Camping De Regenboog

Meer campinginfo

24 reviews over Camping De Regenboog

• 9Kim22-07-2019

Super

Super leuke camping met enorme plaatsen, waar je helemaal tot rust komt. Leuke animatie en een prachtige omgeving.

• 9Henk van Meijl30-06-2019

Topvakantie

Topcamping in wording. Jong, enthousiast eigenaarskoppel. Zeer ruime en zonnige plaatsen. Prima sanitair. Eigenaars staan steeds voor je klaar om tips te geven. Mooie omgeving. Supermarkt en bakker op korte loopafstand.

• 9Leo Nienhuis15-02-2019

Hele fijne camping

We waren er eind augustus 2018, de camping was bijna leeg, maar wij vonden dat heerlijk, die rust. Via de achteruitgang kun je heerlijk wandelen, het dorpje/stadje is op loopafstand. Zelfs in dit naseizoen met maar een paar plekken bezet werden de toiletten en douches goed schoon gehouden. Ruben en Priscilla zijn heel goed bezig met deze camping, we gaan dit jaar zeker weer naar deze camping.

• 2018
    8Frieda Schreve09-09-2018

Fantastische mooie campeerplaats

Zeer mooi uitzicht op een glooiende ruim landschap. We werden erg vriendelijk ontvangen door Ruben. Pricella was erg enthousiast en behulpzaam met vragen over de omgeving. Wij vonden het alleen jammer door het einde van het seizoen er niet veel mensen stonden. Verder is het een Camping om zeker een X terug te komen.

• 8Thomas15-08-2018

Goed geoliede Nederlandse camping, zonder schaduw

Goed georganiseerde camping waarin vrijwel alleen Nederlandse gezinnen staan, dus voor speelvriendjes uitstekend geschikt. Speelvoorzieningen zijn ook prima. Sanitairgebouw is uitstekend, alleen de douche te fris, maar daar wordt nog aan gewerkt. Ook leuk dat er een klein vrijblijvend animatieprogramma is. Het grootste nadeel is het ontbreken van schaduw. Bij heet weer is de camping dus minder geschikt. Camping is ruim van opzet, dus zeker geen benauwd gevoel. Goede uitvalbasis voor wandelingen (bijv. Sachsische Schweiz) en bijv. bezoek aan Dresden.

• 9Paul de Willigen09-08-2018

Gewéldig

Voor ons was dit de tweede keer dat we naar deze camping zijn geweest. De camping wordt gerund door een enthousiast en jong christelijk echtpaar. De plaatsen zijn zeer ruim en zonder schaduw. De sanitaire voorziening is zeer schoon, er wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. Jammer dat er gebruik wordt gemaakt van douchemuntjes en dat het water niet warm meer is aan het eind van de dag. De eigenaren gaan hier aan werken hebben ze mij verzekerd. Er worden veel activiteiten georganiseerd voor zowel de kids als de tieners en ouders. De regenboog profileert zich als een christelijke camping, hierin zijn ze zeker geslaagd. Neemt niet weg dat mensen die niet christelijk zijn zich hier zeker welkom voelen. Het nabij gelegen meer is leuk om wat in te zwemmen, hoewel meertjes en zwembaden in de buurt wel wat aantrekkelijker zijn. De eigenaren hebben nog veel plannen om de camping op een nog hoger niveau te brengen.

• 2017
    6Erwin13-08-2017

Matige ja nou

Ruime camping. Veel plek maar weinig beschutting. Vies sanitair (poep en viezigheid op toiletvloeren). Douches matig. Receptie pas om 10 uur s'ochtends open. Wij kamperen al jaren met tent bij diverse SVR campings. We zijn niet veeleisend maar deze camping was voor ons beneden peil. Voor ons niet voor herhaling.

