Hotel Azka

• Sauna

217 reviews over Hotel Azka

• 8monique van Bergen22-10-2015

fantastische plek

Hotel azka is een heerlijk hotel om te relaxen. Mooie ligging. Vriendelijk personeel en lekker eten. Kort bij het centrum. Met watertaxi kun je voor 6 lira naar bodrum. Tussen de middag kun je heerlijk eten in de beachbar het hotel is alleen half pension te boeken. Je mag geen eten en drinken meenemen naar je kamer hier wordt heel goed op gelet. Wij zijn in oktober 1 week in hotel azka geweest en ik zou hier zeker terugkomen. Prijs kwaliteit is heel goed. Kamers zijn heel netjes met een hele nieuwe badkamer met stortdouche.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Otto18-10-2015

Prima

Prima hotel met kwalitatief goede voorzieningen en organisatie (alles klopt en werkt naar behoren). Personeel in het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. Hoewel kennis Engels bij meesten beperkt is geen echte communicatie problemen gehad. Ligging is zeer fraai en rustig. Ook Turkse gasten en soms rondreizende groepen(voor 1 a 2 dagen) geven echter totaal geen overlast. Meer dan genoeg ruimte bij strand, zwembad, strand en in restaurant. 's Avonds erg stil weinig/geen animatie. Bij wandelen naar Bodrum of Gumbet moet je altijd de berg over, eerste en laatste 500m wel erg steil (deels >20 %!).

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9C.R.v.d.Laan07-09-2015

Een plek om te relaxen en te genieten van de zon.

Ik meen een objectieve reactie te kunnen geven, omdat ik al een in een flink aantal hotels de vacantie door gebracht heb. Azka is op dit moment een gerenoveerd hotel met nieuw personeel die heel voorkomend en vriendelijk met de gasten omgaat, jawel ook bij de receptie. Minpuntje is wel dat zij bijna geen Engels spreken. Nieuw is ook een lift tot aan het tuin resaurant. Met 15 treedjes kom je op het strand. Zowel aan het zwembad aal strand zijn er ligstoelen in overvloed. Kamers en douche ziijn prima. Dan het eten, vergelijbaar met veel 5 en 41/2 sterren restaurants. Hier een groot fruit assortiment en het diner is typisch Turks, redelijk gevarieerd. Als reactie en advies op de "zwart schrijvers", blijf toch lekker thuis bij de aardappeltjes, het sjuutje en de gorte pap. Azka is best een goed hotel en wij hadden het er orima naar ons zin.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8danielle slik11-07-2015

Prachtig uitzicht, keuring hotel

Netjes hotel aan een baai met 4 andere hotels.Prachtig uitzicht!! eigen strandje. prima eten, voor ieder wat wils ook voor onze dochter van 14. Vriendelijke receptie als je zelf ook vriendelijk bent. de meesten spaken Engels. wij waren voor een week 240 euro extra kwijt voor lunch, ijsjes en alle drankjes voor 3 personen. Dat is nog altijd minder als vergelijkbaar hotel all inclusive. Onze docher vond de vruchten drankjes bij ontbijt niet lekker. Na uitleg bij receptie mochten we gewoon eigen gekochte pakjes drinken voor haar mee nemen. Via aan korte boulevard naar water taxi binnen 3 minuten in Bodrum haven.Het enige wat ons stoorde waren rokende mensen bij ontbijt en diner, maar dat is in Turkije normaal. In onze periode veel keurig Turkse gasten, een enkele Nederlander, Skandinavier. Rustig publiek. S Avonds vaak wat rustige Turkse muziek en 1x een Turkse dansgroep dat was echt leuk. Bezoek aan markt Turgutreis aan te raden. Genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Klaas van Dijk19-06-2015

Geweldig hotel!

wij zijn net terug van een vakantie van 6 dagen. Geweldig! Eten was goed, veel keuze, genoeg voor iedereen. De kamer (geen zeezicht) was prima, airco, tv, prachtige douche kortom prima! Ligging van het hotel vonden wij perfect, geen harde muziek in de omgeving! Met het bootje naar Bodrum (2 euro p.p.). Tussen de middag hebben we vaak lekker in het "strandtentje" gezeten (hapje en drankje). Vriendelijk personeel. Zeewater heerlijk (kraak helder) Ligbedjes zijn van het hotel, dus kon je zo aanschuiven, ook zelfs daar bediening! Zwembad ook geweldig, genoeg bedjes. Faciliteiten van het hotel zoals fitness helemaal goed! Wij hebben een heerlijke week gehad in dit hotel

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 5Mar16-06-2015

Helaas, geen 2e keer!

