Camping Frymburk

123 reviews over Camping Frymburk in het Nederlands

Super

SL
14-8-2018

Wij zijn hier nu voor de tweede keer. Kinderen en wij vinden het een heerlijke camping. Mooi gelegen aan het Lipnomeer. Veel te doen in de omgeving. Zelfs voor de tweede keer nog andere uitstapjes gedaan dan de eerste keer. Vriendelijk personeel en goed eten in het restaurant. Mooie supermarkten in de buurt. Wij gaan zeker nog weer voor de derde keer. Uitspraak van de kinderen, kan dit niet onze vaste camping worden.

Mooie camping met fantastisch uitzicht op/aan het

Fam Veerman
12-8-2018

Leuke animatie, maar alleen voor de kleinsten. Attributen in het water zijn zeker een pluspunt. Omgeving geeft genoeg afleiding. Ruime keuze om je ook buiten de camping te vermaken. Was vooraf sceptisch over de open plekken als standplaats, maar ben radicaal omgedraaid qua mening. Totaal geen hinder! Ondanks de oudere jeugd dichtbij kwam de camping relatief erg rustig over gedurende de hele dag. Verder een mooie camping die op ons lijstje staat voor de toekomst!

Doest
6-8-2018

Een hele mooie camping met ee zeer vriendelijke eigenaar. We hebben ge toen van de plek bijna aan het lipnomeer. We zijn o.a. naar het mooie stadje ceske krumlov geweest. We bevelen deze camping aan iedereen die naar het lipnomeer gaat

Monique
3-8-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Camping Frymburk. Beide kinderen(11 & 15) hebben genoten . Sanitair zag er perfect uit, genoeg ruimte bij je sta plaats en veel animatie vertier voor de kinderen. Heerlijk zwemmen in het Lipnomeer en gebruik maken van de zwemtoestellen op het meer.

Mooie camping met erg veel Nederlanders

Anoniem
1-8-2018

+ mooie ruime plekken

+ Nederlandse eigenaren (makkelijk communiceren)

+ bootverhuur op de camping

+ lekker eten in het restaurant

+ Nederlandse animatie

+ broodjes service (avond ervoor bestellen)

+ dicht bij het dorp (winkeltjes en terrasjes)

- heel veel Nederlanders (voor ons te veel!)

- dicht aan de weg, nachts slecht geslapen

- Nederlandse prijzen

- avond laat nog veel lawaai door de jeugd

- weinig animatie voor tieners (wel worden er hele leuke dingen voor de kleintjes gedaan)

- vele gasten komen al jaren op deze camping niet echt een camping gevoel

Wellicht voor veel mensen een leuke camping maar niet voor ons!

super

fam rutten
3-2-2018

een geweldige locatie met vele mogelijkheden rondom de camping.

2 jaar op rij geweest en gaan hier zeker nog een keer vaker terug,

Heerlijke vakantie

Marisa
26-9-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Frymburk.

De camping ligt mooi aan het water (terrassen camping).

Wel is het opgedeeld in 2 stukken, 1 stuk ligt open aan het water en het andere stuk is veel meer beschut met bomen.

Camping winkeltje met snackbar en restaurant. Was prima.

Werknemers allemaal erg vriendelijke en behulpzaam.

Wij zaten op het stuk met veel beschutting. Het sanitairgebouw was daar vrij nieuw dus prima. Op het andere deel was het erg verouderd!

Wel een paar keer gehad dat 's avonds tijdens het douchen de lichten uit gingen omdat ik niet meer in het bewegingsgebied stond van de sensor. Heel vervelend.

Ook hebben wij vaak gehad dat het warme water op was, super irritant als je steeds met je bak met vaat heen en weer loopt... Dit moet echt beter!

Animatie team was leuk voor onze dochter (6 jaar) Onze zoon was net ff te jong (3 jaar).

De weg waar de camping aan ligt is even vervelend maar na 1 dag hoor je de auto's niet meer. Is niet zo'n drukke weg!

perfecte camping vooral het bos gedeelte

henny
7-9-2017

Heerlijke camping. We stonden in het bosgedeelte. Prachtig uitzicht over het meer. Wel was het daar kouder dan het beneden gedeelte. (eigen schuld niet goed op de hoogte gelet). 1 avond vreselijke storm. Goed gevoel dat men van de camping rond reed om te kijken of het goed ging. De kleinkinderen hebben zich prima vermaakt. Aardige eigenaren en personeel. 1 minpunt. We keken uit naar de opblaas attributen in het water. Dat bleek vrij ver van onze plek af te liggen en bovendien niet voor jonge kinderen de bedoeling. Zou fijn zijn als we dat laatste van te voren geweten hadden. Verder niets dan lof.

Ook restaurant is prima en het ijs is overheerlijk. Tel daarbij op de Tsjechische prijzen en je hebt een topvakantie. Op de camping en in de nabijheid. Er is zat te doen. De weg erheen is wel een dingetje. Behoorlijke heuvels.

Topper

Eddy
16-8-2017

Prachtige camping aan het Lipno meer.

Vriendelijk onthaal, mooie plaatsen.....

1 minpuntje : er loopt een drukke weg langs de camping.

Fantastische camping

Renate Bosman
13-8-2017

Deze camping kunnen we alleen maar aanraden!!! Super leuke animatie voor de kids, kampvuur in de avond met andere gasten, een team dat er alles aan doet om er een leuke vakantie van te maken. Sanitair is prima, restaurant ook al is het in het dorp en het nabijgelegen hotel ook heel goed eten!

In de omgeving is zoveel te doen met als toppers: het boomkroonpad in Lipno met zijn rodelbaan, cesky Krumlov als stad en het kanovaren er doorheen op de Vlatva en het droomkasteel van habliva nad Valtva.

Er is genoeg te beleven om je drie jaar achter elkaar te vermaken. We komen ooit in de toekomst nog wel eens aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Frymburk in Frymburk / Frymburk u Lipna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Frymburk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Frymburk scoort een 8.52 uit 10 op basis van 123 reviews.