• 7Staat v/h sanitair

Ruben, Eigenaar, 16-08-2017

Hartelijk dank voor u review! Maar erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Het sanitair word elke dag 2x schoongemaakt en tussendoor ook nog gecheckt en schoongehouden door mij of door onze vrijwilligers. Jammer dat u dit niet heeft aangegeven bij mij of iemand anders, ik had er heel graag wat aan gedaan op het moment dat het vies was! Ik hoop dat u verder wel een fijne vakantie heeft gehad.

• 9A & A10-08-2017

Ruime en gezellige camping met positieve sfeer

Grote plaatsen, ruim opgezet. Prachtig uitzicht. Super mooie omgeving, ook vanaf de camping zijn al mooie wandelingen te maken. Leuk animatieteam, dat genoeg organiseert voor jong en oud. Onze jongste van 5 vond de kidsclub geweldig. Het volleybaltoernooi en de dropping viel bij de oudere kinderen in de smaak. Veel toiletten en douches, je hoeft eigenlijk nooit te wachten. Water was op spitsmomenten wat minder warm. Douches aan de krappe kant maar werden goed schoongehouden. Aandacht voor detail, opstapkrukjes voor de kleintjes. Het prijsniveau ligt echt een stuk lager dan in Nederland. Goed te merken met boodschappen doen! Ook uitjes zijn erg voordelig. Voor € 30,- konden we met 7 personen naar de dierentuin! Eén nadeel; er is nauwelijks schaduw op de camping. Aan te raden om een tarp of iets dergelijks mee te nemen. Er zijn boompjes aangeplant maar die zijn nog niet zo ver dat ze schaduw geven. Meestal waait het wel lekker door. Het meer was heerlijk om af te koelen maar niet echt schoon. Al met al hebben we genoten van het verblijf op deze camping!

Ruben, Eigenaar, 16-08-2017

Hartelijk dank voor uw review en goed om te horen dat u zo´n fijne tijd heeft gehad!

• 8Van Amerongen07-08-2017

Camping in ontwikkeling met Nederlandse eigenaren

Een vrij grote camping, zonder enige schaduw. Het is een nogal glooiend terrein, met niet echt vlakke plekken. Receptie was even zoeken, het campingterrein zelf ook (je moet een stukje doorrijden). Er is één heel groot sanitair gebouw, met meer dan genoeg toiletten en douches. Vanaf sommige plekken moet je dus ver lopen. Hoewel alles netjes en zeer schoon is, lijkt het door de gebruikte kleuren uit de jaren 80 te stammen. Deze camping ligt net over de grens in het noorden van Tsjechië. Goed aan te rijden op één dag rijden dus. Er is een Nederlands (christelijk) animatieteam. Enthousiaste eigenaren. Bij aankomst waren ze wat onzeker, systeem werkte ook niet wat de inschrijving lang deed duren. Maar ze hebben een gunfactor. De camping kan nog wat ontwikkeling gebruiken, het is wat kaal en nog niet heel gemoedelijk. De camping mist nog wat charme.

• 9Leonie11-05-2017

camping is mooi, ruime plekken en heerlijk rustig

We hebben genoten van de rust en ruimte. Ook de samenkomsten op zondag zijn erg gezellig!

2 tips over Camping De Regenboog

• Ad, Gonny, Jasper en Dorine, 16-08-2012

In de omgeving zijn veel mooie natuurgebieden. Rond Kyov (ong. 20 km) kun je erg mooi wandelen en zijn er klauterpaden naar boven. Maar zeker ook het gebied rond Mezna Luka is erg aan te bevelen. Natuurliefhebbers kunnen in deze omgeving zeker hun hart op halen.

• Sofieke, 11-10-2012

Ga eens wandelen in Kyjov! Een geweldig mooie wandeling tussen rotsen en mooie natuur door! Deze wandeling is echt een uitdaging!

2 vragen over Camping De Regenboog

• Yasmijn, 25-07-2019

Winkel

Is er een winkel op de camping?

• Desiree, 28-12-2017

Weer

Kan iemand ons vertellen hoe het weer gemiddeld is in deze omgeving?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • BBQToegestaan