Personeel spreekt geen Engels en is onaardig. Service is slecht hier!!! Klant is Absoluut geen koning. Verder kamers en terrein netjes. Ligging mooi. Maar geen aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 4Vin15-06-2015

Voor mij nooit meer

Het terrein is mooi en netjes. Slechte wifi. Medewerkers spreken geen engels.. informatieve vragen over waar de dolmus is is al te moeilijk. Erg onaardige mensen. Wij hoorden meerdere mensen praten op het terras hoe slecht de service is een hoe onvriendelijk ze zijn. Zeker geen 5 sterren waard. Als lunch (betaald) kreeg ik ongaar eten. Omdat ik het gerecht eerder ook had besteld wist ik dat het niet klopte. Ik bracht het terug en de reactie was erg bot. Als je van vriendelijkheid houdt dan moet je hier niet naartoe gaan. Geen aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 7S. Kuiper10-06-2015

Midden in de verbouwing

Ondanks verbouwing weinig geluidsoverlast gehad. De prachtige fitnessruimte had nog geen airco en de hammam zou op onze vertrek dag open gaan. Touroperator hostess deed er nogal laconiek over maar wij vonden het wel heel jammer. Personeel spreekt slecht Engels. Weinig informatie, je moet alles vragen van waar is het restaurant tot waar kan ik mijn strandhanddoek ophalen. Zeer kwalijk: onze wake-up call om 02.00 uur voor vertrek is niet eens uitgevoerd! Ontbijt is prima. Avondeten heeft veel keuze in koude gerechten en desserts. Warme gerechten waren of simpel (witte bonen in tomatensaus) of heel apart zoals eend. Vreemd dat je zelf niets mag kopen en meenemen naar de kamer zoals drinken of zakje chips. Zelfs de kersen van de markt zijn oogluikend toegestaan ondanks dat dit half pension is! In naaste omgeving is niets te doen. Je kan met bootje naar Bodrum varen van 8.30 tot 21.30 uur. Bij het strandtentje kun je lekker koel zitten en prima eten. Conclusie: Bodrum: ja. Hotel Azkan: nee

Gereisd met partner in mei 2015

• 4R. Daniels29-05-2015

Faciliteiten niet beschikbaar !

Het hotel is/ wordt verbouwd. Het wordt allemaal heel mooi, maar tijdens ons verblijf waren geen van de sport/spel faciliteiten klaar. Dus geen tennis, fitness, wellness etcetera. Daarmee niet leuk voor kinderen of anderen die van activiteiten houden. Vervelend is dat je geen water/eten van buiten het hotel mee naar binnen mag nemen. Daar wordt zelfs je tas op gecontroleerd.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9w.spans09-10-2014

Kun je lang verblijven

Heerlijk hotel waar je lang kunt verblijven omdat je door alles niets van thuis begint te missen. Schoon, netjes, mooi, uitzicht, goed eten, rustig, ruim. Elke dag schone bad lakens voor kamer en strand, geen zuipende gasten. Fantastisch weer in oktober, s'avonds koel dus lekker slapen met raam open. Heerlijke verse keuken, weinig lawaai. Ga daar zeker nog een X heen gezien prijs kwaliteit. Hotel probeert boven dingen uit te stijgen, lukt ze aardig. 4 avonden live muziek by the Pool with candlelight gehad, Turkse Jazz, helemaal geweldig. Uitzicht is subliem.

Gereisd met partner in september 2014

Hotel Azka info