Hotel Atrium

• Onvoldoende: 1 - 5

Fijn hotel

Nicole Veerle
16-10-2013

Wij zijn een klein weekje naar dit hotel gegaan buiten het hoogseizoen. Het personeel was super vriendelijk. De kamers klein, maar schoon en de badkamer was netjes. Elke dag schone handdoeken en bedden opgemaakt. Prima locatie; paar minuten lopen naar het strand, maar wel in een redelijk rustige straat. Het eten kan beter, maar voor een paar avonden in de week is het prima. Voor een paar euro heb je om de hoek goede doner of voor wat meer geld kan je lekker eten in de stad of aan het strand. Ook de variatie aan hotelgasten was leuk, Frans, Turks, Duits, Belgisch, Pools, van alles wat.

Prima hotel voor een weekje ontspanning!

Ibrahim bedankt!

Rustig, eenvoudig hotel

Aniek
15-9-2013

Eerste indruk van het hotel was rustig en klein. En dit klopte ook. Het hotel is ideaal voor stelletjes (zowel jong als oud) op zoek naar een rustige vakantie, absoluut niet geschikt voor jongeren op een 'zuip' vakantie en minder geschikt voor gezinnen met jongere kinderen (vanwege geen animatie).

Binnen 5 minuten lig je aan het strand en op een kleine 10 minuten loopafstand ben je in het winkelcentrum; perfecte ligging.

Voor wat betreft het eten moet je geen culinair hoogstandje verwachten. Het avondeten is gevarieerd, ontbijt echter niet. Halverwege de vakantie hebben wij een pot Nutella gescoord om wat af te kunnen wisselen. Voor twee personen die niet alles lusten, hebben wij toch prima kunnen eten.

De kamers zijn simpel, ons matras was vrij hard. Het gemis van een balkon bij onze kamer was groot.

Eten is wat minder dan verwacht, zelfs water krijg je niet bij je maaltijden. Het buffet bevat weinig variatie: slechts 1soort vlees / vis alles daaromtrent blijft elke dag hetzelfde.

De lakens zijn niet toepasselijk in dit warm klimaat, ze zijn wat aan de dikke kant.

Wel perfecte ligging, op nog geen 5min wandelen van het strand/centrum.

voorlopig nietmeer

johanvanbeurden
2-10-2011

Mijn waardering is goed.De ligging is matig je moest een kwartier lopen voor je bij het strand was.

De prijs en kwaliteit is goed te noemen.

Het eten is eenvoudig de obers waren vriendelijk maar de sfeer was overdag goed maar in de avond niks te doen.

Het hotel is kindvriendelijk.

Groetjes Johan van Beurden

Prijs/kwaliteit - OK

Duelen-Stassen
12-9-2011

Gezellig hotel,in 't centrum.

Variatie in eten/buffetvorm. Géén drukte.

Personeel vriendelijk.

Receptiepersoneel moet wel méértalig zijn.

Zij spreken alleen Turks.

Mooie vakantie gehad !

voor deze prijs prima

Ik
7-8-2011

Het is een fijn hotel, met vriendelijk personeel. Ontbijt is heel eenvoudig, en niet helemaal naar onze smaak. Avond eten is veel koude salades etc. moet je van houden. Wel genoeg afwisseling. Goede ligging.

niet zo geschikt voor groepen

casper
23-7-2011

Ik was met een begeleide reis in het hotel. Ik vond het zwembad klei. de tuin wel leuk. Het eten was goed. Jammer dat de kamers geen balkon hebben. De ligging in het centrum vond ik druk en vrij ver van het strand.

Prima ligging, maar bar slecht eten

W.Veldhuizen
14-6-2011

Het ontbijt is wel goed, maar de diners zijn zo slecht dat u wel een paar keer buiten het hotel zult (moeten) gaan eten.

Fantastische ervaring in een mooie omgeving

H.G. Boll
17-2-2011

Geweldig hotel met vriendelijk personeel! Het eten is gevarieerd veelzijdig en smaakvol Het is er schoon en het onderhoud is goed.

Melrose place

Barbara
29-10-2010

Een heel aangnaam en rustig hotel ook heel familaal en het doet me denken aan Melrose place.

Moest dit hotel aan het strand liggen gaf ik het een dikke tien!!

Ben er al regelmatig geweest.....

Prijs kwaliteit is dik in orde zeker aan te raden!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Atrium voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium in Bodrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atrium scoort een 7.64 uit 10 op basis van 55 reviews.