Camping Frymburk

Weer vandaag-3°-6°
Camping Frymburk
8,7

Omschrijving
Ontvangen worden in het Nederlands door de Nederlandse eigenaren van Camping Frymburk in Tsjechië. Hier vind je een plek aan het water, privésanitair, heerlijk eten in het restaurant en kun je zwemmen in het aangrenzende Lipnomeer met speeltoestellen. Leuk om te bezoeken is het stadje Český Krumlov en de duivelsmuur. Of ga raften.

119 reviews over Camping Frymburk in het Nederlands

Top camping

Alwin,
4-9-2018

Zeer leuke camping heb er met veel plezier gestaan. Leuke animatie genoeg te doen in de omgeving voor jong en oud. Zeer vriendelijk personeel.

Mooie camping aan prachtig meer

Haiko,
26-8-2018

Zeer mooi camping direct aan het meer. Helaas waren er alleen nog achter op de camping plaatsen vrij. Daar sta je vlak naast de drukke weg en kijk je tegen mobile homes aan. Plaatsen aan het water wel heel mooi. Aan het water voor ons genoeg plek om lekker op het gras te liggen aan het meer. Fijne watertemperatuur.

Vriendelijke Nederlandse eigenaar en vriendelijk ontvangst bij aankomst. Alles netjes op orde op deze camping, zoals het hoort.

Sanitairgebouw is gedateerd maar erg schoon. Speeltoestellen in het water (ook voor volwassenen nog leuk). Broodjesservice was prima. Veel te doen in omgeving en in Frymburk goeie restaurantjes (Leyla en Markus). Voor de geoefende fietser is een rondje rond het meer een aanrader of met pontje het meer oversteken en dan de grens over naar Oostenrijk. Het nabij gelegen Park Frymburk is voor kinderen een aanrader! Grote supermarkt wat ver weg, in Cesky Krumlov. Half uur als het niet te druk is daar.

Fijne camping.

Gerda Sieben,
26-8-2018

Top verblijf gehad op deze camping Frymburk. Prachtige omgeving prachtige camping. De toiletgebouwen zijn schoon. Sommige gebouwen zijn wat verouderd maar je kunt altijd ervoor kiezen naar het prachtige nieuwe toiletgebouw te lopen. De eigenaar van de camping is een man van weinig woorden. Wij stonden aan het water, dat zijn wel de mooiste plaatsen en heb je het minste last van de toch wel drukke weg langs de camping. Het enige nadeel vonden wij dat er gevist mag worden op de camping. Het vissen op zich vinden wij geen probleem wel de verklikkers die voortdurend irritant piepen gevolgd door het vangen van de vis en het doodknuppelen ervan. Heel vervelend om daar de hele dag getuige van te moeten zijn als je zelf geen visser bent.

Paul uit Apeldoorn,
24-8-2018

Een prima bevallen camping, Netjes en vriendelijke eigenaars .. mooie omgeving dit was de eerste maal in Tsjechie , komen in 2019 zeker terug, we hadden prive sanitair

fantastisch

Angela,
19-8-2018

Fijne camping niet megagroot; vriendelijke receptie, Nederlands sprekend.

Douchen met muntjes, afwaswater niet heel warm maar ging redelijk. 1 sanitairgebouw onlangs vernieuwd (nu de andere nog). Wij hadden fantastische plek aan het water, prachtige zonsondergangen, uitstekend restaurant met heerlijk eten en goede prijzen (€8,- tot € 10,- voor hoofdmenu), ook in dorpje Frymburk, en lekker warm meer om in te zwemmen. Leuke uitstapjes in de buurt te maken, zoals boomkroonpad, raften (helaas was rivier wel erg rustig), rodelbaan, stadje Cesky Krumlov, duivelsmuur, waterkrachtcentrale. Camping ligt wel aan drukke weg, maar hebben daar niet echt last van gehad. Kortom erg genoten hier.

Super

SL,
14-8-2018

Wij zijn hier nu voor de tweede keer. Kinderen en wij vinden het een heerlijke camping. Mooi gelegen aan het Lipnomeer. Veel te doen in de omgeving. Zelfs voor de tweede keer nog andere uitstapjes gedaan dan de eerste keer. Vriendelijk personeel en goed eten in het restaurant. Mooie supermarkten in de buurt. Wij gaan zeker nog weer voor de derde keer. Uitspraak van de kinderen, kan dit niet onze vaste camping worden.

Mooie camping met fantastisch uitzicht op/aan het

Fam Veerman,
12-8-2018

Leuke animatie, maar alleen voor de kleinsten. Attributen in het water zijn zeker een pluspunt. Omgeving geeft genoeg afleiding. Ruime keuze om je ook buiten de camping te vermaken. Was vooraf sceptisch over de open plekken als standplaats, maar ben radicaal omgedraaid qua mening. Totaal geen hinder! Ondanks de oudere jeugd dichtbij kwam de camping relatief erg rustig over gedurende de hele dag. Verder een mooie camping die op ons lijstje staat voor de toekomst!

Doest,
6-8-2018

Een hele mooie camping met ee zeer vriendelijke eigenaar. We hebben ge toen van de plek bijna aan het lipnomeer. We zijn o.a. naar het mooie stadje ceske krumlov geweest. We bevelen deze camping aan iedereen die naar het lipnomeer gaat

Monique,
3-8-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Camping Frymburk. Beide kinderen(11 & 15) hebben genoten . Sanitair zag er perfect uit, genoeg ruimte bij je sta plaats en veel animatie vertier voor de kinderen. Heerlijk zwemmen in het Lipnomeer en gebruik maken van de zwemtoestellen op het meer.

Mooie camping met erg veel Nederlanders

Anoniem,
1-8-2018

+ mooie ruime plekken

+ Nederlandse eigenaren (makkelijk communiceren)

+ bootverhuur op de camping

+ lekker eten in het restaurant

+ Nederlandse animatie

+ broodjes service (avond ervoor bestellen)

+ dicht bij het dorp (winkeltjes en terrasjes)

- heel veel Nederlanders (voor ons te veel!)

- dicht aan de weg, nachts slecht geslapen

- Nederlandse prijzen

- avond laat nog veel lawaai door de jeugd

- weinig animatie voor tieners (wel worden er hele leuke dingen voor de kleintjes gedaan)

- vele gasten komen al jaren op deze camping niet echt een camping gevoel

Wellicht voor veel mensen een leuke camping maar niet voor ons!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Frymburk in Frymburk / Frymburk u Lipna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Frymburk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.