Hotel Comca Manzara

279 reviews over Hotel Comca Manzara

• 2019
    9De Wee10-10-2019

Kleinschalig gezellig hotel.

Wij hebben 2 aangename weken doorgebracht met lekker eten en vriendelijk personeel en propere kamers. Het hotel is mooi gelegen tegen een berg, waarmee je van mooie vergezichten kan genieten. Bij iedere reisoperator die met dit hotel werkt, is er telkens een beschrijving van de infrastructuur en de ligging, zodat je weet waar je terecht komt. Alvast een aanrader die een rustige vakantie wenst.

Gereisd met partner in september 2019

• 2N&J29-09-2019

Een echte ramp.

Als je bij het zwembad ligt kan je jezelf meten met een sardien in een blik. Voor een beetje deftig strand met bedjes moet je een taxi nemen. Veel personeel is niet vriendelijk en de manager is een ramp. Bedden zijn amper opgemaakt en van poetsen hebben ze ook nog niet gehoord. De all inclusive formule trekt eveneens op niks. Wij raden u deze plek ten zeerste af.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2018
    10Nadia Reenaers30-10-2018

Super

Gezellig charme hotel met een vriendelijke ontvangst. Het personeel zijn vriendelijk en helpen je met alles wat nodig is. Het eten is mooi en verzorgd klaar gezet, lekker warm en heel lekker . Meer dan genoeg keuze. De kamers zijn perfect proper en de zwembaden en alles er rond word constant onderhouden. Dicht bij de winkels. Een echte aanrader .

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 6Danny bauwens02-10-2018

Zeer matig hotel.

Zeker geen 8'7 eten s morgen zeer matig met veel koude gerechten eieren worden klaargemaakt en ze leggen ze dan in een koude schotel en de kok is dan weg na een lange tijd komt hij nog eens terug wij komen zeker niet terug

Gereisd met partner in september 2018

• 10Freda van Oosten23-09-2018

Hartverwarmend vakantieplekje

Zoals velen zijn we hier al eens eerder geweest. Als je op zoek bent naar groots, veel vertier, veel eten, glijbanen en luxe dan moet je echt ergens anders zijn. Wil je een weekje echt tot rust komen in een gezellig "dorpje" met een adembenemend mooi uitzicht vanaf het zwembad, dan zit je goed.

Het viel me deze keer ook weer zwaar om afscheid te nemen. Lieve mensen die alles voor je doen om je vakantie een succes te maken. ....en als het eten dan eens koud is, of je moet wat meer trappen lopen dan is dat al gauw vergeven.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Reenaers Nadia28-07-2018

Geweldig hotel, een 2de thuis voor ons!

Super hotel 😊 Heel vriendelijk personeel, als je een vraag hebt ze zetten alles in het werk om je te helpen. Het eten is heel lekker en verzorgd, keuze genoeg .Ze hebben alles mooi klaar gezet .Voor ons was het aangenaam dat ze niet overdreven met te veel soorten eten want dan wordt de kwaliteit van het eten minder. Als je thuis bent heb je ook niet zo veel keuzes om te eten dus op vakantie is dat dan ook niet nodig vindt ik . De keuken is echt heel proper, mijn man is zelfs in de keuken geweest, dat zegt al genoeg vind ik! 😊 Als ze zelf al zeggen dat je eens meemoogt naar de keuken, bewijst dat dat de keuken super proper is . Het is echt een charme hotel wat zeker 5 🌟🌟🌟🌟🌟verdien Ze mogen ons volgend jaar terug verwachten maar dan nemen we de 3 kinderen , schoonzonen en schoondochter en de kleinkinderen mee naar daar om onze huwelijksverjaardag te vieren want 30 jaar huwelijk hoe kan je dat beter vieren dan met je gezin .😍😎😍

Gereisd met partner in mei 2018

• 9van Bakel16-07-2018

Super vakantie gehad!

Een heerlijk kleinschalig, rustig en mooi hotel: zeker voor herhaling vatbaar! Niet het grootste hotel en geen schreeuwerige animatie. We zijn met 3 kinderen (8-11-14) geweest en hebben daar niets van gemist! Goed eten en altijd voldoende plek om lekker te zitten (ook bij het zwembad; geen handdoekjes leggen etc). Het personeel was altijd in de weer om het naar je zin te maken. Via een van de obers een prachtige boottocht geboekt: weer een aanrader. Volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8L. Keizer18-05-2018

Heerlijk, rustig complex!

Mooi complex! Heel aardig personeel; wij werden, 5 min voordat de lunch zou sluiten, hartelijk verwelkomd bij het buffet door de manager, de koks en het andere horecapersoneel. Ze proberen zelfs Nederlands te praten. Wij waren hier in het voorseizoen, het hotel was net een week open. Heerlijk rustig! Precies wat we wilde voor een paar dagen samen zonder onze kinderen. Met kinderen zou ik hier niet snel heen gaan, er is niets te doen voor ze, op het kinderzwembad na. Eten is goed, geen enorm buffet maar gewoon goed eten. Uitzicht over de stad is erg mooi. Bodrum kun je zo inlopen, gezellig om door te lopen. Kamers worden keurig schoon gehouden. Personeel super gastvriendelijk! En gezellig! Receptie spreekt echter matig Engels, wat je toch niet verwacht van receptiemedewerkers. Verder heeeerlijke vakantie gehad! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Rezy Martens30-01-2018

Zalig

Kleinschalig, gezellig hotelletje waar je kan genieten van de rust. Geen luidruidruchtige animatie zoals in de meeste Turkse hotels wat een enorm pluspunt is. Het eten is lekker en meer dan voldoende keuze. Personeel vriendelijk. De kamers zijn basic maar netjes wat uiteindelijk het belangrijkste is.

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

8Karin12-09-2017

Heel fijn kleinschalig hotel

Mooi gelegen, kleinschalig hotel. De kamers zijn niet super de luxe, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en het is schoon. Het hotel heeft 2 zwembaden. De all inclusive formule was niet zodanig dat er 24/7 eten en drinken was. Er was van 10.00 tot 23.00 uur onbeperkt fris, bier en binnenlands gedistilleerd. Verder waren er 5 eet momenten. Wij vonden dit ruim voldoende. Over het eten zijn alle reviews wisselend. Dit is ook echt afhankelijk van wat je gewend bent bij andere vakanties. Ik vond het gevarieerd genoeg. En het was ook lekker. Alleen moet je echt op tijd erbij zijn, anders is het koud. Er is echter genoeg en het eten is verder smaakvol en vers. De bediening en verder personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Niet iedereen spreekt even goed Engels maar dit is geen probleem. Excursies bij touroperator zijn matig. De gratis city tour is een lokkertje naar een veel te dure juwelier. Koop er niks ondanks de prachtige verkooppraatjes.Touroperator reisleiders krijgen provisie.

Gereisd met partner in september 2017

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal