Dan krijg een een menu kaart en dan kun je heerlijke gerechten uitkiezen! Het hotel is overal super schoon! De drankjes zijn heerlijk en er is veel keuze, ook bij het buffet is er veel keuze, als je wat gezonder wilt eten is er genoeg te pakken! De fitnes is ook super mooi! Wij zijn met een grote groep geweest, en ze zorgden altijd dat wij met zijn alle aan 1 tafel konden!! Wij gaan zeker terug!!!!

10Service
    9Prijs/kwaliteit
    10Eten
    9Kamers
    9Kindvriendelijk
    10Hygiëne

• 8Wendy Bosman06-06-2019

Fantastisch!

Wauwww.. wat een heerlijke week in bodrum! Samen met mijn dochter, een week verwend. De kamer prima, zee zicht uitzicht over de baai, eten en drinken in overvloed! Alles kan alles mag. De bediening erg vriendelijk, iedereen eigenlijk!! Echt een top week!!!

8Service
    8Eten
    8Kamers

• 7Reiziger J23-05-2019

Tevreden maar voor 5 sterren niet goed genoeg.

Goed hotel op een prachtige locatie met zeer fraai uitzicht op de baai en haven van Bodrum.Toch mist het de grandeur,welke je van een 5-sterren hotel zou verwachten. De kamer was ruim, sober maar gedateerd.Het privé strand was klein, met voldoende ligbedden aan het strand en zwembad. Het centrum van Bodrum is met een klein pontje te bereiken vanaf het strand.Kies je voor een kamer met zeezicht, dan moet je erg ver en veel (trap)lopen om bij het strand en/of restaurant te komen, Wil je met de lift dan heb je vier verschillende liften nodig om van beneden naar boven te komen of andersom.Het eten was uitstekend en zeer gevarieerd, zowel ontbijt, lunch als diner en de Spa, wellness en fitness was erg goed.Hotel is ongeschikt voor mensen die slecht ter been zijn, er is geen apart rokers cq niet-rokers gedeelte in het buitengedeelte van het van het restaurant,bij aankomst om 21.30 bleek er nergens in het hotel nog iets te eten te krijgen.

7Service
    7Hygiëne

Alleenreizend

Geboekt bij neckermann
  • 5mutsss419-05-2019

never nooit meer, nog NOOIT zo slecht getroffen

matrassen waar de ijzeren veren doorheen komen, kelners die als je ze geen fooi geeft gewoon je bestelling niet brengen, veel heel veel ongedierte, eten erg turks gericht en de keuze is minimaal

3Service
    6Hygiëne

• 2018
    8vanwijngaarden02-11-2018

Goed hotel

de 1de keer in Bodrum, prijs-kwaliteit is goed . zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het buffet ontbijt-middag-avond is er een zeer ruime keuze. het eten is goed maar niet altijd even warm . alles zeer netjes. de kamers worden elke dag schoon gemaakt (wel verouderd). Hotel heeft verschillende Bars - pool en beach. Het hotel heeft veel trappen en lange gangen. De muziek 's avonds erg hard dit is zeer vervelend,met mekaar praten lukt bijna niet. Elke avond draaiden ze de zelfde nummers.

7Eten
    8Service

• Oude reviews

10Frits22-10-2018

Een aanrader!

de 3de keer in Bodrum, de eerste keer in Salmakis, prijs-kwaliteit een topper. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. het buffet ontbijt-middag-avond is er een zeer ruime keuze. het eten is er lekker. in het restaurant wordt er continu opgekuist-alles zeer netjes. de kamers worden goed gekuist en onderhouden (wel verouderd). met de verschillende Bars - pool en beach moet je nooit ver lopen om een drankje te halen. het hotel was volboekt, maar toch was het geen drummend gedoe. ook genoeg plaats om te liggen aan zwembad, strand of staketsel. ook handig het bootje dat om de 10 minuten naar Bodrum gaat, voor 15 lira (iets meer dan 2 euro) kan je met 2 personen per rit naar het stadje. een aanrader!

10Service
    10Prijs/kwaliteit
    10Eten
    8Kamers
    10Kindvriendelijk
    10Hygiëne

60 tips over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• Jacobs Nuyens, 29-06-2014

Met het bootje naar Bodrum is heel leuk. Voor de jeugd zijn er de discoboten die s'nachts uitvaren.

• Addy, 04-05-2014

Om de 10 minuten gaat een taxiboot naar Bodrum voor € 2,50 p.p.

• jlandeweerd, 10-05-2014

Leg aan het begin van de vakantie en/of tussendoor iets op het kussen voor de kamermeisjes. Ook de ober is blij met een tip. De zaterdagmarkt in Turgutreis is de moeite waard.

53 vragen over Hotel Salmakis Beach & Spa Resort

• MH, 13-07-2019

Dolmus Bodrum,gumbet. Veel trappen?

Kun je ook met de dolmus naar deze plaatsen of lopend?En moet je va je kamer veel trappen lopen om bij het restaurant of strand te komen? Of ligt dat er ook aan in welk gebouw,kamer je bent?

• ank, 25-03-2019

pannekoeken vrouwtje

is er ook een vrouw die turkse pannekoeken maakt, zoals in andere hotels?

• elli van garderen , 10-12-2017

entertainment

Ik lees in 1 van de revieuws dat er savonds live muziek is waar moet ik dan aan denken een band of entertainment in de vorm van shows

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats