Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°25°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond of Bodrum voor je op een rij gezet:

1023 reviews over Hotel Diamond of Bodrum in het Nederlands

Zeer tevreden

Jan
6-7-2019

Goed hotel dat aan onze wensen voldeed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede variatie wat het eten betreft. In de maand juni plaats genoeg aan zwembad en strand. Centrum is op 10 minuten lopen en rijk aan winkels en bars. Kamer schoon en veel kastruimte en gratis kluisje. Komen zeker nog een keer terug.

mooi uitzicht redelijk hotel geen 2de keer voor me

Bianca
3-7-2019

Uitzicht was prachtig ligging oke hotel geen 5 sterren maar de manager doet zijn best eten werd steeds zeer goed gecontroleerd op temp.borden glazen en bestek werden gecontroleerd maar verder oke het zwembad krijg je niet groter voor kleine kinderen is er niet veel te doen de kamers waren..oke nadat we eerst een slechte kleine kamer hadden we hebben andere gevraagd werd meteen gezegd dat het niet kon ..het hotel is..vol..oke dan slapen we hier op de grond bij de receptie ..en..toen kon het wel!!!!Huh ..maar het hotel was ..vol..enfin toen een redelijk goede kamer gekregen..maar het ALLERSLECHTSE was men sprak geen Engels 1 mevr bij de receptie wel de rest keek je met grote verbaasde niet begrijpende ogen aan..bij een receptie vind ik Moeten de mederwerkers wel engels spreken de rest de obers/kamermeisjes/personeel aan de bar hmmm dat hoeft niet zo bier lukt ze prima hotel als je niet veel eisen hebt fijne vakantie maak jezelf

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer

petra de boer
30-6-2019

Hotel is niet 5 sterren waardig. Strand was erg klein en vies , bedjes met matrasje zag er verouderd uit . Te weinig ligplaatsen bij zwembad en strand , ben benieuwd hoe dat in het hoogseizoen is . Personeel bij zwembad niet erg vriendelijk . Zafer de barman en Mustafa in restaurant daartegen erg vriendelijk. De vloer op de kamer was niet erg schoon kon beter , onze zoon van 19 lag op een opklapbedje wat na half uur liggen kapot ging was treurig. Maar het uitzicht en dakterras waren fantastisch maakte de sfeer wat aangenaam , wel rennen want ook daar waren maar een aantal zitplaatsen

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Heerlijke vakantie

T. Vonk
20-6-2019

Een uitstekend hotel dat bezig is om allerlei aanpassingen en renovaties te doen nu het recent is overgenomen. Het personeel maakt het vakantiegevoel alleen maar beter. Wat een service, prachtige ligging, goed eten, mooie terrassen, leuk a la carte restaurant voor lunch en diner. Al met al een heerlijk vakantie gehad. Wij komen zeker nog een keer terug.

Super vakantie gehad in dit hotel

DOESBERG
19-6-2019

Het was super mooi hotel aardige medewerkers Eten was super

Gereisd Met partner in juni 2019

Een prima hotel dat we zeker nog een keer bezoeken

anoniem
16-6-2019

Diamond is na een korte sluiting en na overname van Salmakis aan de overzijde van de baai, aanzienlijk verbeterd. De ligging van het hotel is toppie, aan het strand en dicht bij het centrum dat goed te belopen is. Vanuit de lounche en de eetzaal heb je prachtig uitzicht op de baai. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamers waren schoon en werden goed schoongehouden. Het eten was zeer gevarieerd en er was steeds voldoende keuze en variatie. De animatie was iets minder. Inderdaad iets minder geschikt voor kleine kinderen. Touroperator bedankt, ook voor de goede begeleiding ter plaatse.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Super hotel!

Freek
9-6-2019

Eenmaal aangekomen viel ons de vriendelijkheid en geweldige ligging direct op. Dagelijkse variatie in het eten, we hebben erg goed gegeten. Obers zijn erg vriendelijk en spreken niet allemaal (goed) Engels maar dat heeft ook weer z’n charme en is erg humoristisch als je enjoy your meal hoort bij het afruimen van het dessert. Kamers waren schoon, dagelijks schone handdoeken en opgemaakt bed. Kamer met zeezicht is wel aan te raden, geweldig uitzicht! Strand en zwembad is passend voor de grootte van het hotel. Er is buiten hippe lounge muziek, lig je bij dichtbij de speaker is het best hard. Regelmatige bediening aan het strand. Dagelijkse animatie. Enig minpuntje is het geluid van de nachtclub drie keer per week gehoord was niet erg hinderlijk maar toch. Kortom echt een prima prijs/kwaliteit verhouding, zeker aan te bevelen. Als je echt uber chique wil dan moet je een paar honderd meer betalen en bijv. naar Lara beach gaan.

Aanrader , prijs kwaliteit zéér goed

marleen de smet
3-6-2019

Met een dubbel gevoel vertrokken omdat de scores varieerden van 4 tot 9 . Het is een gedateerd hotel maar het is netjes onderhouden. De hele dag door doet iedereen daar zijn best om de vakantiegangers het naar hun zin te maken . De servies is goed , personeel is zéér vriendelijk . Het enige minpuntje is dat de meesten maar een weinig kennis hebben van de Engelse taal . Op de eten is niets aan te merken , het buffet is rijkelijk gevuld met vanalles en nog wat tot 3 maal per dag . Aan de beachbar kan je in de namiddag iets apart bestellen : hamburger , pizza's ,pasta's , verschillend salade...Samengevat kan je de hele dag dooreten en drinken. Het huidige animatieteam organiseerd wel iets maar het kan wel véél beter ! De kamers zijn goed, worden dagelijks gepoetst en dagelijks propere handdoeken . Als men de prijs bekijkt heb je zéér goede service , mensen die nu durven te klagen ??? Ligging is trouwens super , 5 minuten wandelen ..centrum

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Te hoog gewaardeerd

Martinus
24-5-2019

Verdiend geen 5 sterren receptiespreekt 1 persoon Engels bedienend personeel spreekt geen andere talen en onbekwaam geen info boekje op de kamer beperkte tv zenders geen bvn guestrelation je weet niet wanneer die aanwezig is en op welknummer wel te bereiken eten zeer matig geen shows een maal in de week live muziek geen info bord wat er s’avond is te doen tomaten sap alleen verkrijgbaar bij het zwembad bar vergelijkbaar met de hotels in Lara is dit hotel een 3 sterren

Gereisd Met partner in mei 2019

Ik zou dit niet aanraden

Ave
22-5-2019

Het hotel netjes maar enorm veel chaos en verouderd wel met heel mooi uitzicht. Bij de receptie is t het al een ramp omdat ze zeer gebrekkig Engels praten en bij het personeel is het al helemaal rampzalig .A la carte restaurant was op 20 mei nog steeds niet open. Voor alle andere snacks tijdens de dag moet je heel ver stappen. Elke dag zelfde boenk boenk muziek aan t zwembad . Alle kamers met zeezicht hebben het lawaai van de bar en de shows s avonds. Smal strandje met keien moeilijk om te stappen. De jacuzzi was heel vettig en vies en vijf dagen niks mee gebeurt . Het eten zou lekker zijn mocht het warm en aangevuld zijn. Dus dit is zeker geen 5 sterren hotel !!!!!!

Gereisd Met partner in mei 2019

• Afstand tot strand1 minuut lopen
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Turks
  • Aantal cafés5

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond of Bodrum in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond of Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.