Hotel Diamond of Bodrum

Hotel Diamond of Bodrum

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Bodrum

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond of Bodrum voor je op een rij gezet:

• Sauna

1065 reviews over Hotel Diamond of Bodrum

• 2019
    6Sjef Dohmen15-10-2019

Zeker geen 5 sterren waard.

Wij bezochten dit hotel met twee koppels in de periode van 26-09-2019 t/m 06-10-2019. Na enkele jaren dicht te zijn geweest is dit hotel nu overgenomen door het tegenover gelegen hotel Salmakis. Maar er is n.m.m. veel te snel geopend en het achterstallig onderhoud was nog lang niet weggewerkt. Op onze kamer was het drukmechanisme voor de wc afvoer los van de muur en niet meer vast te zetten. Bij onze vrienden was er een lekkage bij de watertoevoer van het toilet die pas na 5 dagen en na diverse klagen gerepareerd werd. Überhaupt is douchen staand in een badkuip niet 5 sterren waardig. Verder kende het personeel, op een enkele uitzondering na, geen Engels of Duits. Converseren was dus heel moeilijk, zelfs bij de receptie. De beloofde wifi lag er na enkele dagen geheel uit. Volgens de receptie was er een algehele storing die niet aan hen lag. Bij het ontbijt was er twee dagen achter elkaar geen boter. De animatie was bij aankomst gestopt.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Evert08-10-2019

Niet voor dat het opgeknapt is

Geen 5 sterren waardig!!! het hotel heeft een opknapbeurt nodig !!! Moet wel zeggen dat het personeel super aardig waren voor al de dames achter de receptie het eten was koud maar wat ik wel super vond was het uitzicht 👍👍👍👍👍

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Shan30-09-2019

Leuk voor een keer

Prima hotel qua schoonmaak van de kamers mag zeker beter strandje is klein als je tegen de muur ligt met je bedje ruik je katten stront. Neem wel waterschoenen mee voor het strand. Eten is veel het zelfde Centrum echt super leuk en gezellig 5min van het hotel af Bediening is vriendelijk
    Uitzicht op de haven echt een 5 sterren uitzicht

Gereisd met partner in september 2019

• 5Willy13-08-2019

nooit meer

Ben hier 4 jaar geleden ook geweest. het hotel is erg achteruit gegaan. Gedateerd, er wordt slecht of geen Engels gesproken door het personeel. Ik ga er niet meer heen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Greet Korff12-08-2019

Fantasties

Perfect schoon hotel. Zelfs op strand bediening. Netjes eten lekker we waren 15 dagen hier en aan niets ontbrak.. vriendelijk personeel .helder zee water.. we hebben zeer zeker genoten .

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3J.12-08-2019

Nooit meer

We waren nog geen 4 uur gearriveerd bij het hotel. We hadden onze kamer gekregen we waren ons om gaan kleden en toen eventjes naar het stadje gelopen. We waren 1 a 2 uurtjes weg. We kwamen terug bij onze hotel kamer en tot onze schrik zien we dat onze kamer open is gebroken. Wij naar de receptie en we werden door het personeel kei hard uitgelachen. Na veel gedoe toch een andere kamer gekregen. Het eerste waar we naar keken was de deur. En ja hoor die was ook niet stabiel meer. Wij weer naar de receptie en de jongen die ons naar onze 3e kamer bracht werd boos op ons want volgens hem hadden wij onze deur zelf kapot gemaakt tot 2x toe. Ja juist. Na veel gedoe en gezeur werden we door al het personeel vies aangekeken en slecht behandeld. Het eten was koud en weinig keus. Ik heb nog nooit z’n slecht hotel mee gemaakt + personeel. Ik kan niet meer er over kwijt aangezien de aantal letters die ik kan typen. Het was een horror vakantie

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Greet marcel04-08-2019

Fantastic place

Heel leuk hotel schoon aardige mensen doen alles voor je . Kamers badkamer schoon en netjes..eten niet over te klagen .. elke dag wat anders.tis zeker aan te raden . Service op strand wordt hele dag drinken voor je gehaald. Heel goed hotel .aanrader

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Ali28-07-2019

Fantastisch!

Een goed hotel met een perfecte ligging direct aan zee/haven. De kamers zijn redelijk goed en het eten is ook wel goed. De service en de hotelmedewerkers zijn heel goed en professioneel. Een hotel met veel avondprogramma’s en heel kindvriendelijk. Kortom een geweldig vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Marina26-07-2019

Kort samengevat, heerlijk vakantie gehad op een fantastische plek. Personeel doet alles om je naar het zin te maken. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Brijs Els12-07-2019

hotel met prachtıg uıtzıcht

We hebben enorm genoten van dıt hotel.prachtıg uıtzıcht vanop rooftop, Heel vrıendelıjk personeel. heel erg ın de weer om de hotelgasten ın de watten te leggen. nıets ıs hen teveel: Lekker eten en genoeg varıatıe, Hotelanımatıe ıs ıets mınder maar ons stoorde dat nıet aamgezıen wıj zonder kınderen waren. Ook heel posıtıef was de lıggıng bıj Bodrum. 5 mınuutjes stappen en je bent ın de levendıge stad terwıjl het hotel zelf heel rustıg was

Gereisd met vrienden in juli 2019

Hotel Diamond of Bodrum info