Géén boekingskosten

Boek met Zoover

263 Reviews over Comca Manzara

• 9De Wee10-10-2019

Kleinschalig gezellig hotel.

Wij hebben 2 aangename weken doorgebracht met lekker eten en vriendelijk personeel en propere kamers. Het hotel is mooi gelegen tegen een berg, waarmee je van mooie vergezichten kan genieten. Bij iedere reisoperator die met dit hotel werkt, is er telkens een beschrijving van de infrastructuur en de ligging, zodat je weet waar je terecht komt. Alvast een aanrader die een rustige vakantie wenst.

• 2N&J29-09-2019

Een echte ramp.

Als je bij het zwembad ligt kan je jezelf meten met een sardien in een blik. Voor een beetje deftig strand met bedjes moet je een taxi nemen. Veel personeel is niet vriendelijk en de manager is een ramp. Bedden zijn amper opgemaakt en van poetsen hebben ze ook nog niet gehoord. De all inclusive formule trekt eveneens op niks. Wij raden u deze plek ten zeerste af.

• 10Nadia Reenaers30-10-2018

Super

Gezellig charme hotel met een vriendelijke ontvangst. Het personeel zijn vriendelijk en helpen je met alles wat nodig is. Het eten is mooi en verzorgd klaar gezet, lekker warm en heel lekker . Meer dan genoeg keuze. De kamers zijn perfect proper en de zwembaden en alles er rond word constant onderhouden. Dicht bij de winkels. Een echte aanrader .

• 6Danny bauwens02-10-2018

Zeer matig hotel.

Zeker geen 8'7 eten s morgen zeer matig met veel koude gerechten eieren worden klaargemaakt en ze leggen ze dan in een koude schotel en de kok is dan weg na een lange tijd komt hij nog eens terug wij komen zeker niet terug

• 10Freda van Oosten23-09-2018

Hartverwarmend vakantieplekje

Zoals velen zijn we hier al eens eerder geweest. Als je op zoek bent naar groots, veel vertier, veel eten, glijbanen en luxe dan moet je echt ergens anders zijn. Wil je een weekje echt tot rust komen in een gezellig "dorpje" met een adembenemend mooi uitzicht vanaf het zwembad, dan zit je goed.

Het viel me deze keer ook weer zwaar om afscheid te nemen. Lieve mensen die alles voor je doen om je vakantie een succes te maken. ....en als het eten dan eens koud is, of je moet wat meer trappen lopen dan is dat al gauw vergeven.

• 10Reenaers Nadia28-07-2018

Geweldig hotel, een 2de thuis voor ons!

Super hotel 😊 Heel vriendelijk personeel, als je een vraag hebt ze zetten alles in het werk om je te helpen. Het eten is heel lekker en verzorgd, keuze genoeg .Ze hebben alles mooi klaar gezet .Voor ons was het aangenaam dat ze niet overdreven met te veel soorten eten want dan wordt de kwaliteit van het eten minder. Als je thuis bent heb je ook niet zo veel keuzes om te eten dus op vakantie is dat dan ook niet nodig vindt ik . De keuken is echt heel proper, mijn man is zelfs in de keuken geweest, dat zegt al genoeg vind ik! 😊 Als ze zelf al zeggen dat je eens meemoogt naar de keuken, bewijst dat dat de keuken super proper is . Het is echt een charme hotel wat zeker 5 🌟🌟🌟🌟🌟verdien Ze mogen ons volgend jaar terug verwachten maar dan nemen we de 3 kinderen , schoonzonen en schoondochter en de kleinkinderen mee naar daar om onze huwelijksverjaardag te vieren want 30 jaar huwelijk hoe kan je dat beter vieren dan met je gezin .😍😎😍

• 9van Bakel16-07-2018

Super vakantie gehad!

Een heerlijk kleinschalig, rustig en mooi hotel: zeker voor herhaling vatbaar! Niet het grootste hotel en geen schreeuwerige animatie. We zijn met 3 kinderen (8-11-14) geweest en hebben daar niets van gemist! Goed eten en altijd voldoende plek om lekker te zitten (ook bij het zwembad; geen handdoekjes leggen etc). Het personeel was altijd in de weer om het naar je zin te maken. Via een van de obers een prachtige boottocht geboekt: weer een aanrader. Volgend jaar weer!

• 10Gabriela16-07-2018

Dla każdego coś dobrego

Hotel położony jest w super miejscu, mieliśmy wszystko co potrzebne aby wspaniale spędzić urlop. Mieliśmy ciszę i spokój, ale tez jak chcieliśmy poimprezować to w pobliżu było Bodrum z licznymi barami, sklepami i dyskotekami :) Hotel bardzo ładny i czysty.

• 8L. Keizer18-05-2018

Heerlijk, rustig complex!

Mooi complex! Heel aardig personeel; wij werden, 5 min voordat de lunch zou sluiten, hartelijk verwelkomd bij het buffet door de manager, de koks en het andere horecapersoneel. Ze proberen zelfs Nederlands te praten. Wij waren hier in het voorseizoen, het hotel was net een week open. Heerlijk rustig! Precies wat we wilde voor een paar dagen samen zonder onze kinderen. Met kinderen zou ik hier niet snel heen gaan, er is niets te doen voor ze, op het kinderzwembad na. Eten is goed, geen enorm buffet maar gewoon goed eten. Uitzicht over de stad is erg mooi. Bodrum kun je zo inlopen, gezellig om door te lopen. Kamers worden keurig schoon gehouden. Personeel super gastvriendelijk! En gezellig! Receptie spreekt echter matig Engels, wat je toch niet verwacht van receptiemedewerkers. Verder heeeerlijke vakantie gehad! Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 8Rezy Martens30-01-2018

Zalig

Kleinschalig, gezellig hotelletje waar je kan genieten van de rust. Geen luidruidruchtige animatie zoals in de meeste Turkse hotels wat een enorm pluspunt is. Het eten is lekker en meer dan voldoende keuze. Personeel vriendelijk. De kamers zijn basic maar netjes wat uiteindelijk het belangrijkste is.

Hotel Comca Manzara info

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar