Camping Frymburksterstersterster

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Ontvangen worden in het Nederlands door de Nederlandse eigenaren van Camping Frymburk in Tsjechië. Hier vind je een plek aan het water, privésanitair, heerlijk eten in het restaurant en kun je zwemmen in het aangrenzende Lipnomeer met speeltoestellen. Leuk om te bezoeken is het stadje Český Krumlov en de duivelsmuur. Of ga raften.

Contact

131 reviews over Camping Frymburk

• 2019
    8Fam van Osch13-11-2019

Afgelopen zomer voor de 1e keer op de camping. Leuke camping, goed animatieteam, goed eten in het restaurant, wc en douches prima worden voldoende schoongemaakt. De kinderen hebben het erg leuk gehad. In de omgeving veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Marianne01-08-2019

Aanrader!

Prachtige terrassen camping aan lipnomeer, 800 meter van gezellig dorpje Frymburk. Eigenaren zijn gastvrij, denken graag mee. Heerlijk zwemwater, veel mogelijkheden tot wandelen en fietsen. Langs lipnomeer licht glooiend, daarbuiten heuvelachtig. Leuk om met de pontjes te gaan. Veel mogelijkheden voor kinderen tot 14 jaar. Wisselende waterdruk onder de douche. Er wordt vaak gepoetst in de toiletgebouwen. Mooie natuur, ongerepte bossen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Rick23-07-2019

Heerlijk

We komen hier al jaren, altijd prettig verblijf hier aan het meer, zowel in de accomodatie als met de caravan. Alleen jammer dat honden nog steeds toegelaten worden, regelmatig geblaf en baasjes die de hond gewoon voor je plekje laten plassen vind ik ronduit asociaal. Maak de camping gewoon hondvrij. Op de camping zelf, restaurants en omgeving niks op aan te merken..

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Bas Klijberg29-06-2019

Fantastich

Zeer mooie camping. Stonden op een plek onder de bomen. Prachtig uitzicht op Frymburk en Lipno meer. Veel te doen in omgeving. Camping heeft schoon sanitair. Nederlands gesproken receptie, broodjes te bestellen en restaurant aanwezig. Honden zijn ook welkom en kunnen samen met baasje lekker zwemmen. Zeer aan te raden.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Alwin04-09-2018

Top camping

Zeer leuke camping heb er met veel plezier gestaan. Leuke animatie genoeg te doen in de omgeving voor jong en oud. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Haiko26-08-2018

Mooie camping aan prachtig meer

Zeer mooi camping direct aan het meer. Helaas waren er alleen nog achter op de camping plaatsen vrij. Daar sta je vlak naast de drukke weg en kijk je tegen mobile homes aan. Plaatsen aan het water wel heel mooi. Aan het water voor ons genoeg plek om lekker op het gras te liggen aan het meer. Fijne watertemperatuur. Vriendelijke Nederlandse eigenaar en vriendelijk ontvangst bij aankomst. Alles netjes op orde op deze camping, zoals het hoort. Sanitairgebouw is gedateerd maar erg schoon. Speeltoestellen in het water (ook voor volwassenen nog leuk). Broodjesservice was prima. Veel te doen in omgeving en in Frymburk goeie restaurantjes (Leyla en Markus). Voor de geoefende fietser is een rondje rond het meer een aanrader of met pontje het meer oversteken en dan de grens over naar Oostenrijk. Het nabij gelegen Park Frymburk is voor kinderen een aanrader! Grote supermarkt wat ver weg, in Cesky Krumlov. Half uur als het niet te druk is daar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Gerda Sieben26-08-2018

Fijne camping.

Top verblijf gehad op deze camping Frymburk. Prachtige omgeving prachtige camping. De toiletgebouwen zijn schoon. Sommige gebouwen zijn wat verouderd maar je kunt altijd ervoor kiezen naar het prachtige nieuwe toiletgebouw te lopen. De eigenaar van de camping is een man van weinig woorden. Wij stonden aan het water, dat zijn wel de mooiste plaatsen en heb je het minste last van de toch wel drukke weg langs de camping. Het enige nadeel vonden wij dat er gevist mag worden op de camping. Het vissen op zich vinden wij geen probleem wel de verklikkers die voortdurend irritant piepen gevolgd door het vangen van de vis en het doodknuppelen ervan. Heel vervelend om daar de hele dag getuige van te moeten zijn als je zelf geen visser bent.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Paul uit Apeldoorn24-08-2018

Een prima bevallen camping, Netjes en vriendelijke eigenaars .. mooie omgeving dit was de eerste maal in Tsjechie , komen in 2019 zeker terug, we hadden prive sanitair

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Angela19-08-2018

fantastisch

Fijne camping niet megagroot; vriendelijke receptie, Nederlands sprekend. Douchen met muntjes, afwaswater niet heel warm maar ging redelijk. 1 sanitairgebouw onlangs vernieuwd (nu de andere nog). Wij hadden fantastische plek aan het water, prachtige zonsondergangen, uitstekend restaurant met heerlijk eten en goede prijzen (€8,- tot € 10,- voor hoofdmenu), ook in dorpje Frymburk, en lekker warm meer om in te zwemmen. Leuke uitstapjes in de buurt te maken, zoals boomkroonpad, raften (helaas was rivier wel erg rustig), rodelbaan, stadje Cesky Krumlov, duivelsmuur, waterkrachtcentrale. Camping ligt wel aan drukke weg, maar hebben daar niet echt last van gehad. Kortom erg genoten hier.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9SL14-08-2018

Super

Wij zijn hier nu voor de tweede keer. Kinderen en wij vinden het een heerlijke camping. Mooi gelegen aan het Lipnomeer. Veel te doen in de omgeving. Zelfs voor de tweede keer nog andere uitstapjes gedaan dan de eerste keer. Vriendelijk personeel en goed eten in het restaurant. Mooie supermarkten in de buurt. Wij gaan zeker nog weer voor de derde keer. Uitspraak van de kinderen, kan dit niet onze vaste camping worden.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

20 tips over Camping Frymburk

• Marianne, 03-08-2019

Met het pontje overvaren en naar Saints Thomas gaan. Wij hebben dit gelopen, circa 8 km gestaag stijgend. Andere steilere route omlaag circa 6 km. Boven zijn een mooie ruïne van een fort met uitkijk over de omgeving en diverse horecagelegenheden.

• Eef, 04-03-2014

Een keer met het veerpontje ovrevaren

• delydia, 17-01-2014

Er is zoveel leuks te doen en te beleven in de omgeving.

29 vragen over Camping Frymburk

• Louis Prinse, 18-08-2018

Muggen

Ik heb even een vraag over de aanwezigheid van mijn vrienden ...... de muggen ..... zijn die er veel ???

• ineke , 07-02-2018

zwembad

Is er op de camping of in de buurt een zwembad? En een voetbalveldje? of wordt er gevoetbald op de camping? een zwembad en een voetbalveld is toch wel een vereiste voor onze pubers haha Wie heeft ervaring hiermee op deze camping?

Eline , 11-07-2018

Er is in het dorp een hotel met zwembad. Hiervoor moet je wel betalen. Een echt voetbalveld is er niet, maar voor het water gras genoeg om te kunnen voetballen

• Bianca , 05-02-2018

Beschutte gedeelte

Aan welke kant van de camping is het beschutte gedeelte

Wij hebben nr 62 gereserveerd voor de maand augustus

An , 10-07-2018

nr 62 ligt op de eerste rij, aan het water, helemaal links vd camping, de meer beschutte plaatsen liggen aan de andere kant.

Camping Frymburk info

• Aantal sterrensterstersterster