Hotel Comca Manzara

267 reviews over Hotel Comca Manzara in het Nederlands

Heerlijk, rustig complex!

L. Keizer
18-5-2018

Mooi complex! Heel aardig personeel; wij werden, 5 min voordat de lunch zou sluiten, hartelijk verwelkomd bij het buffet door de manager, de koks en het andere horecapersoneel. Ze proberen zelfs Nederlands te praten.

Wij waren hier in het voorseizoen, het hotel was net een week open. Heerlijk rustig! Precies wat we wilde voor een paar dagen samen zonder onze kinderen. Met kinderen zou ik hier niet snel heen gaan, er is niets te doen voor ze, op het kinderzwembad na.

Eten is goed, geen enorm buffet maar gewoon goed eten. Uitzicht over de stad is erg mooi. Bodrum kun je zo inlopen, gezellig om door te lopen.

Kamers worden keurig schoon gehouden. Personeel super gastvriendelijk! En gezellig!

Receptie spreekt echter matig Engels, wat je toch niet verwacht van receptiemedewerkers.

Verder heeeerlijke vakantie gehad! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Zalig

Rezy Martens
30-1-2018

Kleinschalig, gezellig hotelletje waar je kan genieten van de rust. Geen luidruidruchtige animatie zoals in de meeste Turkse hotels wat een enorm pluspunt is. Het eten is lekker en meer dan voldoende keuze. Personeel vriendelijk.

De kamers zijn basic maar netjes wat uiteindelijk het belangrijkste is.

Heel fijn kleinschalig hotel

Karin
12-9-2017

Mooi gelegen, kleinschalig hotel. De kamers zijn niet super de luxe, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en het is schoon. Het hotel heeft 2 zwembaden.

De all inclusive formule was niet zodanig dat er 24/7 eten en drinken was. Er was van 10.00 tot 23.00 uur onbeperkt fris, bier en binnenlands gedistilleerd. Verder waren er 5 eet momenten. Wij vonden dit ruim voldoende.

Over het eten zijn alle reviews wisselend. Dit is ook echt afhankelijk van wat je gewend bent bij andere vakanties. Ik vond het gevarieerd genoeg. En het was ook lekker. Alleen moet je echt op tijd erbij zijn, anders is het koud. Er is echter genoeg en het eten is verder smaakvol en vers.

De bediening en verder personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Niet iedereen spreekt even goed Engels maar dit is geen probleem.

Excursies bij touroperator zijn matig. De gratis city tour is een lokkertje naar een veel te dure juwelier. Koop er niks ondanks de prachtige verkooppraatjes.Touroperator reisleiders krijgen provisie.

Super!

Rowena
2-9-2017

Super hotel voor mensen die van kleinschalige complexen houden. Het ziet eruit als een kleindorpje, mooie witte gebouwen, mooie hekwerk, schone kamers, echt heel keurig. Het hotel is echt opweg naar 4 sterren.

Het eten is ook goed, niet extreem veel keuze maarja het is dan ook een kleiner hotel. Thuis hebben wij in iedergeval niet zoveel keuzes elke dag.

Het personeel is erg vriendelijk en ze hebben leuk hondje bij de receptie:D

Wifi is aangewezig. Op bepaald eplekken wel beter dan op andere plekken.

De zwembaden zijn ook prima, schoon, genoeg bedden en parasols.

Dit bij het leuke centrum! Echt 5 minuten lopen.

Nadeel:

-Het personeel bij de receptie spreekt niet heel goed engels. Indien je de Turkse taal niet machtig bent zou dat misschien vervelend kunnen zijn. 1 serveerster spreekt wel Nederlands dus bij het eten is het geen probleem.

-Stijle helling naar het resort. Voor ons jonge mensen (23+24) was dit geen probleem maar ook wij stonden te heigen toen wij boven kwamen. Maargoed heb je toch nog wat beweging tijdens je luier vakantie:D

De helling en de vele trappen zijn nit handig voor mensen die niet goed ter been zijn.

Grandioos

Tosca Schouten
30-8-2017

Hou je van kleinschalig en zoek je rust dan is dit hotel perfect. Ligging is ook perfect, je bent zo bij de boulevard. Neem een taxi terug want de helling naar het hotel is redelijk stijl. Het hotel is tegen een heuvel opgebouwd wat een schitterend uitzicht oplevert. Het eten was zeer goed en erg gevarieerd. Schone kamers en diervriendelijk personeel, wat wil een mens nog meer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Knus hotel fantastisch uitzicht

Mirella Huizer
30-7-2017

Comca Manzara is een heel leuk gebouwd hotel in de vorn van een dorp! Mooi uitzicht, vriendelijk personeel, schoon en wordt goed onderhouden. Twee zwembaden en heerlijk eten!

Fantastisch leuke 8 dagen gehad

Berto rademaker
3-7-2017

Kijk niet teveel naar de recensies wat er over geschreven worden heb er niets van gezien de slechte dingen die ze schreven leuke bar eten was voldoende en lekker leuk personeel en mooie kamerzou er zo weer heen gaan

zeer goed goed hotel mensen vriendelijk

bakker
17-6-2017

personeel behulpzaam heel vriendelijk

alles netjes en schoon alleen veel trappen

voor slecht ter been kan dat een probleem zijn

Mooi, schoon en kleinschalig

Kristel
21-2-2017

Goede service, heerlijk eten. Wel jammer dat het zo rustig was in Bodrum en in het hotel. Geen sfeer aan de bar, onze kinderen hadden geen aanspraak

Oude reviews (archief)

uitstekend

Geert
17-10-2016

Goede ligging.Prachtig uitzicht.Eten lekker.Kamers proper.Vriendelijk personeel.Meer moet dat niet zijn voor een schitterende vakantie.Prima hotel voor rustzoekers en mensen die niet houden van animatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Comca Manzara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comca Manzara in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comca Manzara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comca Manzara scoort een 8.69 uit 10 op basis van 271 reviews.