Géén boekingskosten

TurkijeEgeïsche ZeeBodrum

7.5GoedScore uit 47 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

55 Reviews over Atrium

• 10Nihat öz21-12-2017

Mükemmel bir konumu vardı

Kahvaltısı ve konumu güzeldi.Odaları ferah ve şık.bodrum Merkezin içinde olması çok güzel bir özellik

• 8Nicole Veerle16-10-2013

Fijn hotel

Wij zijn een klein weekje naar dit hotel gegaan buiten het hoogseizoen. Het personeel was super vriendelijk. De kamers klein, maar schoon en de badkamer was netjes. Elke dag schone handdoeken en bedden opgemaakt. Prima locatie; paar minuten lopen naar het strand, maar wel in een redelijk rustige straat. Het eten kan beter, maar voor een paar avonden in de week is het prima. Voor een paar euro heb je om de hoek goede doner of voor wat meer geld kan je lekker eten in de stad of aan het strand. Ook de variatie aan hotelgasten was leuk, Frans, Turks, Duits, Belgisch, Pools, van alles wat. Prima hotel voor een weekje ontspanning! Ibrahim bedankt!

• 8Aniek15-09-2013

Rustig, eenvoudig hotel

Eerste indruk van het hotel was rustig en klein. En dit klopte ook. Het hotel is ideaal voor stelletjes (zowel jong als oud) op zoek naar een rustige vakantie, absoluut niet geschikt voor jongeren op een 'zuip' vakantie en minder geschikt voor gezinnen met jongere kinderen (vanwege geen animatie). Binnen 5 minuten lig je aan het strand en op een kleine 10 minuten loopafstand ben je in het winkelcentrum; perfecte ligging. Voor wat betreft het eten moet je geen culinair hoogstandje verwachten. Het avondeten is gevarieerd, ontbijt echter niet. Halverwege de vakantie hebben wij een pot Nutella gescoord om wat af te kunnen wisselen. Voor twee personen die niet alles lusten, hebben wij toch prima kunnen eten. De kamers zijn simpel, ons matras was vrij hard. Het gemis van een balkon bij onze kamer was groot.

• 6Robin09-09-2013

Familiehotel waar verbetering mogelijk is

Eten is wat minder dan verwacht, zelfs water krijg je niet bij je maaltijden. Het buffet bevat weinig variatie: slechts 1soort vlees / vis alles daaromtrent blijft elke dag hetzelfde. De lakens zijn niet toepasselijk in dit warm klimaat, ze zijn wat aan de dikke kant. Wel perfecte ligging, op nog geen 5min wandelen van het strand/centrum.

• 8johanvanbeurden02-10-2011

voorlopig nietmeer

Mijn waardering is goed.De ligging is matig je moest een kwartier lopen voor je bij het strand was. De prijs en kwaliteit is goed te noemen. Het eten is eenvoudig de obers waren vriendelijk maar de sfeer was overdag goed maar in de avond niks te doen. Het hotel is kindvriendelijk. Groetjes Johan van Beurden

• 0Cardella21-09-2011

J'y retourne l'année prochaine! (2)

Je continue ici mon commentaire :) Donc tout est aux alentours facilité garantie! Sur le chemins pour la page (galet) vous avez un cybercafé (internet), une sorte de mini super marcher où vous pouvez acheter des cartes pour téléphone a l'étranger vu que cela coûte extrêmement cher! La plupart des boites de nuit se trouve le long de la plage donc le soir ambiance garantie! Les magasins sont ouvert jusque 5h du matin et oui les filles la folie! Non loin de l’hôtel vous avez des bus qui vous emmène à Gumbet (plage avec du sable) en 15 min! Question-qualité prix cela reste correcte vu les prix il ne faut pas s'attendre à du 5 étoiles!! Pour nous cela aura été une expérience humaine aussi car le personnel malgré qu'il ne soit que masculin était à nos soins, toujours disponible et serviable! Les femmes de chambres turques sont des personnes extrêmement gentille! Quand on part on à l'impression de quitté une petite famille ! Je recommande cet hôtel aux jeune (couple ou ami) ! On y retournera

• 10Cardella21-09-2011

J'y retourne l'année prochaine!

Je m'y suis rendu fin août avec une amie et on à beaucoup aimé! On appréhendait un peu vu les critiques qu'on avait pu voir ou entendre avant notre départ. L'hôtel question propreté est nikel, les draps sont changés tout les jours (et sentent très bon), la chambre est également nettoyer tout les jours. La piscine (très agréable et n'a quasi pas de chlore voir pas du tout) est nettoyée tout les soirs et les transats également! Question buffet (8h-10 & 20h-22h), le petit déjeuner est basique: fruit, kellogs, pain, salade .. Personnellement on mangeait du bon pain frais avec de la confiture et du café ce qui suffisait. Le repas du soir est varié avec différentes salades, une bonne soupe, parfois ils font du poisson, du poulet, du boeuf, on a le choix entre du riz, des frites, des patatoes bref très varié et le dessert extremement bon! Question emplacement il est idéal on a pu faire du shopping et aller a la plage sans se fatiguer! Tout est aux alentours resto, plage, magasins ..

• 7Duelen-Stassen12-09-2011

Prijs/kwaliteit - OK

Gezellig hotel,in 't centrum. Variatie in eten/buffetvorm. Géén drukte. Personeel vriendelijk. Receptiepersoneel moet wel méértalig zijn. Zij spreken alleen Turks. Mooie vakantie gehad !

• 8Matthieu08-09-2011

Bon rapport qualité/prix et bonne situation

L'hôtel est une petite structure avec en son centre une piscine (propre et transats) et une cour aménagée en jardin entouré des chambres. La piscine est ouverte de 9h à 20h. Il est idéale pour sa proximité avec le centre de Bodrum (port, commerces, château, plage (galets), dolmus (terminus de bus)). Le personnel est correcte mais pas toujours des plus chaleureux. Les repas (buffet) se composent d'une nourriture riche, variée et à volonté. Attention boissons non comprise (sauf au déjeuner). La chambre (111) est correcte pour le prix, même s'il faut reconnaitre qu'elle aurait besoin d'être rafraichie et que la climatisation est un peu bruyante. Elle se compose de 2 lits simples pouvant être accolés, d'une Tv sat, d'une climatisation, d'un sèche-cheveux, et d'une douche. Les essuis de bains sont changés tous les jours et les lits sont également faits. Bref, c'est un hôtel qui s'adresse aux personnes avec un petit budget et qui aiment la tranquillité et le charme d'un petit hôtel.

• 7Ik07-08-2011

voor deze prijs prima

Het is een fijn hotel, met vriendelijk personeel. Ontbijt is heel eenvoudig, en niet helemaal naar onze smaak. Avond eten is veel koude salades etc. moet je van houden. Wel genoeg afwisseling. Goede ligging.

Hotel Atrium info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)