We hebben een aantal aanbieders voor Ortahisar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ortahisar voor je op een rij gezet:

Reviews over Ortahisar

Nieuwe kamers zijn heel goed

Maurits ,
    19-11-2012

Bij dit hotel is een nieuwe vleugel gerealiseerd met hele mooie kamers in Capadocie-stijl. Het liet aan niets te wensen over. De lobby is wat somber en de eetzaal is een massale gebeurtenis, waar de mensen over elkaar heen buitelen. Dat beter. Overigens, dit hotel is een hele mooie uitvalsbasis voor toeren en wandelen en vliegen door en over Cappadocie. Wij zijn alles overziend heel tevreden over ons verblijf hier. En, oja, vanuit het hotel loop je zo het dorpje in voor een wandeling langs wat winkeltjes en naar de pin-automaat.

Gereisd met vrienden in januari 2012

heel mooie plek

lithi,
    5-8-2012

Pension Nazim`s place is een goede plek om te zijn.

heel rustig in een schitterende omgeving.

de familie is zeer gastvrij en het eten is ook zeer aan te bevelen goed ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2012

geen 4 sterren waard

grietje,
    21-6-2012

het is een mooi hotel en een schitterende omgeving.

het eten is prima en de service is ook goed, maar de kamers, dat hebben ze niet goed begrepen! die zijn klein en donker. lijken op grotwoningen. ons raam was op kinhoogte, we moesten op een stoel om het open te doen. en het was ook heel erg gehorig. we waren hier 3 dagen op een rondreis door turkije, maar ik zou hier niet graag langer zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2012

let op wat voor een kamer

herma,
    8-6-2009

Leuk hotel met mooi uitzicht bij het zwembad.bezocht tijdens rondreis hadden hele benauwde en kleine kamer maar hotel beschikt ook over betere kamers.

Gereisd met partner in juni 2009

sfeervol hotel,beter verdienende gasten vonden de stap uit

paul tipper,
    22-10-2007

sfeervol hotel,beter verdienende gasten vonden de natuurlijke stap uit de badkamer te veeli.v.m met in de rotsen uitgehouwen kamers,gezellig ,prachtige uitzicht bij zonsopgang.

Gereisd met vrienden in oktober 2007
Ortahisar scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews