Camping De Regenboog

Met jonge kinderen

Fantastische mooie campeerplaats

Frieda Schreve
9-9-2018

Zeer mooi uitzicht op een glooiende ruim landschap. We werden erg vriendelijk ontvangen door Ruben. Pricella was erg enthousiast en behulpzaam met vragen over de omgeving.

Wij vonden het alleen jammer door het einde van het seizoen er niet veel mensen stonden.

Verder is het een Camping om zeker een X terug te komen.

Goed georganiseerde camping waarin vrijwel alleen Nederlandse gezinnen staan, dus voor speelvriendjes uitstekend geschikt. Speelvoorzieningen zijn ook prima. Sanitairgebouw is uitstekend, alleen de douche te fris, maar daar wordt nog aan gewerkt. Ook leuk dat er een klein vrijblijvend animatieprogramma is. Het grootste nadeel is het ontbreken van schaduw. Bij heet weer is de camping dus minder geschikt. Camping is ruim van opzet, dus zeker geen benauwd gevoel. Goede uitvalbasis voor wandelingen (bijv. Sachsische Schweiz) en bijv. bezoek aan Dresden.

Gewéldig

Paul de Willigen
9-8-2018

Voor ons was dit de tweede keer dat we naar deze camping zijn geweest. De camping wordt gerund door een enthousiast en jong christelijk echtpaar. De plaatsen zijn zeer ruim en zonder schaduw. De sanitaire voorziening is zeer schoon, er wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. Jammer dat er gebruik wordt gemaakt van douchemuntjes en dat het water niet warm meer is aan het eind van de dag. De eigenaren gaan hier aan werken hebben ze mij verzekerd. Er worden veel activiteiten georganiseerd voor zowel de kids als de tieners en ouders. De regenboog profileert zich als een christelijke camping, hierin zijn ze zeker geslaagd. Neemt niet weg dat mensen die niet christelijk zijn zich hier zeker welkom voelen. Het nabij gelegen meer is leuk om wat in te zwemmen, hoewel meertjes en zwembaden in de buurt wel wat aantrekkelijker zijn. De eigenaren hebben nog veel plannen om de camping op een nog hoger niveau te brengen.

Matige ja nou

Erwin
13-8-2017

Ruime camping. Veel plek maar weinig beschutting. Vies sanitair (poep en viezigheid op toiletvloeren). Douches matig.

Receptie pas om 10 uur s'ochtends open. Wij kamperen al jaren met tent bij diverse SVR campings. We zijn niet veeleisend maar deze camping was voor ons beneden peil. Voor ons niet voor herhaling.

Ruben, Eigenaar, 16-8-2017

Hartelijk dank voor u review!

Maar erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent.

Het sanitair word elke dag 2x schoongemaakt en tussendoor ook nog gecheckt en schoongehouden door mij of door onze vrijwilligers. Jammer dat u dit niet heeft aangegeven bij mij of iemand anders, ik had er heel graag wat aan gedaan op het moment dat het vies was!

Ik hoop dat u verder wel een fijne vakantie heeft gehad.

Grote plaatsen, ruim opgezet. Prachtig uitzicht. Super mooie omgeving, ook vanaf de camping zijn al mooie wandelingen te maken.

Leuk animatieteam, dat genoeg organiseert voor jong en oud. Onze jongste van 5 vond de kidsclub geweldig. Het volleybaltoernooi en de dropping viel bij de oudere kinderen in de smaak.

Veel toiletten en douches, je hoeft eigenlijk nooit te wachten. Water was op spitsmomenten wat minder warm. Douches aan de krappe kant maar werden goed schoongehouden. Aandacht voor detail, opstapkrukjes voor de kleintjes.

Het prijsniveau ligt echt een stuk lager dan in Nederland. Goed te merken met boodschappen doen! Ook uitjes zijn erg voordelig. Voor € 30,- konden we met 7 personen naar de dierentuin!

Eén nadeel; er is nauwelijks schaduw op de camping. Aan te raden om een tarp of iets dergelijks mee te nemen. Er zijn boompjes aangeplant maar die zijn nog niet zo ver dat ze schaduw geven. Meestal waait het wel lekker door.

Het meer was heerlijk om af te koelen maar niet echt schoon.

Al met al hebben we genoten van het verblijf op deze camping!

Ruben, Eigenaar, 16-8-2017

Hartelijk dank voor uw review en goed om te horen dat u zo´n fijne tijd heeft gehad!

Camping in ontwikkeling met Nederlandse eigenaren

Van Amerongen
7-8-2017

Een vrij grote camping, zonder enige schaduw. Het is een nogal glooiend terrein, met niet echt vlakke plekken. Receptie was even zoeken, het campingterrein zelf ook (je moet een stukje doorrijden).

Er is één heel groot sanitair gebouw, met meer dan genoeg toiletten en douches. Vanaf sommige plekken moet je dus ver lopen. Hoewel alles netjes en zeer schoon is, lijkt het door de gebruikte kleuren uit de jaren 80 te stammen.

Deze camping ligt net over de grens in het noorden van Tsjechië. Goed aan te rijden op één dag rijden dus.

Er is een Nederlands (christelijk) animatieteam. Enthousiaste eigenaren. Bij aankomst waren ze wat onzeker, systeem werkte ook niet wat de inschrijving lang deed duren. Maar ze hebben een gunfactor. De camping kan nog wat ontwikkeling gebruiken, het is wat kaal en nog niet heel gemoedelijk. De camping mist nog wat charme.

camping is mooi, ruime plekken en heerlijk rustig

Leonie
11-5-2017

We hebben genoten van de rust en ruimte. Ook de samenkomsten op zondag zijn erg gezellig!

Prachtig gelegen, mooie, ruim opgezette camping

Yvette Dietd
5-5-2017

De camping was in 2016, na 4 jaar gesloten te zijn geweest, weer geopend. Het jonge stel, die nu de eigenaren zijn, is ontzettend gemotiveerd en enthousiast en dat proef je aan de sfeer. Er heerst een gezellige, maar rustige sfeer op de camping. Het sanitairgebouw is nagenoeg nieuw. Het is nu nog vrij basic op de camping, maar dat is juist heerlijk. De 3 kids, toen 8,6 en 3 jaar, hebben het geweldig naar hun zin gehad. En wij daardoor ook. Ik kan het echt aanraden. Zeker ook voor wandelaars en mountainbikers uitermate geschikte omgeving.

Super

Hans en Derrie
5-5-2017

wij hebben twee weken in de blokhut gezeten.

Mooi ruim.

Kunt er goed koken en hoeft niets voor de keuken mee te nemen.

Supermarkt op loopafstand.

Restaurantjes ook op loopafstand.

In de omgeving kun je fantastische wandelingen maken.

Super plek

Yorick
5-5-2017

Het was een mooie rustige camping. De eigenaars zijn jonge enthousiaste mensen. Dit jaar waren ze voor het eerst open en zag er al goed uit als begin... Natuurlijk waren er wel wat opstart verbeteringen maar dat heeft de pret niet gedrukt.

Voordeel van deze camping is dat het in Tsjechië ligt en vanuit hier veel uitstapjes mogelijk zijn naar o.a. Duitsland...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Regenboog in Šluknov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Regenboog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.