Camping Frymburk

109 reviews over Camping Frymburk in het Nederlands

super

fam rutten
3-2-2018

een geweldige locatie met vele mogelijkheden rondom de camping.

2 jaar op rij geweest en gaan hier zeker nog een keer vaker terug,

Heerlijke vakantie

Marisa
26-9-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Frymburk.

De camping ligt mooi aan het water (terrassen camping).

Wel is het opgedeeld in 2 stukken, 1 stuk ligt open aan het water en het andere stuk is veel meer beschut met bomen.

Camping winkeltje met snackbar en restaurant. Was prima.

Werknemers allemaal erg vriendelijke en behulpzaam.

Wij zaten op het stuk met veel beschutting. Het sanitairgebouw was daar vrij nieuw dus prima. Op het andere deel was het erg verouderd!

Wel een paar keer gehad dat 's avonds tijdens het douchen de lichten uit gingen omdat ik niet meer in het bewegingsgebied stond van de sensor. Heel vervelend.

Ook hebben wij vaak gehad dat het warme water op was, super irritant als je steeds met je bak met vaat heen en weer loopt... Dit moet echt beter!

Animatie team was leuk voor onze dochter (6 jaar) Onze zoon was net ff te jong (3 jaar).

De weg waar de camping aan ligt is even vervelend maar na 1 dag hoor je de auto's niet meer. Is niet zo'n drukke weg!

perfecte camping vooral het bos gedeelte

henny
7-9-2017

Heerlijke camping. We stonden in het bosgedeelte. Prachtig uitzicht over het meer. Wel was het daar kouder dan het beneden gedeelte. (eigen schuld niet goed op de hoogte gelet). 1 avond vreselijke storm. Goed gevoel dat men van de camping rond reed om te kijken of het goed ging. De kleinkinderen hebben zich prima vermaakt. Aardige eigenaren en personeel. 1 minpunt. We keken uit naar de opblaas attributen in het water. Dat bleek vrij ver van onze plek af te liggen en bovendien niet voor jonge kinderen de bedoeling. Zou fijn zijn als we dat laatste van te voren geweten hadden. Verder niets dan lof.

Ook restaurant is prima en het ijs is overheerlijk. Tel daarbij op de Tsjechische prijzen en je hebt een topvakantie. Op de camping en in de nabijheid. Er is zat te doen. De weg erheen is wel een dingetje. Behoorlijke heuvels.

Topper

Eddy
16-8-2017

Prachtige camping aan het Lipno meer.

Vriendelijk onthaal, mooie plaatsen.....

1 minpuntje : er loopt een drukke weg langs de camping.

Fantastische camping

Renate Bosman
13-8-2017

Deze camping kunnen we alleen maar aanraden!!! Super leuke animatie voor de kids, kampvuur in de avond met andere gasten, een team dat er alles aan doet om er een leuke vakantie van te maken. Sanitair is prima, restaurant ook al is het in het dorp en het nabijgelegen hotel ook heel goed eten!

In de omgeving is zoveel te doen met als toppers: het boomkroonpad in Lipno met zijn rodelbaan, cesky Krumlov als stad en het kanovaren er doorheen op de Vlatva en het droomkasteel van habliva nad Valtva.

Er is genoeg te beleven om je drie jaar achter elkaar te vermaken. We komen ooit in de toekomst nog wel eens aan.

super camping mooie ligging aan het lipno meer

harry engels
        11-8-2017

dat het om 23:00 stil moest zijn ,de eigennaren waren erg vriendelijke mensen die heel erg hun best deden om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, en dat is de van oorsprong groningse eigenaar naar onze mening goed gelukt we komen volgend jaar zeker terug.

Leuke camping voor jongeren

Stephanie
        8-8-2017

Prima camping voor jong en oud. Wij waren met 2 meiden van 16 en voor hun was het geweldig. Veel Nederlandse jongeren, stadje met cafés op loopafstand, kampvuur in de buurt. Wij zaten in een Mobil home en deze was prima. Schoon, modern en met een ruim eigen terras er voor. Verbeterpunt zou voor ons zijn dat het café op de camping wat langer open zou zijn. Zij sluiten om 22 uur en dat vonden wij vrij vroeg.

Prachtige zonsondergangen aan het Lipnomeer.

Fam Teunissen
        22-7-2017

Nederlandse eigenaar maar tijdens onze verblijfperiode waren er ook veel Denen, Duitsers, Oostenrijkers en ook Tsjechen. Van alles wat dus. Voor ons prima. We hadden een stacaravan, kleine opmerkingen over de stacaravan werden direct opgepakt door de eigenaar. Animatie vooral voor de kleine kinderen maar onze kinderen (12, 14 en 16) hebben zich prima vermaakt met de tafeltennis tafel en natuurlijk het meer met de attributen er in. Het water in het meer is lekker warm en de bodem loopt langzaam af. Wel liggen er steentjes op de bodem? Uit eten is goedkoop maar verwacht ook geen culinaire hoogstandjes voor 40 euro voor het hele gezin. Cesny Krumlov moet je gezien hebben al vond ik het wel heel erg toeristisch en een beetje nep. Boomtoppenparcours is prachtig aangelegd en moet je zeker gedaan hebben. Helaas ging de dagtrip naar Praag niet door vanwege te weinig deelname. Als laatste wil ik melden waarom we de camping echt een bezoek waard vonden. Het fantastische uitzicht bij zonsondergang. Een mooie oranje gloed die over het water viel. Negatief punt waar al meer over geschreven is is het feit dat de camping aan een drukke doorgaande weg ligt. Na een dag hoorden wij de auto's echter niet of nauwelijks meer.

Mooie camping, vriendelijk personeel

Jantina
        4-7-2017

Hartelijk ontvangst bij de receptie, mooie camping,kinderen kunnen zich prima vermaken in het water, veel speelatributen. In het restaurant kun je lekker eten. iedere morgen lekkere broodjes.

Schoon sanitair, wordt 2 x per dag schoongemaakt. Behoeft op termijn toch wel wat modernisering maar voldoet nog wel.

fijne vakantie, hartelijke ontvangst

fam bosschers
        30-5-2017

belangstellende leiding en persoonlijk contact, verzorgde camping met een fantastische ligging en erg rustig in het voorseizoen. goede fiets en wandel mogelijkheden. we hebben veel dagtochten gemaakt waarvan Cesky Krumlov de kroon spande. we gaan deze camping zeker promoten bij fam. vrienden en kennissen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Frymburk in Frymburk / Frymburk u Lipna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Frymburk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Frymburk scoort een 8.47 uit 10 op basis van 118 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: