We hebben een aantal aanbieders voor Ortahisar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ortahisar voor je op een rij gezet:

Reviews over Ortahisar

Een dorpje in het hart van Cappadocie

Maurits
    20-11-2012

Ortahisar is een dorpje in het hart van Cappadocie. Zeer toeristisch is dit gebied, dus er staan enkele forse hotels in dit dorp. Toch is de gemoedelijke sfeer aanwezig en is het prettig wandelen door de "winkelstraat". 's-Morgens hoor je de hete luchtballonnen over je hotel zoeven en verder is het een gemakkelijke uitvalsbasis voor een bezoek te voet, per mountain-bike of per auto/bus aan dit onbeschrijflijk wonderlijke landschap.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Mooie omgeving

Rinus
    15-11-2011

In deze omgeving veel rotswoningen, nabij Ortahisar voert een doodlopende weg door een fraai landschap naar een natuurpark bij Uzilaikar, vanaf de rand van een rotsplateau ziet men dan neer op een keteldal met puntrotsen en wijngaarden, men heeft hier uitzicht op soms fraai gekleurde berghellingen en geplooiede rotswanden.

Gereisd Met partner in juli 1997
Ortahisar scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews