Sorteren

vakanties Bodrum

Reviews over Bodrum

Heerlijk relaxt weekje in het najaar!

Vincent
    15-11-2018

Prettig hotel! Heerlijk zonnetje in het najaar gepakt. Gelegen op loopafstand van het centrum. Kamers, eten, service is goed. Hotel kan een opknapbeurt gebruiken, maar hier hebben we geen last van gehad. Prima voor een week! Prijs kwaliteit in ons geval/periode; zeer goed!

Perfect ; pareltje in Bodrum

Hans from Belgium
    11-11-2018

Perfect verblijf.

Komen hier dan ook al de 6 de maal !

Goed hotel

vanwijngaarden
    2-11-2018

de 1de keer in Bodrum, prijs-kwaliteit is goed . zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het buffet ontbijt-middag-avond is er een zeer ruime keuze. het eten is goed maar niet altijd even warm . alles zeer netjes. de kamers worden elke dag schoon gemaakt (wel verouderd). Hotel heeft verschillende Bars - pool en beach.

Het hotel heeft veel trappen en lange gangen.

De muziek 's avonds erg hard dit is zeer vervelend,met mekaar praten lukt bijna niet. Elke avond draaiden ze de zelfde nummers.

Super

Nadia Reenaers
    30-10-2018

Gezellig charme hotel met een vriendelijke ontvangst. Het personeel zijn vriendelijk en helpen je met alles wat nodig is. Het eten is mooi en verzorgd klaar gezet, lekker warm en heel lekker . Meer dan genoeg keuze. De kamers zijn perfect proper en de zwembaden en alles er rond word constant onderhouden. Dicht bij de winkels. Een echte aanrader .

Voor herhaling vatbaar !

Hennie van Diermen
    30-10-2018

Schitterend hotel ! In het Centrum gelegen !

Super goed eten en vriendelijk personeel !

Bodrum scoort een 8,3 uit 10, op basis van 1310 reviews